Jump to content
Sign in to follow this  
Mammut

Probleme Electrice Tico

Recommended Posts

bendixul nu este aruncat .

 

si o traducere la chestia asta? sa schimb bendixul si o rezolv?

ms

Share this post


Link to post

necesita curatare si gresare. Din cauza ruginei sau a mizeriei stranse starterul nu mai isi face toata cursa. Acesta trebuie doar curatat.

Share this post


Link to post

Trebuie demontat si verificat. Eu as miza 90% pe carbuni (perii colectoare) uzati.

Share this post


Link to post

si ce ustensile imi sunt necesare pentru a demonta electromotorul si pentru a-l desface din toate incheieturile? in afara faptului ca este spatiul foarte ingust si se poate demonta numai de sub masina mai trebuie sa demontez si altceva pentru a-l putea da jos? multumesc pentru ajutor, o sa verific toate punctele mentionate de voi cand il voi demonta.

Share this post


Link to post

Salut Dr.L ,am si eu o problema cu alarma cred ,sau cu ceva pe sub bord cred ca cu caseta aceea de la senzorul de soc de la alarma deoarece imi face urmatoarea problema alarma: cand o armez la cateva secunde incepe si canta sau cand merg cu masina / stau pe loc si e dezarmata incep si se aprind semnalele .Am verificat contactorii dintre usi dar nu este de la ei.Ma poti ajuta sa te uiti intr-un weekend si la mine la masina sa vezi ce are / sa imi recomanzi un electrician bun.

Share this post


Link to post

Salut

Senzoul de soc il poti deconecta imediat, scotandu-i mufa.

Din pacate eu n-am timp deloc, iar electricieni nu cunosc

 

Share this post


Link to post

multumesc pt sfaturi tuturor. am reusit sa rezolv probmela mea, am schimbat carbunii, erau terminati, am fost la un mecanic si acum masina porneste brici si pe gaz, pana acum nu a facut probleme in nici o dimineata si a fost destul de frig -4,-5 grade. am avut probleme si cu faptil ca nu baga caldusa, s-a rezolvat si asta, am schimbat termosatatul care era blocat pe deschis 20 de lei piesa si 20 montajul.

astazi m-am ales cu o paguba de la bunul meu sef care dupa ce ca l-am dus acasa atunci cand sa urce in masina a tras k ciobanu de clapeta de deschidere a usii si a rupt-o. din cate mi s-a parut e capsata (asa pe intuneric), se schimba greu?

mai e un zgomot destul de discret atunci cand iau curba park pe la planetara ceva dar nu stiu ce, e un zornait asa destul de subtil, se aude din ce in ce mai des, e un cap de planetara ceva?

azi am testat buburuza si pe zapada si merge struna, am facut si cerculete :D

 

Te rog posteaza in topicurile dedicate si nu face o ciorba de probleme.

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

am o nelamurire...fiind nou proprietar de tico am observat ca atunci cand aprind luminile daca sunt pe relantiu ia din turatia motorului incepe se vibreze si se aude o bataie.daca plec de pe loc si accelerez la urmatoarea oprire la relanti se aude mai incet...mecanicul mi-a spus ca alternatorul mai merge...ca ar fii normal cum face...

astept opinii...la voi tot asa face?ms

Share this post


Link to post

probabil ai problem cu reglajele carburatorului sau si pe la aprindere.

In mod normal scade relantiul motorului dar aproape insesizabil

Share this post


Link to post

Incearca sa alimentezi de la omv/moll o perioada.Verifica daca cablul de masa din fata e intact.E o tresa metalica impletita.Si da,e normal,umpic scade relantiul,cat de mult..asta depinde de combustibil,aprindere,etc.Daca dai si drumul la aeroterma se simte mai bine.

De verificat sunt multe:fise,bujii,capac delcou,lulea,etc

 

Faza cu bataia este complet anormala,acolo trebuie investigat.Posibil sa fie culbutorii dereglati/sarit un dinte la distributie.

Edited by Den

Share this post


Link to post

Incearca sa alimentezi de la omv/moll o perioada.

 

Recomandare pe care o fac si eu dupa experimentele recente. Alimentat Petrom Vitan (95), consum 10.5% (testat august-octombrie) - dupa care am schimbat pe MOL (tot 95 cred, de prin septembrie incoace) si s-a dus la 8-8.5%. De OMV nu stiu ce sa zic. Consumul masurat de la un plin la altul versus nr. de km parcursi, tiribomba circula doar la minunatele ore 08:00 si 18:00 (avg. speed 9km/h pe un traseu de ~11km). Octavia 2 benzina 2L indica 16.5% consum pe acelasi traseu la aceleasi ore.

Share this post


Link to post

va rog sa ma ajutati!!!!!

 

am urmatoarea problema la electromotorul de la tico: masina porneste numai daca bat in electromotor, puteti sa imi spuneti ce trebuie schimbat in aceasta situatie? impinsa porneste si daca o opresc iar nu mai porneste decat tot cu bataie in electromotor. ce sa schimb, carbunii, bendixul, starterul sau electromotorul cu totul? nu vreau sa cumpar ceva ce nu mi-ar fi de folos apoi.

 

multumesc anticipat!

 

carbunii trebuiesc schimbati

Share this post


Link to post

Salut, am si euo problema la farul de pe partea stanga, se aprind amandoua fazele de la bec, am masurat tensiunea de la mufa si in loc de 12 v am 7v. are cineva vreo explicatie? multumesc

Share this post


Link to post

 

Vreau sa pornesc un motor , de Tico , in garaj , stie cineva sa imi zica cum fac legaturile electrice ?

 

 

Imi puteti spune care este plusul si minusul la mufa distribuitorului ?

 

Multumesc

 

http://tinypic.com/r/2805w2a/6

 

post-31030-0-36298300-1362916503_thumb.jpg

Edited by iuser

Share this post


Link to post

Te-ai uitat atent in manuale?

Si ce-i cu bobina aia de dacie?

Share this post


Link to post

M-am uitat , bobina am folosit-o fiindu-mi mai usor la desen , plusul si minusul distribuitorului le-am intuit dupa culorile firelor ce vin de la bonina ,,,,,sper sa fie bine !

 

nu de alta dar nu vreau sa ard modulul electronic

Share this post


Link to post

Pai -ul de la bobina vine la distribuitor (de fapt la delco). E aceelasi fir. Maro cu ceva pe schema electrica (am verificat dupa niste poze). Vezi in subiectul meu cu relee...

Share this post


Link to post

M-am uitat inca o data la masina si intr-adevar firul maro e - ul de la delco la bobina. Si delcoul are 2 mufe d-alea albe...

Share this post


Link to post

Salut,cine imi spune si mie firele care ies din sonda marsalier unde se duc pe instalatie,eventual ce culori au la mufa?

Din cate am vazut aici mufa vine undeva pe langa mufa ventilator,la mine nu mai este nimic acolo.

Am gasit traseul de la lampa pana in bord,unde l-am pierdut.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor, in primul rand.

Sincer sa fiu nici nu stiu daca postez unde trebuie. Am rasfoit destul din forum si nu gasesc solutia problemei mele.

Am un tico din 1998 care de ceva timp a inceput sa faca pe nebunul. Mai exact, din senin, a inceput sa "moara" din mers. Pornea bine-merci dupa care se oprea din mers indiferent daca era in sarcina sau pe liber. Dupa cateva chei pornea, dar de ceva timp nu mai porneste sub nici o forma Am presupus ca are o problema electrica, motiv pentru care am schimbat pe rand, bobina de inductie, fisele, bujiile, capacul de delcou, rotorul de delcou si comutatorul care face trecerea de la benzina la gaz(are montat si gpl). Acum ii dau la automat pana "omor" bateria si degeaba. Pur si simplu nu inteleg ce are. Benzina ii vine in mod sigur pentru ca am reusit sa o inec. Ma exaspereaza si nu stiu ce sa ii mai fac. Are cineva vreo idee sau a patit cineva ceva asemanator. Va multumesc anticipat pentru orice sfat. Sper sa ma fi facut destul de inteles, in caz contrar pot raspunde oricarei intrebari care v-ar putea sa va ajute pentru un eventual diagnostic.

Share this post


Link to post

Asemanator am patit eu dar eram pe GPL,de vina a fost electrovalva de gaz care ba mergea ba nu mergea.

In cazul tau ar mai putea fi de la comutatorul de GPL-Benzina care se alimenteaza la firul de plus de la bobina de inductie,este posibil sa nu faca contact bine.Se intrerupe circuitul si nu mai da scinteie.Sau ar mai putea fi senzorul de aprindere.Incearca cu un alt delcou de Tico functional,ideal ar fi sa il imprumuti de la cineva pentru proba.

Share this post


Link to post

Asemanator am patit eu dar eram pe GPL,de vina a fost electrovalva de gaz care ba mergea ba nu mergea.

In cazul tau ar mai putea fi de la comutatorul de GPL-Benzina care se alimenteaza la firul de plus de la bobina de inductie,este posibil sa nu faca contact bine.Se intrerupe circuitul si nu mai da scinteie.Sau ar mai putea fi senzorul de aprindere.Incearca cu un alt delcou de Tico functional,ideal ar fi sa il imprumuti de la cineva pentru proba.

 

Comutatorul e schimbat. Am pus altul nou. Senzorul de aprindere e acel IAC? M-am gandit sa intreb inainte de a cumpara un delcou si poate sa nu fie acea cauza. Am tot facut eperimente si sincer sa fiu nu prea am de unde sa imprumut un delcou

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...