Jump to content

Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

O fi si asta o parere, dar niste argumente/intamplari aducem? Ca altfel...credibilitatea postului e ..cum e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impresii Chevrolet Aveo 1,6l 16V LTZ explicit video 4 buc.

 

Impresii Chevrolet Aveo 1,3l D LTZ explicit video 2 buc.

 

Impresii Chevrolet Aveo 1,6l 16V AT LTZ explicit video 3buc.

 

Sunteti de acord cu aceste impresii ?

Edited by Marcel P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt nou pe aici, am insa o "nedumerire" legata de masina mea, Aveo 2011 (MY11) 1.2 84,6CP

 

In capatul (opus) a , ceea ce eu cred ca e, admisiei de aer catre motorul propriu zis, este o "cutie sigilata" pe care sunt diverse avertismente si informatii, gen "Warning - High pressure... ".O sa revin poate cu o poza.Dupa parerea mea, cred ca e un fel de "compresor" sau ceva pentru aerul destinat combustiei, ceva asemanator unui turbo, presupun (nu dati cu bata va rog, nu sunt cunoscator!)

 

Am ajuns la concluzia asta datorita sunetului gen "turbo" la turatii ceva mai maricele (3500-4000), si datorita comportamentului acelei cutii atunci cand este turat motorul - se petrece ceva serios inauntru :) ) .

 

Ma poate lamuri cineva va rog?Pot pune eventual niste poze daca aveti si voi nelamuriri, indoieli.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo este doar filtrul de aer.

 

Serios?Cam multe avertismente pentru doar un filtru de aer.Ms mult de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi si asta o parere, dar niste argumente/intamplari aducem? Ca altfel...credibilitatea postului e ..cum e.

 

Nu pot sa cred ca dupa 148 de pagini si nenumarate topicuri mai este nevoie de argumente suplimentare. Chevrolet a reusit sa dezamageasca oricare dintre posesori si timp de 6 ani am simtit acest gust amar pe care nu l-as mai experimenta nici gratis. Si nici la altii lucrurile nu stau mai bine, insa masinile sunt la un alt nivel de calitate cu mult superior pentru masini de aceiasi clasa si pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am citit cateva zeci din ultimile pagini ale acestui topic vin si eu sa scriu cate ceva despre Kalos-ul meu.

Am un Kalos 1.2 din 2004 in 5 usi.

Vreau sa va spun ca nu am decat cuvinte de lauda la adresa acestei masini. Am aproape 70.000km, facuti 80% in oras. De cand am aceasta masina, in afara de revizia anuala si schimbul distributiei nu am facut decat sa schimb un rand de bujii pe la 20.000km si de atunci am uitat sa mai schimb. Apoi pe la 40.000km am schimbat placutele de frana si ... iarasi am uitat ca mai trebuie sa fac ceva la masina.

Sa nu va mai spun de costul scazut al intretinerii. Schimbul distributiei l-am facut impreuna cu revizia anuala (schimb ulei + filtre) si m-a costat acum 2 ani 1000lei. La consumabile am folosit numai GM la ulei si MANN la filtre. In rest NU am avut NICI O PROBLEMA!!!!

Din cate stiu motorul de 1.4 16v este unul flamand. Cel de 1.2 are un consum extrem de decent si in oras intotdeauna sunt sub 10%.

De vreo 3 ani incoace masina o conduce sotia mea si ne gandeam sa schimbam masinile (eu am un Opel) ... in primul rand a zis ca vindem Opelul (cumparat de nou in 2007, sa nu va zic cate am schimbat la el, inclusiv compresorul de AC) si in al doilea rand nu reusesc sa-i scot din cap marca Chevrolet, adica nici nu se pune problema sa luam altceva.

Este foarte adevarat ca masinile au fost intretinute, s-a respectat planul de revizii si binenteles stilul de conducere este unul decent.

Pentru mine istoria Chevrolet merge mai departe impreuna cu familia mea.

 

Cele bune!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa va dau cateva aspecte dintre cele mai importante in decursul a 45 mii de km nu distributie,nu taxi doar uz personal.

1.La 30 de mii am fost la service si mi-au rectificat supapele,cica problema din fabrica la chiulasa,motorul tragea foarte prost,nu avea demaraj deloc.

2.La 35 de mii aceiasi problema nu tragea deloc si in bord eram plin de martori aprinsi,am fost din nou si mi-au schimbat chiulasa cu totu.

3.Becul de la aerbag mi se aprindea o data pe luna,nu stiu cauza,ei spun ca mufele de sub scaune sunt senzibile si cand aspiri sau mai bagi o sticla de apa ,suc sub scaune atinge acolo,in fine,va zic ca din cei 4 ani cat am tinut masina vreau sa zic fara exagerare doar juma de an adunat becul de la aerbag nu era aprins.Si sa va zic de ce.Eu sunt din piatra neamt si servisul lor era la bacau,avand servici nu puteam merg saptamanal,lunar sau cand dracu i se nazarea masinii sa se aprinda becul de la aerbag.

3.Anvelopele care au venit din fabrica niste porcarii chinezesti care va spun sincer la 25 de mii aveau uzura foarte mare.

4.LA 45 de mii sa spart radiatoru,mi-am spus la servis cica alt defect de fabrica ventilatorul este prea aproape de radiator si atinge uneori,prostii cine dracu ii mai crede pe astia.L-am schimbat din banii mei ,garantia expirase.

5.Telescoapele alea fata, spate bat ca dracu de noi,zici ca sunt sport pe un drum nasol se aud destul de tare cum lucreaza.

6.Cutia de viteza destul de inprecisa,daca faci un sprint in viteza cu turatii pana la 6000rpm este imposibil sa nu ratezi una din viteze,adica atunci cand vrei sa bagi in viteza repede mereu ori bagi pe langa ori nu ninmeresti din prima si la rece intra destul de greu in viteza.Stiu ca uleiul este gros da am mai avut masini si am in continuare da asa greu nici una,doar la 1310 :)

7.Reviziile foarte foarte scumpe,niste ordinari nu se poate asa ceva in 2008 la revizia de 30 de mii a costat 9 mil,de atunci mi-am zis eu in servis la astia nu mai calc imi fac reviziile singur.Stiu ca o sa ma intrebati cat a costat reparatiile la rectificat apoi schimbat chiulasa.Din ce am intrebat si eu numa ptr rectificat era undeva la 500 euro plus manopera plus dracu sai ia ca nu mo interesat si totul s-a facut pe garantie,eu facand revizia la 30 de mii am beneficiat de garantie ca nu aveau eu de unde sti ca eu la urmatoare revizie la 45 de mii urma sa nu mai vin si totodata sa renunt voit nevoit la garantie,ca si asa saream din garantie pana faceam eu 45 de mii.Sper ca m-am facut inteles cu unele probleme ale masinii,nu vorbesc prostii si pot face dovada clara cu carnetul de garantie care inca il am.

Eu am dat doar cele principale si care mi le mai amintesc masina am vanduto in 2009 noiembrie.

Am cumparato de noua din 2006 in primele luni cand au aparut eram foarte satisfacut de ea la inceput mai ales ca era un model full cu climatronic un sistem audio senzational un aspect interior exterior destul de frumos.Motorul era unul bunicel cu demaraj bun pentru 1.4 16v dar dupa ce au inceput problemele nu stiam cum sa scap de ele.Am inteles pe la servis ca multi spuneau ca lotul din 2006 au fost scoase cu probleme si abia de prin 2007 s-au remediat dar eu asta nu stiu poate sa ne spuna ceilalti cum sunt la modelele dupa 2006.

 



Sincer va zic daca as sti ca s-au remediat aceste probleme mi-as lua un aveo ca am nevoie pentru distributie doar comenzi nu si carat,fiind la acelasi pret cu loganul m-ar incanta mai mult aveo.Bineinteles doresc sh dupa 2007.Chiar astept niste pareri la cei care au dupa 2006-2007 cum sunt ce problema mai persista.

Edited by jambon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai vrei Aveo? Postul anterior nu-si mai are rostul,daca tu vrei din nou Aveo.Inca ceva;climatronic pe Aveo in 2006?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce sa nu vreau,daca cele dupa 2006 nu mai au probleme cu motoarele asa fi dispus mai ales ca il iau sh si nu mai dau o caruta de bani pe el nou.Da aveo cu climatronic din 2006,poate nu stiai ca aveo a avut climatronic pe orice model full.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un Chevrolet Kalos fabricat in noiembrie 2005 , 1.4 16v.Am luat masina acum 2 ani second hand si vreau sa spun ca nu am avut nici cea mai mica problema cu ea pana acum.

Singurul lucru este un bazait(uneori) cand merg cu viteza de peste 90 km/h.Nu se aude tot timpul,dar probabil este vreo pietricica sau ceva intre plasticele din bord,plafon,usa..(nu stiu exact unde se aude,nu se aude intotdeauna).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mai mult de doi ani si jumatate de utilizare a Chevroletului Aveo din dotare, ma declar multumit de masinuta. Desi a fost luata la mana a doua, dupa punerea ei la punct conform manualului de service, merge foarte bine.

Datorita motorului mic (de 1,15l) masina se comporta bine cu 2, maxim 3 persoane. Singurul lucru care ma deranjeaza la acest model, este zgomotul suspensiei la denivelari (si credeti-ma ca nu am jocuri sau alte uzuri) - parca nici la Matiz nu e asa de zgomotoasa suspensia.

Dar cum + urile depasesc cu mult - urile, ma declar multumit de aceasta masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna.

Nu stiu daca postez in locul potrivit,dar daca gresesc va rog sa ma scuzati.

As vrea sa dau jos http://i.imgur.com/JN6xiEH.jpg deoarece sa dus culoarea de pe ele si arata rau.Vreau sa le vopsesc sau sa le imbrac in folie de carbon.

Imi puteti spune cum as putea sa le dau jos?Sunt prinse in cleme?Sau...?

Am incercuit cu rosu ce doresc sa dau jos !!!

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari.

Am in posesie un Aveo model 2007,1.2 72CP,de vreo 2 ani ,si vreau sa va spun ca intra cam greu in marsarier cand i se pune pata,la voi cum se prezinta?,ma gandesc ca poate am pb la cutie.In speranta unui raspuns macar ,va doresc toate cele bune. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scriu acest email intr-un moment de profunda suparare si revolta desi stiu ca starea asta nu imi este benefica si sper sa imi treaca cat mai repede.
Am gasit aceasta adresa de email pe net si probabil este unica forma de protest pe care o voi urma.
Am achizitionat un autoturism Aveo in 2008 in leasing in Iasi prin Gold@Platin. Firma a dat faliment intre timp iar service-ul deasemenea s-a inchis. Acum sunt proprietar al masinii, cumparata cu un efort destul de mare, asa cum se intampla in orice alta familie de conditie mijlocie din Romania. Am fost un cumparator onest. Deasemenea masina a avut parte de toate verificarile scrise in cartea tehnica revizi etc...exact asa cum au solicitat cei de la service. Am mers acolo cu buna credinta desi preturile erau mari comparativ cu ce imi spuneau cunostintele. Buna credinta m-a facut sa nu tin seama de ce spuneau ei, si anume ca in service-ul din Iasi ceva e putred, se fac mizerii la masini..etc...nu are rost sa trec in revista toate zvonurile.
Dupa ce s-a inchis service-ul autorizat din iasi de la G@P am primit un sms pe telefon ca S-a deschis unul nou, si anume Ande Motors.
Acolo exista si:
Anul trecut mi-am facut revizia tehnica anuala acolo.
Acum masina are aproape 50.000 km. Pe data de 18 iulie am scos-o din acest service dupa ce i s-a schimbat distributia. La telefon convenisem ca schimbul acesteia este in jur de 1000ron...PIESE ORIGINALE...mai aveam pe bord aprinse doi avertizori ABS si AIRBAG. In final toata reparatia a ajuns aproape 1800 ron.... Nu mai stiu exact deoarece hartiile sunt in masina....
Dupa exact o saptamana, pe 25 iulie am ramas cu masina in drum..........Mi s-a parut strigator la cer...in fine...cu greu am adus masina in service din nou dupa ce a trebuit sa cumpar un acumulator....pe marginea drumului mecanicul care mi-a montat noul acumulator mi-a spus ca alternatorul este mort.... In service, vineri pe 26 iulie am fost tratat umilitor de catre cei care ar fi trebuit sa imi repare masina si carora le-a platit cinstit toate serviciile. De vineri 26 iulie si pana astazi masina mea sta in service. Am primit luni un telefon cum ca s-ar fi defectat doua piese ale alternatorului si ca reparatia ar costa in jur de 1000ron si ca pana astazi, i.e. vineri 2 august nu am nicio sansa sa mi se repare masina deoarece piesele vin din Germania si Ungaria prin comanda. Am tot cautat pe net si am gasit
si
In fine, am asteptat pana in jurul orei 14 vreun telefon de la service. Cum nu a venit am sunat eu si mi s-a spus ca voi fi sunat tot azi sa mi se spuna ce si cum. Nu am fost sunat. Am sunat eu pe la ora 18 si iarasi mi s-a raspuns intr-un mod umilitor ca ei nu au nicio vina.
Am solicitat sa vorbesc cu seful de la service...cu persoana care coordoneaza activitatea...nu am avut cu cine!
In fine, realizez acum ca traim in Romania.
Intentionam sa schimb masina. Realizez ca achizitionarea ei nu reprezinta decat primul pas...
Daca asa considerati dvs. si aici ma refer la brandul CHEVROLET sa tratati clientii atunci eu nu ma voi mai numara printre ei.
REGRET ENORM CA AM FACUT ALEGEREA ACEASTA SI MA SIMT UMILIT, MINTIT, SI FURAT DE CEI CARORA LE-AM DAT NISTE BANI CASTIGATI CINSTIT.
RUSINE....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca ati patit asta dar nu generalizati din cauza unei singure firme de service. Din cauze similare a dat faliment si Gold&Platin si sa speram ca si altii asemenea o sa urmeze aceeasi cale.

 

Faceti o plangere la Chevrolet Romania. Discutati si cu managerul general al reprezentantei respective. Ca ultim resort incercati alta reprezentanta in alt oras.

 

Si inca ceva, aveti Aveo din 2008 si acesta este primul post pe forumul gmclub ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru astfel de cazuri exista OPC si de ce nu instanta... Este optiunea ta sa stai la mana lor si sa ii crezi in continuare... doar o faci pe banii tai. Si inca ceva: cele 2 service-uri de care zici sunt autorizate chevrolet?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari.

Am in posesie un Aveo model 2007,1.2 72CP,de vreo 2 ani ,si vreau sa va spun ca intra cam greu in marsarier cand i se pune pata,la voi cum se prezinta?,ma gandesc ca poate am pb la cutie.In speranta unui raspuns macar ,va doresc toate cele bune. :)

Si au am unul la fel si are aceeasi problema. La motorul 1.2 trebuie schimbat periodic uleiul din cutia de viteze, probabil asta va fi rezolvarea si la mine.

Edited by Wotan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e in service pentru revizia de 6 ani acum, s-a schimbat si uleiul din cutia de viteze, revin cu rezultate. Masina e in regula (am cumparat-o SH acum un an de la primul proprietar). Am schimbat acumulatorul (era cel original, vechi de 5 ani si la primul frig a dat rateuri), si a trebuit sa schimb garniturile de etansare la EGR, incepusera sa scape gaze la ambalarea motorului (a costat 63 lei la reprezentanta, 36 lei piesele si 30 manopera). In rest n-a avut probleme, iar sotia, cea care o conduce, e incantata. Ce imi place e ca desi e mica ca dimensiuni, reusesc sa bag in ea mountain bike-ul, daca demontez roata din fata la bicicleta. Pe viitor ma gandesc sa montez modul de ridicare geamuri si retrovizoare cu incalzire, oglinzile actuale fiind manuale si fara. Din pacate, pana acum nu am reusit sa gasesc vreun tutorial pentru asta. Printre cei de pe forum a facut cineva operatiunea asta?

Edited by Wotan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa schimbarea uleiului, schimbarea intre viteze e mult mai usoara, nu mai agata, dar problema a ramas la cuplarea marsarierului. Explicatia inginerului de la reprezentanta a fost ca deoarece la marsarier rotile dintate au dantura dreapta, uneori cad dinte pe dinte si nu intra in angrenare. Deci e o chestie constructiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mai mult de doi ani si jumatate de utilizare a Chevroletului Aveo din dotare, ma declar multumit de masinuta. Desi a fost luata la mana a doua, dupa punerea ei la punct conform manualului de service, merge foarte bine.

Datorita motorului mic (de 1,15l) masina se comporta bine cu 2, maxim 3 persoane. Singurul lucru care ma deranjeaza la acest model, este zgomotul suspensiei la denivelari (si credeti-ma ca nu am jocuri sau alte uzuri) - parca nici la Matiz nu e asa de zgomotoasa suspensia.

Dar cum + urile depasesc cu mult - urile, ma declar multumit de aceasta masina.

 

Da,articulatiile si suspensiile sunt cam slabute,si eu am pb zgomotul suspensiilor si mai nou si cu articulatiile care scot un scartait dala de fier pe fier asa,destul de nasol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

detinatoraveo, imi pare rau de cele intamplate. Se vede ca nici nu ai mai revenit pe forum cu raspunsuri sau o rezolvare. Cei de la acel service sunt niste nemernici, sper ca ai rezolvat cu OPC.

Edited by NED

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna tuturor !! sunt nou pe aici si am o nelamurire ,sa vedem daca ma poate "lumina " cineva ?eu sunt stabilit in italia si de cateva luni am luat din tara masina socrului meu ,un chevrolet aveo 1.2 benzina ,sa o folosesc ca a doua masina.e cumparata de noua in aprilie 2009 .in acte am gasit ca masina e din 2008 si surprinzator ARE 53 KW -72cp ..CU TOATE CA EU STIAM CA AR TREBUI SA AIBE 62 KW ...Ce masina conduc eu fratilor ? specific ca in cartea masinii pe care i-au dat-o la vanzare toate datele tehnice fac referire la motorul de 62kw si 84 cp dar pe certificat si talon e scris 53 kw ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...