Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Doi dintre copii deputatului PSD Vasile Soporan am decadat intr-un accident la 15km de Cluj. Accidentul a fost groaznic, iar curatirea drumului a durat vreo 2 ore. Am stat si eu in coloana vreo ora, coloana care s-a intins pe vreo 6-7km. Accidentul a fost unul frontal intre Renault Megane si Dacia Logan.

 

http://www.ziarulclujeanului.ro/nocache/ar...ia_Soporan.html

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post

Hmm, ce diferenta de distrugere intre megane si logan..

Soferul megane-ului a scapat cu doar cateva zgarieturi.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Da asta m-a mirat si pe mine. Si cica Meganu avea 90km/h iar loganul vreo 80. :dizzy:

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post

Meganul e mai greu.

Share this post


Link to post

O fi el mai greu da nici in halul ala , se vede ca francezii si-au batut joc de Logan in comparatie cu alte modele de a le lor.

Share this post


Link to post

Eu cred ca are importanta si faptul ca loganul a fost lovit in lateral, nu chiar frontal ca meganeul ...

Share this post


Link to post

N-are chiar asa de mare importanta...Oricum nu mai conteaza. Unde-s stelele Loganului? Pe de alta parte, lasand aspectele logan vs..., lasand faptul ca n-aveau ce cauta cu acea masina, dar probabil ca taticu mergea cu mercedesul ca n-avea fata de logan, iar loganul - ca deh consuma de la noi- il calareau copii, este tragic ca si acest accident isi are cauza in indisciplina unora, pentru care regulile sunt facute pentru a fi incalcate...Sper sa faca suficienta puscarie vinovatul...

Share this post


Link to post
N-are chiar asa de mare importanta...

Ba eu as zice ca are,pentru ca in lateral e foarte slaba protectie pasagerilor...nu se stie daca cei din dacie purtau centuri...oricum cine-i vinovat sa plateasca.

Share this post


Link to post

Stele Loganului sunt doar pe hartie , in accidentele suferite de Logan nu prea si-au doveit utilitatea.

 

Prea multe Loganuri se fac varza in niste accidente banale, eu numai masina sigura nu as numi-o.

Share this post


Link to post

Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena. Eu nu as numi-o autoturism ci mai degraba sicriul Logan. A uitai ca a aparut si cavoul Logan MCV. Dzeu sa ii ierte pe toti mortii cu vina sau fara de vina !

Share this post


Link to post

Fratilor,nu stiu cati din voi ati vazut in Logan fara bara fata(plastic) va spun ca arata groaznic e o bara de "protectie" de ma apuca groaza si sa va spun de ce...materialul din care e facuta esta mai sunbtire atentie mai subtire decat materialul din care sunt facute aripile la Cielo ca sa nu mai zic de bara de protectie de la cielo care e de 3mm grosime...

Share this post


Link to post

Da, normal, ca nu e masina ruseasca sa fie tanc. Ziceai ca ai facut liceul auto?

Share this post


Link to post

Ce conteaza din ce e facuta bara? Conteaza ce e dedesubt. Sau mai bine zis ce nu e

Share this post


Link to post

Dar nici Trabant sa fie din carton! Tabla aia a fost intotdeauna problematica la Pitesti.

 

Acum, in treacat fie spus, si Ticul meu era extrem de delicat... :( . Dar totusi, alte pretentii sunt de la Logan.

Share this post


Link to post

Si daca ar fi fost ceva pe dedesubt sau daca bara ar fi fost din tabla mai tare ce s-ar fi intamplat? I-ar fi zdranganit dintii soferului in caz de accident. Cand am lovit Espero in fata, bara s-a facut varza, chiar in locuri in care nu a fost lovita direct, in timp ce bara de berlina de abia s-a mutat din loc, din urechile de metal. In schimb eu in masina nu am simtit nimic-nimic, doar am auzit accidentul.

Share this post


Link to post

Si este foarte normal asa , deoarece cu cat deformarea este mai mare in zona de impact si mai mica sau nula la nivelul habitaclului cu atat este mai bine, energia cinetica fiind preluata prin deformare. Iar daca structura conceputa pt. a prelua impactul este si tip fagure (preluare progresiva, pe mai multe directii de descompunere a fortelor) e perfect !

Share this post


Link to post
Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena.

 

Tabla unei masini are importanta maxim 5% in cazul unui accident.

Structura de rezistenta este cea mai importanta, aia pe care voi o neglijati. Cum ar fi lonjeroane, montanti, barile din usi...

Mie nu-mi pute nimic la acest accident, e clar ca masinile au fost accidentate diferit, una frontal si una lateral. Aproximativ. Problema in a vedea ce a cauzat moartea pasagerilor este faptul ca masina a fost ulterior deformata pentru descarcerare, din cate vad eu parca, parca (nu bag mana in foc) interiorul ar fi ok si atunci lipsa centurilor de siguranta ar fi putut fi un factor deosebit de agravant. Dar recunosc ca mai mult imi dau cu parerea.

Share this post


Link to post
Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena. Eu nu as numi-o autoturism ci mai degraba sicriul Logan. A uitai ca a aparut si cavoul Logan MCV. Dzeu sa ii ierte pe toti mortii cu vina sau fara de vina !

 

Mi-as lua si eu un Logan din tabla din aia serios !!...Iti dai seama ca nu ai mai avea treaba cu rugina nu!?!?

Share this post


Link to post

Imi cer scuze ca nu am gasit postul in care se discuta de reparatii samd ale carosabilului. Am tot cautat.

 

Oricum, ce vroiam sa zic : in poza de mai jos aveti un model de semnalizare din viitor respectiv invizibil. Pe aceeasi strada se mai gasesc inca 8 asemenea gauri. Strada ( TURTURELELOR ) este deschisa circulatiei ... va dati seama ce misto o sa fie noaptea, mai ales daca si ploua..

post-3313-1162460840_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Am vazut la stiri despre un accident in Constanta, era implicat un matiz si o dacie, nu am prins tot reportajul,

poate cineva din Constanta ne spune mai multe. :) >-

Share this post


Link to post

Scuze de calitate,sunt facute cu telefonul si eram in trafic...

post-1441-1162505722_thumb.jpg

post-1441-1162505757_thumb.jpg

post-1441-1162505764_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cosmarul oricarui sofer! Lovitura din lateral...

Share this post


Link to post
Dar nici Trabant sa fie din carton! Tabla aia a fost intotdeauna problematica la Pitesti.

 

Acum, in treacat fie spus, si Ticul meu era extrem de delicat... :( . Dar totusi, alte pretentii sunt de la Logan.

 

Crede-ma prefer sa ma loveasca un Logan decat un Trabant, am vazut ce structura de rezistenta are "cartonul" ala si m-am ingrozit...

Share this post


Link to post

Anul trecut - iarna , ningea , ora ~ 20.00 la iesirea din Iasi intr-o curba un "om" in mijlocul benzii in genunchi . Frana , ocolire si am scapat ; tipul sarbatoarea venirea lu' Santa , sau asa ceva si nu mai ajunsese acasa de beat .

De multe ori a trebuit sa fac loc celor ce depaseau aiurea de pe contrasens si de si mai multe ori am franat in urma carutelor nesemnalizate - TREBUIE sa facem ceva in privinta lor .

Share this post


Link to post

Un cretin beat care a iesit cu tractorul la plimbare prin cimitir :D , numai ca un copac s-a impotrivit distractiei :mrgreen:

post-4881-1162650487_thumb.jpg

post-4881-1162650541_thumb.jpg

post-4881-1162650630_thumb.jpg

post-4881-1162650680_thumb.jpg

post-4881-1162650734_thumb.jpg

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...