Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Salut. Sunt nou pe forum si viitor posesor de Chevrolet Aveo. Am cumparat modelul LT, care mi s-a parut super dotat la pretul cu care l-am luat (6.550 euro +3 vouchere rabla+430 euro taxa de prima inmatriculare). Adica in banii astia puteam lua Renault Clio (in care nu incap...am 1.95), Dacia logan (care nu imi place) sau Cheviul, care imi place foarte mult ca design si mai ales ca dotari si interior. Masina o sa o ridic joi (18.11.2010). de ce as fi avut mai multi bani as fi luat Cruze, dar asta a fost tot bugetul disponibil. Dati-mi si mie cateva sfaturi referitor la rodaj, in ce consta si cam cati km, cum se conduce masina si cam la ce turatii sa schimb pentru ca o sa am nevoie de ele. Pana acum am condus un ford fiesta 1.4 TDCI, si de 5 ani de cand am carnet am condus cam numai diesel, asa ca o sa-mi fie cam greu cu benzinara.

Edited by GeluDamian

Share this post


Link to post

Găseşti informaţii utile în topicul de aici. Învaţă să foloseşti funcţia căutare :)

Share this post


Link to post

prietene rau ai facut ca ai renuntat la orice alta masina in favoarea chevroletului aveo (am aveo din 2006 si oltcit din 1999 iar acum imi pare enorm de rau ca nu am ramas doar cu oltcitul)

pentru detalii vezi: http://www.gmclub.ro...608#entry502608

 

sau mai bine zis postul: Posted Today, 02:04 PM

 

In anul 2006 am cumparat un chevrolet aveo in leasing fiind incantat de aspectul si dotarile acestuia. Dupa primii km parcursi (10km) mi-am dat seama ca ceva nu este in regula cand am vazut ca troncane prea rau pe fata, am crezut ca are ceva slabit, un pivot ceva... Am fost la service Rucom Craiova de unde am si cumparat-o ca sa o puna baietii la test si surpriza - au zis ca asa este masina si nu au ce sa-i faca.

Dezamagit am plecat si m-am intors la 6000 Km cu un zdroncanit groaznic pe fata (ghidaje etrieri). Mi-au schimbat ghidajele etrieri si am plecat fara zgomotul ghidajelor dar cu acelasi troncanit de pivoti insuportabil. M-am intors la 9000 km pentru ca s-au stricat iar ghidajele pe langa care si bratele plus bielete antiruliu...

Sa recapitulam putin ca sa va scot din ceata:

0 km masina troncane - dar service-ul spune ca asa este masina (proasta)

6000 km - schimbat ghidaje etrieri

9000 km - schimbat ghidaje etrieri, brate fata care scartaiuau de moarte, bielete antiruliu

12000 km - schimbat etrieri fata (pentru ca ghidajele nu se mai puteau schimba pe garantie)

Ce parere aveti? oare e normal sa platesc o gramada de bani pe o astfel de masina? de ce nu fac si ei ca cei de la dacia sa-si recunoasca problemele si sa le remedieze? Modelul ce a venit dupa 2006 nu mai este asa de problematic pentru ca probabil s-au schimbat piesele cu pricina dar cei de la service spun ca nu stiu despre nici o schimbare la masina pe care as putea sa o fac si eu ca sa am o masina normala in care sa nu ma doara capul si inima de cati bani platesc pe o caruta.

 

Cu ce ma puteti ajuta voi? Spuneti-mi ce sa verific, ce sa schimb ca sa am o masina normala... (toate din 2006 sunt asa, mai am o cunostinta patita la fel)

Cineva spunea ca in capatul telescoapelor sus, sub capota sunt niste bucse sau rulmenti care ar putea fi proaste (dar sa fie asa de noi?) si de la alea ar putea face dar trebuie sa fiu sigur pentru ca asta ma va costa mult si nu le voi putea schimba singur fiind necesara o presa pentru telescoape...

This post has been edited by marketiva: Today, 02:07 PM

Edited by marketiva

Share this post


Link to post

@marketiba

 

Sper sa pot sa te contrazic cat de curand si sa se dovedeasca a fi o masina buna. Eu sper sa o tin vreo 4-5 ani macar. Ceea ce spui tu pot fi totusi si "bolile copilariei" care sper din suflet sa fi fot remediate pana acum. Adica e o masina pe final de viata. De la anu am inteles ca apare noul aveo, care din poze nu prea seamana cu actualul. Tu din 2006 mergi cu troncanitul ala din fabrica? Nu te supara, dar de ce ai stat 4 ani cu un troncanit nu prea ai grija de masina. Oricum cand iti iei o masina noua in banii astia e si putina loterie...sper sa fiu mai norocos. Ms de informatii.

 

@EMIL Ms. Am citit ce scria pe acolo...fiecare isi da cu parerea si fiecare face dupa capul lui. Folositori totusi. Probabil o sa citesc ce scrie in manual si ceea ce o sa-mi zica reprezentantul cand o ridic. Eu eram mai curios cum se face la Aveo 1.4 16 V...banuiesc ca plajele de turatii si viteza cu care mergi cu masina in rodajul nu sunt aceleasi pt un motor de 1.4 fata de un motor de 2,5. Din ce am inteles eu in primii 1.500 km schimb la 3.000 si maxim 110-120 km/h.

Share this post


Link to post

Tu nu ai inteles, am stat 4 ani cu troncanitul pentru ca numeni nu are ce-i face, spun ca asa este masina si ca este normal - dar nu este.. crezi ca nu as repara masina daca as sti ce are? am auzit ca unii au schimbat si cutia ca cica din ea ar fi troncanit si degeaba/ asa sunt ele, troncanitoare si cu piese care se strica repede.

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior, foloseste Add Reply sau Fast Reply!

Share this post


Link to post

am stat 4 ani cu troncanitul pentru ca numeni nu are ce-i face

 

Cauta un mecanic/service, nu neaparat reprezentanta, care stie sa diagnosticheze corect o suspensie/directie. In nici un caz sa nu dea cu verdict in urma diagnosticarii suspensiei cu masina pe elevator si cu rotile suspendate in aer. Am avut si eu o experienta asemanatoare cu masina precedenta, cand la reprezentanta se pare ca nu au dorit sa gaseasca sursa troncanitului, iar multi mecanici, au ridicat pur si simplu masina pe elevator, au tras de roti si au zis: "nu are nimic dom'le... e beton". Am gasit pana la urma un service privat, unde i-au dat de capat.

 

Parerea mea: daca troncane, inseamna ca are joc. Ce si unde...? trebuie gasit!

Share this post


Link to post

Dupa 3 ani, aveo ii varza!!! asta e parerea mea

Dar si mecanicii de la reprezentanta!

pana la 3 ani nu am avut nici un fel de problema!!! dar dupa au iceput

prima gripat- ax cu came- diagnostic mecanici chevrolet ( mers subturat cu motorul) cea mai mare banalitate in felul in care conduc- ma costat 3000 de ron aprox

a doua- cea mai tare- diagnostic- schimbat bucsi punte spate! surpriza nu exista asa ceva , va vine sa credeti trebuie comandat toata puntea spate!!! cost 1300 ron. nu va lasa ti amagiti problema sa rex cu 140 de ron la un atelier unde se fac bucsi la comanda! daca aveti probleme de genu prin zona aradului va trimit adresa!

Share this post


Link to post

Salut. Sunt nou pe forum si viitor posesor de Chevrolet Aveo. Am cumparat modelul LT...

Venind de pe diesel e clar ca trebuie sa schimbi regimul de turatie...nu schimba niciodata mai jos de 3000 rot/min si intotdeauna sa ai macar 2700 rot/min. Asta e modul in care am condus eu pana acum si nu am avut probleme...consumul facut la aproape 43000 km a fost de 8,22. Stiu valoarea exacta deoarece am ramas acum cateva zile in pana prostului. La un prim calcul eu am dat 11200 euro pe masina din care am scazut 19% deducerea de tva adica cam 9072 euro, tu 6980 euro + valoarea celor 3 tichete sa zicem inca 1000 euro, asta daca un voucher se cumpara cu aprox. 1500 lei, in final rezultand aprox. 8000 euro (34.000lei).

P.S. Asta e jurnalul de bord, poate gasesti ceva sa te intereseze http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/20345-jurnal-de-bord-chevrolet-aveo/

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Maine implineste si masina mea 1 saptamana. Am deja 1.000 km cu ea. Focsani(de unde am luat-o)-Comanesti-Ploiesti-Tragoviste-Ploiesti-Bucuresti-Comanesti si cateva drumuri scurte prin zona. Sunt foarte multumit de cum merge, incomparabil cu loganul sau clio, masini cu preturi apropiate. Inca merg linistit cu ea. Schimb in jur de 3.200 ture (desi mi-e groaznic, cu dieselul schimbam la 3.000 cand conduceam sportiv) si viteza de croaziera 110 cu varfuri de 120 pe depasiri. M-ar manca rau piciorul sa vad si eu cum trage si ce poate masina cand schimbi la 4.500-5.000 dar incerc sa ma controlez inca 1.000 de km.

 

@starsteel Ms de informatii. Am citit cap-coada jurnalul tau de bord. Foarte interesant. Vad ca te-ai plimbat ceva. Pacat de ultimele evenimente mai neplacute. Sper ca ti-au facut treaba buna sa nu se vada diferenta de culoare. Pe masina am dat 6540 (25% discount membru ACR) iar pe voucher 1200 lei bucata. 6540 masina+ 70 numerele rosii si kitul legislativ obligatoriu+270*3 voucherele+90 taxa pentru membru acr=7510. Mai am de platit 430 de euro taxa de prima inmatriculare (asta ma scoate din sarite, bani dati absolut inutil statului). Deci cam 8.000 cu tot cu inscrisul.

Share this post


Link to post

Din fericire a iesit foarte bine lucrarea efectuata la reprezentanta Citroen iti urez sa o conduci pe a ta sanatos si cati mai multi km fara nicio problema!

Share this post


Link to post

Azi am ceva timp liber la munca si m-am gandit sa mai scriu cate ceva despre masina, poate ajuta si pe altii care vor sa achizitioneze...

Sa incep cu plusurile:

-Bord foarte frumos, da impresia inauntru de masina mult mai scumpa, desi cand pui mana pe el tot plastic dur e.

-Tinuta la drum intins foarte buna, sta bine pe viraje, imi da o senzatie de incredere (mai mare de cat fordul fiesta 2004 pe care il aveam inainte)

-Dimensiune porbagaj satisfacatoare pentru utilizarea obisnuita

-Motor suficient pt drumurile noastre, si destul de puternic pt 1,4...nu vad unde ai putea merge in tara, in relativa siguranta, cu viteze mai mari de 140-150.

-Raport pret/calitate mult superior concurentei (nu pot spune nimic despre fiabilitate inca)

-Consum satisfacator. Cam 6.8 dupa calculalel mele pe prima 1.000 de km. Recunosc ca a fost 90% extraurban si fara sa trag de ea.

-Portbagajul nu se deschide decat din cheie sau din interor (scapi de stresul de a-l incuia sau de posibilitatea ca cineva sa ti-l deschida cand stai la semafor)

-Farurile se aprind si se sting singure. Poti sa le lasi pe On si scapi de grija lor.

 

 

 

Minusuri:

-Betzele de la semnalizare/faruri mi se par de prost gust. Puteau sa le acopere cu un plastic ceva sa nu se vada metalul.

-Locuri foarte putine si mici de depozitare, torpedoul minuscul, am pus mapa cu actele de la ei, si suportul de la GPS n-a mai incaput. In portiera din fata mi-a incaput doar o racleta pentru curatat geamu iarna. Un borcanel de ala mic de Orbit nu a incaput in ea. In spate portierele sunt drepte, deci 0 locuri de depozitare.

-Lipsa scut de protectie motor din fabrica (se poate cumpara ca extraoptiune)

-As fi vrut sa se dea scaunul cu un click mai in spate ca sa ating pozitia de confort maxim la volan (am 1,95 :D )

-Suspensie dura rau de ce mergi pe drum de tara (din fericire pt mine si cred ca si pt ea, nu o sa prea pupe asa ceva)

-Ala nu e CB...CB inseamna sa iti arate consumul, macar mediu de ce nu si cel instantaneu. Sa zica ca are CB si de fapt iti zice cat e ceasul si cate grade sunt afara...usor jenant.

-Intra cam greu in viteza cand retrgradez treptele (sper sa isi mai dea drumul in timp)

 

Ar mai fi de precizat cotiera, care nici nu stiu unde sa o trec. Nu vazusem inainte sa ma hotarasc sa iau LT-ul cum arata, dar am vazut ca scria Cotiera. Ma asteptam sa fie o cotiera genul clasic in care sa poti pune ceva, si pe care sa tii mana dreapta cand schimbi vitezele. Ei bine nu, cotiera e cotiera gen microbuz. Recunosc ca vine bine si e foarte comoda la drum intins de ce tii ambele maini pe volan (lucru cu care nu sunt foarte obisnuit), dar parca mi-ar fi placut totusi sa fie clasica, undeva mai jos.

 

Pe general sunt foarte multumit de alegerea facut si sunt foarte convins ca nu puteam face o alegere mai buna la banii astia. Cand o sa mai descopar lucruri noi o sa mai scriu.

Share this post


Link to post

-Ala nu e CB...CB inseamna sa iti arate consumul, macar mediu de ce nu si cel instantaneu.

Decat sa te minta, cum am vazut la modele mai scumpe si marci de prestigiu la fiabilitate, mai bine nu te informeaza. E mai corect.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Dupa 34000 km si aproape 5 ani pot spune cu mana pe inima ca este o masina foarte buna. Nu am avut probleme cu ea, revizii si benzina, atat, a.., si drum intins.

Share this post


Link to post

....-Suspensie dura rau de ce mergi pe drum de tara (din fericire pt mine si cred ca si pt ea, nu o sa prea pupe asa ceva)

-Ala nu e CB...CB inseamna sa iti arate consumul, macar mediu de ce nu si cel instantaneu. Sa zica ca are CB si de fapt iti zice cat e ceasul si cate grade sunt afara...usor jenant...

Ti-ai verificat presiunea in pneuri? Vezi ca noua fiind ar putea fi 3 barri in loc 2,1.

CB iti mai arata nr. de km pe care ii mai poti face + timpul total de functionare.

E iarna si iti mai transmit eu un punct slabut...anvelopele originale de vara cam aluneca iarna. Ale mele sunt originale au deja 3 ierni si 43.000 km dar si-au facut treaba onorabil anul trecut pe ploaie torentiala in Germania pe autostrada la 150 km/h, sau pe drumuri off-road prin Turcia. In 3 ani si jumatate am reusit sa fac o singura pana cand mi-a intrat un surub intr-o anvelopa. La mine singurul punct slab a fost in toata aceasta perioada rulmentul de presiune de la ambreiaj.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Ia sa mai pun eu o intrebare pentru specialisti. Toti asa zisii cunoscatori cand vor sa zica ceva rau de aveo-ul meu se iau de capitolul siguranta, acolo unde nu prea ai ce si cum sa demonstrezi. M-am uitat si inainte sa-mi cumpar masina pe testele euroncup si nu prea am intels eu chiar foarte bine cum sta treaba. Am comparat 3 masini: Chevrolet aveo sedan (varianta testata) caruia i s-au acordat 1,5 stele, dacia logan 3 stele si chevrolet kalos(hatch) 3 stele. Lucrurile stau cam asa:

 

Protectie adulti: Aveo: 21 puncte; Logan 19 puncte; Kalos 17 puncte;

Protectie copii: Aveo: 39 puncte; Logan 31 puncte; Kalos 26 puncte

Protectie pietoni: Aveo 19 puncte; Logan 5 puncte; kalos 11 puncte

 

Acuma explicati-mi si mie cum e treaba cu stelele astea, tinand cont ca aveo ia cele mai multe puncte peste tot, dar cele mai putine stele.

Share this post


Link to post

A fost depunctata, fiind practic de 3 stele, deoarece a cedat nu stiu ce bara care poate afecta piciorul drept.

http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_kalos_2006/256.aspx

Am revazut acum testarile, e vorba de labele picioarelor si pulpa dreapta iar la impactul lateral aveo sta mai bine decat kalos, evident, datorita airbagurilor laterale.

Cine vrea poate sa faca si comparatia cu Loganul sau Sandero.

http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

http://www.euroncap.com/tests/dacia_sandero_2008/340.aspx

Cel mai bine dintre toate arata Sandero...e de fapt si ultima aparitie pe piata, oricum eu zic sa nu-ti faci probleme din astea, nimeni in orice masina nu e nemuritor iar unui impact cu un tir, sa zicem, nu-i faci fata nici cu Humvee.

Daca mai tinem cont ca testarile sunt particulare la viteza de 64km/h aveam dimensiunea reala a acestor stele.

Eu zilele trecute mergand pe banda a 3-a am vazut ca vine tare o masina din spate si gandind ca o fi omul dotat cu cauciucuri de iarna, eu avand de vara, i-am facut loc...rezultatul, la semafor a "parcat" in fundul unui taxi, cand am ajuns in spatele lui nu stiam de ce naiba a aprins avariile. Omul era o blonda, se pare ca atat fizic cat si cerebral!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Nu-mi faceam griji. Ma mai ataca un prieten loganist gelos pe masina mea frumoasa :) . Am vazut stalpul din fata, de la parbriz care nu cred ca a fi trebuit sa fie asa stramb, intradevar, dar care e legatura dintre punctele obtinute si numarul de stele? Sau in numarul de stele are o pondere mult mai mare impactul frontal fata de cel lateral? Sau punctele alea ti le da ca sa aiva de unde sa iti ia...mi se pare cam anormal modul lor de gandire. In fine, pt mine e de 5 stele.

Edited by GeluDamian

Share this post


Link to post

prietene rau ai facut ca ai renuntat la orice alta masina in favoarea chevroletului aveo (am aveo din 2006 si oltcit din 1999 iar acum imi pare enorm de rau ca nu am ramas doar cu oltcitul)

pentru detalii vezi: http://www.gmclub.ro...608#entry502608

 

sau mai bine zis postul: Posted Today, 02:04 PM

 

In anul 2006 am cumparat un chevrolet aveo in leasing fiind incantat de aspectul si dotarile acestuia. Dupa primii km parcursi (10km) mi-am dat seama ca ceva nu este in regula cand am vazut ca troncane prea rau pe fata, am crezut ca are ceva slabit, un pivot ceva... Am fost la service Rucom Craiova de unde am si cumparat-o ca sa o puna baietii la test si surpriza - au zis ca asa este masina si nu au ce sa-i faca.

Dezamagit am plecat si m-am intors la 6000 Km cu un zdroncanit groaznic pe fata (ghidaje etrieri). Mi-au schimbat ghidajele etrieri si am plecat fara zgomotul ghidajelor dar cu acelasi troncanit de pivoti insuportabil. M-am intors la 9000 km pentru ca s-au stricat iar ghidajele pe langa care si bratele plus bielete antiruliu...

Sa recapitulam putin ca sa va scot din ceata:

0 km masina troncane - dar service-ul spune ca asa este masina (proasta)

6000 km - schimbat ghidaje etrieri

9000 km - schimbat ghidaje etrieri, brate fata care scartaiuau de moarte, bielete antiruliu

12000 km - schimbat etrieri fata (pentru ca ghidajele nu se mai puteau schimba pe garantie)

Ce parere aveti? oare e normal sa platesc o gramada de bani pe o astfel de masina? de ce nu fac si ei ca cei de la dacia sa-si recunoasca problemele si sa le remedieze? Modelul ce a venit dupa 2006 nu mai este asa de problematic pentru ca probabil s-au schimbat piesele cu pricina dar cei de la service spun ca nu stiu despre nici o schimbare la masina pe care as putea sa o fac si eu ca sa am o masina normala in care sa nu ma doara capul si inima de cati bani platesc pe o caruta.

 

Cu ce ma puteti ajuta voi? Spuneti-mi ce sa verific, ce sa schimb ca sa am o masina normala... (toate din 2006 sunt asa, mai am o cunostinta patita la fel)

Cineva spunea ca in capatul telescoapelor sus, sub capota sunt niste bucse sau rulmenti care ar putea fi proaste (dar sa fie asa de noi?) si de la alea ar putea face dar trebuie sa fiu sigur pentru ca asta ma va costa mult si nu le voi putea schimba singur fiind necesara o presa pentru telescoape...

This post has been edited by marketiva: Today, 02:07 PM

 

 

 

sincer...dak aveam problemele tale...o postam in fata reprezentantei de unde ai cumparat-o si le faceam reclama negativa!!! nu se poate sa iei o masina noua si sa mearga asa...sau pur si simplu..nu mai plateam leasingul...

Share this post


Link to post

Auzi domle...loganist gelos...

Prestige de la Logan, are aceleasi dotari, un motor mai puternic cu acelasi consum si se pare ca e mult mai buna...

Cat despre Aveo... ""dezamagire"...

  • Like 1

Share this post


Link to post

:o fftopic: Sergiule tu daca iti cumperi logan in maxim o luna o sa zici ca-i cea mai proasta masina cu care ai mers vreodata :D

Share this post


Link to post

:o fftopic: Sergiule tu daca iti cumperi logan in maxim o luna o sa zici ca-i cea mai proasta masina cu care ai mers vreodata :D

 

... si consuma mai mult ca aveo.

  • Like 2

Share this post


Link to post

... si consuma mai mult ca aveo.

 

Eu am Logan 1,4MPI din 2007 si pot sa va spun ca sunt multumit de consum, 5,3 in afara si 9,4 in oras. Masina e impecabila dupa 66.000 km, insa a fost luata in niste conditii financiare foarte proaste.

 

Acum intentionez sa cumpar un Aveo 1,4 16v Platinum pentru ca imi doresc o schimbare la capitolul confort ...Totusi, sunt in dubiu pentru ca TOATA lumea mi-a vorbit de rau aceasta masina.

 

Astept sa fac saptamana viitoare un drive test :-?

Share this post


Link to post

Mai citeste ce este scris mai sus, intreaba si pe altii daca n-ai inteles sensul sau daca nu l-ai citit pe Sergiu vreodata.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Eu am Logan 1,4MPI din 2007 si pot sa va spun ca sunt multumit de consum, 5,3 in afara si 9,4 in oras. Masina e impecabila dupa 66.000 km,...

 

A se vedea consumul dat de producator{Dacia]pentru 1,4MPI.Fa un drive test cu Aveo si pe urma treci pe locul pasagerului in Logan, aprox.50km.

Share this post


Link to post

Intentionez sa achizitionez un Aveo 1,4 16v Platinum. Caut raspunsuri la urmatoarele probleme:

 

  1. A evoluat masina in domeniul sigurantei de la testul Euro NCAP din 2006?
  2. La viteze de peste 110 kmh da senzatia de instabilitate?
  3. "Pacane" si "Clantane"in interior
  4. Este antifonta bine? Sistemul audio se aude clar la peste 3500 ture?
  5. Climatronicul functioneaza in regula?
  6. Probleme de fiabilitate la peste 60.000 km?

O mare parte din aceste intrebari au aparut dupa ce diverse persoane s-au exprimat vis a visde intentia mea privind cumpararea uui Aveo.

Edited by hAnN18Al

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...