Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Sistemul de franare la Cielo si Espero

Recommended Posts

Leganza are piese scumpe ;) .

Discurile au fost schimbate acum cateva luni sau ~10000km cu tot cu placute (Lucas).

Share this post


Link to post

Aaa :) ) e vorba de mult laudatele placute.

Share this post


Link to post

Corect acum le am pe astea:

 

Cant. Articol Termen PrUnit.RON Total RON

----------------------------------------------------------------------------------

Daewoo Espero An 1997 70KW,94CP,1796cc,Cod motor;C18LE

 

 

1 Buc. Set placute frana fata 190,35 190,35

Producator,Bosch termen mediu de livrare 5-6 zile lucratoare

Share this post


Link to post

150 ron discuri originale????

poate erau spaniole sau neventilate la banii astia uita-te pe piese daewoo la Dl barbu sunt 236 ron discuri ventilate ..asa ca cele la 150 era altceava.

Share this post


Link to post

Mai uita-te odata :) )

M09.5148.24b Disc frana ventilat brembo Espero 85 lei

Share this post


Link to post
150 ron discuri originale????

poate erau spaniole sau neventilate la banii astia uita-te pe piese daewoo la Dl barbu sunt 236 ron discuri ventilate ..asa ca cele la 150 era altceava.

 

 

Baza de date autodaewoo este complet aiurea ;) .

Oricum, de ce ti se par atat de tari discurile originale?

Crezi ca le face Daewoo in curte?

Functioneaza cam asa: se organizeaza o licitatie cu firme care produc repere de un anumit gen ( in cazul nostru discuri ) cu anumite cerinte de calitate; firma (daewoo) nu alege ofertele indoielnice dar oricum criteriu important e pretul, astfel incat sa iti poata pune un adaos de "piesa originala" consistent; produsele luate de la respectiva firma sunt rebranduite de catre provideri si impachetate frumos de GM, vandute la oameni la preturi duble. Asta fac si firme mult mai mari se se vede usor de exemplu la uleiuri. Nici o firma nu va produce asa ceva intern.

Discurile de firmele de care vorbesc sunt de mai multe calitati. Unele sunt deosebite (race, etc) si care sunt scumpe, dar firma are profit masiv din OEM replacements, care sunt la preturi normale.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

:) >- Eu am Cielo asa ca mai uita-te tu inca odata. Te-ai uitat la Espero

 

Pt Esperatul: Aici ai dreptate dar discurile originale au cea au cea mai mare garantie si rar sa ai probleme cu ele.

In schimb celalalte depinde de firma poti sa iei teapa.

Edited by Rosniper

Share this post


Link to post

Dupa cum vezi Esperatul are espero si despre pretul la discurile de espero discutam.

Share this post


Link to post

Eu stiam ca discurile de la Gle se potrivesc si pe executive.

Gle avand jante pe 13 si executive pe 14. Sau ma insel?

Espero nu are jante pe 14?

Share this post


Link to post

Nu se potrivesc cele de gl/gle cu roti pe 13 la executive sau espero cu roti pe 14.

Share this post


Link to post

Eu am probleme la rotile din fata.

Am fost vara trecuta la un service (POIANA) [la care jur ca nu ma mai duc] pentru ca se incingeau rotile pe fata. Diagnosticul pe care l-au dat ei: placutele prea uzate=> Schimbat placute. Rezultatul: pe langa faptul ca a aparut acel scartzait cand franez, la roata fata-dreapta se aude un zgomot ciudat... de parca s-ar sparge ceva...(daca franez incet). Franele tin bine. Momentan caut un service klumea in Craiova. Astept sugestii de la cei care stiu zona...

Share this post


Link to post

Salut, am o problema la etrierul fata dreapta, am citit pe forum ca ar fi de la axele glisoare. Problema se manifesta in felul urmator: masina are cutie de v.a. la scrimbarea vitezei din a 3-a in a 2-a se aude un cloncanit, cand parchez si dau cu spatele cu rotile virate la apasarea franei cloncane, cloncanitul nu se aude mereu la fel de puternic cateodata nu se aude. Am sunat vreo 2 mecanici si mi-au cofirmat acelasi lucru (axele glisoare).

 

Eu trebui sa le schimb sau pot merge asa cu ele cum mi-au spus mecanici ca nu are nimik, influenteza cu ceva frana?

Share this post


Link to post

Eu le-as schimba in locul tau. Doar e vorba de siguranta, nu?

Plus de asta nu costa o avere si le poti schimba in fata blocului in 5 minute.

 

Bafta.

 

L.E.: @Alice: la astea ma refeream si eu. :mrgreen:

Edited by bella

Share this post


Link to post

Le schimbi pe naiba in 5 minute si in fata blocului...

Am incercat eu si nu pot spune ca am reusit. Daca tot le schimbi pe alea, e bine sa schimbi si garniturile de la glisiere si de la pistonase (cele exterioare). De scos e usor, dar de pus la loc fara scule adecvate - nu prea.

 

DOAR glisierele se schimba, intr-adevar, relativ usor.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Ok o sa le schimb. Kitul de reparat al axelor glisoare l-am gasit la magazinul dupa Calea Grivitei costa 90 lei, ar trebui sa aiba si garniturile de la capetele glisoarelelor nu?

Share this post


Link to post

Eu la pretul asta am luat axe + garniturile interioare pt. ele + garniturile interioare pt. etrieri (cate 4 buc) + 2 pliculete de vaselina. Originale.

 

Iti recomand sa schimbi si capacele exterioare si garniturile de la pistonas. O sa vezi cand le dai jos de ce.

Share this post


Link to post

Am gasit si eu la acelasi pret, dar m-a uimit vaselina aia cat de multa. 'Alice" tu cand ai cumparat cate pliculete de vaselina ti-a dat? Mie mi-a dat unul.

Share this post


Link to post

Punga, cu totul, ar trebui sa fie sigilata. In ea erau doua pliculete cu vaselina, ce-i drept foarte putina, dar suficienta.

Daca vrei sa le pui singur - mare atentie. Eu am busit vreo 3 garnituri si pana la urma tot pe alea ale ei le-am pus :(

Share this post


Link to post

Am citit toate cele 23 pagini de aici!Am schimbat amortizoarele pe fata si tot odata si placutele de frana chiar daca cele vechi ma mai tineau(dupa vorbele mecanicului...)!Dupa ,am observat ca nu mai tine frana ca inainte,faza la care mecanicul mi-a zis ca o sa-si revina dupa ce se aranjeaza placutele!Problema e ca a inceput sa zdragane ceva la roata din stanga.Am desfacut si m-am uitat la placute,credeam ca din cauza lor zdrangane,si par a fi bine prinse...Un sfat va rog,la ce sa ma mai uit?

Share this post


Link to post
Eu am probleme la rotile din fata.

Am fost vara trecuta la un service (POIANA) [la care jur ca nu ma mai duc] pentru ca se incingeau rotile pe fata. Diagnosticul pe care l-au dat ei: placutele prea uzate=> Schimbat placute. Rezultatul: pe langa faptul ca a aparut acel scartzait cand franez, la roata fata-dreapta se aude un zgomot ciudat... de parca s-ar sparge ceva...(daca franez incet). Franele tin bine. Momentan caut un service klumea in Craiova. Astept sugestii de la cei care stiu zona...

 

 

Am patit exact acelasi lucru la un passat.La fel, schimbat placute..discuri..si problema nu a disparut.Problema reala a fost defapt ca de la o groapa mi sa fisurat contra-aripa exact unde vine amortizorul prins.A fost destul de greu de depistat din cauza ca se rupsese pe dedesupt...deci uitate cu atentie. Succes

Share this post


Link to post
Punga, cu totul, ar trebui sa fie sigilata. In ea erau doua pliculete cu vaselina, ce-i drept foarte putina, dar suficienta.

Daca vrei sa le pui singur - mare atentie. Eu am busit vreo 3 garnituri si pana la urma tot pe alea ale ei le-am pus :(

 

Salut, eu nu am busit nici o garnitura (eu am batut in ele cu o bucata de lemn ca sa nu tai garnitura) dar in schimb am patit altceva :( dupa ce le-am montat culisau foarte usor fara sa se impiedice. Dupa un drum la munte, duminca la intoarcere nu stiam de la cine se aude un scartait la masina, normal ca se auzea de la mine, am avut noroc ca a inceput sa scartie de la Otopeni, m-am dat jos si am incercat cu mana jentile, una din ele frigea in draci, am mers cu ea asa pana acasa si m-am uitat ieri la ea. Se blocase etrierul pe glisoarele acelea, m-am chinuit putin sa scot placutele, dupa ce i-am dat doua vreo 2 ciocane am incercat sa vad daca culiseaza, culisa in suturi, am desfacut glisoarele si le-am schimbat intre ele (ala de sus l-am pus jos si invers, nu era nici o garnitura rupta si vaselina avea) dupa montare numai facea asa multe suturi, am facut cu el mai multe miscari pana si-a dat drumul, acum ramane sa ved daca se mai blocheaza. A mai pati cineva asa? Sau cere sa fie schimbate etrierele cu unele de Lanos :D ?

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Daca nu se mai blocheaza si merg bine, iar uzura nu e pronuntata n-are rost sa le schimbi! Dar avand in vedere ca s-au blocat pana acum... :rolleyes: posibil sa mai patesti treaba asta!

Edited by Emil Popescu

Share this post


Link to post

Asta este prima data cand mi s-a blocat, masina are 54000 km asa de repede sa se duca etrieri astia?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Baieti daca va cloncane etrierul cum mi-a cloncanit mie sa nu dati banii pe glisoarele acelea ca ii da-ti degeaba, drept dovada mie imi cloncane iar, asa ca dau muzica mai tare si merg cu ea asa.

Share this post


Link to post

Sal. Am un cielo din '95 si are discuri de frana pline(neventilate)care din cauza caldurii au inceput sa se "ovalizeze"Le-am schimbat cu unele noi dar dupa 20.000km au inceput sa faca si astea la fel.Sunt pline si se incalzesc f tare dar cineva mi-a spus sa incerc sa cumpar unele brembo sau "ceva" super bune si atunci nu se vor mai ovaliza.Nu vreau sa pun ventilate ca trebuie sa schimb si etrierii care sunt buni, de aceea va rog daca aveti idee de unde pot sa cumpar discuri de cielo pline si care sunt cele mai bune?

Merci.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...