Jump to content
Sign in to follow this  
serghei

Spark - Revizii

Recommended Posts

Pe carte au scris 5W30, pe factura 10W40. Nu stiu ce ulei am in masina. Nu am primit nici recipient al uleiului schimbat.

 

 

1942039 este codul uleiului si aici http://www.mercateo.com/p/228-1942039(2f)5...TIC_5_x_1L.html pare a fi 5W30.

 

 

Si mie imi scriu pe factura la matiz ca-mi pun filtru de aer de Nubira si filtru ulei de Tico. Asta din cauza ca unui contabil i s-a parut mai usor sa codifice uniform.

Daca ala este tipul uleiului, eu zic sa-l lasi linistit 10k km. Si mai sigur, ca te stiu baiet istet si intepat, de ce nu i-ai intrebat si eventual sa le ceri bidonul de ulei ca sa fii sigur?

Share this post


Link to post

Am crezut ca bidonul e in masina. Cand am vazut ca nu e, eram prea nervos ca sa mai intru.

De intrebat am intrebat. "5W30 e, e o greseala pe factura"

 

Parerea mea este ca sunt sanse mari sa fie 5W30 desi pretul nu sugereaza deloc asta.

Share this post


Link to post

Ce pot zice decat :( Am fost si eu pe 5 Septembrie la Di-Bas sa fac revizia cu Sparku si nu sunt extrem de multumit de munca oamenilor.

 

Parti bune : - Au pus prezevativu pe scaunt lucru nevazut de mine in RO pana acuma

- A durat exact cat au spus ca va dura

 

Parti rele : - I-am rugat sa verifice amortizoru, roata stanga fata pt ca stiam ca are o problema de la o piatra luata langa cernavoda si iei cica le-au verificat si ca nu are nimic .Azi am fost in autovit si am urcat-o din curiozitate pe testeru de acolo cu toate cele si baietii au zis ca rulmentu e dus si trebuie schimbat ca are joc roata.

 

- La imbinarea de al cutia de viteze e nitel umed si suruburile sunt putin slabite lucru pe care prietenii de la dibas nu au remarcat-o ...

 

- I-am rugat sa-mi faca si mie geometria rotilor daca tot am venit le-am zis ca nu banii sunt o problema si au zis ca da sigur ca da si cand m-am intors cica le-a ramas o masina blocata pe elevator si ca nu au putut sa imi faca ...

 

Sincer cam neseriosi oamenii si sincer acele 2 ore de munca nu se justifica ...

Edited by DjDvr

Share this post


Link to post

Iata si cea de-a doua revizie la SPARK (2 ani, 22.000 km)

Total RON la Gold and Platin Iasi: 520 :spumelagura:

Oare ce ulei mi-au pus? :)

 

 

post-4430-1195650189_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din seria ,,de ce nu te duci pana la Suceava in plimbare?'' pentru a scapa de G&P...

Preturi reale ar fi cam:

engine flush pana in 10 ron

curatitor frane 18ron tubul dar nu cred ca au consumat nici 1/2

f aer sub 20ron

f benzina sub 20 ron

f ulei 10 ron

ulei...naiba stie ce au pus ei in motor, oricum la pretul dat tind sa cred ca e ceva semisintetic.

La manopera nu mai spun nimic pentru ca se stie ca iti normeaza astia cat vor.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

De unde iti iese 520 ron? Ca eu nu inteleg.

Sunt de acord cu Andrei- rup astia din Iasi si Bacau in service-uri (560 ron revizie 1 an la aveo sedan).

Share this post


Link to post
De unde iti iese 520 ron? Ca eu nu inteleg.

Sunt de acord cu Andrei- rup astia din Iasi si Bacau in service-uri (560 ron revizie 1 an la aveo sedan).

 

Din buzunar :)

 

adauga la pretul materialelor 205 lei, manopera

 

La Suceava nu e tot GP?

Share this post


Link to post

Scuze- nu am mai vazut si manopera...

Tata a facut revizia la aveo platinum la G&P Bacau- 560 ron- iar brokerul meu de la BCR a facut la o masina identica in SV tot la un service Opel&Chevy cu doar 400 ron. Restul e cancan.

Acum- serios: pune mana pe un telefon si suna la Sv si intreba cate te-ar fi costat revizia. Spui ca vrei sa faci revizia de 2 ani si intrebi cat te-ar ajunge, ca esti f limitat la bani (gasesti tu un motiv). Apoi ne zici si noua.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Sunt din Timisoara, si am un Spark 0.8l.

Am ajuns la 9200 Km si se apropie momentul sa ma duc la prima revizie.

Ce ulei pun cei de la service in mod normal? Din cate am citit, as cumpara eu uleiul, sa fiu sigur ca e un ulei bun si ca nu o sa am dubii in privinta calitatii la ce o sa imi puna ei. Ce imi sugerati sa pun daca ma hotarasc sa meg eu cu uleiul meu?

 

Spineano

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Tocmai ce m-am intors de la prima revizie a lui Sparcila de 800 cm (cu e alintat in familie). Am implinit un an si am parcurs 9550 Km cu un consum mediu de 6,6%. Revizia am facut-o la Gold & Platin Galati si am avut o surpriza extrem de placuta. Cu toate ca am citit o multime de lucruri negative despre ei (unele remarcate si de mine in decursul anului), acum s-au schimbat multe (in bine :) ). Inca de la receptie esti intampinat cu caldura de o armata de functionari. Apoi esti invitat sa asisti intr-o sala speciala (super amenajata) la tot procesul reviziei printr-o fereastra imensa. Mecanicii s-au miscat ca la formula 1, si nu exagerez...nu au tras de loc de timp, nici macar pentru o tigara. Au lucrat impecabil de bine, de curat si civilizat. Au pus folie de protectie la volan si la scaunul soferului, oricum asta o faceau si in trecut. Au schimbat uleiul (3L - 5W30), filtrul de aer, de ulei, de polen si de combustibil. Au schimbat in diagonala rotile si au facut geomentria. Au realizat toate testele din manualul de garantie. Intr-adevar factura a fost de 500 Ron cu TVA (piese & manopera), mai mare decat prima revizie de la Logan, dar asta stiam de la inceput cat costa, asa ca nu am avut nici un soc cand am primit factura.

In rest numai de bine pentru Gold & Platin Galati. Intr-adevar o schimbare in bine si ii felicit pentru asta.

Sunt curios daca a mai avut cineva surpriza asta.

 

Cu drag,

Dan & Sparcila

Share this post


Link to post

Astazi am facut si eu revizia la 14 000 de km la Expocar Calarasi. Pret: 550 RON.

N-au pus folie de protectie pe scaun si pe volan, cum spunea dan mai sus, dar macar s-au facut treaba binisor, cred. I-am observat din sala de asteptare de la etaj. Ulei 5W-30 GM, au trecut 4 L pe factura si nu-mi dadusera ce ramasese, ca au pus doar 3 L. In fine, dupa ce le-am cerut bidonul, mi l-au adus cu aprox. 700 ml in el. Sper sa fie cel ce scrie pe bidon si nu altceva pus acolo.

Inca o chestie, dupa cativa km am vrut sa dau pe reciclare aerul si se blocase butonul la jumatatea cursei. Nu mai mergea nici stanga, nici dreapta. Am zis sa nu ma mai duc la ei si am desfacut eu torpedoul si am pus filtrul de polen cum trebuie.

Masina merge ca noua. :)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ti-a facturat 4L de ulei? Pai Spark are nevoie doar de 2,7 L (cu tot cu filtru). Asa scrie in manualul de utilizare. Normal era sa cumperi (factureze) 3L si iti da inapoi 0,3. Asa ca poti face lejer o reclamatie la Protectia Consumatorului.

Apropo...la vreo 3-4 zile de la revizie, m-au sunat cei de la G&P Iasi sa ma intrebe daca am fost multumit de treaba celor de la G&P Galati unde am facut revizia. Normal ca le-am spus ca totul a fost ok si ca au facut mari progrese la capitolul calitate.

Daca a mai facut cineva de curand revizia la G&P Galati sa-mi zica si mie daca au fost si ei sunati.

Share this post


Link to post

La mine are 3.2 L de ulei (motor de 1L) :) . Asta e, doar nu ma certam cu ei pentru 3-400 de ml de ulei.

Mi-au dat un bidonas care mai are aprox 700 de ml, deci cam asta e. Numai sa fie ala 5W30 si nu altceva.

Dar nu pot sa zic nimic, masina merge ca in prima zi. :D

Share this post


Link to post

Ieri am facut rev la spark pentru 10.000 si doi ani impliniti. Am mai multe intrebari:

 

  • in caietul de service mi-a trecut urmatoarea revizie la un an sau la 10.000 km. fabricantul nu da cumva reviziile la 15.000 km?
  • cum au verificat bujiile si placutele de frana daca nu le-au demontat?
  • au facturat 3L de ulei. In motorul de 1L intra 3,2L. Oare au facut cinste cu 200g sau va trebui sa-l completez eu?
  • au inlocuit filtrele. Inclusiv cel de polen care nu era imbacsit deloc. Chiar trebuie sa inlocuiasca asa fara sa se uite sau doar ca sa te taxeze?

Share this post


Link to post

Am facut revizia acum 2 saptamani la Spark, la Radacini pe B-dul Timisoara.

M-a costat 630Ron, in conditiile in care nu a scimbat si uleiul de la cutie.

Daca o tin asa cu preturile cred ca imi bag ceva in ea de garantie si imi fac singur lucrarile la masina.

M-au taxat 230 doar manopera, 50 ron un filtru de benzina

Astia sunt nesimtiti rau.

Share this post


Link to post

Am intrebat la Radacini motors Brasov pretul la ulei 5w30 .Deci pret 173 ron ,3litri. > :)

Cumparat din comert 5w30 GM 3,8 litri+filtru ulei 96ron @-)

Share this post


Link to post

Am o intrebare: La prima revizie, a schimbat careva si uleiul de la cutie? Daca da, se vede vreo diferenta?

Edited by claud20012

Share this post


Link to post

Dupa planul lor de revizii Aveo(kallos),spark la 15000 se verifica si se complecteaza .Se schimba la 45000 km.Eu le-am spus ca vreau sa-l schimb la 15000km .Au afirmat ca nici o problema sa fie 75w85 (cat scrie in carte )si sa fie schimbat de ei.Eu l-am cumparat dar voi vedea la cat il schimb .Cutia merge acum brici dupa ce am scos surplusul de 250-300ml.

Share this post


Link to post

aha... interesant, da nu cred ca ma apuc eu de umblat acolo :) . Acum m-am uitat si eu in ghidul de service... si la mine scrie ca "Lichid transmisie manuala" se schimba la 15 mii... deci ar cam trebui schimbat. Sunt curios, la cei care au schimbat, se vede vreo imbunatatire a comportamentului cutiei?

Share this post


Link to post

Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:

-- La AC se cupleaza si decupleaza compresorul cand vrea si cum vrea el

-- Haionul spate se inchide greu si a inceput sa troncane pe denivelari

-- La prima pornire dimineata da sa se opreasca apoi dupa cateva secunde se duce la 2000 rot/min ca apoi sa scada in timp, dar numai jos de 1000 rot/min

-- In viteze a inceput sa intre tot mai greu,a II a mai ales,frana de motor nu serveste...

-- Greieri pe spate la placheta aia de carton cat cuprinde iar mai nou si unul serios la scaunul sofer.

Urmeaza vizita la service,fara mari sperante,daca nu-mi rezolva macar 1/2 din pb. renunt la garantie si le rezolv eu,pe care pot, montez o alarma cu pager...

Share this post


Link to post

Cam multe probleme. Eu nu am atatea dupa aproape 2 ani de cand am masina. Ciudat.

Share this post


Link to post
Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:

-- La AC se cupleaza si decupleaza compresorul cand vrea si cum vrea el

 

Mai exact, ce se intampla? La ce interval cupleaza/decupleaza? Baga aer rece atunci cand se decupleaza?

Share this post


Link to post
Mai exact, ce se intampla? La ce interval cupleaza/decupleaza? Baga aer rece atunci cand se decupleaza?

Baga el ceva aer rece dar cupleaza si decupleaza aleator,asa o tb sa faca?intre timp am rezolvat greierii pe spate dar a aparut un tziuit la motor mai pregnant cand e rece, asa o face toate? :lavolan:

Share this post


Link to post

Te-am intrebat pentru ca si la mine compresorul face cam la fel. Cel mai bine se observa la drum intins: merge cam 30 de secunde, decupleaza pentru 10-15 secunde si cam tot asa. El baga mereu aer rece, chiar si atunci cand este decuplat. Asa face de cand am luat masina, asa ca eu am banuit ca asa trebuie sa faca. Daca cineva stie mai multe, sa ne lamureasca si pe noi.

Despre tiuit nu stiu ce sa spun, nu stiu exact ce tiuie si cum tiuie la tine.

Share this post


Link to post
Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:

-- Haionul spate se inchide greu si a inceput sa troncane pe denivelari

-- La prima pornire dimineata da sa se opreasca apoi dupa cateva secunde se duce la 2000 rot/min ca apoi sa scada in timp, dar numai jos de 1000 rot/min

-- In viteze a inceput sa intre tot mai greu,a II a mai ales,frana de motor nu serveste...

-- Greieri pe spate la placheta aia de carton cat cuprinde iar mai nou si unul serios la scaunul sofer.

Urmeaza vizita la service,fara mari sperante,daca nu-mi rezolva macar 1/2 din pb. renunt la garantie si le rezolv eu,pe care pot, montez o alarma cu pager...

 

Exact toate aceste probleme le are si sparkul pe care l-am cumparat eu. Are 1 an si 4 luni, 21k km, si toate aceste probleme au inceput inca de la 7-8 k km. In plus, la mine, ambele scaune vibreaza si scartaie ca dracu, haionul spate mi-o ramas de vreo 2 ori blocat, numai dupa lungi fortari am reusit sa il deschid, o inceput sa vibreze volanul de la 100km/h in sus, are rotile echilibrate, reviziile la zi, se aude motorul mult mai tare, parca si nici centurile nu se mai trag la loc, nici nu mai zic ca a doua nu intra cum trebuie deloc, schimbat inferior e dificil, marcharriere e praf, ma rog de ea sa intre, etc.

 

Insa cea mai mare dilema a mea, la care nu am gasit topic aferent aici, dar poate nu am cautat eu bine, este ca nu mai sta la relanti cum trebuie. Stiu cum trebuie sa se comporte: cand o pornesc, se trage ea singura in turatii, 1-2 minute, dar nu ar trebui sa se si stabilizeze la un moment dat la 1000 turatii parca la Spark, ca la 900 sta la Aveo, la mine se trage incontinuu, intre 900-1200 ture, chiar si dupa 300km parcursi, pe caldura, pe frig, nu conteaza.

 

Poate ma ajuta cineva cu un link, sau ma gandesc sa deschid un topic daca nu exista.

Merci

Edited by Adrian_C

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...