Jump to content
Sign in to follow this  
LemonDemon

Nissan Primera 2006

Recommended Posts

Masina a venit vinerea trecuta si acuma am zis sa o scot la pascut la munte (Parang , vf.Papusa).

Tinuta de drum este extraordinara.

post-4110-1157347506_thumb.jpg

post-4110-1157347527_thumb.jpg

post-4110-1157347561_thumb.jpg

post-4110-1157347618_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Felicitari pentru achizitie si asteptam mai multe detalii :) .

Share this post


Link to post

Multumesc!! Deocamdata are 1080km si nu am mers cu ea decat pana la maxim 4000 rpm , dar din cate am observat este destul de fasnet.Nu am optat pentru un motor mai mare din mai multe motive , cum ar fi drumurile din Romania,traficul aiurea plus ca nici nu platesc taxe mari pentru ea.Una peste alta , la viteza ei de croaziera de 160 km/h mi se pare arhisuficienta iar pentru depasiri 110 CP si cuplu de 160 Nm sunt de ajuns.

 

Oricum cei de la Nissan mi-au zis ca au setat-o pentru mers normal de limuzina, iar vitezele variabile in 3 trepte nu sunt tocmai ideale pentru liniute la semafor :) )

 

Daca totusi vreau mai multa actiune pot sa ma duc sa imi modifice parametrii din comp de bord...si sa mai imi bage un pic la culpu si la CP dar mai bine imi savurez cafeaua linistit fara sa o vars pe mine :)

Share this post


Link to post

Felicitări, foarte frumoasă.

 

Dacă poţi da detalii prin comparaţie, în caz că ai mers, cu maşini ceva mai răspândite (cu care am mers şi eu deh) cum ar fi Megane I, II; Opel Astra din 2003, BMW 525 diesel din 2000, Opel Vectra 2003, Ford Focus 2002, Ford Mondeo 2002

 

Cam toate, cu excepţia BMW-ului, cred că sunt mai slabe. Mă interesează în principal pe partea de comfort (inclusiv zgomot interior), demaraj senzaţia de ”maşină puternică” pe care te poţi baza.

 

Şi o curiozitate: de ce ai pus chestiile alea pe scaune?

Share this post


Link to post

In primul rand prin dimensiuni iti da senzatia de masina puternica, bine construita.Nu stiu daca se observa din poze dar are dimensiuni considerabile, fiind mai mare ca Laguna2 de exemplu.Cand intrii la sofer, prima data ramai placut surprins de dimensiunile interioare foarte generoase accesul fiind foarte facil.Consola centrala este deosebita, avand un aspect foarte futurist.Partea comuna,ca sa zic asa, se intinde pe toata latimea bordului

este de asemenea digital (spre deosebire de modelul 2002) intr-o lumina portocalie, iar martorii de bord sunt in rosu.Pe mijocul bordului se afla consola centrala , cu un ecran TFT de 7' si keybordul in mijlocul caruia troneaza un joystick.Cele doua butoane sunt in genul celor de la BMW , i-drive, sunt sensitive si se folosesc in functie de aplicatia ce ruleaza.Camera din spate se activeaza automat cand cuplez in march-arriere.In rest are dotarile pe care le au toate masinile din clasa ei: toate sistemele de siguranta pasiva si activa , sistem multimedia DVD-MP3, Navigatie,6 boxe plus 2 tweetere , este asa cum am mai spus Full-Option.

 

In legatura cu dinamica , este o masina extraordinara , puternica , iti da sentimentul de putere inca de la primul contact cu volanul genros cu comemnzile cromate pe pe acesta.

 

Este extraordinar de silentioasa , practic pana la 160-170km/h nu simnti ca ai un motor sub capota.La liber nu simnti nimic, nu sesizezi decat o usoara vibratie a schimbatorului , in rest liniste totala.

Eu am optat pentru kitul drumuri grele asa ca beneficiez de o suspensie mai inalta si de amortizoare un pic mai tari , ceea ce ii confera un aer un pic sportiv , deoarece aproape ca pot sa afirm ca simnt textura drumui in volan.

 

Cuplul mare ii asigura un avnat in plus la depasiri , iar la mersul pe care l-am efectuat pana acuma , adica in regim mai putin sportiv pana se mai aseaza si el pe sosea , treapta a -5-a a fost de ajuns ca sa trec Dealul Negru fara cea mai mica problema , asigurandu-mi in conditii optime o viteza in medie de 100 km/h la un cosum de 5.7l/100km.

 

Deosebirea fata de modelele enumerate mai sus o reprezinta in primul rand clasa , Primera fiind o limuzina.In al doilea rand finisajele sunt extraordinare cu mult crom,piele si plastic cauciucat si un material plusos.Multe spatii de depozitare indedite,mult mai multe si mai stilate ca la modelul 2002 , inclusiv cotiera reglabila pe toate dimensiunile.

 

Este puternica , motoarele pe benzina sunt pline de viata , fiind motare japoneze sunt de turatie, dar foarte vioaie.Un exemplu, chit ce este vorba de doar cateva secunde , de la 40-130 km/h am reusit sa merg in paralel cu un A6 model nou.Bineinteles ca dupa 130/km pe ora m-a depasit , dar nu chiar atat de lejer pe cat ma asteptam.

 

Vitezea de croaziera este de 160-165 km/h ceea ce pentru mine este o viteza rezonabila pentru drumurile noastre.

 

Per ansablu este o masina cu totul deosebita, iar modelul restilizat , puternic la interior si la soft si mai putin evident la exterior ( un profil mai accentuat , praguri de la usi cromate,spate putin mai ascutit si forma oglinzilor ascutite ca la A4 nou alaturi de fauri cu 6 segmente cu Xennon si stopuri cu cristale competate de stopuri de ceata cu totul redesenate) fac din Primera genul de masina care te face sa te simnti cu adevarat relexat si in siguranta , alaturi de masina ta , care parca a fost construita in jurul tau , al soferului.

 

Ceea ce am pus pe scaune si presurile sunt provizorii caci desi am dat comanda de 1 saptamana cei de la Nissan tot nu m-au sunat sa ma duc sa ridic pe cele originale.Cum am fost la munte am zis ca e pacat sa stric interiorul cu namol :>

 

Daca mai aveti si alte intrebari va raspund cu draga inima...(Cred ca o sa ma angajez la Nissan pe post de dealer :) ) :) ) )

Share this post


Link to post

Deci... cat costa?

Motorul nu cumva e un Reno?

Share this post


Link to post

Cu totul ca sa o am in curte m-a costat 22000 eur.

Motorul este pe benzina si este Nissan.Este o masina Japoneza de la mama ei cu ochii oblici :) si dupa parerea mea nu se compara cu Renault .

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post

Cuvintele astea doare :) )

Share this post


Link to post

Partea cu 22k Euro doare.

Masina asta imi placea foarte mult, recunosc, mai ales datorita formei bordului si faptului ca e un fel de gadget car (vezi camera de pe spate). Dar dupa aceea am aflat de alianta cu reno si m-a luat o scarba de nissan...

Japoneza sa fie, daca zici tu :)

Share this post


Link to post

Multumesc pentru aprecieri!

In legatura cu masinile frantuzesti , nici eu nu le suport si de aceea am vrut ori o masina germana ori una japoneza.Cum germana am mai avut am vrut sa incerc o masina japoneza.Cum Primera este concept 100% japonez , piesele sunt made in japan si asamblate in Anglia , mi-a inspirat mult incredere.

In alta ordine de idei mai aveam de ales Avensis , dar seamana prea mult cu o masina germana si Passat2 , care insa la banii astia nu imi oferea mai mult de un scaun si 4 roti.

Share this post


Link to post

Frumoasa masina ,sa o stapanesti sanatos si sa fi la punga gros! Daca tie iti place restul nu mai conteaza ,aici nu ne-ai cerut noua parerea despre masina !!! Totusi prea avangardista in desing se vede influenta franceza ca sa nu zic un pic cam ciudata ,de asemeni mai are o gena europeana ca zic asa lufturile mari din bord vizbile de la distanta ,mare dif dintre un Nissan EU si unul made in Japan ! Cat despre bordul pe mijloc asta tot de la reno! :-?

Share this post


Link to post

Felicitari de masina, bordul si LCD-ul sunt superbe !

Cred ca masina nu are nici o legatura cu Reno, din cate imi amintesc modelul acesta exista de dinainte de alianta reno-nissan.

Poate ma insel ... nu stiu exact.

Share this post


Link to post

Ce sunt lufturile in bord? Daca te referi la cum se inbina te asigur ca e de la umbrele care cad pe ea in lumina respectiva! Este deosebit de bine lucrat interioarul ,lucru care se observa imediat cum intrii in masina!

 

O sa mai revin cu poze mai in detaliu.

 

Modelul de fata este Primera Phase2 care are destul de multe modificari.Este adevarat ca modelul Primera din 2002 nu are nici de aface cu Renault pentru ca era prototip dinainte sa apara si Renault.Defapt singurul lucru care l-au preluat de la Renault sunt motoarele diesel care sunt cele de pe LAguna 2 , de aceea am optat pentru un motor pe benzina pe care scrie mare Made in Japan Nissan

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post

Felicitari! Super super masina!

Spun asta pt. ca am condus una acum 2 ani, cam 100km. Interiorul mi s-a parut nava spatiala, senzatie de super confort. Ce am remarcat

- datorita liniei portierelor ce e continua cu bordul, se creeaza senzatia de interior imens, dar, nefiind obisnuit cu asta, cand treceam prin locuri mai inguste aveam tot timpul impresia ca nu incap sa trec cu ea.

- computerul de bord: functii super, utilizare facila

- camera video pe spate :o

- masina ce am condus-o avea printre dotari (din fabrica) DVD player, cu ecran in parasolar dreapta si in display-ul comp. de bord

- PlayStation2 in spatarele scaunelor fata.

:osanale:

Share this post


Link to post

Pe mine m-ar tenta urmatoarele lucruri pentru ea:

 

1.Un DVD de se monteaza pe plafon pentru locurile spate.

2.TFT in tetiere.

3.Un play station3 sau un X-box 360 (cu toate ca asta se cam incalzeste)

 

Inestitia ar fi ceva de genul:

pentru punctul 1 pot face rost de un Sony TFT cu DVD de 14'' pentru plafon la 1200 $

 

pentru punctul 2 m-ar costa 600$

 

pentru puncul 3 inca 500 $ (la asta ma mai gandesc, am cam trecut de etapa cu jocurile dar inca imi mai plac)

 

Total 2300 $.

Share this post


Link to post

Am revenit cu noi detalii si cu cateva poze noi.

Ce pot sa zic , la un moment dat am fost tentat sa o vand pentru a cumpara alt tip de masina , insa datorita calitatilor , confortului si pana la urma a atasamentului meu fata de ea , nu am putut sa ma despart de ea :)

post-4110-1201944676_thumb.jpg

post-4110-1201944745_thumb.jpg

post-4110-1201944786_thumb.jpg

post-4110-1201944817_thumb.jpg

post-4110-1201944857_thumb.jpg

post-4110-1201944895_thumb.jpg

post-4110-1201944915_thumb.jpg

post-4110-1201944931_thumb.jpg

post-4110-1201944946_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Foarte frumoasa !!!

Ecranul central din bord, este echipare standard pt Nissan Primera ?

Share this post


Link to post

Da , cel putin pentru cele Ph2.Diferentele difera la camera video pentru marsarier, numarul air-bagurilor , jentile ,etc.

Share this post


Link to post

Eh , iata ca s-a intamplat , pana la urma am vandut Nissanul.

Problema urmatoare este ce ii va lua locul? Bugetul alocat pentru aceasta inlocuire este in jur de 30.000 eur DDP.

 

Eu m-am orientat la Mitsubishi Outlander 2.0 TDI , insa am urmatoarele intrebari:

1.Cat de fiabil este motorul de 2.0 TDI?

2.Daca mai exista si alta alternativa la clasa lui.

 

Astept sfaturile voastre.

Share this post


Link to post

Si-a luat seful meu outlander.

 

1. motorul e fiabil, exploatat corect. e cel de vw tdi.

 

Ce nu mi-a placut: pozitia de condus joasa, ca la o masina mica, cauciucurile de dimensiune dubioasa pe care nu am reusit sa gasesc cauciucuri de iarna, a venit in 2 luni. Masina in rest e beton, instalatia de sunet Packard & smth, Bluetooth carkit, scaune misto dar cam tari si dupa 3 ore trebuie sa te dai jos, suspensii taricele.

 

Per total masina e un suv sportiv, cu consum excelent (buc - ct 7.5) si eu banuiesc ca tractiunea integrala e cam degeaba. Oricum dpdv al garzii la sol si al cauciucurilor te pot depasi matiji in drumul spre Babele. Oricum, "da" bine.

Share this post


Link to post

Felicitari, super masina.

 

Intreb, pentru ca nu am mers cu masina cu afisaj central, nu e incomod? Sau e doar obisnuinta mea? Urmaresti bordul in timpul mersului ?

 

Bafta si felicitari pentru achizitie, cati mai multi km fara probleme!!

Share this post


Link to post

Te obisnuiesti, omul e o creatura adaptabila :)

Mie unul nu imi inspira nimic CUV-urile astea, si majoritatea costa prea mult la ce ofera.

IN esenta conceptul de CUV e o gaselnita japoneza la normele de consum americane si costurile de productie ale unui SUV adevarat.

Motorul de 2.0 TDI de la VW e corect, dar nu impresioneaza sa merite un pret mare.

As alege fara sa clipesc o compacta "de top" la aceeasi bani.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...