Jump to content
Sign in to follow this  
Nu_stiu_totul

Probleme la sistemul de evacuare

Recommended Posts

La finala mea o sa-i "cada" colierul . Schita (ce nu am putut-o posta aici ) e deja facuta, mai ramine a fi pusa in practica. Am editat una din pozele cu finala , cam cum ii vad eu viitorul. Doua inele metalice pe tevi intrare si iesire, doua inaltatoare pladband , transversala (tot platband) plus cirligul. Ramin masuratorile la fata locului, dupa cum ii montata momentan sa cada la fix pe pozitie.

 

post-20861-0-50528500-1476045103_thumb.jpg

 

Ar fi culmea sa se indoaie de la jumate ...

 

:mrgreen:

 

 

 

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Am rezolvat-o . Doua coliere de 48mm pentru esapament, doua suruburi de 8mm si un capat bara metalica de 15x15mm, iar cirligul ramas al de pe fostul colier. Deja o lasat urma colierul .

 

post-20861-0-29918300-1476295050_thumb.jpg

 

post-20861-0-64644300-1476295075_thumb.jpg

 

post-20861-0-21052100-1476295092_thumb.jpg

 

post-20861-0-13015600-1476295118_thumb.jpg

 

De o pierd, voi da de stire.

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

E indoita toba :mrgreen:

Share this post


Link to post

Haidi oi ... nu ma pacali . Unde-o vezi tu indoita ...

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

Mi-am verificat finala.

 

Impecabil noul sistem de prindere, nici vorba de urme (arsuri) unde-s prinse colierele.

Share this post


Link to post

Doresc sa stiu cum se scoate (in service auto ) , mansonul de cauciuc ce sustine toba mare de evacuare , la Cielo E3.

Acest suport din cauciuc are 3 orificii : In cele doua din extremitati , intra cele doua bolturi sudate de caroserie si care sunt indoite la capete , pentru a fixa acest manson . In orificiul din mijloc al mansonului , intra boltul colierului tobei mari si la fel , este si acesta indoit la capat .

Va rog sa-mi spuneti daca se poate introduce mansonul nou , fara sa mai indrept , apoi sa reandoiesc aceste capete la cele 3 bolturi , deoarece imi este teama sa nu se rupa aceste capete de bolturi .

Vechiul manson l-am scos fara sa indrept ceva , el fiind deja rupt . Multumesc pentru rabdare la citirea acestor randuri si astept raspuns

Share this post


Link to post

Da, se poate... mai fortat, mai greu, dar merge. Eu niciodata n-am indoit capatul ala de pe colierul tobei.

Share this post


Link to post

Multumesc Geo_ZGA pentru raspuns . Am pus aceasta intrebare , deoarece , in 2016 cand l-am schimbat prima data ( dupa 11 ani , de batranete , cred ) , am indreptat toate cele 3 bolturi la capete , apoi le-am indoit la loc. Acum , dupa doi ani , s-a rupt din nou mansonul nou , desi il incercuisem cu o banda de tabla prinsa in 4 suruburi . Cred ca a primit o lovitura de picior in capatul din spate al tevii de esapament .Daca nu era acel manson de tabla ( care este deformat acum ) , toba ar sta pe punte .Acum este tinuta de aceaste centura de tabla , fiind lasata cu  2 cm fata de normal .

Voi incerca sa remontez noul manson , fara sa mai indrept varfurile la bolturi , pentru a nu avea surpriza ruperii lor .

Cu stima , Costica , Ploiesti .

Share this post


Link to post

Va salut. Poate sa îmi spună cineva daca saxofonul de vielo e3 cu 8 valve este identic cu cel de e3 cu 16 valve sau cu cel de espero cu motor 1,5 ? S-a rupt racordul flexibil si doresc sa schimb saxofonul cu totul. Nu am mai găsit in romania in schimb am găsit pe ebay in germania de espero 1,5

Share this post


Link to post

Nu sunt la fel. 16v e euro 2, nu 3 si e la fel ca motorul de Espero 1.5 16v (plus sau minus).

Tu pt ce masina ai nevoie?

Share this post


Link to post

Acesta este cel găsit pe ebay de espero si mi se pare ca seamănă izbitor cu cel de cielo  euro 3

s-l400.jpg

Share this post


Link to post

Nu cred ca e cazul sa-l iei de pe ebay... suna la radacini, epiesa, autokarma sau alte site-uri cu piese daewoo.

Share this post


Link to post

Ce e in poza aia nu e de espero 1.5 16v.

Share this post


Link to post

Așa e trecut de vânzător la descriere

Share this post


Link to post

De ce nu schimbi doar racordul flexibil ? Te duci la un sudor , ti-l taie pe cel vechi si ti-l sudeaza pe cel nou imediat . Racorduri flexibile gasesti in comert incepand cu 50 de lei (depinde de calitate)

Share this post


Link to post

Placut surprins de cum arata catalizatorul la interior, cel putin din ce am putut vedea. S-o rupt ce-i drept la un capat da' asta-i alta poveste.

 

IMG_20191230_095648.jpg

Share this post


Link to post

Tu ce conduci, Viktor? Masina din profil?

Share this post


Link to post
9 minutes ago, catapkz said:

Tu ce conduci, Viktor? Masina din profil?

Da. Si nu se vinde ! 😉

De n-ar fi asa pacatoase la tabla, ar fi de-a dreptul bijuterii. Consumabile la timp si n-ai treaba cu ele.

Share this post


Link to post

Ce norma euro ai?

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
52 minutes ago, catapkz said:

Ce norma euro ai?

Au mai fost discutii cu pareri impartite pe aici cu tema euro. Eu o stiu a se incadra in E2, alti spun ca nu are cum si ca e non, altii spun ca doar cele fara catalizator sint non ... Sincer, nici nu ma intereseaza, dat fiind in opinia mea nu asta consta poluarea.

Share this post


Link to post

si Orban c e zice? va lasa sau nu cu ele pe strazi?

Share this post


Link to post

Pai, cum sa nu te lase cu o asa ardere interna. 😉

In zona, nu se merge pe ideia de a face un ban gramada din asta precum schimonoselile lu' "fi rea". La modul cum e pusa problema, are intr-adevar legatura cu protejarea plaminilor. Sint si restrictii, da' din moment ce alerta (szmogriadó) intra in vigoare, ca o fi de o zi, ca doua, ca noua ... nu te dai cu rabla in tot orasul, nu doar pe anumite artere, ce mie unu mi se pare foarte OK sa iti tii rabla pe dreapta cind situatia impune. In plus, cind iti este asigurat un mijloc de transport decent, o centura ocolitoare de toata frumusetea cu doua, respectiv trei benzi pe sens, altfel pui problema si te adaptezi cu usurinta unei situatii gen.  

  • Like 1

Share this post


Link to post

Toba mea centrala da semne de oboseala si ma bate gindul sa confectionez una . Acuma, intrebarea e de se poate merge pe tabla neagra ori galvanizata. Si tabla neagra de primeste o vopsea serioasa expres pentru ar trebui sa reziste mult si bine, ori ba ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...