Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

2.1scrie oficial ... eu bag 2.2 ( 185/55/r15 ).

Share this post


Link to post

Astazi am reusit o noua premiera in "cariera" mea de sofer (dupa primul radar pe care l-am luat luna trecuta) bun bazat ca pot merge 500 km cu un plin de benzina dupa 470 km am reusit sa fac pana prostului...practic motorul a murit in plina strada am incercat sa repornesc, a mai dat semne ca ar vrea sa porneasca insa evident a trebuit sa ma dau jos si sa o imping, din fericire, cativa metri ca sa o parchez. Am mai facut o incercare a dat ea sa porneasca insa era evident ca nu mai aveam destula benzina in pompa, asa ca mi-am sunat un prieten am pus 2,5 litri de benzina i-am dat cateva talpi si a luat-o. Nelamurirea a venit in momentul in care i-am facut plinul si au intrat exact inca 40,5 litri...dupa parerea mea de necunoscator ori plinul care ar fi trebuit sa fie 45 litri a fost doar de 43 litri (alimentat anterior la OMV) ori in rezervor am resturi de apa si evident motorul nu merge decat cu benzina. Mentionez ca mereu imi raman cam 4-5 litri de benzina moment in care ii fac plinul. Voi care credeti ca ar fi cauza?

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Inclin sa cred ca pistolul pompei de la statie sare mai devreme de plin. Probabil spumeaza si de aceea se opreste mai repede.

Nu poate fi vorba de apa. Apa are densitatea mai mare decat benzina si sta natural pe fundul rezervorului. Daca ai fi avut atata apa in rezervor, sigur nu iti mai pornea masina in veci intrucat sorbul pompei de benzina e asezat (in mod evident) la fundul rezervorului.

Share this post


Link to post

 

E cazul sa fi acid? Nu cred.

 

PS: stiu sa citesc foarte bine.

 

PS2: iti multumesc pentru faptul ca mi-ai indicat unde sa citesc.

 

PS3: cand am luat masina, nimeni nu mi-a spus treaba cu 3 atmosfere. e normal?

Share this post


Link to post
... PS3: cand am luat masina, nimeni nu mi-a spus treaba cu 3 atmosfere. e normal?

E normal, aceasta presiune trebuia adusa la cea recomandata la pregatirea pentru livrare, de catre dealer.

Share this post


Link to post
E normal, aceasta presiune trebuia adusa la cea recomandata la pregatirea pentru livrare, de catre dealer.

 

Exact ascta spun si eu. Cum vin masinile din fabrica, e una si cum mi-o livreaza mie e alta. Nu era treaba mea sa scot presiune din anvelope, ci datoria lor sa imi dea masina in conditii optime.

Share this post


Link to post

Mi-a mai spus un prieten teoria asta. Pana cand a dansat la prima zapada, n-a vrut sa verifice presiunea in pneuri (6 luni), desi se plangea tot timpul ca masina lui are suspensia prea rigida.

 

E treaba soferului sa-si verifice periodic presiunea in pneuri, din primul minut cand a intrat in posesia ei.

Share this post


Link to post

Va salut , si-a pus cineva bare de portbagaj pe Aveo ( 4 usi ) ? vreau sa-mi pun schiurile sus si am telefonat la reprezentanta si mi-au dat o veste foarte buna , ca au ! 1000 Ron , fara manopera ... Dar eu va intreb pe voi sa ma indrumati si vreau sa-mi iau la un pret "pamantean" asa ceva . Si suplimentar un suport dublu ( sau doua simple ) de bicicleta de pus tot deasupra . Va multumesc .

Share this post


Link to post
E treaba soferului sa-si verifice periodic presiunea in pneuri, din primul minut cand a intrat in posesia ei.

Teoretic:

Periodic, da!

Din primul minut, ba!

Daca asupra faptului ca nu ai rezervorul de benzina plin esti anuntat cat se poate de direct, chestia cu verificatul presiunii e o exagerare. Daca asa stau lucrurile, atunci ar trebui sa bagi masina direct in revizie, ca sa verifice daca ai suficient lichid de d-ala, de d-alalalt, una, alta... Si daca nu cumva au uitat din fabrica sa iti puna placutele de frana.

 

Practic:

DA - tolin, Mircea Badea si romanul anonim (producator de proverbe) au toti dreptate.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Tu il crezi pe oricare iti spune ca-ti livreaza o masina in perfecta stare de functionare ? Daca da, atunci circula cu 3 atm in pneuri pana iti spune cineva de pe un forum sa controlezi. La fel, cu nivelul tuturor lichidelor sau cu starea tuturor consumabilelor. Un autoturism, de oriunde l-ai cumpara, se verifica inainte de-al utiliza ! Dupa care ii pui un mp3 si te duci sa vezi cat prinde la ora. =))

 

PS daca crezi ca il alta parte a globului ar fi altfel, te inseli. Stiu pe cineva care a refuzat sa termine clasa a XI-a, cand mai avea un trimestru, a doua zi a fost angajat receptioner la un dealer Audi, adica receptioneaza masinile din fabrica si le pregateste pentru livrare. Baiatu-i foarte multumit, primeste bani sa se dea cu masini bengoase.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Atunci la ce bun "pregatirea pentru livrare"?

 

Orice ati spune voi, nu e normal. De aia m-am dus sa iau masina noua, ca sa nu am batai de cap, cel putin teoretic. Iar obligatia dealerului era sa mi-o dea in conditii optime de exploatare.

 

PS: am avut multe SH-uri la viata mea, si primul drum era, intr-adevar la service. (asta dupa un control ochiometric facut de mine...lichide, alea alea). La masina noua...NU.

Edited by flr77

Share this post


Link to post

Chestia e ca "normal" se confunda cu "practic". Cand spui "normal", te astepti ca asta sa insemne ca asa ar trebui sa se intample, numai ca, de fapt, se intampla ceea ce se intampla si asta e... "practic". Nu poti sa spui nici "logic". Dupa logica cui?

Vorba cantecului: "stapanul clientului nostru estem noi"

Share this post


Link to post

La dealer nu zice nimeni nimic despre presiunea din anvelope. Cazul meu: masina a fost adusa la Opel West Oradea in octombrie 2006. De acolo a fost adusa la Bucuresti de un coleg, cu presiunea de 3 atmosfere la fiecare roata. Cateva luni a fost condusa de o colega, tot cu aceeasi presiune. Tipa a avut si o pana, la roata din dreapta fata, care a fost rezolvata iar cei de la vulcanizare au pus presiunea de 2.1 atmosfere. Doar pe acea roata

 

Am preluat masina in martie 2007, dupa ce am luat carnetul. Timp de o saptamana nu am verificat presiunea in cauciucuri, dar simteam ca masina o ia usor spre dreapta la viteza mai mare. Am ajuns sa verific presiunea cand a trebuit sa fac un drum pana la Alexandria. Abia atunci am constatat problema. Si am facut nitel scandal pe la serviciu.

Edited by surrender

Share this post


Link to post
La dealer nu zice nimeni nimic despre presiunea din anvelope ...

Nici nu trebuie, verificarea starii tehnice a masinii este in sarcina soferului. Banuiesc ca asta se explica la Scoala de Obtinut Carnetul de Conducere inainte de prima urcare la volan.

Dealerul plimba masina, doar, in curtea lor. Altfel, daca masina este adusa pe roti, primul lucru pe care-l face soferul respectiv este sa-i aduca presiunea in pneuri la valoarea recomandata. Ideal ar fi ca dealerul sa predea masina in perfecta stare, dar de aceea este ideal, pentru ca este greu de atins.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Nu era nevoie sa fii ironic. Parerea mea.

Share this post


Link to post

Asta-i tot ce s-a inteles ?

Share this post


Link to post

Pai eu am Kalosul din 2005 1.4 16v 94hp si sunt foarte multumit. L-am cumparat din Spania si am strabatut toate Europa cu el fara probleme.

Singurul lucru care nu ma multumeste la el - s-ar putea sa fie ceva particular nu general - e ca e puturos in panta, chiar si una mica. Stie cineva sa-mi spuna ce poate fi? Multumesc

Share this post


Link to post

Puturos ?.Asa am zis si eu de motorasul meu de 1,2 .Dar cand l-am vazut peTolin ce scoate de la motorasul asta m-am crucit . :thumbl:

Share this post


Link to post
Va salut , si-a pus cineva bare de portbagaj pe Aveo ( 4 usi ) ? vreau sa-mi pun schiurile sus si am telefonat la reprezentanta si mi-au dat o veste foarte buna , ca au ! 1000 Ron , fara manopera ... Dar eu va intreb pe voi sa ma indrumati si vreau sa-mi iau la un pret "pamantean" asa ceva . Si suplimentar un suport dublu ( sau doua simple ) de bicicleta de pus tot deasupra . Va multumesc .

 

 

Cauta pe la supermarket - uri - Carefour sau Metro - exista bare pentru mai multe modele, mai ieftine pe care ti le poti monta singur cand doresti

Share this post


Link to post
Pai eu am Kalosul din 2005 1.4 16v 94hp si sunt foarte multumit. L-am cumparat din Spania si am strabatut toate Europa cu el fara probleme.

Singurul lucru care nu ma multumeste la el - s-ar putea sa fie ceva particular nu general - e ca e puturos in panta, chiar si una mica. Stie cineva sa-mi spuna ce poate fi? Multumesc

 

Nu pot sa cred ca exista un sofer care sa fi facut "toata Europa" si sa nu cunoasca cum sa foloseasca schimbatorul de viteze...."ceva particular" ramane doar stilul tau de condus. Sfatul meu, incerca sa schimbi vitezele doar atunci cand esti pe la 3000 rot/min si mai ales nu cobori niciodata sub 2000 rot/min...sa stii ca daca urci turometrul ala la 4000 rot/min intr-o panta masina chiar nu se rupe-n doua. Cand ma gandesc ca mai conduci si prin zona Turdei mi se rupe inima de masinuta ta, am mai auzit un galatean care sofand prin acea zona a spus ca nu-i trage in panta...am facut proba cu el in oras si cand am vazut motorul cum tragea obosit la 1700 rot/min i-am spus, treci frate intr-a 2-a crezand ca e in a 3-a. Raspunsul a fost terifiant, sunt intr-a 5-cea?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

A mea urca de obicei pe la 5000rpm cand urc o panta mai pronuntata. Cutia automata e responsabila pentru asta si zic eu ca stie ce face... In rest e acelasi motor.

Share this post


Link to post

Urca tu o panta in treapta II la 40-50 km/h si baga piciorul in pedala. Sa-mi mai zici atunci daca e puturoasa...

Masina ta prinde 100 km/h (chiar mai mult) in treapta II asa ca nu te feri sa turezi motorul. Iti va placea si tie si ei.

Share this post


Link to post

Nu prinde suta cu a II-a. Intervine limitarea pe la 95.

Share this post


Link to post

La mine cu motorul de 1.2 a prins. Acolo s-a plafonat.

Edited by Alex.T

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...