Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Poate, dar nu e locul aici pentru asta. Vezi ca sunt la Diverse o duzina de posturi pe aceasta tema, unele chiar din 2004.

Share this post


Link to post

Aaaa, si, in nesimtirea mea, sa va mai spun una, ca sa va demonstrez inca odata in ce tara traim.

:D Azi am ramas fara numerele provizorii. Frumos nu? Si de maine... pieton, pana cand, cei de la HVB Leasing vor binevoi sa-mi inmatriculeze masina!

Ee, ce ziceti?! Nu-i frumoasa tara asta? Pacat ca-i populata!

Share this post


Link to post

Nici o problema, cand vei termina leasingul vei mai trece exact prin acelasi lucru, doar ca atunci nu o sa mai fie un precedent.

Share this post


Link to post

Din tonul dvs. iarasi inteleg ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca alti-si bat joc de mine, pe banii mei, si s-o accept ca pe o "Asta e si n-ai ce-i face". Oare cate generatii tre sa mai treaca, ca sa intram si noi in randul lumii civilizate?

Share this post


Link to post

Nu esti primul. Am trecut prin aceasi situatie si am scris pe forum la timpul respectiv, facand si recomandari pentru evitarea aceastei situatii.

Share this post


Link to post

@Omydee

Nici mie nu mi-au venit numerele finale dar merg cu alt set de rosii. :)

 

Un contract citit la vremea lui + un telefon dat preventiv la societatea de leasing cu 2-3 zile inainte de expirarea autorizatiei prin care le explicai amiabil sa respecte contractul te salva de situatia asta. ;)

Edited by Douz

Share this post


Link to post

@Omydee

Nici mie nu mi-au venit numerele finale dar merg cu alt set de rosii. :)

 

FRATILOR, e infractiune cu ce faceti voi, cu "UN ALT SET DE ROSII". Va paste puscaria!!!!

 

Si pe voi, si pe ala care vi le-a dat!

Edited by omydee

Share this post


Link to post

Prietene, citeste legea si apoi vorbeste! Al doilea set de numere rosii, insotit de autorizatia de circulatie provizorie, se elibereaza in urma unor motive intemeiate, cu aprobarea sefului serviciului de inmatriculari respectiv. Motivele pot fi varii, de la lipsa unor acte din vina neimputabila proprietarului, lipsa placutelor cu nr de inmatriculare si multe altele.

In acest caz, se elibereaza alte numere rosii, alta autorizatie, iar pe CI se noteaza seria celei de-a doua autorizatii si numerele acordate.

Share this post


Link to post

Faceti cum vreti voi. Sa nu ziceti ca n-ati stiut. Bafta!

Share this post


Link to post

Dupa cum spunea si Mircea e perfect legal. In special ca toate intarzierile sunt datorate serviciului inmatriculari care nu a facut fata numarului mare de cereri, actele proprietarilor fiind in regula si depuse de aproape o luna. ;)

Share this post


Link to post

Si eu am patit exact la fel, am luat masina pe 6 decembrie 2006, iar autorizatia expira pe 4 ianuarie 2007... incepand de pe 10, 15 decembrie 2006, am stat tot timpul cu telefoane pe capul lor, si m-au tot dus cu vorba... ba ca le mai trebuia un act, ba ca dealerul n-a trimis actele, ba ca au plecat dar ca nu au ajuns, etc.

In final, au depus actele pe 27 decembrie 2006, la urgente, si ar fi trebuit sa fie gata pana pe 4 ianuarie 2007, dar, stupoare, cica politistii au pierdut dosarul !!!! sau l-au ratacit...

Asa ca acum am si eu al doilea set de rosii, cu autorizatie aferenta...

Share this post


Link to post

Puscaria ar fi o alternativa in situatia in care numerele (rosii, al doilea set) ar fi facute in vreun subsol de bloc sau furate, iar autorizatia ar fi falsa; cata vreme atat numerele cat si autorizatia sunt eliberate de "organele" statului sunt in perfecta regula.

Era de asteptat sa se intample asa dupa ingesuiala de la achizitii din ultima luna a anului trecut (am mai spus acest lucru la timpul respectiv pe "Forum sau Blog" ca raspuns la vaicarelile -inclusiv ale celui care acum sufla si in iaurt dar atunci cerea sfaturi pentru anularea contractului- de pe "Aspecte Leasing la Chevroleti")

Share this post


Link to post

Eu am autorizatia provizorie pana pe 12 01 2007 . De cateva zile , cca 7-8 sun sa ma lamureasca cum fac ca expira . Va sun eu ! Nu m-a sunat . Azi dau vreo 7000 de telefoane la care nu mai raspunde nimeni ! Pana la urma se pacaleste cineva si raspunde --- raspuns ::: sant ceva probleme la Bucuresti si ... trebuie sa va dam alte nr rosii --- Bine doamna , nu ma deranjeaza , puteti sa-mi dati si albastre dar spuneti-mi cum fac , vin azi acolo nu vin ?! --- Da veniti cu nr rosii si autorizatia , le trimitem la Buc. si marti miercuri v-i le dam pe celelalte ! --- bun si pana marti eu ce fac ??? Bagati masina in garaj !!!!!!!!!!!!!!! Ca nu e vina noastra !

 

Sa traiasca Romania !!!!!!!!

Share this post


Link to post

ma mira tot ce am citit aici! la mine nici nu am apucat sa merg 2 sapt. cu nr. rosii. pe 14.12.06 am ridicat masina, iar pe 28.12.06 am primit nr. de leasing. chiar am fost multumit de felul cum s-au purtat cei de la care am luat masina

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Va inteleg problema dar mai bagati si voi un post on-topic printre lamentarile despre traiul in Românica! Mă refer la ceva impresii/generalitati despre noul Aveo, de la proaspetii proprietari. Am prieteni care sunt interesati ...

Share this post


Link to post

Eu spun ca sa fim mai obiectivi cu acest nou - intr-un fel model - AVEO . Cum se prezinta , cum merge , cum sant interiorul , exteriorul , tinuta de drum , avantaje , dezavantaje , zgomotul de afara in interior , etc,etc. Ca pareri subiective tot sant mai multe pe langa putinele obiective , exacte fara partinire .

Sa fiu primul care sa fiu obiectiv si exact ar fi cam asa :

--------- aspect exterior nota 9 ( din cauza rotilor care nu suporta balon mai mare nu dau 10 ) , interior nota 9,5 ( nu dau 10 pentru plasticele din care este facut si care se zgarie la orice atingere si este foarte vizibil ) , motor nota 9,5 ( nu se aude tare in interior , are destula putere doamne ajuta , este frumos lucrat ingrijit , dar are din auzite , ce-i drept ceva slabiciuni ! la supape , la injectoare )

sistem evacuare bun - nu deranjeaza fonic , franele adevarate , lumini foarte bune si ca putere si ca reglaj , sunet CD prea bun ! , confort interior de mare clasa si fata si spate , portbagaj destul de oameni normali , directie de nota 9,5 ( ptr un mers normal este de 10 dar la un mers mai sportiv , mai tineresc , rotile nu simt instantaneu miscarea volanului - ca-i de la amortizoare ca-i de la servo , de la cauciucuri ... ) , geamurile la usi foarte subtiri lasa zgomotul sa intre prea tare , antifonarea este slabuta - si sub roti si in portbagaj si sub banchete si intre usi lipse paravant , incalzire si dezaburire + AC de nota 10 !- se topeste talpa la pantofi si ingheata apa la AC ! , rezistenta vopsea exterioara normal ! de nota 4 spre 5 - am atins de cateva ori vopseaua cu diferite lucruri - atat de usor ! si au ramas semne - se vede partea de dedesubtul vopselei alba , adica a trecut zgarietura de vopsea , si abia am atins-o ! , plus ca am avut cateva iesiri pe vremea asta umeda cu nisip pe strazi si in coltul de jos la usa spate se vad deja urme ca vopseaua a cedat de la aceste aruncaturi ale rotilor si ale altor masini - inadmisibil ! , zgomotul in interior prea mare care de la 60 km/h in sus deranjeaza - zici ca bate vantul - e si de la geamurile care lasa zgomotul sa treaca , e si de la roti , e si de la antifonarea slaba , roata de rezerva de dimensiuni mici este ceva care creaza disconfort ca te obliga sa faci o pana atunci cat mai repede pe unde nimeresti nu unde stii ca fac treaba de calitate , stopuri spate foarte moderne , , neiluminare torpedo si pasageri spate , lipsa sertare sub scaune , fiabilitate motor - nu pot preciza decat ce am eu 2200 km super functionare ! lipsa de profesionalism a dealerilor care ar putea avea toate optionalele - presuri , aparatori noroi , scut , cuva portbagaj , huse scaune , etc si sa te intrebe inainte de a ridica masina - care sa t-i le poata pune optional normal dar la ridicarea masinii sa le ai montate - chestie de management fin .

Iar cu obiectivitatea - este de asteptat ca unii sa fie putin mai subiectivi ! Chiar daca multe , dar nu toate au aparut deja ca parti rele , incomode ! Dar inca nu toate !!!

Edited by giony

Share this post


Link to post

Ai Masina Mea unde poti sa te desfasori cu impresii, ai si topicul asta. Nu vad motive pentru un topic nou.

Share this post


Link to post
Eu spun ca sa fim mai obiectivi [...] Ca pareri subiective tot sant mai multe pe langa putinele obiective [...].

Sa fiu primul care sa fiu obiectiv si exact ar fi cam asa :

aspect exterior nota 9 , interior nota 9,5 motor nota 9,5 , confort interior de mare clasa si fata si spate , , directie de nota 9,5 ( ptr un mers normal este de 10 + AC de nota 11 ! ,

 

De ce crezi ca numai tu poti fi obiectiv ? Ceilalti or fi un soi de mincinosi, sau cum ?

 

Altfel, am o mica nedumerire : ai folosit la notare sistemul francez (de la 0 la 20 ) ori erai prea ametit (de alcool, femei, emotii) cand ai mers si cu alte masini noi in afara de Tico si Aveo ? Ce note ar merita BMW 7, Mercedes S, Jaguar...

Si nu este o mica (nu mare) discordanta intre postul tau si unul anterior ? "Acu mi-am luat Aveo - si dupa o luna pot spune doar atat - mari cheltuieli am sa am cu masina asta !si n-o sa tina nici daca ai suflu in toba atat cat Tico ! "

Share this post


Link to post

Pai n-am laudat-o deloc ! am spus de zgomotul interior , am spus de vopsea , am spus de motor ca sant zvonuri rele , am spus de interior ca nu te poti atinge de el ca se zgarie si se vede tare , am spus de roti ca nu pot fi puse mai mari , am spus de directie , am spus de grosimea geamurilor , am spus de iluminare interioare , de roata de rezerva , etc - am si laudat cateva lucruri nu spun nu ! I-a placut sotiei si am luat-o ca-i buna sau rea - placerea si starea psihica in ea conteaza ! Revizie sau orice reparatie le fac eu - ea habar nu are ! masina oricum merge !!!

Dar sa ma acuzi trebuia sa o compar cu cine stie ce masina sau n-am notat ca lumea facand comparatia dupa o masina de 3 - 4 ori mai scumpa nu este drept - sant constatari care le-am facut la aceasta masina ! fara sa fac comparatie , fara sa compar pretul , sau ce am auzit de la altii ( inafara de motor - ceva ceva ) - sant constatari facute de mine la aceasta masina , acum ! Asta este masina , astea sant bune si rele vazute de mine , fara sa am pretentia ca sant aceleasi constatari facute de ceilalti posesori . Mie alea imi plac si alealalte ma deranjeaza ! N-am facut comparatie nici cu Tico ( desi as fi putut ) nici cu BMW ( desi as fi putut ) .

Asta este Aveo , asta am constatat eu ! Pana acum !

Iar in ce privesc nr noi - tac aproape total ! Baietii de la vanzari ( dealtfel simpatici - asta e rostul lor ) nu au nici o vina - si pana la urma "tata"e vinovat - ei nu ! Ma astept la orice - dupa cum am spus mai demult - mari probleme !!!

Apropo de Tico - azi l-am sunat pe cumparatorul Tico-ului si i-am spus ca daca vreodata il va vinde iarasi sa ma anunte primul pe mine ! ( oricum l-a luat de hau-hau sa aiba sotia masina dar nu merge cu el - e in garaj - asigurarea si revizia trebuie sa le fac eu - e inca pe numele meu - si am dat tel. sa-l anunt ca au expirat si m-a linistit ca ma anunta el cand merge sa le faca ca acum masina sta in garaj - linistita ! ) .

Iar cu obiectivitatea - este de asteptat ca unii sa fie putin mai subiectivi ! Chiar daca multe , dar nu toate , au aparut deja ca parti rele , incomode si ca bune , de laudat ! Dar inca nu toate !!!

 

Pa si ne mai auzim !

Edited by giony

Share this post


Link to post

giony sunt de acord cu tine in ceea ce priveste vopseaua, la cea mai mica atingere se vad zgarieturi pe masina.A mea nu are decat doua luni si deja se vad cerculete pe vopsea in soare, si nu am spalat-o la perie niciodata, poate o fi de la lavetele jegoase de la spalatorie.Insa oricum ar fi,are vopseaua prea fragila nu mi se pare normal. As vrea sa stiu daca si posesorii de Kalos au aceiasi problema si daca se poate face ceva, polishare, ceruire, etc.

Share this post


Link to post

Eu nu am avut probleme cu vopseaua. Se poate face polishare daca nu agata la unghie respectiva zgarietura.

Share this post


Link to post

Cerculete, cerculete!

Astea se vad pe orice masina. Numai daca e polishata artistic trebuie sa te uiti cu lupa.

Share this post


Link to post

Lasa comunicarea cu adminii si moderatorii pe seama mesajelor private!

Am mai vazut ceva - urmare a unui mesaj trimis de un coleg de Aveo - cum ca i s-a ros kederul de la usa --- m-am uitat atent sa vad de ce sa se intample asa ceva si unde ! Si am vazut urmatoarele - la usile din spate cand se urca pasagerii se freaca fundul cu haina , pantaloni , etc , de keder . Iar , mai grav la usile din fata --- la mijlocul usii mai sus de iala gasim coltul capitonajului interior - numai coltul ala mic de 1,5 cm -- acesta este putin iesit in afara fata de restul liniei usii - bun ! apoi dincolo pe stalpul dintre usi , tot la mijloc , la acelasi nivel cu coltul de mai sus , in spatele kederului este o marginea de plastic a mastii stalpului --- ei bine , la orice inchidere a usii aceste 2 parti - coltul de la usa si marginea de plastic de pe stalp ( de altfel un plastic foarte tare ! ) se ating intre ele prinzand la mijloc kederul !!! Acesta incet incet se bate , si se taie , se mananca - eu deja am vazut ca s-a subtiat , s-a tocit - se vede ca-i mai diferit de restul kederul - mai uzat , intr-un cuvant . Uitati-va atent la lumina soarelui - eu unul asta am vazut - se simte si la mana ca s-a slabit si subtiat acolo .In rest n-am mai vazut sa fie vreo slabiciune .

Iar acum sa va spun acum ca aseara am luat si masuri - am taiat usor ( dupa ce am pus o protectie fina in spate ) coltul de plastic de la usa - cu un cutit mic cu ceva dintisori - este tare a naibii plasticul ala - am ametit taind , fiind atent sa nu ating nimic altceva in jur - ca sa nu mai calce kederul - iar apoi am facut coltul la loc cu un mastic gri de aceeasi nuanta - am finisat masticul de-i mai frumos de cum era - nici nu zici ca nu-i asa din fabrica --- Bafta !

 

E cheder, nu Keder. E greu sa scriem romaneste? K se foloseste pe la Kilogram, Kilometru etc...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Doresc sa va intreb cum vi se pare acest motor de 1.4 16v 94 cp de pe Aveo ?... Trage ? .. in comparatie cu 1.6 8v de pe Logan ? ...

doresc sa achizitionez un Aveo saptamana asta ... probabil o sa fac si'un test drive sa mha lamuresc personal ..

 

vreau sa'i schimb finala .. pierd garantzia ?.. .am intrebat un dealer si a dat'o in "diverse"

 

ps : salut la totzi ... 1st post

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Acolo unde pierzi clar garantia iti spun in fata , nu o mai cotesc deloc . Cat despre masina - poti sa-ti iei linistit - ai o masina mai fina , deosebita si mai frumoasa putin - la putini bani - piese de schimb ai inafara garantiei - ieftine ! ( multe se potrivesc fiind de daewoo ) cat si meseriasii ieftini de la aceiasi daewoo si deja familiarizati cu motoarele astea - am fost eu la service si au 80 - 90 % aceeasi baza daewoo - ceea ce contrar parerii unora nu este un lucru rau !

 

Altceva - am gasit sub torpedo un intrerupator care se cupleaza si decupleaza la inchiderea si deschiderea acestuia . Ce-o fi cu el ?! Pleaca si doua fire de acolo .

Edited by giony

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...