Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Mitsubishi Lancer 2.0 135cp

Recommended Posts

Candva, peste 1-2 ani, va trebui sa imi iau alta masina.

Ma gandesc la un Mitsubishi Lancer 2.0 cu interior SDN Intense.

 

 

Motor Lancer 2.0 SND

Tip MPI injectie electronica multipunct

Numar cilindri 4 in linie

Numar supape 16V

Cap cilindrica 1997

Combustibil Benzina

Consum L/100 km

- extraurban 6.5

- urban 11.7

- mixt 8.4

Emisii CO2 g/km

- extraurban 154

- urban 277

- mixt 199

Transmisie Manuala cu 5+1 trepte

 

Performante Lancer 2.0 SND

 

Putere maxima KW (CP) 99 (135) / 5750 rot / min

Cuplu maxim 176 Nm / 4500 rot / min

Viteza maxima km / h 204

Acceleratie 0-100 km/h 9.6 s

 

Dimensiuni Lancer 2.0 SND

 

Dimensiuni L x l x h 4535 x 1715 x 1415 mm

Caroserie – nr. locuri Sedan, 4 usi – 5 locuri

 

Dotari:

 

Pachete de dotari

Standard Lancer Intense E90

Garantie: 3 ani, in limita a 100.000 km •

Servodirectie •

Sistem de franare cu ABS si EBD •

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager •

Geamuri fata si spate actionate electric •

Imobilizator electronic •

Bancheta cu spatar rabatabil 60 :40 •

Geamuri cu tenta verzuie •

Cotiera centrala cu spatiu depozitare •

Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime •

Sistem de prindere ISOFIX pentru scaun copil in locurile spate •

Praguri cu ornament in culoarea caroseriei •

Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei •

Manere usi vopsite in culoarea caroseriei •

Aer conditionat automat •

Inchidere centralizata cu telecomanda •

Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager •

Proiectoare pentru ceata •

Volan MOMO cu trei spite imbracat in piele, levier cutie de viteze si levier frana imbracate in piele •

Indicatoare de bord de tip EVO •

Scaune sport – tapiterie din velur •

Lampi spate combinate cu lentile clare si lumini pentru ceata •

Eleron spate in culoarea caroseriei cu lampa stop centrala •

Jante aliaj usor 16” x 6” cu pneuri 195/50R16 •

Pachet Sport Intense: volan cu finisaj negru, pedale din aluminiu, levier cutie de viteze cu cursa scurta •

Roata de rezerva normala •

Faruri halogen reglabile pe inaltime cu ornamente interioare negre •

Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime •

Finisaj de tip metalic pentru panou bord si comenzi electrice geamuri •

Kit pregatire sistem audio (antena exterioara, cabluri de legatura, 6 incinte acustice) •

 

Pretul pe care mi l-a dat dealerul din CT este de 12700 CIP.

 

Masina am vazut, am analizat-o... Are cauciucuri eukohama 195x50x16 V.

E mai micuta la interior, scaunele fata sunt de tip sport, cu un foarte bun sprijin lateral, schimbatorul are cursa scurta, volanul e ciudatel (MOMO).

 

Minusuri: Nu are CB, cruise control si ESP.

 

Nevoile mele viitoare ar fi ca masina sa fie pentru afara orasului, sa fie capabila de viteze de croaziera de 160 km/h la consumuri decente, usor sportiva, EXTREM DE FIABILA (minim 6-7 ani de folosinta fara probleme ~200k km).

 

Hai sa discutam despre ea...

Share this post


Link to post

Am mers cu una, are un prieten. Nu trage la fel de bine ca GTC-ul meu, dar se tine foarte bine totusi, consumul mare, ii papa 15% in oras dar e si talpa prietenului meu cam grea, consum in afara nu stiu, interior spartan dar totusi pare de buna calitate, cam rigida, destul de silentioasa...Per total mi-a placut masina, pretul este si el bunicel chiar si cu taxa de 10% care va fi la anul...

Totusi, pentru drumuri in afara cu viteze de croaziera de 160km/h e recomandabil un diesel, acolo consumul nu trece de 9 la viteza asta...la benzina va fi cel putin 12...

Share this post


Link to post

Stiu, stiu dar ala nu are 2.0.

Share this post


Link to post

Pai mai Alex...in 1-2 ani poate ca masina asta nici nu se mai produce, sau se produce in alta versiune, dar...hai, asa de dragul discutiei, sa zicem :D

 

1. NU cred in acel consum sub nici o forma. Hai sa fim seriosi, 10% iau cele mai multe kalos sau un cielo-uri in oras, si au motoare de 1.4, nu de 2 litri

2. nu te sfatuiesc sa iti iei acel talon la cauciucuri. talonul e prea mic, masina prea grea, gropi prea multe

3. in 1-2 ani cred ca se vor modifica destul de multe in ceea ce priveste leasingul, in sensul ca taxele vamale se vor plati la toata valoarea masinii, indiferent de modalitatea de achizitionare. Caz in care masina ta de 12.700 CIP se va transforma intr-una de aproape 20.000 DDP. Crezi ca merita acesti bani? Parerea mea e ca nu :)

Share this post


Link to post

Si eu ma uit "frumos" la acelasi Mitsu, si cam pentru aceiasi perioada de ani - astept sa termin leasing intâi la Kalos. Intr-adevar insa, in materie de consum, eu sunt convins ca sub 12% l in oras nu va scoate prea usor.

Si mai e si acciza pentru cilindree... :(

Share this post


Link to post

Eu am facut de 2x drive test cu ea, si pot sa-mi spun ca-mi place chiar f. tare.

Modelul de 2L sport este complet diferit de 1.6 nu atat la motorizare cat si la suspensie (mai tare, garda la sol mai mica cu 3 cm, strutbar) , interior (2L are interiorul de Evo IX - pachet Momo (volan, schimbator, frana de mana), scaune sport cu sustinere laterala) , spoilere diferite, directie, schimbator viteze cu cursa scurta ...

Pretul mi se pare ok pt ceea ce ofera, iar talonul pneurilor nu este prea mic, este ok, pt o masina sport.

Motorul de pe 2L, este cel de pe Evo IX, fara turbo.

Atasez poze cu modelul de 2L.

post-485-1161197437_thumb.jpg

post-485-1161197580_thumb.jpg

Edited by dinoc

Share this post


Link to post
in 1-2 ani cred ca se vor modifica destul de multe in ceea ce priveste leasingul, in sensul ca taxele vamale se vor plati la toata valoarea masinii, indiferent de modalitatea de achizitionare. Caz in care masina ta de 12.700 CIP se va transforma intr-una de aproape 20.000 DDP. Crezi ca merita acesti bani? Parerea mea e ca nu :)

 

Taxa vamala la anul va fi de 10% si se va aplica la valoarea CIP nu doar la valoarea reziduala. Asa ca se poate face un calcul foarte exact al costurilor la aceasta masina...

Share this post


Link to post
Pretul mi se pare ok pt ceea ce ofera, iar talonul pneurilor nu este prea mic, este ok, pt o masina sport.

 

Stiu ca este ok pentru o masina sport, ca acelasi talon am si eu si sunt foarte multumit de el (desi nu am masina sport :D ). Insa ma refeream la faptul ca greutatea masinii+gropi+ceva viteza+acel talon+jante de aliaj=> lacrimi. Din pacate... :( .

 

@arp 16.625 DDP, la un pret de 12.700 CIP :) . Nu stiam ca taxa vamala va fi 10% incepand de la anul. Oricum, chiar si aceasta suma mi se pare mare pentru o masina de doar 135CP, care nu are nimic spectaculos in afara de volan si scaune... Dar asta este strict parerea mea personala, nu vreau sa supar pe nimeni :)

Share this post


Link to post

Pai nu-s doar scaune si volan, este si supensia mai joasa, amortizoare mai tari (un lowering kit la noi costa de la 400 de Euro in sus si niste amortizoare mai sport de la 500 in sus), mai adaugi un strutbar - pe care nu-l gasesti pe la noi , ti-l gasesti pe afara, cu transport si vama, inca 200 Euro pe putin, un schimbator cu cursa scurta iar nu gasesti pe la noi, sa-ti pui unul aftermarket alti bani ...

Nici pachetul Momo (volanul si celelalte) sau scaunele sport nu-s de lepadat

Jantele de 16 sunt de 6J latime, asta inseamna ca pneul de 195 cu talonul de 50 nu este intins la maxim pe janta (se intinde la maxim abia pe o janta de 7inch latime) - deci este ok si pana la urma cine te opreste sa-ti pui pneuri cu talon mai mare.

Plus sa nu uitam totusi dotarile de baza: 8 airbag-uri, AC automat , geamuri/oglinzi electrice, si alte chestii ...

Spune-mi alta masina la dotari apropiate si cam la aceeasi cai putere si cam la acelasi pret CIP ?

Share this post


Link to post

Fiesta ST :) . Nu-i aceeasi clasa, insa are 150CP. Tot restul e cam la fel. Pretul CIP - 12.490 euro.

Sunt constient ca nu se compara un Ford cu un Mitsu dpdv al fiabilitatii, dar...alternativa exista. Oricum, raman la ceea ce am spus in primul post, ca noi acum discutam de dragul discutiei, pentru ca Alex a spus ca nu are aceasta masina in plan decat peste un an, poate chiar doi. Iar in doi ani multe se pot schimba.

Share this post


Link to post

Eh las ca poate o au altii in plan ;)

Fiesta da o stiu ii faina, dar prea mica pt nevoile mele :)

Share this post


Link to post

Nu stiu despre cea cu motor de 2 l , dar cea de 1,6 consuma cam cat e dat la carte , nu are CB dar i-am facut consumul plin la plin si a iesit ok .In oras a luat intre 9 si 9,5 iar afara pana in 6 la viteza medie cam de 110 la ora si fara AC -( nu mai e cazul acum )ceea ce e zic eu e ok .De remarcat ar fi ca afara a luat mai putin decat Kalosul , consumul in oras e pt Ploiesti probabil ca in Buc ia mai mult !

Edited by body

Share this post


Link to post

Nu prea ma pasioneaza consumul in oras pt ca pt oras am un diesel. Si, teoretic, voi avea si masina de servici unde chiar nu ma intereseaza nici-un consum. Asta va fi pentru concedii si iesiri personale.

 

Brainiac, Fiesta is a joke for me... Trebe o berlina si o vreau o idee sportiva dpdv al motorului. Asta pe langa faptul ca eu prefer sa dau 10-15% (poate si mai mult) in plus pe o masina japoneza decat pe una europeana.

 

Febletea mea este Accordul dar din pacate este mult prea scumpa pentru mine (~20k CIP).

Share this post


Link to post

Da bre, stiu ca nu ai ce sa faci tu cu o Fiesta. :D . Ii zisesem lui Dinoc aceasta varianta doar ca divagatie, pentru ca ma intrebase de masina asemanatoare ca dotari si putere la aceiasi bani. Ai dreptate in ceea ce spui cu masina japoneza, acelasi lucru il ziceam si eu. Singura chestie care pe mine ma deranjeaza la mitsu ala este faptul ca este spartan. Vorbim totusi de o masina de 17.000 de euro...Oricum, pretul este corect, avand in vedere fiabilitatea si puterea motorului, daca nu tii prea mult la briz-brizuri.

Share this post


Link to post

Ieri am fost la salonul Tiriac Auto. Concluzii: Lancer normal 1.6 si 98 cai e o masina absolut banala in schimb lancer Evo IX este dementiala, cea mai frumoasa masina din tot salonul. Acum nu stiu cat din cel de 1.6 si cat din evo are cel de 2l, dar cel de 1.6 sincer nu m-a impresionat cu nimic :( .

Share this post


Link to post

Deci repet ... Lancer 2L sport este total diferit de cel de 1.6L (inclusiv la interior si exterior, celelalte diferente le-am mentionat inainte) ... deci nu le mai comparati ca o faceti degeaba.

Lanceru de 2L este spartan la interior exact ca si Evo IX ca-i acelasi interior - daca nu-ti place Evo IX la interior (am pus poze mai sus cu interiorul) ce sa zic ... asta este, mi-mi place asa mai spartan :)

@Andrei ma mir ca era expus modelul de 1.6 si nu era si cel de 2L

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Poze noi. Am facut test-drive.

 

Prima masina la care am avut senzatia ca poti face mii de km fara a avea un scop ci doar sa conduci masina.

JUCARIE pentru berbanti.

 

A 3-a poza este cu dedicatie pt Sato.

10022007_001_.jpg

10022007_002_.jpg

10022007.jpg

Share this post


Link to post
Febletea mea este Accordul dar din pacate este mult prea scumpa pentru mine (~20k CIP).

 

Mie Accord 2.0 LS mi se pare f bine echipat si e 16k CIP ( 19k DDP ) : http://www.honda.com.ro/preturi/ .

Share this post


Link to post

La asa ceva m-am orientat si eu ( sa fie a mea ) nu ca aceea care o am acum si o impart cu tata .

Am fost la delerul de aici din Ploiesti , am vb si prin mai-iunie sper sa apara .

Personal m-am gandit la una de culoare neagra , care desi e pretentioasa are un aer de eleganta.

Share this post


Link to post

Accord sau Lancer?

Share this post


Link to post

[LE] credeam ca intrebi de un versus, mea culpa :)

In dilema asta am fost si eu - eu am vrut f. mult Lanceru - pana intr-un anumit buget masina este f. ok, totusi daca ai un buget mai mare

baga-te la un Accord (care joaca in alta liga ;) )

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

@alx Vorbeam de Lancer

Share this post


Link to post

Fara sa fi mers cu niciuna, ci doar din citite si auzite...alege Accordul. E mai masina :)

Share this post


Link to post

Bai baieti, sigur ca daca as vrea sa dau atata as lua Accordul. Dar problema este ca Accordul nu este prea abroape de 14003 euro fara TVA. Mai pui cateva mii de euro bune...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...