Jump to content
Sign in to follow this  
jimmyd

Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire

Recommended Posts

pai caloriferul l-am schimbat in decembrie .din cauza asta nu inteleg ca atunci am bagat apa fierbinte pe el si se incalzea tot .ma duc sa cumpar o solutia care mi-ai zis-o .aseara am fost cam 40 km dus cu o cantitate de calgon si m-am intors tot plina cu calgon si am mers numai cu 4000 de ture indiferent de viteza cu care mergeam.am sa ii mai fac si azi 2 spalari poate poate isi va da drumul .ce nu inteleg ; de ce baga caldura ce baga cum nu o mai accelerez nu mai baga caldura ,incepe sa vina aer caliu.totusi cum am zis mai fac astazi o tura cu ea ii mai fac inca doua spalari .dac nu reusesc sa ii dau de cap ma las pagubas dac ma credeti am dat la bani in servisuri si tot nimic .mi-au spus sa schimb caloriferul asa ca asa am facut

dar degeaba .ce ma inerveaza este ca imi rad in fata cum nu ai caldura ??? spun ca eu sunt nebun .dar nu este asa termostatul m-au pus sa il schimb ,l-am schimbat si pe ala nu o data de doua ori. oricum eu va multumesc pentru sfaturile acordate .

Share this post


Link to post

Pai baga mai mult cand o accelerezi deoarece pompa de apa este si ea in turatie , nu, si crcula mai repede apa prin calorifer!Dar caloriferul cand l-ai schimbat l-ai pus nou?

Share this post


Link to post

Din Decembrie si pina acum sa se infunde un calorifer...cam greu de crezut. Probabil ai o alta problema, dar totusi daca crezi ca-i caloriferul de ce nu-l probezi daca-i infundat sau nu?

Share this post


Link to post

am mai fost o data cu mai mult calgon .acelasi lucru .singurul lucru (fenomen)care l-am observat este ca am oprit masina in timpul cand nu baga caldura sa vad starea furtunurilor si pot sa zic erau exact caldura masinii.cand a inceput sa bage caldura am oprit iar sa vad si intradevar toate erau fripte .nu inteleg de ce .intreb totusi cum trebuie sa procedeze un termostat ?cand i-am facut schimbul de apa fultunul la termostat era caliu chiar dac erau 30 km turata la 4000 4500 de ture ,iar cand i-am dat drumul la apa din motor furtunul a inceput sa friga rau.pot sa zic ca ceva se intampla in interiorul motorului mai exact termostatul poate sa nu lucreze .nu sunt mecanic ca ma apucam sa desfac toata masina.nu stiu ce sa mai zic

sa ma duc sa schimb iar termostatul ?? dar cine imi da garantie la el ?ma duc la reprezentanta si o las aacolo .le zic ca nu mai iau masina fara sa ma friga la fata ,ca deaia este reprezentanta daewoo.

 

 

Share this post


Link to post

Cel mai bine! Dar vreau sa-ti spun ca odata am schimbat trei termostate! Si ai grija ca scrie pe ele la ce temoeratuta deschid!

Share this post


Link to post

Problema cu caldura am avut-o si eu la nubirica mea.Am rezolvat-o prin metoda clasica:am cumparat 1kg de sare de lamaie (15 lei);am golit instalatia de antigel,am pus 5l de apa distilata cu 500g de sare de lamaie,am pornit cu masina la plimbare(aproape 20km,mai in turatie) dupa care am dat drumul la maclavais;a iesit apa verde,dadusem drumu la apa pe zapada,apoi am repetat operatiunea cu cealalta jumatate de kg de sare de lamaie.Dupa ce i-am dat drumul a 2-a oara,apa a fost mult mai curata.Apoi am pus 300g de calgon cu 5l de apa distilata,am plecat la plimbare(aproximativ 5km)dupa care am drumul la apa.M-am dus cu masina la o spalatorie,am bagat apa in instalatie s-o curat de calgon pana ce apa a iesit curata(bagam apa,porneam motorul pana ce porneau ventilatoarele,dadeam drumul la apa,s.a.m.d.).Am caldura de nu pot s-o tin mai mult de treapta 2!Mentionez ca pana sa fac asta,aveam caldura aproape 0!

 

Am uitat sa precizaz:calgon simplu are efect aproape 0,deoarece el previne calcarul ,nu-l poate sparge asa cum face sarea de lamaie(acid citric).

Share this post


Link to post

sa zicem ca ar fi installatia murdara, ceea ce ar fi putin probabil, pentru ca apa imi era curata curata, ca i-am dat drumul cum ai zis si tu, pe zapada.daca ar fi calcar depus??? unde ?? pe calorifer???? asa repede se depune calcarul??? pai eu merg zi de zii cu masina .da vreun service garantie la termostat ca ma plictisesc sa dau 80 lei asa degeaba .nu zic asa da si 2 mil daca as stii ca imi baga caldura masina

Share this post


Link to post

Putin :o fftopic: : Ca sa fie lucrurile f. clare, atunci cind termostatul se deschide, temperatura in motor SCADE. Acelasi lucru e valabil si cu temperatura din caloriferul masinii. Daca furtunele erau reci atunci cind nu iti baga caldura inseamna ca termostatul tau deschide prea repede ! In aceste conditii sint nevoit sa revin cu discutia la inceput : UNDE iti sta indicatorul de temperatura ? Daca ai pus masina pe scanner, ce temperatura iti indica acesta ? Cei din service au facut o tura cu masina cu scannerul conectat pentru a monitoriza temperatura in mers ????

 

LE: Pe un termostat GM de 92* am dat aproape de 3 ori mai mult decit spui tu ... Cu Behr-ul de 87* luat la 85 lei am avut caldura un singur sezon, dupa aceea s-a decalibrat in ultimul hal, cred ca deschidea la 60-70* motiv pentru care nici nu aveam prea multa caldura.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

De unde atata calcar in instalatiile voastre? De apa distilata si antigel n-ati auzit?

Share this post


Link to post

... asa repede se depune calcarul???

 

Prietene, asa ceva nu se poate intimpla nici daca mergi/mergeai cu apa chioara in instalatie, de cind ai schimbat calotiferul si pina in prezent. In cel mai rau caz, sa se fi desprins ceva mizerie (ceva bucati asa mai marisoare) de pe instalatie si sa se oprit la intrarea in calorifer ce nu permite lichidului sa circule normal. Acum, daca tot esti suparat pe calorifer, asigurate 100% ca acesta e sau nu problema, inainte de a mai schimba vreo 5 termostate, furtune, etc. Sufla cu presiune scazuta de apa pe returul caloriferului, dupa care pe tur si iarasi pe retur... si atunci vei vedea cum circula lichidul prin calorifer.

Share this post


Link to post

@ augustinionut : Postul tau anterior se cam incadreaza la incalcarea Regulamentului: "2.2 Nu daţi răspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu ştiţi sau nu aveţi ce spune, lăsaţi pe alţii să răspundă"

 

Din cele povestite de colegul nostru tu ai citit de cite ori a schimbat antigelul in ultima vreme ? Tu chiar ai senzatia ca omul asta a postat aici eforturile lui de saptamini de zile de a-si rezolva problema caldurii cind o simpla inlocuire a lichidului de racire i-ar fi solutionat toate necazurile ? Bun, nu a folosit apa distilata, are calcar in instalatie, ce facem acum ? Cu ce anume il ajuta observatia ta ? Daca ai niste idei constructive, hai sa le discutam pe alea, poate ii dam de cap.

 

LE: @georgian1982: Ai facut vreo reparatie recenta la motor ? Ceva care sa presupuna demontarea chiulasei sau utilizarea de silicon in zone care ar avea ceva de a face cu circuitul de racire ? Prin prisma ultimelor informatii pe care le-ai postat, cred ca viktor are dreptate, caloriferul nu mai este "favorit" si nici infundarea circuitului. Favorit a cam devenit termostatul. Daca ai chef sa faci niste experimente, baga un carton intre radiatoare DOAR atunci cind mergi cu masina in afara, sa nu risti sa iti fierbi motorul. Inainte de a face asta, asigura-te ca indicatorul de temperatura iti functioneaza corect. Spune-ne ce se intimpla.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Mergi la un service unde au scanner-ul pt Daewoo,pune-l pe masina si vezi exact la cat iti deschide termostatul,nu-l schimba aiurea pana nu esti sigur ca el e de vina.Si eu cand am dat drumul la antigel era curat,insa dupa testul cu sarea...am ramas si eu surprins de ceea ce se poate depune in instalatie.

Share this post


Link to post

acum trei ani am avut-o in servis la daewoo, ca m-i s-a ciupit garnitura de chiuloasa.asa ca am schimbat-o.iar despre cum imi sta temperatura la termostat nu stiu ce sa zic la cat ar trebuii sa stea caldura normal la leganza.pe scanner am pus-o termostatul deschide la 86` dar in mers imi aparea pe scaner, cea mai joasa temperatura de 77`.pai daca zici ca mai sunt si alte termostate pentru leganza , ma duc sa il cumpar .dar nu inteleg un lucru ,(acum este prima data, cand aflu ca mai este un alt tip de termostat)cum de cei de la magazin de piese auto nu mi-au zis si mie de acest lucru .un termostat este cumparat chiar din reprezentanta , macar ei puteau sa imi zica ca mai este alt tip.

 

apropo de carton,am avut jumate de radiator permanent acoperit .sa acopar mai mult de jumate???/?

termostat GM de 92` imi tine apa la ce temperatura ????

Share this post


Link to post

Nu stiu cat e de complicat la Leganza dar eu as da radiatorul(sa nu se inteleaga caloriferul) jos pentru al curata cu otet ori cu alte solutii. Dupa ce l-ai umplut cu solutia respectiva, il lasi putin la "macerat" apoi impreuna cu un prieten, vezi tu cu cine, il agitati in asa fel incat sa se plimbe prin el toata solutia, il ridicati pe rand de partile laterale in asa fel incat solutia sa treaca dintr-o parte in cealalta. Faci asta de cateva ori si urmaresti ce iese din el, iar cand consideri ca e de ajuns il speli cu apa distilata si il montezi la loc.

In rest nu stiu ce sa zic, singura care ar mai fi ramas neschimbata e pompa de apa.

Share this post


Link to post

de unde iau si eu un termostat GM de 92*? ca azi am fost la service la reprezentanta si le-am zis problema mea .nici nu m-au bagat inseam pt ca le-am pus conditia imi faci caldura platesc dac nu mi-o faci nu am pe ce sa dau banii.efectiv mi-au spus ca au ce sa imi fac .eu ce sa mai zic .oricum cred ca termostatul este de vina am facut inca o spalare si cum urca apa pe loc imi baga o caldura de nu poti sa stai ,iar in mers se duce de tot ramane calie.deci vreu si eu un termostat GM 92 ` TE ROG .le-am spus la cei din service de termostat din acesta si s-au uitat crucis la mine .ei vroiau sa imi de-a tot originalul.astept raspuns .dac se gaseste la bucuresti zimi si mie ca vin la bucuresti.te rog inca o data

Share this post


Link to post

In primul rind, te rog, foloseste majuscule acolo unde se pun de obicei pentru a te putea intelege mai bine.

 

In al doilea rind, intelegem ca esti disperat de problema asta insa si tu trebuie sa intelegi ca avem nevoie de o descriere cit mai completa si mai corecta a simptomelor pentru a incerca sa dam un diagnostic cit mai aproape de adevar. Si asa, diagnosticarea de la distanta e dificil de facut.

 

Din multele tale posturi eu am reusit sa inteleg urmatoarele. Desi mai corect ar fi sa spun ca am dedus pentru ca niciodata nu ai stat putin sa ne dai toate amanuntele. Deci :

 

1. Motorul se incalzeste normal, daca masina nu se afla in miscare

2. Motorul nu se supra-incalzeste ... niciodata

3. Indicatorul de bord functioneaza corect

4. Cind masina stationeaza ai caldura la greu.

5. Cind masina este in mers, nu ai caldura.

 

Nu ne-ai spus cum se comporta daca acoperi radiatorul cu un carton, evident atunci cind iesi la drum intins ! Nu ne-ai spus nici daca temperatura indicata de ceasul de bord are un comportament asemanator cu al temperaturii aerului de la grila !!

 

Cele de sus fiind .. scrise eu cred urmatoarele:

- din 1, 2 si 4 ar rezulta ca pompa nu este defecta iar radiatorul nu este infundat

- din 2 si 4 ar rezulta ca nu ai caloriferul infundat.

- din 3. si 5. ar rezulta ca vinovat este termostatul !

 

O sa iti scriu pe PM de unde am luat termostatul pentru a nu face reclama

Edited by Salex

Share this post


Link to post

am gasit termostatul .era 140 lei.acum pot sa zic si eu ca am caldura .

poate o sa am caldura asta care o baga masina acum si atunci cand este -10 grade.multumesc salex

Share this post


Link to post

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema, nici pretul cu care ai luat termostatul nu e rau deloc.

 

Pe de alta parte, in calitate de membru al echipei de moderare, te rog pentru a doua oara sa folosesti majuscule atunci cind se cuvine. Urmatoarea incalcarea a Regulamentului va fi penalizata.

Share this post


Link to post

Scuze de offtopic. Atat costa un termostat pentru Leganta? 140 RON ? :o wow Al meu a costat 10% din cel de Leganta.

Share this post


Link to post

Scz si eu de offtopic:

@TBird: La Leganza e 140 ron, probabil GM... Dar la Espero 1.8 ca e 74 ron? Diferenta de pret intre cel de Cielo si cel de Espero de care aminteam este ca cel din urma vine cu tot cu corpul termostatului , nu doar termostatul propriu-zis...

Share this post


Link to post

Salut.Am si eu un cielo din 96 si nu baga decat aer caldut,am citit forumul si am incercat cu calgon,bagat,forjat,dat afara,spalat.Rezultat mi-a crapat o pastila de aia de expansiune de sub galerie,schimbat,rezolvat.caldura tot nu am,voletul deschide si inchide bine,aer este cu debit bun dar caldut pe treapta 1 si 2 ,daca dau pe 3-4 se raceste aerul,nu prea ma pricep la demontarea caloriferului si intrebarea mea ar fi:este cineva din iasi care ar putea sa ma ajute la aceasta operatie?contracost bineinteles,daca este as aprecia foarte mult daca s-ar gasi un pic de timp sa facem aceasta operatie inainte sa vina frigul ca nu vreau sa inght la iarna :D multumesc anticipat.din tot ce am citit pe forum si din verificarile mele ar ramane doar caloriferul colmatat.

Share this post


Link to post

Motorul se incalzeste normal?Sunt doua variante:Calorifer infundat sau termostat blocat pe deschis.

Share this post


Link to post

termostatul inchide motorul se incalzeste normal,singura varianta ar ramane caloriferul,dar as vrea sa gasesc vreun forumist din iasi care sa ma ajute cu demontarea spalarea si montarea.cineva se ofera?bineinteles care a mai facut sau care stie exact cum e prin si cum se da jos caloriferul.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...