Jump to content
Sign in to follow this  
johnny72

Aveo Sedan 1.2 8v Sohc

Recommended Posts

@dreaQ, nu am facut un test inarcata full cu AC pornit, am fost doar eu si sotia si iti spun ca se infige al dracu de bine pentru un motor cu o capacitate asa de mica, totusi are 72 Cp.Iar consumul in oras zic eu ca e acceptabil ~ 8,5 l acum, nu stiu vara cu AC ca eu o am de trei luni numai.Ce ma nemultumeste cel mai mult la masina asta e calitatea foarte slaba a vopselei, se zgarie imediat la cea mai mica atingere, sare imediat si am constatat ca in locuri in care mi-e greu sa cred ca e de la criblura.In rest zic eu ca e ok ca motor, ca putere si cum eu o folosesc cu precadere in oras e chiar excelenta.Mie imi place cum arata si iti spun ca e o prejudecata chestia cu cc ai motorului.

 

@satori, sa stii ca am grija de masina si nu stiu ce "chestii din alea" ar putea sa apara, daca te referi la calamina sa stii ca alimentez numai cu efix 95 si nu schimb sub 3000rpm. si oricum e mult prea noua ca sa ma gandesc la chestii din astea iar daca or aparea asta e, sper ca va exista si la Rucom buy-back :) >-

Edited by johnny72

Share this post


Link to post

sal

eu unul am condus si un aveo cu 5 usi fostu kalos si un aveo din asta sedan, amandoua cu motor de 1.2 si va spun sincer ca se simte diferenta. Adica aveo cu 5 usi fostu kalos ara un demaraj mai bun decat asta sedan. sorry da asta ii parerea mea si nu le-am condus 100 de km

Share this post


Link to post

Pai e normal ca o masina mai mica si mai usoara cu acelasi motor sa aiba un demaraj mai bun.Nu ma intereseaza demarajul ca nu fac demaraje in tromba la varsta mea.Si in plus nu imi plac masinile mai mari un pic decat un matiz, indiferent de marca, Aveo 5dr. = Kalos aceiasi caroserie, aceelasi bord, numai schimbare de nume.Aveo sedan alta chestie,alt stil, nu se compara nici interior nici exterior cu Kalos sedan, alt concept e totusi model 2007, no offence. :mrgreen: cine nu crede se poate documenta pe http://www.chevrolet.com/aveo/.

Share this post


Link to post

Mai mica, dar NU mai usoara.

Share this post


Link to post

Nu va luati Aveo sedan cu motor mic, de 1,2L. N-ai nici un avantaj, din contra.

Share this post


Link to post
Pai e normal ca o masina mai mica si mai usoara cu acelasi motor sa aiba un demaraj mai bun.Nu ma intereseaza demarajul ca nu fac demaraje in tromba la varsta mea.Si in plus nu imi plac masinile mai mari un pic decat un matiz, indiferent de marca, Aveo 5dr. = Kalos aceiasi caroserie, aceelasi bord, numai schimbare de nume.Aveo sedan alta chestie,alt stil, nu se compara nici interior nici exterior cu Kalos sedan, alt concept e totusi model 2007, no offence. :mrgreen: cine nu crede se poate documenta pe http://www.chevrolet.com/aveo/.

eu unul am condus amandoua modele si mi-am spus parerea, atata tot nu trebuie sa te superi si sa faci remarci rautacioase. daca tu crezi ce scrie intr-o foaie de le dealeri foarte bine iti respect decizia eu prefer sa fac diferenta practic.

Edited by restereste

Share this post


Link to post

Voi comparati aceeasi motorizare sau mere cu pere ?

Share this post


Link to post
Voi comparati aceeasi motorizare sau mere cu pere ?

normal ca aceeasi motorizare cea de 1.2 72HP

Share this post


Link to post

Salut la toata lumea de pe forum,mi-am cumparat si eu acum o saptamina un Chevrolet Aveo 1,4 Platinum gri inchis metalizat,sunt foarte multumit de el avind in vedere calitate-pret.Sper sa fiti si voi deacord cu mine si sa mai discutam intre noi despre acest model fiind foarte putine lucruri stiute despre el si sa auzim numai de bine!

 

:lavolan:

Share this post


Link to post

salut posesori de chevy.Ca viitor proprietar de chevy aveo sedan 1,2 ,pun o intrebare lui johnny72 si unu`cuvise.Ati avut pina acum(sa nu dea domnul nici de acum)probleme cu becul minune(engine) parca .daca la johnny72 stiu cu ce alimenteaza (efix 95) .IL ROG si pe unu`cuvise sa-mi spuna la fel daca a avut probleme Si cu ce alimentezi. O ultima intrebare daca mergeti turat ptr a evita calamina bateo vina in oras nu aveti consum mare. multumesc la amandoi si cati mai multi km

Share this post


Link to post

puchi, nu am avut niciodata probleme, nu mi s-a aprins niciodata becul engine-chek.Toate becurile de pe bord se aprind pentru o secunda, atunci cand pornesti motorul.Eu schimb in oras la 3000rpm si peste vitezele, adica daca mai am 200m pana la semafor si am 3200-3300rpm. nu schimb in viteza a treia.Consumul de vara cu AC ON ~ 10l/100km in oras.Bafta multa :) >-

Share this post


Link to post

multumesc,pentru sfaturi user-offline.png johnny72 ,nu ai precizat cati km ai parcurs,am inteles ca problemele cu supapele apar dupa 12000 km. SA DEA DOMNU SA NU AVEM DELOC PROBLEME NICIODATA

Share this post


Link to post

Aproximativ 3000Km.

Share this post


Link to post
... am inteles ca problemele cu supapele apar dupa 12000 km ...

Nu stiu pe unde ai citit tu ca motoarele de 1,2L au probleme cu supapele, la aceste motoare nu exista aceasta problema. In schimb, le creaza probleme toti cei care conduc aceste motoare sub 2000 rpm, pe distante scurte, sub 8 km per excursie, incepand chiar dupa ce le-au luat de la dealer.

Share this post


Link to post

multumesc,ptr raspunsuri johnny72 ,si tolin .Bine fratilor si atunci prin oras conduc cu a 2-3 .Nu omoram motoarele,nu consumam mai multa benzina. TOLIN incerc mereu sa te prind pe mess,tu pe kalos ai acelas motor ca aveo 1,2.Problemele cu mot de 1,2 le-am citit de pe masini.ro si daewooclub.Tolin te rog scriemi ce benzina folosesti,si cati km ai parcurs. Sa ma panichez eu degeaba . salutari si la mai multi km

 

multumesc.tolin pentru sfaturi in graba am uitat sa te intreb de accesorii si piese.te deranjez daca te mai sun .nu neaparat azi .mersi

Edited by andreib

Share this post


Link to post

sal. intrebare pentru unu`cuvise .Ai facut consumul urban? .Ce benzina folosesti (localizeaza .pecoul eu fiind tot din brasov) mersi ,si salutari

Share this post


Link to post

Motorul acesta merge cu orice benzina de la CO 91 in sus. Pana nu faci primii primii 3-6.000 de km, nu se discuta consumul. Iar apoi, la un motor mic care are cuplul maxim la 4400 rpm, consumul tine de stilul de condus.

Share this post


Link to post

bine tolin asta inseamna sa nu turez motorul, atunci cu subturarea aia cum naiba e ca nu pricep(oi fi batut in cap ?).Bun de ce ai afirmat s-a nu ne luam motoare de 1,2 .salut (dupa ce o ridic vreau s-a ne intalnim ,te rog daca se poate )te voi suna . sal

Share this post


Link to post

Motorul este unul de "turatie " ( ca la Oltcituri daca vreti unul comparativ si mai romanesc ) . Mersul subturat ( adica in loc sa mergi cu a 3'a la 50 tu mergi cu a '4a / sub 2000 rpm in general ) aduce numai probleme : consum crescut , motorul "sufera" , o sa vi se aprinda un bec in bord care semnalizeaza probleme la motor ( o sa apara acel fenomen de missfire cand bujiile nu mai lucreaza cum trebuie ).

Share this post


Link to post

multumesc razv pt raspunsuri e clar sunt multi forumisti care mi-au spus aceasi treaba (bun sa vad si cum o sa pun in practica. salutari si sa ne mai auzim

Share this post


Link to post

Astazi masina mea a implinit un an si pot sa va spun ca ma declar pe deplin multumit de alegerea facuta.Astazi daca ar fi sa aleg as alege la fel si cred ca asta e foarte important pentru un proprietar sa fie multumit si in timp de alegerea facuta.Nu am avut probleme cu masina si asa cum va spuneam sunt foarte multumit din punctul de vedre al raportului calitate/pret.Am parcurs aprox. 6500 km, preponderent urban, nu am schimbat niciodata viteza sub 3000 rpm si am alimentat aproape exclusiv cu efix 95 si de cateva ori cu carrera 95, intre acestea doua nu am observat nici o diferenta.Ca "imbunatatiri" am dotat-o cu bandouri laterale Aveo din Ungaria, covorase textile Chevrolet de la dealer, huse universale si cam atat.Revizia de 15000 km am facut-o la un an si a costat 550 lei si ca o parere schimba mai usor vitezele de cand au schimbat uleiul in cutia de viteze.Cu mana pe inima spun ca nu e o masina lesinata asa cum au mai apartut relatari pe forum ale unor persoane care nu cunosc ce spun.Nu te infige in scaun dar nici nu e puturoasa, e o masina absolut decenta, cu un consum excelent la drum lung nu mai mare de 6l/100 km cu AC on consumul in oras fiind in schimb destul de mare, in aceleasi conditii, dupa parerea mea in jur de 10l/100 km.Micile "probleme" pe care le-am avut cu masina au fost in ordine am gasit-o lovita in parcare imediat ce am luat-o, in usa fata dreapta, far dreapta usor aburit in zona becului de semnalizare fenomen care a aparut iarna trecuta, a disparut in primavra si a reaparut iar acum. Poate s-ar impune sa fac o vizita la dealer, poate ca il schimba pe garntie.Alte probleme un zbarnait, dar nu tot timpul, in cablul de acceleratie atunci cand iei piciorul de pe pedala, se manifesta mai pregnat cu motorul rece.O alta problema pe care am observat-o e o mica ezitare o mica agatare uneori atunci cand schimbi din treapta 2-a in a 3-a de asemenea frecvent nu intra din prima in reverse.Alte zgomote trancanituri chitaituri sau greierasi nu are, in ciuda drumurilor din oras foarte proaste, Craiova fiind un oras din care nu a mai ramas intreaga si necarpita nici o strada. Un alt aspect care m-a nemultumit e lipsa de vizibilitate la manevrele cu spatele, am lovit-o de doua ori, o data chiar destul de tare, insa din fericire pot sa va spun ca spoilerul spate este destul de puternic si rezistent, si nu m-am ales decat cu zgarieturi spuerficiale care eventual ar putea sa iasa la polishare.

Si in final vreau sa revin la partile pozitive, masina se comporta excelent in trafic, are o buna stabilitate si aderenta pe sosea este confortabila si are un interior cu design foarte modern se descurca foarte bine si cu demarajul mai bine decat s-ar astepta multi, se infige bine chiar.Cred ca e cea mai buna alegere pecare poti sa o faci la aprox. 10.000 euro !

Sa auzim de bine si multi km fara probleme !

Share this post


Link to post

La 6.5 k km cea mai buna alegere era taxi...

Share this post


Link to post
La 6.5 k km cea mai buna alegere era taxi...

acum nu toata lumea se poate lauda cu 25-30k/an, printre noi mai sunt si oameni obisniti ca sa nu spun normali, absolut normali, nu vreau sa insinuez nimic.

Share this post


Link to post

Sa te bucuri de ea multi km inainte. 6500/an -> 17/zi... e ok zic eu :D .

Share this post


Link to post

Multumesc Emil si tu la fel sa te bucuri de masina cat mai multi km si ce va doresc la toti sa va bucurati de masini noi, de cat mai multe, sa veti grija de ele si sa aiba grija de voi !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...