Jump to content
Sign in to follow this  
cata 77

Merge In 3 Si Uneori In 2

Recommended Posts

Pai e simplu. Pe fisura aia ai scapari de tensiune, care nu mai ajunge in fisa si deci la bujie, de unde rezulta lipsa aprinderii pe un cilindru sau mai multi. Fenomenul este mai puternic pe umezeala.

Share this post


Link to post

hmmm,

Dar nu erau mari ...pareau urme fine, daca e asa sper sa nu mai am probleme .. va tin la curent, ms mult de amabiliate in ambele cazuri

Share this post


Link to post

Azi a facut iar...ma gandesc si la filtrul de benzina ... voi ce ziceti ... e posibil?!

Share this post


Link to post

pune un capac nou de delcou.

si daca tot desfaci vezi in ce stare sunt piesele din el (rotor, magnet etc)

Share this post


Link to post

deci, ce am schimbat si ce s-a imbunatatit: filtru aer, fishe bujii, garnitura de langa delcou(pierdea ulei), filtru benzina, capac delcou, completat ulei la motor, verificat uleiul din cutie(era curat si la nivel normal) verficat bujii.

Inlocuit injector 3 cu injector 4. Injectoarele sunt curate, dau benzina normal si egal.

ce se intampla inainte de aceste operatiuni: mergea in "3" si murea motorul+nu mai pornea. Cand pornea mergea evident in 3 si mai avea putere, eram cu pedela de acceleratie la podea si ea avea 20-30 km/h. (cutie de viteze automata)

ce se intampla acum dupa ce am schimbat cele mentionate mai sus: porneste normal, sta la relanti normal, plec de loc si cam in 1000 de metrii are aceleasi simtome respectiv senzatia ca merge in 3 si tine cam alti 1000 de metrii si dupa aceea nu mai are nimik, merge normal.

Ma gandesc ca e motorul rece...dar nu face dupa ce o pornesc ci doar dupa ce plec de pe loc. :( ;

Deci de unde sa o apuc?!??!?! Mecanicul se uita si el ca curca`n lemne, cu intelege de unde i se trage, zicea ca pare o problema de alinetare cu benzina, dar nu pare ar fi ca daca era asa murea motorul si nu mergea in 3...Totusi isi revine destul de repede deci ...

Un coleg de suferinta zicea sa ma montez pe cielo meu capacul de declo de pe masina lui, dar nu prea stiu ce sa fac ca nu cred ca de acolo e buba.Totusi are cineva idee de ce ar face asa

Share this post


Link to post

tot de la aprindere as zice ca e buba...

capacul delcou sau una din fise/bujii...

fisele sunt ele mai noi - dar masurate sunt? in set de fise noi am gasit niste diferente mai rau decat la cele originale...

bujiile sunt in regula sigur?

plotul de la bobina de inductie e curatat, smirgheluit etc?

Share this post


Link to post

Bobina de inductie?Bobina din delco?

Share this post


Link to post

Am mai scris de cateva ori : la cielo si espero din 95-96 este necesara inlocuirea tuturor componentelor de la aprindere : bobina de aprindere,capac delcou,distribuitor,bobina delcou,modul aprindere delcou.

Share this post


Link to post

pai o sa le schimb, daca de acolo e buba, dar totusi nu ar trebui sa faca tot timpul asa?

Sau face doar cand i se arata ... pt ca asta nu imi rezulta mie de ce face doar cand e motorul rece spre caldut dupa care nu mai are nimik toata ziua, asta insemnand ca o las mai bine de 7 ore cu mototul oprit dupa ce ajung la serviciu adk ar avea destul timp sa se raceasca; sa inteleg ca vrea acasa :) ) si o apuca doar cand plec?!?!?

Share this post


Link to post

vorbeam azi de dimineata cu cineva si mi-a zis ca ar putea fi de .a pompa de benzina, da eu cred ca daca era pompa facea tot timpul, / ...sau sonda de temperatura, ca ea face doar dimineata dupa ce plec... help! nimeni nu ii da de cap... :(

Share this post


Link to post

A fost pusa pe tester pentru a vedea in ce stare este sonda lambda?

Share this post


Link to post

da, acum o luna am fost mircea si era ok ..toti parametrii erau ok, :mda: , asta ma si scoate din minti. Acum am facut plinul cu omv carrera 95, si o sa vad daca era de la beniza ... bagasem efix de la rompetrol de 95...dimineata voi afla verdictul :D sper din toata inima ca bezina era proasta :P

Share this post


Link to post

Se pare ca totusi era de la benzina efix combinat cu probleme de fishe si capac delcou. De ce zic asta ... pentru ca astazi de dimineata nu a mai facut, a mers normal. Sa vedem cum se comporta mai departe ... dar totusi ce ar putea fi in benzina aia sa o inece asa, am alimentat de 2 ori inainte si dupa ce am bagat-o in service de la rompetrol-urile de pe barbu vacarescu (sunt 2), :-W

Edited by atyqsound

Share this post


Link to post

salut am patit si eu azi o chestie ciudata cu "caruta" mea. Am pornit motorul, dupa cca 20 min de stat, si am sesizat o trepidatie a masinii, plus un zgomot la iesirea din esapament ca cel facut de masinile cu carburator la care nu e reglat bine avansul, ca sa constat mai apoi ca motorul meu mergea in 3 cilindri. m-am dus cu el asa , ca ma grabeam(abia se tara), ca dupa vreo 10 min sa constat ca motorul meu si-a revenit brusc, subit si dintr-o data. Avand in vedere ca becul galben de la mot nu mi s-a aprins, bujiile(Bosch cu 4 electrozi) au doar vreo 11000 km , si mai ales ca si-a revenit singur, ce a fost? ceva mizerie la injector? daca da, de ce nu s-a aprins becul de la motor? Exclus bujia, pt ca astea cand nu mai lucreaza, nu isi revin fara inteventie.

Edited by sucubirapist

Share this post


Link to post

la mine a fost de la fise o chestie asemanatoare - a facut cum zici, inclusiv rateurile pe evacuare, iar dupa un drum in care mergea ca naiba, dupa o oprire de vreo ora si ceva, la repornire mergea aproape normal...

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=293&st=280 - patania mea

ceva fluctuatii aiurea ale turometrului sunt? (sau mai bine zis - erau in momentul in care facea problemele)

Edited by madkat

Share this post


Link to post

nu, mergea constant, dreaq sa-l ia inclusiv rateurile erau constante. cred ca o sa ver fisele . mersi

Edited by sucubirapist

Share this post


Link to post

gata...cred ca am rezolvat problema mea. Se pare ca era de la senzorul de temparatura care transmitea info aiurea la ecm. Acum merge de nu se poate ...dar dupa tarasenia asta am ramas cu o nelamurire si anume nu trebuia sa se aprinda martorul de la motor pe bord...totusi ala intra in motor...?!?

Share this post


Link to post

Numai daca pica definitiv si anume in scurt circuit (bucla inchisa) sau moare si ramane in bucla deschisa.

Daca sa zicem la tine dadea o informatie de -10 grade decit mergea prost.

Share this post


Link to post

Am inteles, deci acum e ok :) ; Toarce motorul :lavolan: , multumesc mult

Share this post


Link to post
da, acum o luna am fost mircea si era ok ..toti parametrii erau ok, :mda: , asta ma si scoate din minti. Acum am facut plinul cu omv carrera 95, si o sa vad daca era de la beniza ... bagasem efix de la rompetrol de 95...dimineata voi afla verdictul :D sper din toata inima ca bezina era proasta :P

 

 

Tot "respectul" pentru mecanicii care ti-au facut diagnoza de mai sus atunci si sa mai treci pe la ei.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Sper ca am postat unde trebuie, am cautat si mi s-a parut cel mai potrivit topic.

Problema mea este in felul urmator: Cielo 1.5 sohc e-tec din 2006, aprindere pe modul (nu bobina clasica si delco), de vreo 2 saptamani, masina porneste si merge in 3 pistoane cam 70-80% din timp. Cand isi mai revine, de obicei, daca il turez si il las imediat la ralanti, merge iar intrerupt, in 3. Isi revine, iar turatie, iar 3 pistoane...

Am masurat fisele, nu sunt intrerupte, toate au o rezistenta foarte buna (3-4 k), bujiile sunt bune (NGK Iridium puse de maxim 5 luni).

Motorul a fost desfacut in iarna, garniturile (chiulasa, capac tacheti etc) au fost schimbate, Victor Reinz. Pana de curand a mers perfect, cu singura mentiune ca de vreo 2 ori, in cele mai calduroase zile, a urcat temperatura la apa la maxim (pe ceasuri electronice, LCD, nu pe cele inexacte de Cielo). Atunci am tras pe dreapta, am lasat motorul pornit la ralanti pana s-a racit si dupa a fost ok. A mai scazut putin nivelul la apa, dar am completat la loc.

Dj-ul a scos fiecare fisa, e curent pe ele, motorul isi schimba mersul in rau cand e scoasa cate una. La fel si in cazul injectoarelor, DAR... am scos si injectoarele, le-am curatat in Decarbusol, puse la loc pe rampa, verificate... cel de la pistonul 4 nu pulverizeaza cum trebuie, e doar jet drept.

In prezent nu scade nivelul la apa, doar de vreo 2 ori s-a intamplat cand s-a incins si mi se pare normal sa scada, deci eu as exclude garnitura de chiulasa. Inca nu am ajuns la tester (maine se intoarce Pepinno din concediu), probabil ca asta e pasul urmator, dar mai cer pareri momentan. E posibil ca din cauza unui injector sa apara problemele astea? Alte idei?

Si daca ar fi injectorul... merita curatat profi sau sa iau unul nou (143 lei a fost cel mai mic pret gasit, la prima strigare)?

Share this post


Link to post

cum arata bujiile?culoarea modificata fata de normal iti poate indica o cale de urmat. daca mergi pe benzina si ai bujie alba, garnitura de chiulasa iti face cu mana.

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Cum spuneam... bujiile sunt bune. Scoase, verificate "ochiometric", nu au ceramica sparta, culoarea e caramizie, asa cum ar trebui sa fie. Sunt de foarte buna calitate. NGK Iridium "made in Japan" folosite cam 5 luni si ~ 6000 km, ultimul set m-a tinut 4 ani si inca mergeau, le-am schimbat pt ca se subtiase electrodul foarte mult.

De asemenea, am spus mai sus, garnitura de chiulasa are cam 9 luni de cand a fost schimbata cu una Victor Reinz. Nu am motive sa suspectez garnitura.

"Suspectul principal" e injectorul de la pistonul 4 care scuipa un jet, in loc sa pulverizeze, dar sunt curios ce alte pareri mai sunt, ce ar mai putea fi de vina.

p.s: am schimbat si furtunele de vacuum, erau cam coapte. Nu e vina lor.

Share this post


Link to post

În ultimele săptămâni a început să-mi meargă mașina în 3. Câteodată își revine, câteodată merge împrăștiat... dar foarte des a început să meargă de cele mai multe ori în 3 non stop.

Am luat un set de fișe Bosch.. le-am măsurat și au 11 K iar una are 15 K. Încă nu le-am schimbat ca vreau să schimb și bujiile.

În accelerație nu moare dar merge împrăștiat și în 3 la relanti. Altceva cam ce ar mai trebui să schimb? Bănuiesc că și capac delcou și rotorul delcoului trebuie schimbat..

Precizez că fișele, bujiile, capacul delcoului le-am schimbat ultima data în urmă cu 6 ani și am făcut cu ele peste 50.000 de km..

Bujiile au fost ordinare Champion 1 element cu 7 lei bucata pe vremea aia iar fisele KAP.. tin minte ca am dat 50 de lei pe ele.

Masurand fisele Bosch nu prea sunt multumit de ele la 11K rezistenta 4 fise inclusiv aia din bobina in delcou si o fisa cu rezistenta 15K.. dar altele mai bune nu prea se mai gasesc.

Am încercat să scot mufele de la câte un injector.. Dacă iau câte un injector pe rând deconectat merge la fel în 3.. indiferent ce mufă de injector și ce fișe de bujie aș deconecta..

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

E f mare rezistenta, o sa mearga si mai prost masina. Maxim, maxim 7k cea mai lunga fisa. Vezi si ce rezistenta au fisele tale.

Nu are cum sa nu-si schimbe mersul motorul, indiferent ce injector opresti... nu iti dai tu seama.

Fise, bujii, delco, bobina... cam astea sunt clasicele. Si eventual dupa aceea injectoare sau chiar supape.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...