Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo

Recommended Posts

Da exact vorba lui wass n-are rost sa faceti haz de necaz si pentru cei ce nu au inteles nu fac pe victima ci sunt foarte nemultumit deoarece consuma mult fata de ce scrie in carte. Motor de 1.4l sa consume in halul asta. Comparati si voi cu masini de aceas clasa gen Polo, Yaris, Peugeot 306, Clio si poate o sa vedeti si voi diferenta de care vorbesc. Nu ma hazardam degeaba si repet am cunostinte care detin masini mult mai puternice si cu motorizari mari cu un consum un pic mai mare sau egal cu al meu. Haideti totusi cat de fani Chevrolet suntem sa nu ne prefacem ca e asa de ok. E un fel de regula faptul ca masinile americane consuma mult si e de inteles insa Aveo are motor mic si se vrea economica. Consumul marisor e o problema ce reflecta pretul destul de mic pe care il are Chevrolet Aveo fata de alte masini din clasa ei iar eu deabea acum aflu. Mda

 

ps : masina a facut prima revizie recent acum o luna.

Edited by Figaro

Share this post


Link to post

Pai mai intai apare 14.

Pe urma dispare si apare 13.

Apoi se pomeneste 12.

 

Eu zic sa mai bagam mistouri, poate pana la urma se apuca si-si umple singura rezervorul.

 

 

 

PS: Parerea mea este 14l/100km nu poti sa obtii cu Kalos/Aveo decat daca este ceva in neregula cu masina. 13l/100km a fost consumul meu maxim in Bucuresti, forja maxima.

Share this post


Link to post

Daca se mai incalzeste afara, s-ar putea sa ajung la cifrele de catalog :) Deocamdata sunt la 11,2 in perioada 28.11-11.12 :D (in scadere de la 11,5 in perioada 15.11-28.11). Doar Bucuresti.

Share this post


Link to post
PS: Parerea mea este 14l/100km nu poti sa obtii cu Kalos/Aveo decat daca este ceva in neregula cu masina. 13l/100km a fost consumul meu maxim in Bucuresti, forja maxima.

pai da, si atunci cum explici consum de manual la exterior si cu peste 50% mai mult urban? aceeasi masina, acelasi sofer, aceeasi benzina.

 

P.S.Un amic cu 1,2 in Craiova (care nu se compara nicidecum cu buc, la trafic) a reusit sa scoata 12l/%, si nu merge deloc cu ea la limita...ci cat se poate de normal. La extraurban a scos si sub manual

Share this post


Link to post
pai da, si atunci cum explici consum de manual la exterior si cu peste 50% mai mult urban? aceeasi masina, acelasi sofer, aceeasi benzina.

 

P.S.Un amic cu 1,2 in Craiova (care nu se compara nicidecum cu buc, la trafic) a reusit sa scoata 12l/%, si nu merge deloc cu ea la limita...ci cat se poate de normal. La extraurban a scos si sub manual

 

Exact asta as vrea sa stiu si eu :)

Share this post


Link to post
... Un amic cu 1,2 in Craiova (care nu se compara nicidecum cu buc, la trafic) a reusit sa scoata 12l/% ...

Merita felicitari. Pe vremea cea mai calduroasa, la orele de varf, cu A/C-ul la maxim, cu benzina cea mai proasta (OMV cararea 100), cu pedala lipita de podea, cu pneurile la 1,7, cu capota ridica si frana de mana trasa n-am reusit sa consum mai mult de 10,3% in urban.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
pai da, si atunci cum explici consum de manual la exterior si cu peste 50% mai mult urban? aceeasi masina, acelasi sofer, aceeasi benzina.

 

Daca intrebarea este cum explic consumul in afara localitatii daca acesta este cu 50% mai mare decat cel dat de producator (daca nu este asta intrebarea, redefineste-o, nu am inteles), raspunsul meu este ca nu am cum. Nu am stat in masina cu acel om sa vad ce face. Consumul este dat de prea multi factori ca sa poti sa faci speculatii aiurea pe tema lui.

 

Ca idee, consumul meu maxim a fost atins la un drum Simon (Moeciu) - Bucuresti. Deci e afara.

Daca nu iti spun ca am stat cateva ore blocat in trafic cu A/C (pentru dezaburire), caldura maxima si faruri aprinse ai putea sa explici acel consum? Nu, ca doar e afara din oras, nu? :rolleyes:

Daca iti spun ca am atins consumul de 25% cu actuala masina in Bucuresti dar omit sa iti spun ca a fost atins atunci cand am facut Magheru in 1.5 ore, ai cum sa il explici? :rolleyes:

Share this post


Link to post

ma refeream la:

consum in extraurban ca in manual

consum urban cu peste 50% mai mare ca'n manual

 

eu nu zic ca ma plang, pt. ca am avut consum de peste 12l/% in Buc. cu toate masinile cu care am mers...si stiu ca la stilul meu de condus nu o sa scot niciodata sub 12l/% ziua.

Dar nu asta e ideea...

spuneai ca ar avea motorul probleme daca are consum de la 14 in sus. Si intrebarea era: Cum de scot consum de manual afara, daca e vina motorului pt. consumul din oras?

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

Ai citit vreodata cum se masora consumurile pentru a fi notate in specificatiile tehnice?

Share this post


Link to post

Vrei sa incepem sa insiram cauze ? Eu incep cu vizitiul.

Share this post


Link to post

hai ca raspundeti mai repede ca mine...pana am facut un edit la postul anterior

 

Ai citit vreodata cum se masora consumurile pentru a fi notate in specificatiile tehnice?

da, stiu cum se masoara consumul pt. a fi trecut in cartea masinii sau cel putin asa cred. Si din cate am inteles metoda ar cam trebui schimbata ca nu mai reflecta aproape deloc realitatea.

Share this post


Link to post

Normal, masina de test ar trebui sa mearga in urma unui Diesel sa recircule gazele lui arse. Asta ar fi metoda corecta pentru RO.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
da, stiu cum se masoara consumul pt. a fi trecut in cartea masinii sau cel putin asa cred.

 

Si cum se masoara?

Tu mergi in aceleasi conditii?

Share this post


Link to post
Si cum se masoara?

 

din cate stiu, se masoara cu motorul pe banc, cu o sarcina "teoretica" data de un computer.

 

Tu mergi in aceleasi conditii?

 

nu prea ai cum, cum nici tu nu scoti 8,2% ci 25...

cam la fel mi se intampla si mie de scot consumuri deastea...

Share this post


Link to post
... nu prea ai cum, cum nici tu nu scoti 8,2% ci 25...

Si cine-i vinovat, masina sau drumul ?

Share this post


Link to post
Si cine-i vinovat, masina sau drumul ?

 

pai asta incerc si eu sa "ma conving". Satori spunea ca ar fi (si) vina motorului. In conditiile astea ar trebui sa o duca si pe a lui la doctor... :D

Share this post


Link to post

Motorul n-are nici o vina atata timp cat poti parcurge 100 km cu 5,0 - 5,5L (cazul 1150 cc). Comportarea in urban nu tine de motor, el este acelasi ca si in extra-urban, doar conditiile de exploatare sunt altele. In plus, propriile dezvaluirile pe forum dovedesc ca unii aplica metode de economie valabile unui motor pe carburator din anii '60 la un motor cu injectie controlata euro4 din al secol, alt mileniu.

Share this post


Link to post

Da dar in acest secol si acest mileniu merita economisita benzina\motorina pentru ca stim cu totii ce putine resurse mai sunt si ce aer respiram. Cu prima ocazie imi cumpar o green car cand n-o mai fi asa de scumpa si atunci cred ca o sa moara si topicul asta :P

Share this post


Link to post

Consumul de 13 % nu este deloc un lucru incredibil... Eu am consum de 12.3 % e ultimul pe care l-am facut si credeti-ma ca nu schimb in 5000rpm si nici nu sunt cu masina in sarcina sub 2000 rpm. Asta e ce sa fac? atata timp cat fac 1.5 km de la mine din fata blocului pe iuliu maniu pana la fac (politehnica) in aprox 1 ora nu am nimic de spus... Afara masina mananca acceptabil muuuuuulu mai putin decat in oras. Ca sa nu mai vorbim de diesel : am un prieten care de abia si-a luat un opel astra gtc opc motor 1.9 150 cp are consum mediu in oras 18 % DIESEL. Ala saracu ce sa mai zica?

Share this post


Link to post

Pai, la 2 excursii zilnice a cate 1,5 km, fie pe un drum liber, se pune problema consumului ? Fara sa parcurgi de la o pornire la alta cel putin 8 km (5 miles) n-are rost sa compari consumul tau cu media unor teste declarata de catre producator, vei fi peste el in orice situatie.

Share this post


Link to post
Pai, la 2 excursii zilnice a cate 1,5 km, fie pe un drum liber, se pune problema consumului ? Fara sa parcurgi de la o pornire la alta cel putin 8 km (5 miles) n-are rost sa compari consumul tau cu media unor teste declarata de catre producator, vei fi peste el in orice situatie.

 

 

Acela a fost doar un exemplu cu politehnica... de altfel de la politehnica merg spre servici care se afla la arcul de triumf si de acolo inapoi spre casa... cred ca sunt 8 km nu?

Share this post


Link to post

O excursie se socoteste de la pornirea motorului si pana la oprirea lui. Oricum, pe acei 1,5 km/h se cheama ca faci ralantiul pret de 1h.

Share this post


Link to post

:) ) Asta cam asa e.. Daca stau bine sa ma gandesc se pare ca fac consumul numai cu ralantiu. Oricum viteza medie e pe undeva la 15 km/h parca daca imi amintesc bine. e ca si cum as face bucuresti-pitesti cu 15 km/h in viteza I :) )

Share this post


Link to post

Ba sa avem pardon, ralanti doar daca o impinge in cei 5 km in timp ce lasa motoru' sa mearga :D

Chiar asa, cat e consumul specific la ralanti (cu motorul cald evident :) )? Era o curba pusa de tolin pe undeva, da' nu mai stiu nici pe unde, nici pentru ce motor si chiar nu prea imi vine sa scotocesc acum. E doar asa de curiozitate :)

Share this post


Link to post

Probabil 0.8-1%.

Acum adauga demarajele alea de 5m.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...