Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Sistemul de franare la Cielo si Espero

Recommended Posts

Hmm ... nu ai inteles problema... Nu am roata blocata sau infranata. Raman sabotii lipiti de tambur cateodata. Frana merge bine.

Share this post


Link to post

Ai curatat sabotii cu smirghil fin?

Share this post


Link to post

Mad max, desfa tamburul, curata foate bine tot acolo, spala cu apa, greseaza mecanismul franei de mana si cablul si apoi regleaza foarte bine. E binecunoscuta tendinta de lipire a sabotilor de frana pe tamburi in urmatoarea situatie: frane fierbinti- de regula dupa un drum lung-, frana de mana reglata foarte ferm, care preseaza la maximum sabotii pe tambur, umiditate atmosferica ridicata, sau cauzata de trecerea prin balti.

Am aceiasi problema la Nubira, dar acolo cauzele sunt altele si e alta discutie :)

Share this post


Link to post

Cred ca sunt reglate prea ferm. Frana tine bine.

Share this post


Link to post

Am fost cu " TiTi " Cielo la ITP...

Si mi-au gasit frana dezechilibrata pe rotile din spate, dar totusi in limite normale... #-o

Care poate fi cauza?

Ce ziceti trebuie sa fac ceva... sau sa o las in pace?

 

In rest totul e ok cu masinuta mea ...

Share this post


Link to post

Depinde cat de dezechilibrata e. Daca ITP a zis OK fara spaga e in regula.

Share this post


Link to post

Nu_stiu_totul @Citeste subiectul de la inceput pentru a vedea ce ai de facut.

Share this post


Link to post

Am citit si nu sunt foarte lamurit...

Ce am inteles...

 

0) Lichidul de frana e schimbat acum cateva luni...

1) Sa verific daca nu am valesina cursa pe sabotul din dreapta

2) Daca nu sa schimb supapele pentru repartitia franei pe spate

 

Poate sa fie si pompa de vina...

am inteles bine?

 

 

ITP-ul l-am trecut fara spaga... mi-a zis ca-s dezechilibrate dar in limite acceptate...

Sa-l las asa cum e?

Mie frana mi se pare ok nu sunt probleme...

Share this post


Link to post

Ce fel de lichid de frana ai folosit la schimbare?La cati dinti tine frana de mana?

Share this post


Link to post

Nu stiu ce lichid de frana au pus la service, ca l-au schimbat la revizie... la service Daewoo...

Frana de mana tine la 5 dinti.

Share this post


Link to post

regret ca trebuie sa contrazic , dar am avut un Cielo GLE ,1995, primele modele aduse din Coreea care au avut discuri de frana neventilate, iar cand am vrut sa montez ventilate , nu se potriveau. referitor la schimbarea lichidului de frana e BINE sa respecti ce spune cartea , la...km sau la ...ani . am vandut masina dupa 11 ani fara sa fac un schimb sau sa am probleme cu frana , deci , cred ca depinde si de calitatea lichidului.

Share this post


Link to post

Sau de inconstienta celor care se joaca cu siguranta lor si a celorlalti participanti la trafic.Indiferent de calitatea lichidului de frana acesta este hidrostatic si acumuleaza apa in el la variatiile mari de temperatura.

Neschimbarea acestuia la termen inseamna intr-un cuvant inconstienta.

Nu stiu pe cine vrei sa contrazici dar s-a specificat in primele posturi ale acestui subiect ca primele modele de cielo koreene importatate au avut discuri neventilate.

P.S. Incearca sa scrii in limba romana nu in limbaj IRC si completeaza profilul corect!

Share this post


Link to post

Am schimbat azi discurile de frana - ATE 256*24 ventilate Germania, si placute ATE Danemarca. Dupa vreo 50 km as zice ca franeaza vizibil mai bine, raspuns mult mai prompt la pedala, dar pericol mare pe ud (am gasit o banda uda, si am incercat si acolo) :) ingheata instant, si directie pauza cu rotile fata blocate :P . Nu sunt ca la Reno dar e bine, ma declar multumit. Discurile precedente aveau 44k si placutele 14k km. Multam Sherpishoru de ajutor ;)

Share this post


Link to post

Nu sunt probleme din partea RAR sau ITP pentru ca ai adus modificari ale sistemului de franare? Intreb ca eu sunt patit de la Dacia...

 

Intrebarea are ca scop sa stiu daca ma incumet la asa ceva, ma bate gandul de mult. Nu spun ca franeaza rau, dar se putea si mai bine. Singurul avantaj acum mi se pare faptul ca se blocheaza rotile mai greu, nu trage deloc si cam atat.

Share this post


Link to post

Pai nu e nici o modificare de dimensiune, la fel erau si cele originale, si chiar daca ai aduce.. tot nu ai probleme. Singura cerinta e sa tina egal pe atat pe fata cat si pe spate ;)

 

Later edit: raspund tot aici, sa nu mai scriu un post nou. 265 discurile si 120 placutele.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ok, o sa te mai bat la cap pe mess.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

@Tommy> din cate am vazut discurile de frana sunt de diametru 256 mm, deci, conform manualului se potrivesc si la Nubira II. As vrea sa imi spui daca se poate de unde le-ai luat si daca am inteles eu bine ca pretul este de 265 de RON. Multumesc.

Share this post


Link to post

Da, sunt aceleasi pe Nubira si Espero, pe cutie chiar scrie, pretul e cum ti-am zis, si .. pentru comanda iti scriu desera un pm, sa intreb si eu.

Share this post


Link to post

Tommy @Sistemul de franare la cielo a fost gandit ca pentru o masina fara ABS si un coeficient bine echilibrat pentru franare pe suprafete cu aderenta scazuta.Ce faci pe apa,zapada sau gheata? :)

Share this post


Link to post

Am scris si eu mai sus, e pericol pe ploaie.. ingheata instant, si daca te pierzi.. pauza directie. Ai dreptate si am si patit-o.. e bine ca ai punctat, daca tenteaza si pe altii, sa stie la ce sa se astepte. Insa pe uscat e misto :)

Share this post


Link to post

Tommy nu a facut nici o modificare constructiva a franelor.Sunt discuri si placute produse de cei de la ATE pt modelele Cielo Exe,Espero ,Nubira, Leganza.Singura diferenta e ca nu sunt cele "de origine" ci after market.Alt producator,alt material,alta tehnologie.Nu va asteptati sa franeze ca si cand ar avea ABS,insa diferenta este notabila.

 

P.S. preturile sunt:discuri -260 ron

placute -125 ron

Share this post


Link to post

Sharpe nu prea ai inteles ideea :) )

Share this post


Link to post

Tocmai am schimbat placutele frana (ca asa mi s-a spus data trecuta la service, ca mai tine cca 2000km). Din cate am vazut eu, erau cam jumate uzate (fata de cele noi), mai erau 2-3 mm max din shantzul acela de pe mijloc. Cam cat mai tineau? Acum cele noi cam cat tin (koreene, HI-TEC)?

 

Aceeasi problema la frana pe spate: i-am spus sa verifice uzura placutelor, a spus ca sunt "normale", cam jumate zice. Astea cam cat mai tin?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...