Jump to content
Sign in to follow this  
abaman

Probleme caroserie,suspensie, directie etc dupa accidente

Recommended Posts

nu cred ca e rugina, masina e vopsita de vreo 7 luni, asa ca nu e rugina, cred ca o lovitura in travesa radiator de jos in sus, as incerca sa ii fac unghiruile, si am sa merg la un specialist sa vad ce zice.

ms

Share this post


Link to post

Se pot indoi si de la cricurile de la vulcanizare? Ca aia baga cricu pe unde apuca...

Share this post


Link to post

Nu, in general nu. Gandeste-te ca lonjeron e gandit sa rezite la greutatea masinii, plus alte forte ce apar pe parcursul rularii.

nu cred ca e rugina, masina e vopsita de vreo 7 luni, asa ca nu e rugina, cred ca o lovitura in travesa radiator de jos in sus, as incerca sa ii fac unghiruile, si am sa merg la un specialist sa vad ce zice.

ms

Buna, buna asta! Ai vopsit si lonjeroanele prin interior sau cum? Indiferent de ce lovitura ai luat in traversa, nu avea voie sa se strambe. Iar daca intensitatea loviturii era foarte mare, cat sa-l strambe, ar fi afectat si altele, poate te uitai inclusiv la un airbag cum iese.

Share this post


Link to post

Poza 2 din primul post. La acel cerc se refera. Care de altfel este o prelucrare tehnologica, zic eu, adica asa trebuie sa fie.

Masina probabil ca a suferit un accident si a fost reparata aiurea. Solutia este cea enuntata de mine mai sus...

Share this post


Link to post

ii roade si guma pe interior, mergi si vezi la un service de unghiuri ce zice.

Share this post


Link to post
ii roade si guma pe interior, mergi si vezi la un service de unghiuri ce zice.

Dupa ce rezolvi cu lonjeronul ...

 

Iti recomand sa nu o faci la niste mesteri de cartier, astia baga ranga si autogenul. Solutia indicata de Mircea este cea mai buna din punct de vedere al repararii lonjeronului actual. Eu unul nu as recurge la indreptare (nici macar pe cal controlat de calculator) pentru ca atit deformarea (cea existenta) cit si re-aducerea pe pozitie vor fi produs deteriorari serioase ale metalului. Din punct de vedere al sigurantei, eu unul as schimba lonjeronul. Nasol e ca se pune sudura insa nici cu lonjeronul in starea actuala nu cred ca e bine sa circuli.

 

Revenind putin la imagini, la cum arata lonjeronul ala nu pot sa imi imaginez cu ai dat intr-o groapa si nu iti aduci aminte. Parerea mea este ca lovitura aia a fost super zdravana. Acum 2 ierni m-am urcat pe o gramada de zapada. Supriza a fost ca, dedesubt, se afla o ditamai bucata de bordura foarte bine mascata. In momentul in care zapada a cedat sub greutatea botului masinii (era usor inghetata, nu a cedat progresiv ci dintr-o data) apreciez ca ma aflam la cca 20 cm deasupra bordurii. Am dat fix cu cirligul de remorcare de am crezut ca s-a rupt masina in doua. In realitate nu s-a intimplat absolut nimic, nici un fel de deformare, absolut nimic.

Share this post


Link to post

Cielo a fost lovit serios si reparat de mantuiala. Capatul lonjeronului s-a indoit la o lovitura frontala din cate vad eu in poze si reparat de mantuiala doar la exterior dupa care vandut. oricat de dureros ar fi , asta cred ca e adevarul. Din pacate cielo nu are cap lonjeron demontabil si trebuie sa fiu de acord cu salex. Trebuie inlocuit lonjeronul.

 

Daca treaba e facuta cu simt de raspundere masina va fi ca noua. Dupa cum arata guma aia pot face presupunerea ca e si "cascat in exterior. Roata nu se vede cu ochiul liber ca e stramba?

 

PS. Este la fel de posibil ca sa nu fie nimic dar o mica indoitura in cap care nu afecteaza geometria, problema gumei sa fie de la unghi sau fuzeta. Cel mai bine se da roata jos, scutul dreapta si se face o poza care sa cuprinda tot lonjeronul, de la caroserie pana in capat.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

am fost si am facut unghiurile ... persoana de acolo mi-a zis ca e devina jamba , ca e stramba si treb sa o schimb, in magazin am vazut ca e 270 lei, am sa fac si schimbarea asta, sa vad daca se intampla ceva.

 

unghiurile au fost facute din ochi, roata din stg se vira putin si roata din dreapta se vira foarte mult, asa ca am sa schimb jamba sa vad daca cauciucul se mai roade pe interior.

Share this post


Link to post

care esti specialist ...ma poti ajuta cu detalii amanuntite ...ale pozei atasate?

post-24605-1254048063_thumb.jpg

Share this post


Link to post

du-te si cauta la sh in tomesti,precis gasesti mult mai ieftin.

Share this post


Link to post

convergenta era aiurea, acum e buna, caderea dreapta e nasoala, aia subliniata, maximul admis e -01.10*, daca nu e jamba posibil sa se datoreze si oalei deplasate, am vazut cielo-uri la taxi cu -2, -3 grade si mergeau bine mersi, dar tot roteau intre ele gumele, in mare poti sta linistit.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Salutare.

 

Am un espero din 98 , iar intro seara am avut un accident frontal cu o alta masina , atunci nu am stiut cu siguranta daca mai aveam a in radiator sau nu am mers cu masina

 

si la asigurare ca sai faca poze cat si la service unde am lasato pentru reparatii. la bord cred ca imi arata temperatura peste 100 grade,

 

este posibil sa se fi intamplat ceva , sau sa ma astept la ceva ?

 

acu astept pe baietii de la service sa termine reparatia sa vad cum merge dar pana o termina sunt curios daca sa intamplat ceva

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Stii tu ca-s 2 lucruri pe lumea asta care se platesc? Ti-era greu sa completezi cu apa in permanenta astfel incat sa ai racire? :wallbanger:

In cel mai bun caz scapi doar cu garnitura de chiuloasa prajita, in cel mai nasol ai reusit sa deformezi si chiuloasa. Urmareste daca ai apa in ulei, ulei in apa sau daca masina scoate fum alb, merge intrerupt, iti scapa compresie in instalatia de racire (face bule in vasul de expansiune).

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am si eu un Cielo Exec an fab. 2000 si am o problema cu el.

Roata din spate stanga este stramba...de la cine am luat-o sustine ca a alunecat cu ea pe gheata si a lovit-o intr-o bordura (dupa pozitia rotii in acest moment este plauzibil raspunsul). As vrea sa ii schimb puntea spate pt ca uzeaza cauciucul dar ma confrunt cu o problema...nu gasesc punte spate cielo executive an fab 2000. Poate anul nu este obligatoriu dar, din cate stiu, puntea de pe Cielo nu se potriveste pe Cielo Exec la urechile de prindere pe caroserie.

 

Cunoaste cineva acest aspect? ideea e ca am mai gasit undeva in bucuresti o firma care aduce din germania daewoo nexia/cielo si le dezmembreaza dar mi-e frica sa nu iau si sa raman cu ea ca nu se potriveste (am mai patit acest lucru). Se potriveste sau nu de pe Cielo pe Cielo Exec (fabricarie Romania, bineinteles, am auzit ca conteaza si acest lucru, diferenta intre unele piese Romania - Koreea).

 

As lua una noua dar este scumpa: am vb la un magazin (sunt din Ploiesti) si mi-a comunicat pretul de ~1100 ron (ea e min 700-800 ron si cu transport pana in Ploiesti ajung undeva in ~1100, mi se pare foarte mult....). Am luat legatura ci cu o firma din Craiova si astept raspunsul lor, poate este mai avantajos sa cumpar de la ei si sa imi trimita prin curierat, ma gandesc la 700-800 ron + transport ( 15lei + x kg * 1.2 lei/kg) ).

 

Ce ma sfatuiti, sau daca are cineva din dezmembrari???

 

Multumesc.

Edited by chrysstyann

Share this post


Link to post

Banui ca este vorba despre aceiasi masina despre care s-a discutat recent problema puntii spate, aia cu alunecatul in bordura si roata strimba. Daca chiar vrei sa schimbi toata puntea, o poti face dar probabil nu e cazul. Cauta topic-ul respectiv (am cautat si eu, nu l-am gasit momentan) unde vei observa si o alta cauza, mai minora decit puntea.

Share this post


Link to post

Banui ca este vorba despre aceiasi masina despre care s-a discutat recent problema puntii spate, aia cu alunecatul in bordura si roata strimba. Daca chiar vrei sa schimbi toata puntea, o poti face dar probabil nu e cazul. Cauta topic-ul respectiv (am cautat si eu, nu l-am gasit momentan) unde vei observa si o alta cauza, mai minora decit puntea.

 

Nu-mi aduc aminte daca am scris despre aceasta problema pe forum, am scris despre altele...

 

O problema minora era urmatoarea: "fuzeta sa fie stramba" dar asta iese din calcul pt ca a fost schimbata de vechiul proprietar.

Share this post


Link to post

buna seara, sper ca mai citeste cineva acest topic pt ca as cam avea nevoie de cateva raspunsuri. am avut un accident cu cielo si in urma acestui acident am spart la propiu 2 capete de pod si am luat 4 pomi de pe marginea santului grosi ca pe mana,.... in fine , intrebarea mea este urmatoarea, am lonjeronul rupt acolo unde se prinde capatul bratului de suspensie si sub picioarele pasagerului din dreapta este desprins de acolo cam 3-5 cm de locul unde era sudata partea ce precede lonjeronul. Am intrebat un mecanic si a zis ca se poate face daca nu are rugina acolo unde trebuie sudata si ca lonjeronul pot sa il schimb, dar alt mecanic mai in varsta a zis ca se poate face dar, mai greu este sa il ,,mai scoti la linie" si ca o sa imi traga intro parte si ca imi va toca si cauciucurile. As fi foarte recunoscator daca mi se vor da cateva sfaturi care sa ma orienteze in ce directie sa o iau . multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Orice se poate face insa masina nu va mai fi niciodata ce era.

Lonjeronul trebuie schimbat si e destul de greu de aliniat, daca il faci la "nea Gica" 80 % vei avea niste unghiuri de cadere care iti vor toca toate cauciucurile aiurea, daca il faci in service ca la carte va costa cat nu face masina.

Share this post


Link to post

Cea mai sigura varianta: la REMAT cu ea si alta! La ce preturi au Cielo acum...

Share this post


Link to post

poze

 

 

 

sa desprins suportu brat inferior de pe planseu cam 3-5 cm, si lonjeronu sa rupt pe unde vine prins bratul de suspensie,. se poate face o reparatie, adika schimbat lonjeron si akolo cu suportu adus la nivel si sudat sau schimbat.???????

post-35905-0-57328300-1344422018_thumb.jpg

post-35905-0-54249800-1344422032_thumb.jpg

Edited by GECU

Share this post


Link to post

Vad ca nu e desprins complet. Eu cred ca se poate repara, asta daca ai de ce suda, sa nu fie ruginita partea de care se prinde.

Share this post


Link to post

Offf, banuiesc ca asta te/va ajuta mai bine, se poate inlocui suportu ala de tine radiatoarele de jos, se vede acolo unde este pus butucul, sau m-am gandit la o varianta care zic eu ca e mai fiabila (in afara de ,,remat" :D ) sa iau fata de la una de la dez taiata exact de unde imi trebuie mie, adica de sub parbriz???? Mersi, chiar am nevoie sa stiu ce sa fac, am avut oferte de a o vinde dar la pret care nu prea e corect. Apreciez un raspuns echilibrat si sincer.

 

Scrie corect, pune majuscule, renunta la abrevierile IRC.

post-35905-0-24682800-1344614061_thumb.jpg

post-35905-0-26699000-1344614081_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Suportul ala ce tine radiatoarele se pote lua din dezmembrari si inlocui. Suportul bratului se poate trage la loc si suda ca e numai desfacut din suduri. Taiatul masinii in 2 si adaugatul cu alta nu prea il recomand. E vorba de siguranta si viata ta si a celorlalti participanti la trafic.

LE Daca restul masinii e in stare buna eu cred ca merita facuta, daca are si alte probleme mari atunci nu prea mai merita.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Nu, nu are nici o alta problema masina, mergea totul foarte bine propietarul care a avut-o a comandato si i-a venit direct din coreea si doar la piata se ducea cu ea de 2 ori p sapt, adika are doar 94000 ;) , de aceea am si intrebat pentru ca stiu ce masina este si intentia mea nu a fost sa scap de ea fara sa vad despre ce se poate realiza si sa iau una vai de capu ei sau una cu nr de bulgaria si e.t.c. Multumesc mult pentru sfaturi.

Share this post


Link to post

buna ziua

a schimbat cineva arcuri spate KAYABA(cu diametrul constant al sarmei) la cielo ? Imi puteti spune si mie cum se comporta masina cu ele? Multumesc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...