Jump to content
Sign in to follow this  
nicubarbu

Oferte Speciale Pentru Membrii Daewooclub.ro

Recommended Posts

Prima oferta:

Se ofera din stoc urmatoarele elemente (originale GM) de tuning pentru Daewoo Matiz:

 

• bara parasoc (bullbar) pentru Matiz. Este realizat din plastic reziztent si usor ce se va vopsi in culoarea caroseriei - 476 RON

• ornament central mahon pentru panoul de bord (inlocuieste vechiul ornament central) Matiz - 199 RON

• grila cromata pentru spoilerul fata Matiz - 174 RON

 

Detalii si comenzi: www.autodaewoo.ro/tuning.php

 

post-431-1156257814.jpg post-431-1156257825.jpg post-431-1156257869.jpg

 

A doua oferta:

 

Cumpara acum un kit de amortizoare Sachs si primesti GRATIS o minge ADIDAS

(replica fidela a mingilor folosite in campiontul mondial de fotbal din Germania)

 

Pentru Cielo si Espero:

• Kit SACHS Supertouring – 632 RON

- 2 amortizoare Sachs Supertouring fata

- 2 amortizoare Sachs Supertouring spate

- 2 palieri amortizor GM

- 2 scaune superioare amortizor GM

- 2 bucse superioare amortizor fata

• Kit SACHS Advantage – 818 RON

- 2 amortizoare Sachs Advantage fata

- 2 amortizoare Sachs Advantage spate

- 2 palieri amortizor GM

- 2 scaune superioare amortizor GM

- 2 bucse superioare amortizor fata

 

Pentru Matiz:

• Kit Sachs Supertouring – 916 RON

- 2 amortizoare Sachs Supertoruing fata

- 2 amortizoare Sachs Supertoruing spate

- 2 bucse superioare palier amortizor

- 2 bucse superioare amortizor

post-431-1156258306_thumb.jpgpost-431-1156258312_thumb.jpg

Comenzile se primesc prin email al adresa comenzi@autodaewoo.ro

Edited by nicubarbu

Share this post


Link to post

Topic nou la cererea initiatorului numai cu ofertele valabile. Bineinteles se pot comanda orice piese aflate pe stoc la www.autodaewoo.ro

Share this post


Link to post

Kitul pentru matiz e bun pt... matiz? Elimiba troncanitul ala pe spate din cauza ca sunt prea scurte unele amortizoare?

Share this post


Link to post

O oferta de amortizoare fata pentru Nubita I SX din 1999(2buc) plus rulment ,garnitura de la parte de sus a amortizorului.Scuze daca nu m-am exprimat cum trebuie.

Share this post


Link to post

Total nemultumit de colaborarea cu domnul nicubarbu. Oferta de amortizoare pentru matiz - sachs supertouring, ulei cu gaz - sunt de toate jena. Dupa 6 luni de folosire, iar cei care ma cunosc stiu cam cum am grija de masina, am facut un test de amortizoare. Surpriza totala: amortizoarele mult laudate erau mai distruse (eficacitate 40 stanga, respectiv 8 dreapta) decat cele pe care le-am inlocuit si care m-au servit un an si jumatate.

Ca om de buna credinta le-am demontat, am imprumutat altele (ii multumesc si pe aceasta cale lui mdascalu care mi-a trimis o pereche de rezerva) pentru a nu lasa masina pe butuci si le-am trimis la Iasi pentru schimbare, impreuna cu toata documentatia solicitata de domnul nicubarbu. Dupa mai mult de o saptamana de asteptare am trimis un mail pentru a intreba ce se intampla de nu primisem nici un semn atata timp. Alta surpriza: am primit un mail prin care eram anuntat ca importatorul amortizoarelor a schimbat "putin" procedura de acordare a garantiei exact cu o zi inainte, in sensul ca testul de amortizoare facut la Arrow Constanta (service autorizat daewoo), nu are nici o relevanta si va trebui sa fac alte verificari (???). De asemenea va trebui sa descarc de pe internet un formular de constatare cu care sa ma prezint la service pentru a fi completat (certificatul de garantie fiind o simpla hartie fara valoare). Dupa toate astea, daca se constata intr-adevar ca este vreun amortizor defect, doar acesta va fi schimbat, in nici un caz amandoua!!! (facand o paralela - daca iti iei o pereche de pantofi si unul ti se rupe in garantie doar acesta ti se va inlocui). Am refuzat sa mai fac atatea demersuri si le-am solicitat sa-mi trimita amortizoarele inapoi, daca nu exista alta cale de rezolvare. Daca credeti ca am mai asteptat inca 8-10 zile, va inselati - a doua zi le-am si primit inapoi cu specificatia ca au fost la OPC si este numai vina mea ca nu vreau sa mi se rezolve problema, asa ca ... inutil sa mai spun ca am suportat atat cheltuielile de expediere a coletului cat si cele de receptie, iar despre modul de ambalare al acestora nu mai vreau sa spun nimic sa nu se interpreteze ca sunt rau intentionat. In final costul, in extenso, al amortizoarelor m-a dus usor peste 400 lei, in conditiile in care cele coreene sunt in magazin 180 lei perechea.

Desi am mai fost avertizat, in particular, despre calitatea si seriozitatea pieselor si serviciilor asigurate de domnul nicubarbu, am considerat ca oamenii sunt subiectivi. Acum m-am convins.

Imi pare rau sa o spun, dar nu cred ca voi mai achizitiona ceva de la acest partener al nostru.

Numai bine tuturor.

Share this post


Link to post

Nicu, ce s-a scris mai sus necesita macar o explicatie aici pe forum, daca nu se poate o rezolvare.

 

Asteptam mesajul si totodata reamintesc ca ne-am rezervat de la inceput dreptul de a renunta la acest parteneriat daca el nu este indreptat catre membrii Daewoo & Chevrolet Club.

Share this post


Link to post

Subscriu la ceea ce a scris @dreamlike.In august 2005 am achizitionat rulmenti coreeni pentru fata de la dl nicubarbu, in luna noiembrie a trebuit sa ii schimb, uruiau amandoi la fel de frumos.A fost ultima data cand am cumparat ceva de acolo. Mentionez ca din noiembrie nu am avut probleme cu rulmentii, care au fost cumparati de la unul din magazinele din Bucuresti(nu ii spun numele pt a nu se considera reclama).

Nu am scris pana acum, pt ca am considerat ca poate am fost eu un caz izolat, dar...

Share this post


Link to post
Total nemultumit de colaborarea cu domnul nicubarbu. Oferta de amortizoare pentru matiz - sachs supertouring, ulei cu gaz - sunt de toate jena. Dupa 6 luni de folosire, iar cei care ma cunosc stiu cam cum am grija de masina, am facut un test de amortizoare. Surpriza totala: amortizoarele mult laudate erau mai distruse (eficacitate 40 stanga, respectiv 8 dreapta) decat cele pe care le-am inlocuit si care m-au servit un an si jumatate.

Ca om de buna credinta le-am demontat, am imprumutat altele (ii multumesc si pe aceasta cale lui mdascalu care mi-a trimis o pereche de rezerva) pentru a nu lasa masina pe butuci si le-am trimis la Iasi pentru schimbare, impreuna cu toata documentatia solicitata de domnul nicubarbu. Dupa mai mult de o saptamana de asteptare am trimis un mail pentru a intreba ce se intampla de nu primisem nici un semn atata timp. Alta surpriza: am primit un mail prin care eram anuntat ca importatorul amortizoarelor a schimbat "putin" procedura de acordare a garantiei exact cu o zi inainte, in sensul ca testul de amortizoare facut la Arrow Constanta (service autorizat daewoo), nu are nici o relevanta si va trebui sa fac alte verificari (???). De asemenea va trebui sa descarc de pe internet un formular de constatare cu care sa ma prezint la service pentru a fi completat (certificatul de garantie fiind o simpla hartie fara valoare). Dupa toate astea, daca se constata intr-adevar ca este vreun amortizor defect, doar acesta va fi schimbat, in nici un caz amandoua!!! (facand o paralela - daca iti iei o pereche de pantofi si unul ti se rupe in garantie doar acesta ti se va inlocui). Am refuzat sa mai fac atatea demersuri si le-am solicitat sa-mi trimita amortizoarele inapoi, daca nu exista alta cale de rezolvare. Daca credeti ca am mai asteptat inca 8-10 zile, va inselati - a doua zi le-am si primit inapoi cu specificatia ca au fost la OPC si este numai vina mea ca nu vreau sa mi se rezolve problema, asa ca ... inutil sa mai spun ca am suportat atat cheltuielile de expediere a coletului cat si cele de receptie, iar despre modul de ambalare al acestora nu mai vreau sa spun nimic sa nu se interpreteze ca sunt rau intentionat. In final costul, in extenso, al amortizoarelor m-a dus usor peste 400 lei, in conditiile in care cele coreene sunt in magazin 180 lei perechea.

Desi am mai fost avertizat, in particular, despre calitatea si seriozitatea pieselor si serviciilor asigurate de domnul nicubarbu, am considerat ca oamenii sunt subiectivi. Acum m-am convins.

Imi pare rau sa o spun, dar nu cred ca voi mai achizitiona ceva de la acest partener al nostru.

Numai bine tuturor.

 

 

Subscriu la ceea ce a scris @dreamlike.In august 2005 am achizitionat rulmenti coreeni pentru fata de la dl nicubarbu, in luna noiembrie a trebuit sa ii schimb, uruiau amandoi la fel de frumos.A fost ultima data cand am cumparat ceva de acolo. Mentionez ca din noiembrie nu am avut probleme cu rulmentii, care au fost cumparati de la unul din magazinele din Bucuresti(nu ii spun numele pt a nu se considera reclama).

Nu am scris pana acum, pt ca am considerat ca poate am fost eu un caz izolat, dar...

 

 

 

Dreamlike si AZH, aveti facturi de montaj in service autorizat pentru piesele mai sus-mentionate? Chestia asta scrie si pe facturi, ceva in genul ca ''garantia este de 18 luni pentru piesele montate in service autorizat''.

Share this post


Link to post

Nu vreau sa interpretati postul meu ca fiind anti-reclama, dar am cumparat anul trecut acelasi kit de amortizoare Sachs Supertouring pe ulei. Le-am montat la service-ul Verso (http://www.reparatii-auto.ro/) impreuna cu flansele din acel kit (flanse pe care nu le-as fi luat daca se spunea undeva ca sunt NO NAME!) iar acum trebuie sa le schimb. Imi pare rau ca nu le-am pastrat pe cele vechi. Nu vreau despagubiri sau altele la schimb.

 

Nu m-as aventura sa afirm ca este vina Domnului Nicu Barbu, dealtfel dansul si toata echipa de la autodaewoo.ro sunt foarte amabili si saritori. Probabil ca lotul respectiv a avut ceva probleme care acum ies la iveala. In rest, multa lume a apreciat colaborarea cu Domnia sa, deci va rog sa nu va grabiti cu acuzatiile, mai mult ca sigur ca nu a fost ceva premeditat.

Edited by pixelconscious

Share this post


Link to post
Dreamlike si AZH, aveti facturi de montaj in service autorizat pentru piesele mai sus-mentionate? Chestia asta scrie si pe facturi, ceva in genul ca ''garantia este de 18 luni pentru piesele montate in service autorizat''.

 

Bineinteles ca am facut totul ca la carte Mircea, insa nu a fost suficient. Dupa ce am intrebat ce trebuie sa fac pentru

a beneficia de garantie si trimis copii dupa documente pe mail, am primit acest raspuns:

 

 

Buna ziua,

Am sa va rog sa expediati amortizoarele defecte (impreuna cu copii dupa actele atasate si acestui email) prin RoCourier (www.rocourier.ro)

la adresa: Demo Total SRL, Str. Pacurari nr.101 Iasi, Tel/Fax: 0232 2166628.

Actele par in regula dar oricum trebuiesc verificate impreuna cu produsele defecte si de importator.

Cu stima,

ing. Nicu Barbu

 

M-am conformat si am trimis exact ce mi-a cerut. Dupa mai bine de o saptamana am mai trimis un mail intreband ce se intampla cu solicitarea mea. Mi s-a raspuns:

 

Buna ziua,

Amortizoarele au ajuns la importator dar acesta solicita completarea unei note de constatare dupa modelul prezentat la adresa http://www.autonet.ro/diverse/nota-de-constatare.pdf (aceasta solicitare de la importator am primit-o simbata

dimineata). Asteptam aceasta nota de constatare completata prin email sau fax la nr 0232 216628 Ne cerem scuze pentru raspunsului dar se pare ca procedura de garantii a fost putin complicata de importatorul Sachs pe Romania.

 

Am facut scandal referitor la aceasta noua modificare si am fost lamurit, de data aceasta de d-na ing.

 

Buna ziua,

Raspunsul furnizorului cu privire la amortizoarele in garantie este

urmatorul:

 

"Fisa 0149

Stimate partener,

referitor la reclamatia dumneavoastra legata de amortizoare cod piesa 290788 returnata in termen de garantie,receptionata de catre noi la data de 29.03.2007 s-a constatat;

-Nu putem evalua cazul din cauza lipsei urmatoarelor acte:

...nota de constatare detaliata(model www.autonet.ro/diverse/garantii) *respectiv in termen de garantie se inlocuieste numai amortizorul defect.*

Pentru informatii suplimentare va rog sa ne contactai la nr de tel 0261-807919 sau 0748-196008.

Data 30.03.2007"

 

Cu stima,

ing. Cleopatra Barbu

 

Bineinteles ca am luat foc si am cerut sa mi se remita amortizoarele, daca nu exista ala solutie de rezolvare, pentru a ma adresa celor abilitati sa rezolve astfel de probleme. Am primit acest mail:

 

Buna ziua,

 

Cu privire la cele scrise de dumneavoastra va anuntam cu regret ca fara a avea actele cerute pt garantie nu va putem solutiona problema.

O sa va trimitem maine amortizoarele inapoi dupa cum ne-ati cerut in e-mail.

Aceasta problema a fost luata in discutie si in prezenta celor de la Protectia Consumatorului - Iasi. Testul dumneavoastra de suspensii nu specifica defectiunea amortizorului (va trebuie un contol mai amanunti).

Va rugam sa completati nota de constatare ceruta de cei de la Autonet.

 

Cu stima,

ing. Cleopatra Barbu

 

Nu am mai avut timp sa ma mai ploconesc inca o data in fata celor de la Arrow pentru a face si acea nenorocita de nota de constatare pentru ca, de data asta, au fost foarte promti partenerii nostri si am primit amortizoarele (pe cheltuiala mea bineinteles si aruncate acolo intr-o cutie mult mai mare decat amortizoarele) chiar a doua zi.

Sperand ca am fost destul de coerent si s-a inteles despre ce a fost vorba (corespondenta e mult mai mare), cred ca vina care mi s-ar putea imputa ar fi aceea ca am cumparat piesele de pe acel site.

Share this post


Link to post

Garantia produselor este oferita de importator - in cazul amortizoarelor Sachs pentru Matiz este vorba de Autonet din Satu Mare. Atita timp cit nu am primit o nota de constatare completata de unitatea service care a studiat problema, nu se poate rezolva problema de garantie (cred ca acest raspuns il veti primi de la orice vinzator de piese auto).

 

Dupa cum am vazut eu amortizoarele in cauza, am dubii mari asupra corectitudinii cu care s-a efectuat testul de suspensii (asta daca nu cumva senzorii acelui tester au si o problema de calibrare - din testare observinduse decalaj extrem de mare pe partea dreaspta atit la puntea fata cit si la spate). Trebuie retinut ca acel aparat testeaza ansamblul suspensiei si este influientat in primul rind de urmatoarele componente: anvelope, amortizoare, arcuri.

Am trecut anvelopele pe primul loc pentru ca ele sint cele care influienteaza el mai mult rezultatul unui test de suspensii. Personal am facut urmatoarele teste pe un Matiz (masina ce avea la bord sub 10.000 km):

- testare suspensii cu presiunea in pneuri la 2.3 bar - testul a iesit catastrofal - eficienta fiind sub 10% ( la una din roti a rezultat eficienta 5%)!!!

- testare suspensii cu presiunea in pneuri conforma cu cea indicata de producator - eficienta a fost de app 65% pe puntea fata si de app 45% pe puntea spate (cam asta este eficienta unor amortizoare noi la un Matiz

- testare suspenzii cu presiunea in pneuri la 1.7 bar - rezultatul a fost uimitor: eficienta suspenise fata app 80%, eficienta suspensie spate app60%

Precizez ca fiecare test l-am repetat de 2 ori pentru a fi sigur ca nu sint erori de pozitionare a masinii pe cintar.

Concluziile le trageti singuri.

 

Multi posesori de Matiz reclama proasta calitate a amortizoarelor dar din pacate Matizul nu este o masina care poate fi echipata cu o suspensie confortabila (elastica) si asta datorita greutatii mici si a centrului de greutate ridicat. Din proiectare ea este gindita cu o suspensie rigida astfel incit sa se asigure o stabilitate cit de cit decenta. Amortizoarele Sachs pentru Matiz (gaz + ulei) sint chiar mai rigide decit cele originale (care sint numai pe ulei), ele fiind recomandate celor care doresc o suspensie sportiva (deci mai rigida) - suspensie ce asigura o stabilitate sporita la viteze mari dar si un disconfort sporit.

Multi posesori de Matiz vin in service si spun ca bat amortizoarele - din experienta va spun ca amortizoarele nu prea bat si zgomotele reclamate provin de fapt de la rulmentii de roti, palierii de amortizor, etrieri (cu axe glisare uzate) si/sau bucse.

 

Ne straduim sa aducem piese de calitate cit mai buna (si nu este usor pe o piata care e plina de piese contrafacute). Uneori apar si probleme de garantie datorita pieselor dar acestea fost rezolvate in favoarea clientului cu conditia ca documentatia sa fie conforma cu cerinta importatorului. De multe ori apar probleme de garantie datorita montajului incorect (piesa noua montata in ansamblu uzat, piese montate fara SDV-urile necesare sau stringeri la cupluri neconforme cu documentatia tehnica a masinii) dar si in aceste cazuri am reusit sa solutionam in favoarea clientilor.

Fiecare e liber sa isi aleaga sursa de unde se aprovizioneaza cu piese pentru masina, eu doar vreau sa va asigur ca fac eforturi mari pentru a vinde piese de calitate la preturi decente.

Share this post


Link to post

Nicu, in cazul lui dreamlike poti sa faci ceva?

Share this post


Link to post

Am si eu o mica nelamurire: cum adica "eficienta a fost de app 65% pe puntea fata si de app 45% pe puntea spate (cam asta este eficienta unor amortizoare noi la un Matiz"

 

Care ar fi explicatia?! Daca nici cand sunt noi nu au eficienta 100%, dar apoi cand ... ?

 

Ca un mic offtopic: imi poate explica cineva in ce consta acest test de amortizoare si cum se executa? (ma batea un gand sa fac si eu unul, sa vad, de curios, in ce stare imi sunt amortizoarele)

Edited by LYM

Share this post


Link to post

LYM suntem pe forumul de bursa. Incerca fara comentarii nejustificate aici.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...