Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Tico

Recommended Posts

Deci important e sa trec de minim si sa scot cat mai mult din uleiul compromis.

Cu asta incep.

Share this post


Link to post

Da. Sa verifice la service:

- pozitia clapetei de soc

- nivelul benzinei in carburator, care este influentat de - Cuiul poantou (are varful din cauciuc, este rezistent dar am vazut si rupt) si plutitorul ( daca se fisureaza intra benzina in el si face...garla, alimentand continuu).

Share this post


Link to post

O sa ma bată la service cand o sa le spun ce sa verifice :)

Dar ma risc. Asa poate il "pacalesc" ca ma pricep :)

Share this post


Link to post

Da jos uleiul Corino si baga altul nou, chiar si cel mai slab calitativ face mai mult decit cocktail-ul ala de il ai sau tii sa-l imbirligi acolo . Eu unu n-as mai misca un metru cu uleiul existent.

Share this post


Link to post

Asa o sa fac nu cred ca il pot scoate chiar pe tot dar o sa scot cat mai mult posibil

Unde gasesc un manual aici pe site?

Pt Tico

Share this post


Link to post

Pai asta trebuie sa verifice, pompa spui ca ai schimbat-o, are carburator si de la asa ceva vine garla aia de benzina...

Share this post


Link to post

Ok. Multumesc. Abia astept sa aud verdictul.

O seara plăcută tuturor si va multumesc de ajutor.

Share this post


Link to post

Buna ziua,

Am cumparat un tico din 2000, 153mii, zilele trecute si azi cand mergeam cu ea, deodata a inceput sa iasa fum alb in exces, cand am oprit sa ma uit a iesit si fum de sub capota de la motor miroase a ulei ars si se vede ca iese fumul de la motor, ce poate fi, nu mai pot merge cu ea ca scoate un fum excesiv.

Multumesc!

Share this post


Link to post

Am vazut ca ai scris ca miroase a ulei.

Dar, vreun furtun al instalatiei de racire...?

Motorul se aude normal? Adica fara batai sau alte zgomote ciudate.


A curs ceva pe jos?
Vreun martor aprins la bord inainte sa se intample asta?

Share this post


Link to post

@andrewp reparatie capitala din putinele cuvinte pe care le spui in postarea ta! daca-i alb fumul opinia mea este ca nu mai exista garnitura de chiulasa iar lichidul de racire a intrat in motor sau camera de ardere! oricum ar fi, chiulasa e terminata si motorul sigur are nevoie de o reparatie capitala! de cand mi-am luat tico, mi s-a complicat RAU viata,si am inceput sa invat lucruri noi despre masina asta,notiuni de mecanica si electrica venind gramada peste mine aproape zilnic...

cat dai atata face, ca bine mai spune vorba aia!

sigur n-o sa ai belele daca-ti cumperi un suzuki alto NOU sau suzuki CELERIO tot cu 0 km la bord! Da' cand cumperi o baragladina fugarita omorata de vreo 5 proprietari inainte,care schimbau uleiul din motor cand isi aduceau aminte iar p-ala din cutia de viteze DELOC in 200000 km,nici n-ai cum sa nu ai probleme tehnice... vin de la sine...

sfatul meu,mergi la mecanic,nu mai sta pe forumuri ca ai distrus motorul! si pregateste-te de cheltuiala,minim vreo 1000 lei daca mai vrei sa o folosesti! REMAT-ul e intotdeauna o optiune,depinde de tine ce faci!

p.s. : am schimbat adineauri cam pe intuneric uleiul din cutia de viteze la tico(MANNOL fwd getriebeoel 75w-85 GL4) si ma declar total satisfacut de cum schimba ACUM vitezele! ceva de vis! pana si demarajul e mult mai rapid,zici ca are motor mai puternic acum!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu are nici un martor in bord aprins, cand apasam pe ambreiaj se tura singura la fel si pe liber


un mecanic in iasi bun pe tico, cunoaste cineva?

MULTUMESC!

Edited by andrewp

Share this post


Link to post

@andrewp atunci poate fi carburatorul si socul automat,chiulasa trage aer fals sau/si ulei+antigel,etc...

cu certitudine are nevoie de un mecanic bun! eu sunt din Ramnicu-Sarat si cu greu am reusit sa gasesc o persoana priceputa la tico! sunt pe cale de disparitie masinile astea din diverse motive! eu prefer sa mai tin de ea cativa ani,nu ma atrag deloc astea noi pline de electronica! spor la treaba!

Share this post


Link to post

Multumesc gowriel, sa vad de ce ma apuc faza e ca dimineata parca nu avea baterie.

Share this post


Link to post

daca mai porneste pune un aparat de masura pe bornele bateriei si vezi ce volti are la rece si mai apoi pornita! posibil sa fie cureaua de la alternator slabit SAU cu ulei pe ea cum e "de obicei" la mine din cauza unui simering ce nu mai reusesc sa-l schimb... daca nu-ti incarca din alte motive gen alternator sau releu incarcare o sa fie o reparatie scumpa :lollol:

in cazul masinii mele,la rece bateria imi arata 12,73 volti sau intre 12,5 si 12,7 volti iar pornita si dupa ce i-am spalat cureaua de oloi vreo 14,7 volti! daca "uit" de cureaua de alternator si n-o mai curat/spal/degresez, scade pe la 13,8 volti cu motorul pornit! daca-ti arata mai putin pornita ai probleme si de incarcare! depinde si de cand ai bateria pe masina si ce marca este! a mea este varta din 2012 si e data naibii ,ma uimeste mereu ce-i poate capul! si nici macar nu e din topul varta,e cea mai de jos ca "performante"...

spor la treaba! :tongue:

Share this post


Link to post

Multumesc foarte mult pentru ajutor revin cand ajung acasa, ca as vrea sa o pastrez.

Da fumul alb excesiv si mirosul de ulei poate fii din cauza carburatorului?

Share this post


Link to post

parerea mea este ca fumul alb excesiv indica patrunderea in camera de ardere a lichidului de racire! daca ar fi ulei in camera de ardere fumul ar trebui sa fie albastru! Fum negru apare cand amestecul carburant este prea bogat sau in cazul dieselurilor injectoare stricate! Mirosul de ulei n-are nici o treaba cu carburatorul(alta piesa extrem de complexa...),ci doar arata ca s-ar putea sa arda si ulei odata cu ce mai intra in camera de ardere!

daca ai timp poti studia mai atent cele 343 pagini ale manualului de tico,vezi aici:

http://docauto.ro/manuale-daewoo-tico/

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am inteles, si daca a patruns lichid de racire ce ar fi de facut?

Share this post


Link to post

Tie pe unde iti elibereaza fumul? Sub capota sau pe evacuare? Din ce ai zis inteleg ca de sub capota, deci tind sa cred ca nu ajunge nimic in plus in motor

Share this post


Link to post

@andrewp pai iti intra lichid de racire din motor prin locul unde ar trebui sa etanseze garnitura de chiulasa! asa prin forum si fara o poza a problemei de la tine noi astia de p-aici care-ti mai si raspundem,nu putem decat sa ghicim care-i "baiul"!

 

pai trebuie sa mergi la mecanic cu masina, te scarpini de ceva sute de lei si schimbi ce e stricat! din ce zici tu aproape ca as zice garnitura de chiulasa!

fa poze, baga un film aici si poate ghicim ce e defect!

Edited by gowriel

Share this post


Link to post

Am inteles

Astea sunt pozele

Motor

post-45194-0-02218700-1456838314_thumb.jpg

post-45194-0-04595400-1456838344_thumb.jpg

post-45194-0-32169100-1456838352_thumb.jpg

post-45194-0-29949000-1456838360_thumb.jpg

post-45194-0-26852900-1456838369_thumb.jpg

post-45194-0-81051300-1456838434_thumb.jpg

Multumesc!

post-45194-0-83022700-1456838332_thumb.jpg

Share this post


Link to post

amandoua pe evacuare fum alb si pe sub capota un pic mai inchis, acuma nu mai porneste sa vad sa incarc bateria ca dim am incercat sa ii dau o cheie si parca nu avea baterie

Share this post


Link to post

ptiu drace,motorul asta arata mai bine decat al meu :mrgreen: macar nu boraste ulei pe la simeringul de la arbore,partea cu alternatorul si zona de la baia de ulei e mai curata decat la mine! posibil sa scapi ieftin ,doar o garnitura de chiulasa cu toate ca treburile astea trebuiau sa se vada dinainte in comportamentul motorului PANA ACUM!

sunt sigur ca-l repari repede intr-un service competent!

Share this post


Link to post

Acuma nici nu mai porneste. Nu stiu ce sa fac

Edited by andrewp

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...