Jump to content
Sign in to follow this  
ageana

! Samsari !

Recommended Posts

macar samasaru asta are trecut si un nume de firma. Majoritatea nu au decat numele.

Share this post


Link to post

Bajetii mei dragi, nu stiti noua moda de samsareala, fara masini, km, munca de spalat interioare, polish...

 

Samsareala cu tichete Remat, e jaleee. Ma chinui de 1 luna sa gasesc 2 tichte si dau numai de samsari. Ba chiar am fost injurat la telefon de unul dintre acesti oameni ai "nemuncii".

Din start am hotarat sa nu iau de la ei, uite asa, nu vreau sa dau banii decat proprietarului de drept.

Samsarii de tichete remat pur si simplu au blocat piata pentru ca cer preturi mari si mai nimeni nu cumpara, deci piata e cam blocata din cauza acestora.

Share this post


Link to post

Mda. Asa patesc si eu. Am reusit sa cumpar un tichet la un pret corect, de la proprietar, si de o saptamana dau doar peste samsari, cu preturi mari(nah, ca gasii si rima :) )

Share this post


Link to post

Deci in materie de cumparat masini sh nici la dusmanii mei nu le doresc sa cumpere de la samsari.Era sa fur o teapa de 5.200 euroi in toamna de nu stiam cum ma cheama.Mai les daca experienta in materie de auto o doar pe scaunul soferului nuuuuuuuuuuuuuuuu samsarilor.

Share this post


Link to post

S-ar putea sa ma reprofilez de la tico la opel astra hatchback 1 (`92-`95). Voi ce ziceti? Se merita mai mult decat un tico?

 

Eu inteleg ca ai deja in tico, daca faci drumuri lingi, ti-ar prinde bine un motor mai mare.

Share this post


Link to post

Viktor, de-acu' 4 ani, s-o fi lamurit omu' ce motor ii trebuie ...

 

Ovidiule, ia povesteste bre cu tzeapa aia, sa mai stim de ce sa ne ferim :)

Share this post


Link to post

=)) Mii de scuze, citisem tot topic-cul dar, nu am fost atent la data postarii. :osanale:

 

Sterge-ti va rog, daca se poate.

Share this post


Link to post

Deci prin vara trecuta,din motive independente de noi ne-am hotarat sa cumparam o masina sh.Am fixat cateva tinte,un buget si hai pe autovit.Am zis sa imi impun si cateva reguli : masina numai de la propietar,masini numai din romania(neaduse de pe stiu eu unde) si cu carte service(eu am zis lucruri de bun simt dar in realitate fooooooooooarte greu de cumulat ).

Din start mi-am impus sa nu iau de la samsari,deoarece peste tot numai de "bine" despre ei.Oricum pe autovit 95% din anunturi sunt samsari si una e in poze si la tel si alta e in realitate.Dupa zeci de telefoane si alte chestii pusesem ochii pe un ford fiesta(chiar de la samsar, am zis sa incalc o regula de data asta).In poze si la telefon totul ok,hai sa il vad.De cum m-am intalnit cu omul am simtit ca ceva e in neregula:in anunt se specifica ca are toate actele la zi(asigurare,rovinieta),toate reviziile la reprezentatnta.Si la telefon la fel.Ajung,vad masina,cer acetele.Ma uit in cartea de service ultima revizie de 1 an si 6 luni.Asigurare nu mai avea de 1 an,din acte rezulta ca actualul propietar o cumparase de la o firma de leasing(fara sa o inmatriculeze pe numele lui).In fine zic hai sa facem un test.Masinuta arata si mergea impecabil.Il intreb de accidente ceva,nooooooooooo de unde.A mea sotie se indragostise de masina si sarea pe mine sa o luam,cu toate ca incalcam toate regulile stabilite de noi.Eu stai sa mai vedem,una alta,si mi se aprinde beculetul ca un fost coleg lucrase la un dealer ford si il suna sa imi spuna parerea lui.El ce parere sa isi faca la telefon si ma trimite la fostii lui colegi la service sa facem o testare la masinuta.De cum intru cu ea in hala,mecanicul sare pe mine ca masina asta a fost lovita.Tipul care ma insotea din partea propietarului ca nu e adevarat,etc etc.Hai sa o suim pe elevator si acolo imi arata:lonjeroaneduse strambe,radiator in forma de u,pete de ulei la greu.Deja nu m-a mai interesat.si am spus pa pa pa.Nenea de la service mi-a zis ca probabil cu 2-2.500 euroi o faceam la loc.Dar se merita?

Pana la urma mi-am luat masina din anunt gasit pe anuntul(si acolo sunt samsari dar cam 75%).

Deci ca reguli de baza la achizitia de auto sh eu as mentiona:

1)Nu de la samsari

2)Nu masini aduse

3)Nu masini care au probleme cu actele

4)Pe cat posibil de la cunostinte si masini despre care stim cate ceva

5)Nu cumparam fara testare intr-un service autorizat

6)Nu din targuri.

Si nervi cat mai tari.Dupa dai 50-60 de telefoane si vezi 10-15 masini care in anunturi sunt impecabile dar in realitate chair si un neexperimentat ca mine realizeaza ca sunt manarite,iti piere rau cheful.

Edited by ovidiuc

Share this post


Link to post

As adauga:

- verificati cartea de identitate a masinii astfel incat cel ce vinde masina sa fie trecut in cartea masinii

- verificati talonul masinii astfel incat sa fie trecut posesorul ei

- nu credeti in ,,este a lu' fratemiu'', ,,a unei matuse'', ,,a unui vecin''

- uitati-va la uzura volanului masinii (reflecta usor numarul de km)

- verificati uzura pedalelor masinii

- verificati interiorul si uzura scaunelor si banchetelor

- nu va amagiti de luciul autoturismului

- puneti intrebari cat mai multe despre masina (intretinere tehnica, de cand o are, cati proprietari a avut inainte). Cu cat mai multe intrebari cu atat mai bine. Poate sa raspunda este ok, se balbaie...atunci ...la revedere.

Samsarii pot maslui cartile service ale masinii.

Share this post


Link to post

@Vaxxi si colegii hai ca m-ati intaratat tare de tot :)

 

Deci eu caut un sh bun din 2008, 2009, compacte la max 8000-8500 euro, dotari medii spre foarte bune. target: focus, octavia(greu), astra, golf(extrem de greu).

De 2 luni umblu ca bezmeticul pe la firmele de leasing, acum proaspat intors de la Romstal leasing. M-am vazut si cu samsari si cu tot felul de specimene "murdare", oameni dubiosi, etc.

 

In 2 luni NU AM GASIT NIMIC ok. Trebuie sa credeti ca ce se spune despre masinile reposedate din leasing, ieftine, extrem de bune, cu putin km este UN MIT, o naluca care te bantuie si noaptea :) Ce am gasit in parcurile de leasing sunt jafuri, neservisate, garantie expirata, deteriorate pana la cele mai jenante situatii, execrabil...in unele iti este scarba sa te urci.

 

ex1: Meridian leasing: niste oameni cel putin redusi mintal, preturi la sh mai mari ca si cele noi,masini deteriorate la preturi imense. Ei iau de la romstal leasing, mai pun cel putin 1000 euro si apoi incerca sa le revanda, in fapt stau cu ele de 6-12 luni in parc. Chiar nu glumesc.

ex2: Romstal Leasing, niste cazaturi, mizerii de masini, ce este bun se da samasarilor si la fel de bine se vand numai angajatilor si acolitilor.

ex3: samsar, ford focus la 8000 euro, masina buna, dar era pe leasing, cretinul vroia 8000 euro avans de la mine pe vorbe ca sa achite

leasing apoi sa facem actele. Natie: rroma. Acte: la telefon a spus ca are tot, la fata locului avea doar certificat.

 

Ex4: unicredit leasing: masini cat de cat ok, cand vrei sa cumperi ti se spune ca este deja vanduta sau ca se bat pe ea 2-3 angajati. Deci vrajala ietina, de asta nu au nici promovare pe net.

 

In general la parcuri auto gasiti oameni (se numesc oameni de remarketing-oameni in general fara meserie) care iti dau o importanta fantastica, niste neica nimeni. Nu toti, majoritatea.

Pentru cei care doresc sa cumpere masini sh, fiti mega atenti... banii vostri vi-i pot scoate usor din buzunar acesti indivizi dubiosi.

Ca dovada, personal, am decis sa merg pe masina noua, de accea caut 2 tichete remat dar numai la prima mana. Nu vreau sa dau bani samasarilor, oamenilor fara meserie, oameni cu un tupeu fantastic, etc.

 

Va urez succes!

  • Like 2

Share this post


Link to post

Nici eu nu as mai trece prin chinurile achizitionarii unui auto sh(dar de, nu se stie niciodata).De fapt cred ca as alege ca de aceeasi bani sa imi iau ceva mai putin dotat si mai mica dar noua.

Samsarii au intrare la firmele de leasing si ceea ce e cat de cat ok le iau ei pe bani putini,le manaresc si le vand mai departe.

Problema e ca oameni care iau tepe cu sh sunt inca destui.Altfel,daca toti ar fi atenti la ce cumpara si mai ales de la cine,samsarii ar fi disparut de mult.Sau macar s-ar mai fi imputinat.

Share this post


Link to post

Acum trebuie sa fim corecti si sa spunem ca orice proprietar adevarat de masina sh din 2008-2009 tine la pret ca urmare a diverselor motive:

- carte service

- masina intretinuta

- garaj

- km putini

etc.

 

In aceste conditii difera pretul unui proprietar corect fata de un samsar cu minim o mie de euro. In majoritatea cazurilor oamenii se uita la bani, cu posibilitatea de a da putin si a primi mult. Aici fac samsarii diferenta...la bani si cum ei stiu sa vanda...

Share this post


Link to post

Mai gasisem pe net persoane particulare care vind la preturi relativ coercte.

Din pacate multe sint cu putine dotari.

Idee de cumparat si gasit --cautat pe forumuri . Sint pentru toate firmele enumerate mai sus. Chiar gasisem vreo 2 Skoda destul de atractive pt un amic.

Dar trebuie sa cauti de nebun. Si majoritatea sint prin Bucuresti din pacate pt amicul meu ...

Alta varianta cit de cit e ziarul. O parte din "persoanele fizice" nu au auzit de net...

Share this post


Link to post

Am patit-o si eu cat de cat, cu un samsar din Germania. M-am dus intr-o plimbare acum vreo 2 ani si jumatate, cu intentia secundara de a lua si o masina, daca gasesc ceva bun. Am ajuns in Koln, apoi in Dusseldorf. Dupa ce m-am uitat de am innebunit prin multe autohaus-uri si prin vreo 2 targuri gen autovit, eram convins ca nu am ce sa iau. Ultimul care incercase sa ma tepuiasca acolo era un samsar roman, vroia sa-mi vanda un fiat care arata bine dar... la ce am vazut sub capota la o inspectie mai atenta... nu cred ca puteam sa ajung in tara cu ea.

 

Exact cand ma hotarasem sa nu mai cumpar nimic, am vazut un Audi A3 din 1999, motor 1.6, cutie automata, trapa... etc. Masina avea vreo 98 mii km, era intretinuta bine, amortizoarele erau tari, se observau urme de reparatii pe bara si pe una din aripi, dar erau facute bine. Am mers, cu ea, avea viata, tragea bine, directia buna... totul era ok. Avea carte service care se lega cu starea actuala a masinii, jantele de aliaj aratau chiar bine...nu parea o masina folosita rau. Dupa ce m-am gandit si m-am razgandit, dupa ce am condus-o si m-am uitat pe la toate piulitele :) ) am decis ca masina se merita si am luat-o. Am negociat vreo 500 euro cu el si pana la urma a fost de acord. Mi-a lasat nr de telefon, a zis sa-l sun daca e ceva si a plecat. Pentru ca nu gaseam codul de la radio-cd in carte, am incercat sa-l sun la15 minute dupa ce plecase, dar numarul era nealocat. Cam atunci mi-am dat seama ca totul nu avea sa fie foarte OK.

 

Masina a mers aproximativ 450 km pana sa crape alternatorul. Am ramas pe autostrada in Germania, a trebuit sa sun tractarile (300EUR taxa) si sa mai dau si 500EUR pe un alternator nou, original. La 1 luna dupa ce am ajuns in tara, a inceput sa picure radiatorul. Am fost la niste prieteni la service si au constatat ca mai fusese reparat acel radiator, l-au mai reparat si ei inca o data, de data aceea foarte bine. Masina, per ansamblu, a fost buna, dar acel samsar era perfect constient de lucrurile pe care le aranjase superficial, cum ar fi bobinarea alternatorului stricat si repararea radiatorului (lucru cam periculos).

 

In autovit, nu cred ca exista NICI MACAR UN SINGUR SAMSAR care sa nu dea kilometrajul inapoi. Daca observati, valorile sunt aproape standard, dupa cum poate accepta un posibil cumparator numarul de km la banii pe care ii da (in general, valorile sunt de aproximativ 77.000 - 80.000 ; 98.000 - 100.000; 115.000 - 125.000). Cele pe care le gasiti la 125.000 au cu mult peste 200.000 km de fapt. Stiu un caz in care s-a dat km inapoi de la 425.000 km la 125.000.

 

Nu trebuie sa generalizam totusi, poti lua o "lamaie" atat de la un samsar cat si de la un proprietar. Important este sa testezi acea masina, indiferent de unde o iei. Istoricul unei masini nu este totusi greu de aflat iar service-uri ptr testare sunt multe. Chiar daca faci 2 teste si dai 200 EUR numai pe testari, tot e mai profitabil decat sa mergi la risc.Foarte important ar fi sa nu iti incalci regulile propuse de acasa, chiar daca ai in fata ochilor o masina care iti place. Verificat acte + testdrive lung + tester este combinatia simpla care te scuteste de alte batai de cap.

Edited by fry
  • Like 1

Share this post


Link to post

Instructorul cu care am facut scoala de soferi mi-a povestit la un moment dat cum a vandut el Loganul pe care facuse scoala de la nou la 130.000km. Dupa o saptamana, la un raid prin targ si-a gasit masina, mai scumpa cu 1500E, fara nici o urma de la comanda dubla, kilometraj ~60.000, carte de service si tot ce ii trebuia. Asadar, atentie chiar si daca masina are carte de service. Singura solutie ar fi verificarea direct la service a istoricului.

Share this post


Link to post

Citeva lucruri sint clare:

Se umbla la chilometraj? Da.

Cartea de service, spune ceva? Nu (in opinia mea).

Masinile SH ascund mici (sau mai mari) secrete? Da.

Acum, ca cumperi o masina de la Samsari, ori de la altii, sau direct de la proprietar, diferenta e doar de pret caci in ce priveste starea tehnica... oricare dintre ei iti va spune ca e perfecta, asa ca tot un drac e. La cumparare, mergi pe barba ta ca stii ce cumperi ori, mergi cu cineva care se pricepe.

Share this post


Link to post

Ai generalizat si este parerea ta. O masina second hand nu este o masina noua, ca urmare exista si posibilitatea ca masina sa aiba unele probleme, mai mari sau mai mici pe care proprietarul sa ti le spuna. O carte service spune multe, atunci cand nu este masluita si nu in toate cazurile este asa.

 

Un SH poate avea un nr. de km redus sau unul mare. La un SH cu pana in 150.000 o carte service completata corect si conforma cu realitatea spune multe inclusiv despre proprietar.

 

Nu te pricepi mergi si verifici masina la service, dar nu la cel agreat de vanzator. Exista si varianta sa iei cu tine un mecanic foarte priceput.

 

Multe tepe pornesc si de la cumparator care este ,,croit'' sa nu dea 100-200 de Euro in plus pentru o masina intretinuta. Cand stii cum ai utilizat-o si cati bani ai folosit la intretinerea ei, este firesc sa tii la pret in dauna samsarilor care iau ochii fraierilor. Si sunt multi care sar gardul.

Share this post


Link to post

Exista si varianta sa iei cu tine un mecanic foarte priceput.

 

Exact asta vroiam sa spun.

In ceia ce priveste cartea service, nu puneti prea multa baza in ea, s-ar putea sa nu corespunda realitatii. Dupa ce a expirarat garantia unei masini, cartea si doar cartea, poate ajunge intr-un service pentru semnatura si stampila, fara a avea vreo interventie la masina. Asta o spun din ce stiu si nu din media. ;) Acum fiecare crede ce vrea, in opinia mea, catrea service = O.

De-altfel vinzatorii ce spun, ia uite, are carte service, bla-bla-bla... si cind te uiti, masina-i varza dar are carte service in care spune clar ca toate sint la zi.

Share this post


Link to post

@Banderas trebuie sa ai rabdare. Eu am cautat 2 luni, timp in care am vazut peste 20 de masini. Ideal este sa te focusezi pe tip de masina/an de fabricatie si sa nu cauti decat asa ceva. Eu cautam un spark, si cum spuneam am vazut vreo 20 si la samsari, si la proprietari. Am facut un drum degeaba pana la Pitesti sa vad o masina zis impecabila la proprietar, care in fapt fusese impachetata. Cand am vazut cum a fost lovita si le-am aratat, si-au dat seama ca stiu ce vorbesc si au renuntat, s-au urcat in masina si au plecat.

Am vazut masina la samsar care cand m-a vazut la ce ma uit a zis "frate, las-o p-asta hai sa-ti arat alta, ca stii unde sa te uiti" M-a dus in spatele blocului la alta si mi-a zis: uite aici a fost lovita (o usa) si aici in bara. I-am aratat ca avea radiatoarele indoite, in rest masina arata bine. I-am cerut discount 400 e de la cat cerea, dar n-a vrut, desi a recunoscut ca am dreptate, dar a zis ca o vinde sigur la banii aia.

Aprecieri celor de la autorulate Radacini, in special sefului de acolo care-si depune absolut tot interesul, dar se loveste de cei de la leasinguri care rar lasa la pret cat ar fi corect sa lase.

In cele din urma am reusit sa cumpar una de la BCR leasing, din parc de la Italoparts Car Logistic, cu un discount de 600 euro, luata repede, dupa o scurta verificare (observasem revopsirea pe partea dreapta - lipseau stickerele - si am intrebat la dealerul care o vanduse - Anvelo Center - de unde am primit raspuns ca ambele usi fusesera schimbate si ca lovitura nu afectase stalpul).

Deci tot ce trebe sa faci e sa cauti.

Share this post


Link to post

Banderas, bun postul tau, dar o masina impecabila de un an doi nu ti-o da nimeni la 50-55% din pretul de achizitie decat sa fie cine stie cat de constrans de vreo situatie sau sa se fi plictist teribil de masina si sa-l dea banii afara din casa.

Oricum, cine are bani de nu are ce face cu ei, cumpara o masina mai scumpa de 15-16 mii. Si pe praful asta tot mai putini arunca cu bani.

In plus, grosul de masini recuperate e dintre cele scumpe sau foarte scumpe, cu rate de 2-3000 de euro platiti din venituri din diferite speculatii conjuncturale de regula sau bugete taiate brusc, prea putine din cele de clasa "decenta", oamenii care au facut un efort mai mare sau mai mic si platesc o rata de 250-300 de euro pe luna nu renunta decat in putine cazuri.

Share this post


Link to post

@Mircea multumesc pentru sfaturi.

 

Intr-adevar nu am fost la Italoparts pentru ca preturile mi s-au parut exagerat de mari.

Sunt extra focusat pe ford focus 2008-2009 (model facelift, dotari:esp, clima automata, jante aliaj,etc), am studiat si astra H(nu prea ma incanta, e cam banal, fara susps indep pe spate), ba chiar am gasit opel vectra aduse din franta la pret ok dar mai vechi - 2006.

La focus nu am gasit decat una o la samsar, am descris mai sus, baiatul foarte dubios, masina era ok, dar vroia toti banii (8000 euro) ca avans ca sa achite leasing-ul-no way.

 

Ca atare, pentru ca timpul alocat vizitelor e cam putin, deh-serviciul, m-am decis sa incerc sa iau ceva nou prin remat. Asta implica un cost suplimentar fata de ce mi-am propus de ~ 1500 euro dar zic eu ca se merita. De ce remat ? Al meu tata are o dacie, eu am un cielo ok, pus la punct. Cred ca e lesne de inteles ca valoarea sentimentala a lui Cielo este mare :) , am incercat sa-l vand pe bani buni dar nu am reusit si mai bine asa, va ramane in familie la tatal meu, eu voi lua ceva nou-sper. Si in felul asta voi avea si ce sa mai mesteresc la cielo :) )

Deci ramane sa rezolv cu celelalte 2 "rable", am gasit ceva, sper sa se concretizeze.

In concluzie, cum spuneai si tu si colegii, una este ce vezi pe net alta e la fata locului, atat dpdv al masinii cat mai ales dpdv al samasarilor, oamenilor, comportamentului, etc.

 

LE: Corect punctat @tommy, la suma de 8000-9000 greu de gasit masina care a costat 15000-16.000. Rationamentul este acela ca aceeasi masina, acum, valoreaza in showroom ~ 12000, stoc 2009. Ca atare refuz sa ofer pe un sh 10.000 - 11.000, cum se cere.

Edited by Banderas_232003

Share this post


Link to post

Pentru cei interesati de SH este bine asa cum remarca si Mircea sa vezi cat mai multe masini (daca ai timp) si de la proprietari si de la samsari. Astfel iti faci o parere si pro si contra. Comparand iti este mult mai usor sa achizitionezi.

 

Criza, criza dar parca nimeni nu doreste sa vanda acum o masina de 2-3 ani la care sa piarda 4-5000 E, din simplul motiv ca asa merge piata.

Share this post


Link to post

Eu anul trecut am cumparat doua:

1. Ford fiesta pt prietena, direct de la proprietar, carte service, in garantie 30kkm, 3 ani 5000 EUR

2. Kangoo-ul luat de la samsar care a fost decent. Nu a ascuns decat cateva defecte (dealde o carpeala la instalatia de GPL) in rest masina super ok.

 

Ideea e sa stii ce cauti iar daca nu te pricepi te duci in service. Nu recomand sa te duci bazandu-te ca eu ma pricep dom'le sau cu mecanicul de la vechea dacie. O masina din generatie noua e f complexa si poate ascunde defecte mari si f costisitor de reparat. Mai mult, cu cat e mai complexa masina cu atat riscul este mai mare...

 

Pt cine vrea masina safe SH poate urmari: in garantie, verificata la reprezentanta si direct de la proprietar. Asta este de departe cea mai sigura solutie la achizitionarea unei masini SH.

Share this post


Link to post

Si eu pot zice ca am avut noroc cu matizul meu, l-am cumparat de la un samsar. Era cosmetizat putin( capace, spray pe caroserie in unele locuri), insa masina merge bine ( sa nu intelegeti ca merge perfect sau n-am avut probleme cu ea).

Printre probleme: pierdea putin ulei pe la semering-uri, o problema la tabloul cu sigurante( remediat ieftin). Singura problema neremediata inca cutia de viteze care agata in retrogradare( m-am enervat la inceput, dar cand am auzit ca problema asta este frecventa la matiz m-am mai calmat :) ) ) Per ansamblu la banii care i-am dat 1200 euro pentru un matiz din 2004 zic ca a meritat. Mentionez inca odata zic eu n-am fost foarte ghinionist puteam nimeri o masina mai nasoala.

Puncte forte (pe care nici samsarul nu le stia cred :) ) ) :

-cauciucuri noi care in mod sigur nu au fost montate de samsar( ar fi fost o investitie prea mare zic eu)

- baterie buna, la 6 luni de cand am cumparat masina nu am avut probleme cu bateria (lucru la mare zic eu la un matiz si de firma in plus)

- rulmentii, bucsi, tobe in stare buna( asta nu o zic eu, a spus-o mecanicul la care am dus-o sa vad ca ce am de reparat la ea)

 

Cam asta a fost de spus, in speranta ca nu v-am plictisit luati aminte ce cumparati mai ales la o masina mai complexa cu multe dotari! Ideal este sa luati o masina noua, cum putini ne permitem ajunge la varianta second hand, fie de la proprietar, fie de la samsar.

Edited by Salex
Nu mai cita mesajul anterior!

Share this post


Link to post

Multumesc colegilor pentru sfaturile de acum 10 luni de zile :) Pentru ca am omis sa specific ce am mai facut atunci.

 

Pana la urma am luat in iunie masina noua, prin remat, cu TVA 19%, fara taxa de inmatriculare la euro5. Masina este Kia Ceed Facelift, varianta de dotari city.

Sunt si acum foarte incantat de masina, ~ 8500 km.

Pret, nu mai conteaza acum :) cam 2000 euro peste ce imi propusesem ca si cash la un second hand + 3 rable.

 

Legat de samsari si sh-uri, nu se merita... sh doar de la cunostinte sau recuperate din leasing luate prin cunoscuti. Ce se gaseste in parcuri este doar ceea ce ramane dupa ce se vand apropiatilor, angajatilor, etc.

Bafta tuturor la cautari/achizitii!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...