Jump to content
Sign in to follow this  
radunic

Curge Lichidul De Spalare Parbriz

Recommended Posts

M-am dus si eu la revizia de 6 luni la Matiz, ocazie cu care am ridicat problema neetanseitatii vasului de spalare parbriz. L-au umplut si au ajuns la concluzia ca "imbinarea dintre gura de umplere si vas nu e etansa". La cererea mea de rezolvare a problemei, mi s-a spus ca ar fi bine sa le dau o solutie tehnica la Craiova sa nu le mai faca asa, ca asa fac toate, nu e problema de garantie :shock: Sa nu mai umplu vasul, si nu va mai curge. Usa de la sofer nu se inchide la fel de usor ca celelalte, si mi s-a demonstrat ca se inchide, totul este sa dai mai tare. Nu mai vorbim de zdranganitul de la tamburusul incuietorii. Totusi, aceste lucruri nu intra in garantia masinii? Adica au pretentia sa schimbi uleiul la 6 luni (ptr mine=3000 km) (ce prostie) ca altfel pierd garantia, da se pare ca oricum nu ajuta cu nimica garantia asta. Voi cum ati rezolvat astfel de probleme?

Share this post


Link to post

Acceasi problema am si eu cu usa de la sofer. Toate celelalte se inchid usor, asta trebuie trantita de se clatina masina. Cel mai rau este cand ma urc in masina si trebuie sa o inchid de 3-4 ori cateodata pana sa se inchida ca lumea. Partea ciudata este ca daca ramane intredeschisa, lumina din plafon si cea din bord se sting, ceea ce nu se intampla si la celelate usi. Mai nou in interiorul usii zdrangane ceva, cand misc usa...iar ca sa deschid usa din interior trebuie sa trag pana aproape la maxim, nu mai revine la normal si trebuie sa o imping apoi, lucru care nu se intampla la celelate portiere. Asa se intampla si la tine?

Share this post


Link to post

La mine trebuie sa dau destul de tare cu ea ca sa se inchida "de tot", insa nu sunt alte probleme ale broastei, probabil doar chestiune de reglaj, incompatibila cu lenea celor din service.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Aceeasi problema cu racordul vasului de spalare am avut-o si eu, rezolvarea consta in scoaterea gurii de umplere (prinsa cu una bucata surub) si captusirii acesteia cu silicon pe interior (nu prea mult) , dupa care se pune mansonul de cauciuc in pozitie si se "imbuca piesa la loc". Problema e ca aceasta gura de umplere are defect de turnare si nu este perfect cilindrica (Made in Ro.).

Pentru celelalte probleme (in afara de schimbatul uleiului) trebuie sa mai insisti la service, eventual un telefon la Craiova de "intimidare", sau o mica atentie... :-?

Toate cele bune

Share this post


Link to post

Daewoo este o marca cu o retea de service foarte dezvoltata. Schimbarea service-ului este cea mai buna solutie. Daca se intampa si in alte parti sa aveti astfel de probleme ori ii reclamati ori cine stie corectati si voi tonalitatea vocii. Am vazut persoane in service care veneau super intepate si beneficiau de un tratament asemanator.

Share this post


Link to post

E rau daca s-a ajuns ca rezolvarea problemelor din garantie sa depinda de subiectivitatea celor din service. Adica sa ma duc cu frica in san ca poate nu le place mutra mea... ca doar am vorbit frumos cu ei. Incercam si cu celalalt service, am fost nevoit sa ma duc la asta ptr a putea face schimbul obligatoriu de ulei la 6 luni.

Share this post


Link to post

Pai poti sa te duci la orice service din reteaua Daewoo pentru asta (schimb ulei, revizii, probleme garantie).

Am avut si eu aceeasi problema cu vasul acela insa nu de cand am luat masina, cam dupa un an. Au facut comanda pentru o piesa mai mica, nu tot ansamblul si au schimbat-o. In plus au considerat lucrul asta o urgenta, putand sa afecteze siguranta circulatiei si s-a rezolvat a doua zi. > :)

Share this post


Link to post

Teoretic poti sa mergi la orice service. Practic te cam trimit la plimbare daca vrei schimbul de ulei conform garantiei la 6 luni (in cazul meu 3000 km).

Share this post


Link to post

Daca te trimit la plimbare suni la Craiova (era nr de tel al lui Iovan Nustiucum pe aici pe forum).

Share this post


Link to post

Mai am 2,5 ani de garantie la masina. Nu am vrut sa mi-i ridic in cap.

Share this post


Link to post
...problema neetanseitatii vasului de spalare parbriz. L-au umplut si au ajuns la concluzia ca "imbinarea dintre gura de umplere si vas nu e etansa". La cererea mea de rezolvare a problemei, mi s-a spus ca ar fi bine sa le dau o solutie tehnica la Craiova sa nu le mai faca asa, ca asa fac toate, nu e problema de garantie...

Ba e problema de garantie, sunt obligati sa-l schimbe pana nimeresc unu' care nu mai curge. Nu te intelegi cu ei, schimba servisul.

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o am si eu cu vasul spalatorului de parbriz.

Cand il umplu la maxim (ochi) am vazut sub masina apa.Am deschis capota si picura pe la inbinarea tubului de sus cu vasul initial.Nu cred ca am ce sa-i fac.

Problema cu usile este ca la sofer se inchide bine dar este tare zgomotos cand o inchid fata de celelalte care se anchid mult mai silentios.Mecanicul a spus ca se uzeaza mai mult fiind cea mai solicitata.Cred ca asta ar fi raspunsul...

Share this post


Link to post

La Matiz inca nu-mi curge si nu stiu cum este, dar la Cielo am avut aceasta problema.

Am strans prin insurubare teava de umplere a rezervorului de apa si s-a rezolvat.

Poate este la fel. Succes.

Share this post


Link to post

Mie îmi picura putin de la vasul cu lichid de spalare parbriz numai când e plin ochi. Acum de o perioada, de cand s-a mai consumat lichidul, nu am mai observat nimic picurând/curgând. La încuietorile usilor din fata zdrangane ceva în timpul mersului pe sosea cu denivelari, dar acum m-am obisnuit cu acest zdranganit. :(

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...