Jump to content
Sign in to follow this  
Nicotine

Curatare Injectoare

Recommended Posts

Vreau sa va intreb daca ati curatat injectoarele vreodata si daca ati fost multumiti. Am urmatoarele pb: rateu la accelarea cu motorul rece, pornirea grea iarna, turatie relanti ce scade greu la 700 - 800 rpm, nu se infige; bujii, fise aproape noi, motor ok.

La service Daewoo curatare injectoare 2 mil cu manopera. E un pret corect mai sunt si alte variante mai ieftine?

Ce ar trebui sa fac intai sa incerc curatarea lor si apoi sa le inlocui pe cele ce n-au debitul corespunzator sau sa le inlocui pe cele care au pb care le vede testerul?

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Eşti sigur că e de la injectoare ? în afară de partea cu rateurile, la mine erau aceleaşi simptome când m-a lăsat pompa de benzină. Cam pe la 100 mii de km.

Share this post


Link to post

Pe mine pompa de benzina m-a lasat la 130 de mii.fara nici un semn si total din senin.oricum nu e neaparat injectorul de vina.

Share this post


Link to post

Pana sa mergi in service poti sa faci si tu anumite teste sau remedieri.

1.Verifica daca trage aer fals pe undeva pe la stuturile si furtunasele din spatele galerie de admisie

2.Verificarea pompei de benzina

Scoti mufa conductei de alimentare din rampa de injectoare(este in partea stanga cum te uiti la motor din fata exact langa alternator si o introduci intr-un bidon de un litru(mufa are 2 cleme mici pe care le strangi apoi impingi usor mufa spre rampa si apoi tragi usor de ea sa iasa).Dupa asta cauti un fir rosu cu o mufa mica rotunda izolata cu un plastic transparent care este in spatele delcoului in jos spre cutia de viteze la care aplici o tensiune de 12 v de la plusul bateriei.

In 30 de secunde trebuie sa bage 460-500 ml benzina in bidon .Daca nu baga cantitatea respectiva filtrul de benzina este infundat sau pompa nu baga bine.

Share this post


Link to post

Subiect dezbatut pe larg la Diverse - Curatare injectoare-utilitate, timing, metoda

 

La Cielo al meu mi-a recomandat mecanicul o curatare a injectoarelor, dar nu s-a vazut nici o imbunatatire la modul de lucru al motorului dupa operatie.

Share this post


Link to post

Mie mi-a aratat la diagnoza computerizata exact cat trebuia sa lucreze injectoarele si cat lucrau de fapt, adica mai mult, deci trebuie curatate... Du-te la un scanner inainte...

Share this post


Link to post

Ai putea sa incerci intai solutia ieftina, adica un detergent ce se baga in benzina. Vezi ca sunt doua tipuri: primul este foarte agresiv (STP Complete Fuel System Cleaner) si costa in jur de 450 de mii bidonul. Cu usta se incearca curatirea sistemului. Al doilea tip este de intretinere (STP Injector and Carburetor Cleaner) si mentine curatenia si e vreo suta de mii. Produsele astea le gasesti la benzinariile Lukoil (posibil si la altele), iar pe net sunt la www.stp.com.

In cazul meu motorul nu mergea rotund, am pus o singura data detergentul pentru intretinere si de atunci motorul merge perfect. Poate ca rezolvi si tu asa.

Share this post


Link to post

M-am decis :am 2 zile de concediu voi pune 20 l benzina plus 2 sticlutze de 100 mii; vedem efectul daca nu curatare profesionala (am vazut pe forum ca 2 milioane e un pret ok) daca nu vedem care e buba si cotizam la service :roll:

Share this post


Link to post

La service ENA in GL m-a costat operatiunea :

4injectoare x 100.000lei = 400.000lei

manopera montat-demontat = 300.000lei

Deci merita . :wink:

Share this post


Link to post
M-am decis :am 2 zile de concediu voi pune 20 l benzina plus 2 sticlutze de 100 mii; vedem efectul daca nu curatare profesionala (am vazut pe forum ca 2 milioane e un pret ok) daca nu vedem care e buba si cotizam la service :roll:

Sa ne tii la curent cu evolutia operatiunii :roll:

Share this post


Link to post

apropo de injectoare! se potrivesc injectoarele de la vreun model de opel pe espero?

Share this post


Link to post

Du-te la un magazin de piese de import si intreaba ca aia o sa-ti ia codul injectoarelor si cauta in calculator sa vada cu ce se potrivesc...

Eu am facut treaba asta la rulmenti fata( nemultumit de calitatea Daewoo) dar m-am linistit cand am vazut ca singurul care se potrive era de la Vectra B si era cu 1.700.000 mai mult aia de Spania, ca nemtesti originali...

Share this post


Link to post

binenteles, de preturile pieselor de opel noi nu poti sa te apropii

eu ma gandeam sa-mi aduca cineva niste injectoare sh din germania de opel.

la bacau am gasit injectoare noi de espero la 1.700.000 lei, dar neavand bani mie tot mult mi se pare.

Share this post


Link to post

Am fost in concediu si am alimentat 30 l + o sticluta 2+2 de 100 mii care treb sa o pui la un plin. Efectul a fost mai mult PLACEBO. La dus chiar mi s-a parut ca trage mai bine. La intors mi s-a parut puturoasa rau. In vacanta am curatat baia de ulei, garnitura si 2 suruburi de la baie si am schimbat uleiul un Castrol 5w. Am fost ingrozit de ce mizerie am gasit acolo si cat de negru era uleiul (care avea doar 5 - 6 mii km); nu iesea nici cu peria de sarma iar conducta prin care isi trage uleiul la pistoane era infundata partial. Acum dupa 400 km de la schimb uleiul e curat ca cel de la bunica.

NU O SA MAI FOLOSESC ULEIURI PROASTE SI PROMIT CA O SA-L SCHIMB LA TIMP.

Share this post


Link to post

Pai daca n-ai ungere se duce initial axul cu came apoi ... tot cate ceva.

 

Dar asa de curiozitate ce uleiuri proaste ai folosit pana acum?

Share this post


Link to post

Confirm: daca nu schimbi uleiul la timp sau folosesti cioace, se duce axul cu came. :wallbanger: Eu am schimbat unul (din vina fostului proprietar) iar pe al doilea era sa-l schimb pentru ca a ramas span de la primul. Mare atentie... :nonono:

Share this post


Link to post

Am folosit nu chiar no name : Shell, Agip, Total, Prista, Panther de formula 10w sau 15w combinate cu filtre "bune" si in 125 000 km mi-au infundat axul cu came (care e destul de scump aprox 4.5 mil acum un an) si am mai mers fara sa curat baia desi trebuia inca 10.000 km.

Oricum o sa incerc sa curat injectoarele si sa schimb ce nu lucreaza bine dupa curatare. Va tin la curent cu preturile dar trebuie sa schimb placutele asa ca se amana pana la urmatorul salariu.

:(

Share this post


Link to post
... mi-au infundat axul cu came

Cool!

Share this post


Link to post

Injectoarele pentru cielo (ohc si dohc) sunt la fel?

Share this post


Link to post

Prin ce metoda se recomanda curatarea injectoarelor?Am vazut ca exista vreo 3:1.ultrasunete;2.demontarea lor si curatarea;3.curatarea lor fara a fi demontate.Care este cea mai buna?sau ce riscuri are fiecare?Am inteles ca a treia metoda uzeaza ceva (nu ma pricep) fiindca rezervorul este decuplat si nu se mai alimenteaza cu benzina...

Edited by i93mid

Share this post


Link to post

cea mai buna metoda este cea cu ultrasunete... e testata de mine si nu functioneaza!

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Deci pe asta cu ultrasunete sa o tai de pe lista...

Share this post


Link to post

sorry sunt robot...fara sa vreau am scris aiurea

bine ca am vazut..tocmai vroiam sa zic ca FUNCTIONEAZA.sry inca odata

problema cu inj. infundate la mine a fost ca iarna pornea la prima cheie si se oprea.. dupa curatare a mers struna! CU ULTRASUNETE e cel mai bine.

inca odata mii de scuze pt. inducerea in eroare. sunt cam obosit

Share this post


Link to post

Ok s-a retinut si cat mai costa si unde?

 

Ps. Dupa ce am postat aiurea prin alte parti uite ca am gasit si topicul care ma interesa pe mine, dar nu prin search :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...