Jump to content
Sign in to follow this  
Nu_stiu_totul

Probleme la sistemul de evacuare

Recommended Posts

Un c***t grecesc pe care mi l-au laudat ca pe sfintele moaste :( . Mai nasol a fost ca aveam finala Walker de care acum sint 100% sigur ca era buna si ca tot zgomotul venea de la mediana (aia a fost o prastie ordinara de 150 lei - Green Pix, nu stiu exact cum dracu' ii zice). Nasol zic ca a fost pentru ca berbecul nu a putut sa scoata elegant suportii de cauciuc si a taiat cu flexul suportii tobei. Am fost totusi inspirat ca am luat toba cu mine :D si, daca imi fac timp si curaj, o sa ii sudez 2 suporti din otel-beton. Ramine totusi mediana, in primul rind pe asta as vrea sa o rezolv ...

Share this post


Link to post

M-am programat joi la Stelco ... am vazut ca-s laudati pe net (desi la pomu' laudat sa nu te duci cu Cielo?).

 

Mi-au zis ca toba intermediara si finala din tabla aluminizata cu tot cu manopera de montaj ma costa pana in 300 lei si au un an garantie...

 

Eu cred ca un an garantie e o gluma, si tobele Konex au 18 luni garantie si clar ca rezista cel putin trei ani ...

 

Are cineva experienta cu toble Stelco?

Share this post


Link to post

Am schimbat toba intermediara si finala (la Stelco) cu tot cu manopera de montaj m-a costat fix 300 lei .

Share this post


Link to post

Recomandati-mi si mie va rog o toba finala(o marca) si eventual un magazin in Bucuresti sau Ploiesti.

Share this post


Link to post

BORLA :D

Share this post


Link to post

Asta e optiunea 2...altcineva? :P

Share this post


Link to post
Recomandati-mi si mie va rog o toba finala(o marca) si eventual un magazin in Bucuresti sau Ploiesti.

 

 

Walker

Share this post


Link to post

Incep cu a va ruga sa nu "rideti" prea tare de mine cum deja a facut cineva de pe aici la telefon :P

Problema mea e ca mi-am reglat motorul asa de bine ca nu se mai aude, trebuie sa trag cu urechea la el cel putin la turatii mici pina pe la 2000-2500.

O sa spuneti sa fac un control ORL cum deja ma sfatuit cineva :)

Partea nasoala ca schimb vitezele dupa "ureche" si cea mai nasoala e ca am incercat deja sa-l pornesc a 2 oara (adica era pornit deja) =(

As vrea sa schimb toba finala (sau eventual un tips/ornament care modifica tonalitatea, ziceau unii ca ar fi si din astea dar nu am gasit inca nimic) cu ceva care sa scoata putin sunet - dar nu timpenii sa scol tot cartieru' cind ajung dupa 22.00 acasa seara.

Vad pe aici ca unii au mers pe Walker. Am gasit ceva la autokxxxx.ro dar nu scriu baietii ce fel de modele au. Walker au si Walker® Quiet-Flowss Mufflers adica sar din lac in ... :)

Voi ce i-mi recomandati la un pret rezonabil pina in 200-250RON? Eventual ceva care ati luati deja sau ati vazut la altii.

Daca stiti si de unde un PM sa nu se considere reclama.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Lasati-ma sa ghicesc. Dvs vreti o toba care se aude tare, dar nu foarte tare =)) . Stiti bancul cu palaria verde?

Tips care face zgomot nu prea e. Doar daca vrei din ala care fluiera :) .

Borla se aude frumos dar probabil prea tare ca si alte tobe din inox.

De serie eu as merge pe bosal desi nu as schimba finala pentru ca se aude prea incet .

 

Ar mai fi varianta sa-i dai o gaura :P .

 

PS. Spuneti-ne si noua in ce a constat reglajul care a dus la acest comportament al motorului.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Lumea se chinuie sa faca masini cat mai silentioase sa nu deranjeze la mers nici pe propietar nici pe ceilalti participanti la trafic si tu vrei invers.Scimba vitezele dupa turometru ,nu dupa ureche!

Cea mai simpla solutie si cea mai putin costisitoare ,dai o gaura asa cum bine ti-a spus colegul nostru!

Share this post


Link to post

Da! asa e. Sa stam cu un ochi pe turometru,celalalt pe schimbatorul de viteze (de ce nu?) iar urechile sa le folosim doar pentru ascultat muzica. =)) =D> .

Share this post


Link to post
Lasati-ma sa ghicesc. Dvs vreti o toba care se aude tare, dar nu foarte tare =)) . Stiti bancul cu palaria verde?

Borla se aude frumos dar probabil prea tare ca si alte tobe din inox.

De serie eu as merge pe bosal desi nu as schimba finala pentru ca se aude prea incet .

Ar mai fi varianta sa-i dai o gaura.

PS. Spuneti-ne si noua in ce a constat reglajul care a dus la acest comportament al motorului.

 

Ai ghicit bine :mrgreen:

Nu stiu bancul :drinkers:

Este o varianta Borla sau Bosal.

La varianta cu gaura m-am gindit deja :scarpin: dar sint prea lenes sa ma bag pe dedesubt sa dau gauri.

Reglaj avans dupa schimb ulei, filtru aer, debit GPL, curatat bujii, curatat clapeta aer si inca vreo citeva...

Varianta cu turometrul e o idee, dar merge la drum drept. KKTu' asta de Iasi e numai dealuri si varianta pica...in a 3a mergi lejer la 2000 pe drum drept la deal e mai naspa :) , de exemplu... :lavolan:

Am zis de la inceput sa nu rideti f tare si va multumesc ca ati fost baieti finuti :osanale:

De QWP a auzit cineva? Cica sint italiene...

Alte idei?

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Lasa ca ti-l zic eu vreodata :D

Borla si bosal sunt 2 lucruri complet diferite prima e de inox speciala pentru zgomot, a doua e printre cele mai bune de serie.

 

Am crezut ca nu ai turometru. In cazul asta scuza-ma dar macar la vitezometru nu arunci cate o privire din cand in cand sa nu depasesti limita?

 

PS. Ia-ti conex iasi si iti garantez eu ca o sa ai zgomot, daca nu imediat, cel putin dupa 6 luni si e si ieftina =)) .

 

Serios acum. La avasul ala ce a reglat? E mai puturoasa masina acum?

Share this post


Link to post

Tobele Conex mai amortizeaza si din puterea motorului datorita conceptiei si realizarii superioare :rolleyes:

 

Si acum ma intreb ... daca aia cu datul la cheie cu motorul pornit as putea sa o inteleg - cum de nu te descurci sa schimbi vitezele fara sa te uiti la turometru si sa o auzi...

Oi fi io mai smecher de pot schimba vitezele bine uitandu-ma la drum si cu muzica acoperind zgomotul motorului? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Gata m-am saturat de "prasit" pe Google si am comandat Borla pe 50mm putin mai mare in diametru decit standard, asta la recomandarea tipului de la Omnium.

Eventual impresii pe marti miercuri.

Turometru este, ca el ma ghideaza acum sau cind am muzica tare si :lavolan:

Cei aia limita? =)) Prin oras nu ma uit, la orele care circul eu boschetarii cu radarele au alte ocupatii iar in afara ma iau dupa GPS nu Vitezometru care arata mai mult.

Domnu' chiar in halu asta sa pun Conex ??? Alea sint de unica folosinta si le schimbi odata cu uleiul.

Cunosc firma destul de bine... am colaborat cu ei cu ani in urma.

A reglat omu' aprinderea cu stroboscopul lu' peste...adica invirtit de delcou pina cind a ametit...

Nop ce puturoasa, trage bine cel putin pe GPL chiar mai bine ca inainte.

Pisico la drum intins sau la trafic lejer e ok cind ai timp eventual sa accelerezi usor etc, mai naspa e dimineata cind duc nevasta la servici e ~ ca prin Bucuresti cu deosebirea ca parca cei din urma sint mai organizati, ceva mai cu bun simt...

O caruta de plecari in rampa de la semafoare si treceri de pietoni...

Naspa e ca nu pot asculta radioul tre' sa-l dau f incet sa aud si ce zice motorul :)

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Sa pui poze inainte de montaj cu toba. Si clubul borlelor asteapta impresii :D .

Share this post


Link to post
.

Oi fi io mai smecher de pot schimba vitezele bine uitandu-ma la drum si cu muzica acoperind zgomotul motorului? :mrgreen:

 

NU,esti un sofer perfect normal.Masina trebuie sa o simti nu neaparat sa-ti baraie motorul in cap!Dupa un drum de 1000km cu motorul urland in cap ajungi la balamuc.

Share this post


Link to post

Dj Dark : ok o sa-i fac poze fata si profil :)

Tiboasca dupa cum am mai explicat ceva mai sus, m-am referit strict la oras nu drum exterior.

Prefer sa conduc "dupa ureche", reactia e mult mai rapida decit sa o "simti" ca nu mai poate, mai ales in situatiile cind trebuie sa te misti repede in trafic intens, si in special la plecarile de pe loc in panta care sint o carutza in Iasi cel putin pe traseele care le fac in fiecare dimineata.

Plus ca ce am comandat e putin diferita decit toba de serie, nu e toba sport sa dea desteptarea la vecini cind ajung acasa. Iar la drum intins la 2500-3000 ture nu ar trebui sa faca mult zgomot.

Precum ziceam mai multe impresii intr-o zi doua.

Share this post


Link to post

Uite si vreo 2 poze promise.

Finisajele nu sint nemaipomenite. Trebuie sa fac rost de clema de la imbinare pt. dia 54 cit are teava la ext.

Miine sper sa o montez.

post-8387-1242760219_thumb.jpg

post-8387-1242760292_thumb.jpg

Share this post


Link to post

=)) . Nu cred ca o sa-ti placa sau...mai stii? O sa fie zgomotoasa dupa un timp, e la fel ca a mea.

 

PS. Ti-au dat ceva la mana ca e toba omologata rar?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
=)) . Nu cred ca o sa-ti placa sau...mai stii? O sa fie zgomotoasa dupa un timp, e la fel ca a mea.

 

PS. Ti-au dat ceva la mana ca e toba omologata rar?

Nop tu ai asa ceva de la ei? Daca da pune si tu pe aici o copie daca zici ca e la fel :)

Da' daca cumpar o toba Conex sau una coreana i-mi da cineva vreo omologare ceva?

Am montat-o azi. Si-a schimbat putin tonalitatea la turatii mici, in rest e cam la fel ca inainte.

La asa firma laudata ma asteptam la pachet complet cu colier de prindere de toba intermediara si suportul de prindere pe masina.

E putin mai mare toba ca atare. Colier am gasit, suportul l-am modificat, pina la urma a iesit.

Teoretic aia de la ITP nu ar avea de ce sa se lege nivelul de zgomot e aproape la fel, difera tonalitatea.

Oricum toba trebuia sa o schimb ceva mai incolo era ruginita toata :) si dupa cite se pare sudata si de proprietarul anterior nu numai de mine :grumpy:

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Pare la fel dar nu e daca zici ca nu s-a modificat sunetul. Eu mi-am pus-o special pentru zgomot :D .

Cu pozele e greu si sunetul nu il am inregistrat ca lumea ca sa il postez.

Sa o stapanesti sanatos.

 

PS. Cred ca a mea are teava directa prin interior, de aici si zgomotul :) .

Share this post


Link to post

Da' pina la urma e vreunu care are Borla si a avut probleme la ITP? Au cerut omologare ceva?

Specific ca trasnaia care am luat-o e standard dupa cite se pare nu face cine stie ce zgomot. E la fel de silentioasa ca cea dinainte numai ca s-a schimbat tonalitatea e ceva mai "grava" la turatii joase.

Share this post


Link to post

Io cred ca ai ceva probleme cu auzu' sau masina mult prea bine insonorizata! Tot din aia am si la 5000 de ture face ca MIG-ul in limitare...

Share this post


Link to post

Domnu' probleme cu auzul am dar nu f. grave =))

Presupunind adevarata afirmatia de mai sus dar avind in vedere ca eu fac comparatie cu cea veche, adica e la fel de silentioasa/zgomotoasa ca tigaia cu care am luat ITP-ul, eu zic ca nu am gresit cu nimic in afirmatii :)

Daca afirmam ca are x decibeli sau ca nu face zgomot ok era greseala mea :)

Si pina la coada nu pun prea multa baza pe urechile mele dar acelasi lucru au zis si cei 2 ciocanari de la service.

 

BTW cel putin in ultimii 2 ani masina mea nu a vazut mai mult de 3000-3500 in mod curent, o singura data in depasire am ajuns pe la 4000.

Deci nu ma pot pronunta daca face ca MIG-ul la 5000 =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...