Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

Share this post


Link to post
Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

 

daca o sa deschizi torpedoul o sa afli :) >-

Share this post


Link to post
Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

 

 

La radacini (de pe bd. Timisoara) se monteaza. Costa cam 5 mil

Share this post


Link to post

Aici se posteaza numai impresii nu e frumos sa amestecam mai tare. Mai sus am postat un link unde se vorbeste despre scutul de aveo.

Share this post


Link to post

Buna ziua! Am si io o intrebare despre Kalos a.k.a. Aveo. Am mers cu mai multe taxiuri si toti aveau probleme cu becul din bord de la ABS care se aprinde. Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Si care e intrebarea? :scarpin:

Share this post


Link to post

Se aprinde cand ? ... poate cand o pornesti ... ca sa'tzi spuna ca e ok ... Nu cred ca te referi ca se aprinde in timpul mersului ( nu am mai auzit un caz asemanator pana acum)

Share this post


Link to post

Becul de la ABS se aprinde cand pornesti masina si sta asa cateva secunde(vreo 3), ceea ce este normal, dupa care se stinge. Cand ai sesizat ca acel bec este aprins?..ca sa ne lamurim.

Share this post


Link to post

Eu cu care am fost taxi-uri mergeau cu becul de "Engine check" aprins in continu, ei spuneau ca asha face cand merge pe GPL

Share this post


Link to post

In mod sigur te referi la becul MIL sau Engine Check. Intrebarea ta, oricare ar fi aceea, isi poate gasi un raspuns partial in topicul dedicat. La masini modificate in afara garantiei pe GPL, nu se stie ce modificari au fost facute la sistemul de control al emisiilor, pentru ca la RAR se stie cum se "trec" masinile taxi. E posibil ca instalatia sa nu fie din cele secventiale, deci sa nu fie recomandata pentru tipul asta de motor euro IV.

Share this post


Link to post

Despre aprinderea becului de test ABS la modelel Kalos s-a discutat pe forum. Gasiti acolo si motivul si rezolvarea.

Share this post


Link to post

Martorul ABS si MIL-ul sunt galbene. "Confuzeaza" lumea.

Share this post


Link to post

Neah, eu nu fusei confuzat... In CT 99% din kalosurile taxi au gepeleu. Si toti mere cu MIL-u' aprins. Dar TOTI!

Share this post


Link to post

Mere asa pentru toti au pus instalatii care se regleaza din robinet si nu IAC si din sonda lambda, ca meseriasii nu stie, ca e putini si are treaba multa, nu e timp de citit, experimentat si alte prostii din astea, iar banul vine doar daca dai din cheia franceza, cand ai bratul ferm si mintea odihnita. Tot o minte in vacanta pe toata perioada anului le-a zis ca-i mai bine asa, ca poti strange la robinet si consumul scade, da-l in mama dumnealui de MIL, poate se arde ledu si n-o sa ne mai deranjeze, important este sa treaca ITP-ul.

Share this post


Link to post

Probabil au instalatii clasice (cu mixer) reglate la zgarcenie maxima iar sondele lamda dau eroare de amestec sarac.

Share this post


Link to post
Neah, eu nu fusei confuzat... In CT 99% din kalosurile taxi au gepeleu. Si toti mere cu MIL-u' aprins. Dar TOTI!

 

Nu tu, ci aia care au vazut in loc de MIL ABS.

Share this post


Link to post

Probabil CT07MOT a confundat cei doi martori , desi este foarte greu sa faci asa ceva : unul arata ca o ganganie deformata(engine check) si e pozitionat spre mijlocul bordului iar celalalt scrie foarte clar pe el ABS si e pozitionat in partea stanga a acestuia(la Aveo)...Singura posibilitate de a le confunda este data de culoarea comuna.

O fi vreo moda la Constanta sa umble cu ele aprinse...cine stie?! si sa induca lumea in eroare si in panica.

Share this post


Link to post

Am avut daewoo racer sh si matiz nou. Acum vreau o masina noua si mai comoda pentru drumuri lungi,

mi-ar place un aveo. Am citit tot despre masinile de 10-11000 euro dar nu ma pot hotara ce sa iau intre aveo, logan, fiat, symbol, hyundai. Ma puteti ajuta? Ma gandesc ca e mai fiabil un aveo decat un logan si 

arata mai bine.

Share this post


Link to post

In threadul asta se exprima impresii despre kalos/aveo nu e cutare versus cutare. Sunt alte subiecte care "trateaza" logan vs. masini. Eu incerc sa-mi fac o imresie despre aveo citind aici...nu ma deruta... :mrgreen: :rolleyes:

Share this post


Link to post

Salutare tuturor! Mi-am ridicat si eu acum 4zile zile Chevroletul Aveo 1,4 16V Elite, gri metalizat... primele impresii dupa aprox. 550 km parcursi:

- arata foarte bine si este dotata cu tot ce este necesar in comparatie cu concurenta (masinile cu preturi in jur de 10 000EUR);

- sistemul audio standard suna foarte bine;

- pozitia la volan, este confortabila datorita volanului si scaunului reglabile;

- confortul la rulare, in limitele clasei din care face parte;

- ma asteptam la mai multa forta din partea motorului...este cam lenesa la demaraje, dar fiind noua nu am depasit 3500 rot/min , dupa cateva mii de km sper sa fie mai vioaie;

- treapta a treia agata (la introducerea din tr. 2) si e destul de enervant pentru ca necesita oarece efort;

- deocamdata sint foarte multumit de alegerea facuta, dupa ce am studiat diverse oferte si forumuri de specialitate, inclusiv acesta... mai multe impresii ... dupa mai multi km.

Share this post


Link to post

Nu-ti fa probleme despre motor. Al meu si-a dat drumul abia dupa 3500-4000 km. Lipsa de putere si demaraj fac parte din partile de care nu ne putem plange pentru un motoras de 1.4. Trage chiar foarte bine, totul e sa-l ti in plaje de turatii mai mari. Incepe sa traga bine abia de la 3000 ture. Cat despre cutie, problema e la fel. Incet-incet o sa dispara aceste "agatari". Cel putin la a mea au disparut, acu intra chiar foarte fin in viteza.

Share this post


Link to post

In prima mie de km si eu simteam ca treapta a 3'a intra ceva mai greu ... dupa si'a revenit. Motorul este unul de turatie : de la 3000 incepe el sa se simta bine ( aproape isi atinge cuplul maxim ) si sa te "bage" in scaun - nu te astepta la cine stie ce totusi.

Share this post


Link to post

Salut la toata lumea sunt detinatorul unui Chevrolet Aveo Platinum 1.4 16v si dupa 750 km parcursi  pot sa spun urmatoarele:

-masina arata bine si e dotata cu tot ce trebuie la o masina pentru a satisface s

ferul

-sistemul audio se aude foarte bine 

-te simti foarte cofortabil la volan datorita dotarilor pe care le are 

-fiind o masina noua nu am dat pedala la ea dar parerea mea este ca la turatii de peste 3500 rot/min. trage destul de bine un motor de 1.4 

-consumul nu stiu cit e, dar aproximativ 11 in oras si cam 7 in afara,sper sa scada peste 1000 km parcursi, inca e in rodaj(consumul este cu clima pornita!!!)

-cutia de viteze agata putin, dar asa este la orice masina noua pina se rodeaza

-sunt foarte multumit de alegerea facuta si sper sa fiti si voi de acord cu mine avind in vedere calitate-pret in comparatie cu alte masini de aceeasi nivel.

-singurul lucru care ma deranjeaza este piuitul cind este cheia in contact si usa deschisa,dar las contactul pe on si nu mai suna,daca gresesc facind acest lucru astept raspuns de la voi.

Sper sa gasim cit mai multe lucruri constructive pt. problemele care ne deranjeaza si sa le dezbatem pe acest forum. :lavolan:

Share this post


Link to post

@adiblu & monty 77 > uitati cum ati procedat cu alte masini, schimbati treptele de viteza la >= 2.800 rpm si nu tineti motorul in sarcina sub 2.000 rpm ! Dupa km facuti deja puteti urca in turatie fara restrictie, esential este sa aveti motorul cald. Daca supraturarea la rece este daunatoare, subturarea este daunatoare oricand. Constructorul recomanda utilizarea curenta a motorului in plaja 2.000 - 3.000 rpm.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...