Jump to content
Sign in to follow this  
jimmyd

Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire

Recommended Posts

Salut,

 

am si eu o Nubira I si nu baga caldura...mi-a zis un mecanic ca e din cauza la clapeta care muta dupa rece pe cald ca ar fi blocata.Mi-a zis ca trebuie dat tot bordul jos...este adevarat?

 

 

multumesc,

 

 

Radu

Share this post


Link to post

Salut, am probleme cu caldura in sensul ca am fost la mecanic a dat el toate cele jos pe-acolo si a inceput sa dea ceva aer care seamana a caldut ... mi-e groaza ca vin frigurile si acea "briza" calduta nu va fi suficienta sa nu-mi inghete mainile pe volan. Exista posibilitatea ca sa se deschida termostatul prea repede? .

Share this post


Link to post

Espero 1.5: acum 2 saptamani am schimbat caloriferul de caldura, cel vechi fiind fisurat si totodata antigelul.Problema este ca baga caldura doar cand masina sta pe loc, de la 30 km in sus baga aer caldut.Termostatul l-am schimbat anul trecut.Am verificat voletul.Ce as putea sa mai verific.

Share this post


Link to post

eu am un cielo din 97'nu prea baga caldura,,,turat la 2500-3000incepe sa bage,,,iar iarna,,,nu prea baga deloc,,,sa fie oare din cauza plamanului de la gaz,,,ca ii ia toata caldura,,,,????

 

 

Share this post


Link to post

Cititi si prin urma. Ambele probleme au fost discutate.

Share this post


Link to post

am si eu o problema cu caldura .am schimbat tot ce trebuia sa schimb (termostat ,calorifer ),dar tot nu imi baga caldura.am fost la nenumarati mecanici pentru arezolva sistuatia si totusi nimic .poate cineva a patit la fel ca mine .masina are toane cand baga caldura fierbinte ,cand baga caldut .la relantiu o tin turata la 2000 de ture imi vine aer fierbinte ,o las din accelerare imi scade si caldura imi vine mai mult rece .am bagat si carton in fata tot degeaba.cand merg cu ea in oras imi creste temperatura apei dar aerul imi vine caldutz .o opresc si o repornesc dintr-o dat imi baga aer feirbinte ,dupa care ,dupa ce merg cu ea imi baga din nou caldutz .am citit pe forum sa bag calgon sa ii fac o spalare a motorului dar nu vad sa schimb ceva pentru ca am facut cu apa aerisiri nenumarate pana am bagat antigelul .astept raspuns

Share this post


Link to post

Sper sa nu vb prostii, insa cred ca problema ta e la termostat! Citeste bine , sunt multe posturi ajutatoare in a-ti gasi raspunsul!

Share this post


Link to post

am schimbat 3 termostate.azi am fost din nou la mecanic, mi-a spus ca termostatul lucreaza ,ca deschide destul de greu. eu unl nu mai stiu ce sa zic. poate este vreun mecanic pe forum care ar stii sa o repare, ca sa pot merge la el si imi garanteze ca mi-o si repare

Share this post


Link to post

Din simptomele expuse aici :

la relantiu o tin turata la 2000 de ture imi vine aer fierbinte ,o las din accelerare imi scade si caldura imi vine mai mult rece...cand merg cu ea in oras imi creste temperatura apei dar aerul imi vine caldutz .o opresc si o repornesc dintr-o dat imi baga aer feirbinte ,dupa care ,dupa ce merg cu ea imi baga din nou caldutz .

eu unul sint 99% sigur ca e vorba de un calorifer infundat. 1% ar putea fi de vina si pompa de apa, in cazul in care palele ar fi puternic corodate si reduse in dimensiuni, insa, in aceasta situatie, s-ar fi observat o supraincalzire a motorului (mai ales cu cartonul ala in fata).

 

Ai facut spalarea instalatiei cu Calgon sau un produs specializat ? Daca da, cum ai procedat ? Nu rezulta ca ai fi facut asta ... Daca ai procedat corect, sansele sa mai speli caloriferul ala sint destul de mici, va cam trebui desfacut si schimbat sau curatat "pe banc"

Share this post


Link to post

nu am spalat-o cu calgon .dar nici nu stiu cum sa fac .din cate am citit am vazut ca trebuie sa pun apa distilata si calgon in cantitate ca pentru 4 - 5 kg rufe.oricum o sa fac asta

pentru ca de PATRU ani o am si nu mi-a bagat caldura niciodata.am fost la reprezentanta daewoo din buzau si imi radeau in fata ziceau ca am caldura .m-am certat cu ei le-am dat masina sa meraga cu ea dar tot nu vroiau sa recunoasca ca nu baga caldura .m-am uita la supape din interior imi lucreaza perfect .dar caldura din interior ,cel putin cei din spate cam sufera .dac ai putea sa ma ajuti intr-un fel as fi mare recunscator .daca te pricepi si maine vin la bucuresti

 

apropo caloriferul este nou nout are o luna de cand l-am montat .proble ma este ca s-a mai ameliorat situatia dupa ce l-am montat .celalat era infundat rau.ca am fost cu el l-a desfundat .si din cauiza asta zic ca nu ar fi caloriferul .iam tevile de l-a calorifer amandoua fierbinti ,unu foarte fierbinte si unl mai putin .

 

 

Share this post


Link to post

Buna seara.am si eu o problema cu caldura la un cielo 96 soch.nu mai baga caldura,k.am schimbat calorierul de caldura ptr.ca am zis ca e infundat,dar ce sa vezi,dupa ce am inlocuit caloriferul original al masinii cu unul nou{165 ron} de aluminiu nici o schimbare.aeroterma nu baga aerul prin calorifer dar la aeratoarele frontale,picioare,parbriz baga aer puternic dar nu cald.de mentionat e ca schimbatorul de pozitie vacumatic merge normal,robinetul inchide si deschide dar aeroterma nu baga aer printre fagurele caloriferului nu baga aer,la aeratoare vine doar aer rece.Cesa fie,sa terminat mecanica,nu stiu ce sa mai fac.ASTEPT URGENT SUGESTII!

Share this post


Link to post

am spalat zi instalatia cu apa distiilata si calgon .pot sa zic ca sunt multumit dar totusi este un grad afara.sunt curios dac se mentine asa si la minus 10 grade

 

 

 

Share this post


Link to post

Nu se baga Calgon in instalatiile de racire. Sunt solutii speciale de curatare care se gasesc la orice magazin de piese.

Share this post


Link to post

m-mam bucurat degeaba .masina tot nu baga caldura .totusi am observat fenomenul cand nu baga la radiator furtunele cele doua groase .unul este fierbinte adica cel cu termostatul ,iar celalalt este rece rece ,ca si cum nu ar ajunge apa la el.asta dupa 60 km .cred ca nu isi face aerisirea cum trebuie ,ceva o impiedica

Share this post


Link to post

Acel "ceva" este jegul din calorifer. Cind ai facut spalarea cu Calgon, cum ai procedat ?

Share this post


Link to post

am dat afara antigelul din ea am pus apa distilata dupa care am pus o lingurita de calgon in borcan .atat este tot ce am facut

Share this post


Link to post

Cu apa distilata si calgon - OK insa ai bagat foarte putin Calgon.

 

Oricum, dupa asta trebuia sa o forjezi bine de tot, mers 15-20 minute in 4000RPM.

 

Dai drumul la "zeama", demontezi vasul de expansiune, il speli bec. Dupa primul tratament, in vas ar fi trebuit sa gasesti o groaza de mizerie.

 

La simptomele descrise de tine, se cam impune repetarea procedurii de mai sus.

 

Abia dupa 2-3 tratamente se curata instalatia cu apa. De asemenea se impune o mica forja dupa deschiderea termostatului. In faza asta (doar cu apa) deja ar trebui sa se simta efectele si sa iti bage caldura.

 

Daca nu iti baga nici dupa "spalare" inseamna ca ai f.f multa mizerie in calorifer, caz in care iti ramin doar 2 variante. Prima ar consta in inlocuirea caloriferului. A doua ... e prea hardcore pentru a fi indicata pe un forum auto :D

Share this post


Link to post

ce nu inteleg eu este ca pe recirculare ma frige la mana in schimb pe aeerul de afara este doar caliu

 

 

 

 

 

asa repede sa se fi infundat caloriferul in numai o luna??????? eu tot zic ca este din altceva .dar totusi am sa dau jos grilajele sa pun mana pe calorifer sa vad dac frige el asa la relantiu

 

 

 

Share this post


Link to post

Daca mergi pe recirculare aer, temperatura aerului la intrarea in calorifer este aceeasi cu temperatura din habitaclu. Daca afara sint, sa zicem, -10 *C iar in cabina vreo 20*C rezulta o diferenta (a aerului la intrare) de 30*C. Evident asta isi spune cuvintul asupra iesirii. In cazul recircularii, sistemul se comporta ca un sistem cu reactie cu bucla pozitiva. O diferenta de temperatura a aerului la intrarea in calorifer de 30*C poate sa insemne, la iesirea din calorifer (deci aproximativ la grila) diferenta intre aer fierbinte si aer caldut.

Share this post


Link to post

Eu am facut si eu o clatire cu calgon cand am schimbat antigelul... Oricum, parerea mea despre calgon nu e tocmai pozitiva daca la 95+ de grade el nici nu s-a dizolvat in apa :| .

Share this post


Link to post

oricum iti multumesc pentru sfat .am sa incerc sa fac tot ce pot .teintreb are ceva dac cumpar si vreo solutie speciala pentru curatat instalatia ??,dar care sa nu afecteze chiuloasa???

Share this post


Link to post

Din experienta, iti raspund eu: NU are nimic daca folosesti astfel de substante, poate va curata pe instalatie anumite depuneri si etc...Insa pt calorifer sa nu iti faci iluzii prea mari. Daca e infundat destul de rau, nu ai cum sa il cureti cu asa ceva, trebuie demontat si verificat, si, dupa caz, inlocuit cu unul NOU!

Share this post


Link to post

vreau sa stiu si eu dac pun otet pun total 4 litri????sa merg cu otet la fel turata??/

oricum am sa bag si otet .iar dac tot nu baga o sa demontez si caloriferul care chiar dac eu zic ca este nou.si daca tot nu rezolv nimic ma lasa pagubas .ma duc in germania si imi cumpar alta .poate nu o sa mai am norocul asta

Share this post


Link to post

si daca tot nu rezolv nimic ma lasa pagubas .ma duc in germania si imi cumpar alta

 

Pari cam dramatic, daca scrii randurile astea! Pt orice problema exista o rezolvare! Eu m-am chinuit f mult timp pe frigurile astea , fara caldura, pana la urma am schimbat caloriferul (foarte foarte greu) si acum am caldura, nu credeam ca o sa rezolv asta. Deci fii mai optimist, o vei rezolva cumva...

Pt intrebarile tale de mai sus: daca tot esti hotarat sa bagi otet, ai putea mai degraba doar sa cureti instalatia de racire, sa speli bine vasul de expansiune si , eventual, radiatorul. Insa nu stiu sigur daca asta te va rezolva de tot! Nu stiu daca o sa scapi de calorifer (bata-l vina! )...

Share this post


Link to post

Indiferent ce solutie alegi pentru curatarea instalatiei, mersul turat este absolut obligatoriu. Eu personal nu ti-as recomanda otet, am folosit si eu cindva metoda asta la alta masina si am avut surpriza sa gasesc niste furtune atacate. Sigur, era vorba de Dacie insa de atunci prefer solutii dedicate de curatare (eu am folosit cu succes ceva de la 2+2 , gen Radiator Flush) sau metoda "patentata" de ovi_jer (Calgon).

 

Repet, dupa atingerea temperaturii de regim, motorul trebuie forjat bine 20-30 minute. Bine ar fi sa ai vasul de expansiune foarte curat inainte de inceperea procedurii pentru a vedea rezultatele. Inca ceva, o lingura de Calgon este mult prea putin :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...