Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Eu am logan cu respectivul motor (acelasi motor cu megane 1, 1.6 16v) si in bucuresti imi ia cma cu 1-1.5l mai putin decat un aveo de 1.4 16v. Asta cu toate ca masina e si clar mai puternica decat aveo 1.4(cuplu mai mare si mai jos disponibil (!!!), puterea e mai jos disponibila, si oaresce cai in plus).

BINGO! Ce ti-am subliniat face niste clopotei sa sune?

Si ar fi si mai simplu daca cineva ar compara masini echipate cu exact acelasi motor. Spre exemplu Aveo 1.4 16v 90 CP cu Lacetti 1.4 16 v 90 CP. Si s-ar lamuri in ce masura conteaza dimensiunea masinii raportata la posibilitatile motorului...

 

Si as mai avea o intrebare. Toata lumea zice de motoarele de 1.4 de pe aveo ca sunt ecotec de opel. Oare nu cumva opel a trecut la motoarele de 1.4 la tehnologia twinport prin 2004? Ca pe corsa sau astra h motorul de 1.4 este twinport. Pe aveo am impresia ca e clasic nu cu admisie variabila precum cele twinport. Deci nu vad nicio legatura cu motoarele actuale de pe opel. Poate ne lamureste cineva, de mult aveam curiozitatea asta. Posibil sa gresesc :) .

Ce bine ar fi fost sa fie acelasi motor de pe corsa sau astra h (vb de ala 1.4 twinport), ala are un consum nesimtit de mic pt un benzinar;

 

O simpla vizita aici te-ar fi lamurit pe deplin.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Apropo de T200 si T250 sau de fapt T255 (asta e modelul de aveo 2010).

Nu stiu daca ECOTEC-ul de pe Aveo o fi fost pe Corsa (probabil ca nu), ideea ar fi ca este acelasi motor la baza.

 

 

de pe wikipedia:

 

T250

 

With launch of the Gentra X in South Korea, GMDAT had replaced engines of T250. 1.2 L S-TEC II engine was updated with features such as dual overhead camshaft (DOHC) and timing chain (older version has timing belt) system. 1.6 L E-TEC II engine had replaced with ECOTEC (GEN-III) engine with new features such as variable valve timing mechanism.

Edited by speleus

Share this post


Link to post

Pai e ceea ce spuneam si eu mai sus. Intai a fost Kalos, apoi Aveo cu motoarele de pe Kalos si aditional 1.2, apoi new aveo, cu 1.2 cu transmisie pe lant si distributie variabila si 1.4 16 v cu distributie variabila, motorul de 1.4 8 valve iesind din peisaj. Urmeaza generatia noua, la care apare in plus 1.4 turbo si 1.3 diesel, cu 2 variante de putere. Nu se stie daca pentru Europa va fi disponibila si echiparea de 1.6 si 1.8. Eu mi-as pune salariul ca un Aveo nou cu motor de 1.6 va consuma mai putin decat cel actuial cu 1.4 16 v... Lansarea va fi in Iunie, nu in Aprilie cum eronat am scris mai sus, in aprilie este Orlando si Captiva FL.

Share this post


Link to post

Domnul Mircea,la ce va refereati cand a-ti spus ca "motorul de 1.4 8 valve iesind din peisaj." ? Adica a fost acest motor si pe aveo?Imi cer scuze dar nu inteleg si sunt foarte curios.

Share this post


Link to post

Domnul Mircea,la ce va refereati cand a-ti spus ca "motorul de 1.4 8 valve iesind din peisaj." ? Adica a fost acest motor si pe aveo?Imi cer scuze dar nu inteleg si sunt foarte curios.

 

Domnul e inutil, Mircea e suficient :) Da, acest motor s-a pus si pe aveo la inceput.

 

Nu conteaza data cumpararii, ci modelul care a fost adus in Romania. Toate motoarele de 1.2 cu distributie variabila (se vad in chiuloasa doua actuatoare hidraulice) au distributia pe lant.

Share this post


Link to post

Impresii! Despre garantie, preturi piese, revizii etc, discutam in alta parte :)

Share this post


Link to post

Salutare...nu stiu daca am postat bine aici,dar nu am gasit alt topic relevant.

Acum o saptamana mi-a fost retinut certificatul de inmatriculare pentru ca aveam ITP-ul expirat.Desigur ca redobandirea certificatului nu se mai face la ITP ci a trebuit sa ma duc direct la RAR.NU aveam nici instalatia de GPL omologata si a trebuit bagata si aia la RAR pt omologare.Toate bune si frumoase programarea a fost facuta pt azi la ora 10:30 .

Prostia mea e ca am ajuns acolo nervos si am inceput sa ma cert cu aia de la RAR,au bagat cativa omuleti in fata mea,desi aveam facuta programarea,ii intrebam ceva imi raspundeau in 2 peri,sau deloc...in fine m-am cerat cu ei si am avut presimtirea ca o sa pic testul ori la noxe ori la testul de frane, ba chiar i-am vazut pe 2 dintre ei ca s-au vorbit in legatura cu ceva despre mine inainte sa bag masina la teste,deci stiam ca o sa il pic.

Primul a fost testul de noxe atat pe GPL cat si pe benzina,l-au facut de 3 ori si pe GPl si pe benzina pentru ca nu le venea sa creada ceva legate de datele obtinute...la final dupa ce au bombanit in legatura cu valorile alea si au subliniat pe fisa cele care li sa pareau nu stiu cum si-au dat OK-ul.

Apoi am zis ca sigur pic testul de frane...culmea a iesit si ala foarte bine.

Si da am picat RAR-ul la sfarsit pt ca desi avea stingator si trusa de prim ajutor nu aveam triunghiul(au gasit in sfarsit ceva in neregula).Trebuie sa ma duc iar maine la ei cu triughiul reflectorizant si se rezolva.

Am atasat si scanarile dupa valorile la teste...imi spuneti si mie de ce naiba s-au minunat aia cand le-au vazut?Habar cum ar trebui sa fie parametrii aia...dar din cate ma uitam la altii de obicei picau la HC ppn vol. si COcorr. % vol.

Imi poate arata si mie cineva cu aclasi tip de motor ca al meu ce valori au testele de noxe,sa fac si eu o comparatie.

post-2483-071322700 1298580865_thumb.jpg

post-2483-042230800 1298580906_thumb.jpg

post-2483-014654300 1298580924_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu are cum sa sara pretul aveo-ului actual cu mult. Pentru ca deja ar ajunge aveo la aceleasi preturi cu Cruze, si cu siguranta nu se vrea asta.

Aveo o sa ramana sub cruze calitativ si cu preturi mult mai mici. Interesant ar fi macar un motor diesel daca nu chiar 2.

Edited by bossake

Share this post


Link to post

Are si diesel in 2 variante de putere, 1300 cmc, 75 si 90 CP. Aici insa nu discutam de noul Aveo, avem topic separat acolo, dar Marian_fagaras are obiceiul de a nu cauta si de a posta pe unde-i pica la tastatura... :-W

Share this post


Link to post

Are si diesel in 2 variante de putere, 1300 cmc, 75 si 90 CP. Aici insa nu discutam de noul Aveo, avem topic separat acolo, dar Marian_fagaras are obiceiul de a nu cauta si de a posta pe unde-i pica la tastatura... :-W

 

celelalte forumuri...sunt moarte...si degeaba sunt 10 teme,,,dak doar pe unu se discuta,,,,

Share this post


Link to post

Da, sunt moarte, pentru ca voi faceti off topic aici in loc sa discutati acolo! Si mai si citezi mesajul anterior, asa sa ocupi spatiu degeaba...

Share this post


Link to post

Am observat o chestie ciudata zilele acestea la uzura anvelopelor de pe spate. Anvelopele de pe spate nu le mut pe fata, doar le rotesc intre ele o data pe an, adica undeva la 15-17ooo km. Faza e ca anvelopa de pe stanga e mult mai "carnoasa" decat cea de pe dreapta. Uzura este uniforma.

Am intrebat si eu niste oameni care au condus mai multe masini la viata lor si care au mai multa experienta cu mai multe masini, cea mai plauzibila explicatie ar fi ca anvelopa dreapta sa fie de productie mai veche, sau mai proasta.

Mi-e greu sa cred ca la vreo revizie s-ar fi gandit vreun mecanic sa ma imi puna o roata mai uzata, dar ar fi o posibilitate.

Share this post


Link to post

Uita-te pe anvelopa si vezi ce scrie dupa DOT. De ex, 2007 inseamna luna 20 din anul 2007. Desi...ma indoiesc sa fie asta problema.

Share this post


Link to post

Luna 20 :) )? si daca e 3607 ce luna e?

Share this post


Link to post

Era vorba de saptamana :redface: . N-am fost atent cand am scris.

Share this post


Link to post

Din ce mi-aduc aminte, pe hankook-uri stock nu scrie dot si nr. O sa ma uit zilele acestea.

Share this post


Link to post

Saptamana 36 anul 2007 :thumbl:

 

Mersi de raspuns, dar era o intrebare retorica. Am subliniat faptul ca e saptamana, in loc de luna 67000000.gif

Share this post


Link to post

Ca tot nu am mai intrat demult pe-aici...

 

Cred ca am unul din cele mai chinuite Aveo-uri 1.4 16v 94cp(2007) ... masina vede mai des 6500rpm decat 2000 rpm. Ca si efecte : 2 garnituri de la motor au cedat :) ( aveam ulei aruncat pe sub capac .. nu foarte mult, dar era acolo). Le-am schimbat la ultima revizia acum 2 saptamani contra sumei de 75ron.

 

Masina a ajuns pe la 40.000 km si 4 ani. Ca si probleme in tot acest timp:

- vreo 3 4 becuri schimbare h4.

- cele doua garnituri de mai sus (una de la capac, cealalalta de la buson).

- iarna nu mi se deschid usile spate (nu sare acel "tamburus').

- un singur greiere in usa soferului (destul de deranjant...probabil e sarit ceva pe-acolo).

- capetele de bara pe fata pe garantie (imi scartaia cand treceam peste denivelari .. asta s-a intamplat undeva la 20.000km parca)

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Salut. Sunt posesor al unui Aveo model 2006 motirzare 1.2 8v 72 CP.

 

Este versiunea de baza fara aer si servodirectie. pot sa spun ca in 55000 km nu am schimbat decat consumabile la el (ulei + filtre + placute + 4-5 becuri H4).

 

Consumul se mentine undeva la 8-9l in bucuresti si 6-8 in afara depinde cum il alergi.

 

per total sunt f multumit de el. nu are nici macar o janta stramba.

 

O oarece hiba este garnitura de la Valva EGR care am schimbat-o eu de 2 ori (imbatraneste materialul) - costa 20 ron. :D , care am inteles este buba veche mostenita de la matiz

 

 

Share this post


Link to post

Cele 4 anvelope au fix acelasi dot, sunt anvelopele cu care au venit masina. Ma rog, nu-mi explic fenomenul.

 

Problema cu tamburusurile la rece o am si eu.

 

Cristiionescu> esti un norocos. M-am plictisit de jante strambe, si chiar sunt o persoana care nu merge cu viteza si care oculeste gropile. Acum sa nu intelegeti ca ma duc la vulcanizare lunar sa indrept jantele, dar am fost de vreo trei ori in nici 4 ani cu o roata.

Share this post


Link to post

De ce va plangeti ? aveti cumva vreo masina de 300.000 euro ?

Ati uitat de batrana Dacie care v-a dus peste tot legata cu sirme si carpe ?

Aveti 60.000 si trebuie sa schimbati ceva pe acolo...ia aduceti-ca aminte de dacii si oltcit-uri...la care trebuia schimbate set-uri motoare etc etc...

Un aveo e 5.000 de euro nou nout...si te tine jdemii de km fara sa-i faci mai nimic...deci e o masina buna dupa parerea mea...la fel ca si altele...

Daca aveati cumva Lamborghini sau Ferrari de la 100.000 euro in sus poate va dadeam dreptate sa va plangeti...mai bine ati face ceva constructiv decat sa plangeti ca babele...

Un cauciuc Hankook de Aveo duce 60k km si peste...daca drumurile din tara asta de condusa de oameni de kkt ar fi klumea, daca OMV sau Petrom nu ne-ar vinde gazolina la pompe ar fi si mai bune masinile noastre...

Dar asa e romanul...se vaieta din orice...impresii kalos/aveo ? cele mai bune masini de pe piata romaneasca...dar servisate de aceiasi romani spagari, prosti, incapabili, incompetenti...si tot ce e mai rau despre ei...indiferent ca au salarii de 50 mil sau 100 mil. ...sau 5 milioane...asa suntem noi...ne meritam soarta...ati scris 140 de pagini de impresii aiurea... sa fiti sanatosi...aveo ...nu a trecut de ncap...so what...Dacia a trecut ? si ati mers cu ea zeci de ani...dar audi ala A8 care avea 10 stele si care zace praf pe marginea drumului cu toti pasagerii morti in el...cum e ? Daca doriti sa faceti ceva bun si sa nu va mai plangeti de parca ati fi dat pe masina jumate din viata voastra mai bine hai sa nu ne mai lasam pacaliti de service-urile de 2 lei din tara asta si contribuiti la demistificarea marcilor koreene...pt care nu gasesti un tester klumea..un soft care sa citeasca ABS si implicit din cauza unui contact imperfetc dai 300 lei ca sa-ti schimbe senzorul de la vreo roata care nu e defect deloc...si etc etc...

  • Like 5

Share this post


Link to post

probleme fara numar la aveo

la al meu ma refer 1.2 din 2007 95000km, dormal la 2 luni dupa ce a iesit din garantie

-ax came gripat - ma costat 2700 lei

-bucsi punte spate- normal trebuia schimbata punte pentru ca asa ii facuta(dar am rez cu 200lei)

-motor secmentat 3500 lei

- curge ulei planetara l-am rezolvat singur pt ca mi-au cerut 300 lei

concluzia am cheltuit mult, nu merita ii o masina de tot rahatul!!! nu as recomanda la nimeni sa o ia si am dat 9000 euro pe ia

am mai bagat vreo 2500 euro

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...