Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Sistemul de franare la Cielo si Espero

Recommended Posts

Sa nu fie culisele ori pistonul etrierului blocat desi, daca ansamblul e nou, putin probabil. Trebuie demontat etrierul si verificata functionalitatea. Schimba si tabla de protectie a discului.

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post

AM dat tabla jos. Frecau sigurantele de tabla ale plachetilor de disc.. s-a mai pilit din ele.

Share this post


Link to post

Am un GLE cu tip vechi de etrier (H cred). Ce kit de reparatie la garnituri sa iau? ma refer la piston

 

Am eu ceva de la Autofren Seinsa dar mai are in cutie si ce 2 bucsi de ghidaj care se pare ca nu am nevoie la modelu asta de etrier

Garniturile sunt pentru piston de 48 mm

Share this post


Link to post

Ia 2 etrieri sh, ATE, de 236 mm de Astra F si nu te mai chinui sa-i repari pe cei vechi.

Share this post


Link to post

asta o sa fac dar mai incolo, ca nu am monetar pentru ei chiar acuma

 

 

deci, stie cineva? Am pentru un etrier o serie de garnituri Autofren Seinsa D4194 si include si culisele (care nu mi le trebe)

n-as vrea sa mai iau un set pentru celalalt etrier si sa nu mearga desi nu am vazut nimic contrar pana acum

 

Share this post


Link to post

Salut.are cineva idee .fel de etrieri se mai potrivesc la cielo cu fante pe 13 de fabrica .mai intra janta veche la locul ei?

 

 

Share this post


Link to post

Citeste 3 posturi mai sus!

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Despre inlocuire furtun care intra in etrier aici.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am problema la sistemul de franare la Espero.

Tocmai am fost respins de la RAR pentru mai multe probleme, una dintre ele fiind sistemul de franare. Acum va povestesc:

 

- conducta frana rigida dreapta fata sparta. (s-a spart chiar la ei)

- dezechilibru forte de franare axa2

- ineficienta frana serviciu

 

Frumuselul ala nici macar nu a stat de vorba cu mine sa imi explice cate ceva.

Recunosc ca nu sunt foarte priceput si as aprecia orice comentariu si explicatie.

 

Pe de alta parte mi-a spus verbal ca, conductele de frana sunt mancate si pot sa se sparga in orice moment. E vorba de cele lungi pe care le-am schimbat chiar acum 3 ani. Se poate sa se intample asa ceva? Ok le schimb si pe unele si pe altele. Problema mea este ca nu le gasesc. Are cineva idee?

Am gasit totusi o varianta pe site-ul acesta: http://shop.berner.eu/berner/ro/category/1051984/Autovehicul++service+cauciuc+si+frana/Nipluri+pt.+conducte+ale+instalatiei+de+franare+si+tuburi/Nipluri+si+conducte+de+frana

dar, care inca nu imi este confirmata din 2 motive:

1. nu vad preturi si date de contact, ca atare nu stiu daca vand la persoane fizice.

2. nu stiu daca exista niplu potrivit pentru espero pe site-ul asta pentru ca nu il cunosc.

 

Multumesc anticipat.

Edited by billysdg

Share this post


Link to post

Multumesc frumos. Am sa incerc sa ii contactez telefonic, maine.

Toate bune!

Am si fost la Autoplus si nu aveau conducta de frana, am luat insa stifturile de prindere a a sabotilor pe taler. Se face ca mi-au dat tocmai ce nu se potrivea. Am intrat si langa ei, la Bacomar, unde era si patronul. Oameni de treaba, mi-au dat conducta de frana iar despre stifturile cumparate, mi-au spus ca sunt de Matiz si am luat de la ei ce trebuie, am si montat chiar azi. Au avut dreptate, ce am luat de la ei s-a potrivit.

Share this post


Link to post

detin un gle cu roti pe 13 discuri ventilate...intrebare: la opel astra f discul de 236 se gaseste doar pe roata de 13? sau si pe roata de 14? de maine vreau sa caut etrieri si nu vreau sa schimb si discuri , sau roti...doar etrierii..ms!

Share this post


Link to post

Cauti disc de 236, teoretic au roti pe 13. Cele pe 14 din fabrica au disc mai mare, de 256, de la care nu ti se potrivesc etrierii.

Share this post


Link to post

Detin 2 discuri si etrieri pe 13. In stare buna. Provenite din urma upgrade ului la 256 mm. Stau in pod. Daca ti fac trebuinta ping me .Nu vreau o avere pe ele. Daca e strasnica nevoie le dau pe mai nimica sa ti faci treaba.

PS a se intelege ca vreau sa ajut nu sa fac bisnita.

 

Share this post


Link to post

nu as mai vrea etrieri de cielo , sunt tare pacatosi...multumesc!

Share this post


Link to post

O intrebare: ce rol au tablitele de pe spatele placutelor de frana? E vreo problema daca unele seturi OEM nu au asa ceva?

Share this post


Link to post

Tablitele au rol pt avertizare acustica cand placutele ating un anumit prag de uzura

Share this post


Link to post

Daca e vorba de reperul 19 indicat aici in postarea nr.6, e vorba de placute antizgomot, nu sunt de avertizare a uzurii.

Share this post


Link to post

Cred ca am etrierul pe roata stanga semiblocat...

Sa-l desfac si sa incerc sa-l repar sau sa-l inlocuiesc ?

 

La Cielo Executive cu roti de 14 ce etrieri second sa caut ?

Share this post


Link to post

Etrieri marca ATE care se gasesc pe Astra F motorizare de 1.8 si 2.0, Calibra, Vectra A, Nexia DOHC sau Espero. Probabil se potrivesc si de pe alte modele, dar de astia sunt sigur.

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns.

 

Pt. masina mea pistonasul si garniturile sunt de 52mm. Piese noi (garnituri si pistonas) am gasit numai de Aveo dar nu sunt 100% sigur ca se potrivesc.

Am dat o tura pe la dezmembrari prin zona si sincer, etrierele pe care le-am gasit, dupa cum arata nu-mi inspira nicio incredere... (preturi intre 80 - 100 lei/buc)

 

 

Problema a aparut dupa ce nu a mai circulat din noiembrie si la primul drum de ~ 15 km roata frigea (fara fum dar era prea calda zic eu)

Dupa incalzirea rotii (destul de accentuata) am dat roata jos , am impins pistonasul de cateva ori in etrier si la loc prin actionare frana.

Acum la drum roata e doar calduta (mai calda decat sora din stanga), masina se poate impinge usor.

Ma gandesc sa o las in pace... sa vad cum se comporta.

Voi ce ziceti ?

 

Share this post


Link to post

La fel mi-a facut etrierul de pe dreapta acum 2 ani. Se semiblocase pistonul datorita ruginei. Si, masina nu prea a stat. Avea vreo 115 kkm atunci. Am curatat pistonasul si cilindrul, am inlocuit doar garnitura antipraf dar n-a tinut prea mult. Pana la urma, am achizitionat o pereche de etrieiri ATE, sh, de Astra sau Calibra (cum a scris colegul Andrei mai sus) impreuna cu discurile spate si de atunci, (acum aproape 157 kkm) am reglat doar... cablul franei de mana si schimbat lichidul. E cam greu cu etrierii astia DAC. Nu mai gasesti piese de schimb la ei. Nici garniturile din kitul de reparatie nu sunt prea bune, basca cotele fabricatiei fiind cam mici.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Se gasesc garnituri sau pistonase fara probleme, sunt compatibile cu cele de Espero sau diverse modele Opel, inclusiv cei ATE.

Daca inca mai cauti, am eu unul de stanga bun... blocat e cel de pe dreapta. Pret la jumatate fata de dezmembrari.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...