Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

Offtopic:

 

Cine ti-a zis asta ?

 

Pai unde e mesajul lui "smailmiami" in care imi zicea preturi de piese???

 

Daca ai activate atentionarile prim mai verifica acolo mesajele.

Share this post


Link to post

Drept la replica:

 

@SMS > Eu te-am intrebat cine ti-a cenzurat tie un mesaj cu preturi la piese cumparate ? Nu-mi raspunde prin alta intrebare, prin cazuri auzite de tine, cazuri de Bursa sau cazuri ce trebuiau rezolvate prin mesaje private. Nu mai induce lumea in eroare atata timp cat nu ai inteles despre ce a fost vorba.

Share this post


Link to post

Drept la replica prin offtopic care putea fi rezolvat cu PM...

 

Oricum, nimic nu mai conteaza cand... MASINA E GATA.. (aprox.)... :lavolan:

 

Cea mai tare veste... (dupa aia in care am aflat cat costa)...

Edited by SMS

Share this post


Link to post

Mesajul a fost al meu. Ii recomandam sa faca un calcul pentru a vedea daca nu il costa mai putin sa isi repare motorul in Craiova si i-am facut si un calcul sumar in care specificam in cunostinta de cauza pretul pieselor si al manoperei pentru ca (,) cu vreo 2 saptamani in urma si eu am reparat motorul. Mesajul a fost sters, dar lui i-a aparut pe mail atentionarea si la asta s-a referit. Am pus post-ul respectiv doar ca sa il ajut pentru ca pretul de 50 de milioane mi s-a parut astronomic.

 

Later edit: Felicitari Andrei ca ti-ai reparat masina. Cat te-a costat pana la urma ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Am cumparat in iunie 2004 un Matiz E, nou. De prima data am sesizat un mers usor intrerupt al motorului. Scuzele au venit imediat: sa mai asteptam sa se aseze motorul, asa sint motoarele in trei cilindri,cred ca vi se pare, etc... Au trecut doi ani si trei luni, 33.000 km. si am in continuare aceeasi problema, doar ca sa accentuat. Intr-un mers constant al motorului nu se simte nimic, daca opresc la semafor, sau undeva unde stau cu motorul la relanti mai mult de 30 sec. incep vibratiile iar motorul merge in doi cilindri dar nu continuu, isi revine apoi cade iar, dar nu face "fite" acelasi cilindru. Pina acum am schimbat:

- injectoare

-bujii (de 4 ori)

-senzor acceleratie

-iac

-fise bujii

-galerie admisie

Au fost curatate de "n" ori egr-ul si delcoul. Delcoul a fost chiar inlocuit cu unul nou doar pt o proba, dar nu s-a modificat nimic in mersul masinii.

M-am saturat citi bani am bagat in ea fara nici un rezultat si m-am saturat mai ales de nesimtirea mecanicilor ce te fac sa te crezi prost cind tu stii sigur ca ai dreptate. Am luat-o in leasing si ma dispera faptul ca am cumparat un rebut la pret de lucru bun.

Ma puteti ajuta cu un sfat ?

Share this post


Link to post

Willi iti recomand sa te duci cu matizul la cei de la Autoclas. Poate dau ei de cap masinii. Apropo pana acum la ce service ai fost?

 

Ti-am recomandat Autoclas pt ca am vazut ca esti din CT.

Edited by MethodRO

Share this post


Link to post
Later edit: Felicitari Andrei ca ti-ai reparat masina. Cat te-a costat pana la urma ?

 

Nu eu... Pepino... Pare ca merge bine :lavolan: (1) :lavolan: (2) :lavolan: (3)

Share this post


Link to post
... mers usor intrerupt al motorului. nu continuu, isi revine apoi cade iar, dar nu face "fite" acelasi cilindru.

Acu faza ca nu face probleme acelasi cilindru, asta teoretic inseamna ceva pe la delcou sau ceva mai putin probabil pe la bobina de inductie ... Intrebarea care imi vine pe varfurile degetelor este : "De unde stii ca nu face "fite" acelasi cilindru ?". Daca scoti fisele pe rand pentru a verifica calitatea aprinderii ce se intampla ? Sper ca realizezi ca e totusi un motor cu 3 pistoane ...

Share this post


Link to post

Am verificat azi apa... Am ulei in apa... sau oricum ceva maro... si uleios. Ce e? :wallbanger:

Share this post


Link to post

Este forte multa mizerie in instalatia de racire...dar dupa curatarea si inlocuirea lichidului de racire acesta problema v-a disparea..e de preferat ca aceste operatiuni sa fie facute de 2 ori pt.o eficienta maxima..

Share this post


Link to post

Pot sa fac eu asta? Cum? Sau trec pe la tine (am facut deja 500km din cei 1000 pana la prima verificare care ai zis sa o fac)?

Share this post


Link to post

Ulei in apa am avut eu. S-a dovedit ca a fost blocul fisurat. Chiulasa la tine fiind noua, sa speram ca e intr-adevar mizerie, adica poate ulei de la chiulasa veche ... se duce foarte grei. La mine a trecut o luna si tot mai scoate.

Share this post


Link to post

Deci am si blocul spart... ca la ce "noroc" am eu... :wallbanger: .

 

Cum scot apa asta murdara?

Edited by SMS

Share this post


Link to post

SMS, lasa concluziile pripite! Mergi si schimba antigelul, spala foarte bine instalatia de racire. Nu-ti recomand s-o faci singur ca nu cred ca-ti merge mana ;)

Share this post


Link to post

Ca sa ai apa in ulei sunt 5 posibilitati:

1: bloc fisurat.

2: chiulasa actuala fisurata (ai zis ca e noua, deci cade posibilitatea).

3: niste capacele care sunt sub axa cu came s-ar putea sa nu etanseze (din cauza pct 2 cade posibilitatea).

4: chiulasa veche fisurata si a ramas ulei pe pereti motorului, furtunelor, radiatorului, caloriferului ...

5: garnitura uzata (iar nu este cazul).

 

Cea mai plauzibila pare 4, verifica sa nu ai si apa in ulei (daca nu ai, mari sanse sa cada posibilitatea 1).

Pentru curatare, eu am spalat instalatia complet de vreo 6 ori, cu apa golita, radiator golit, bagat solutie de curatare(dat banii degeaba) si degeaba. Am scapat de ulei in felul urmator: am vazut ca uleiul avea tendinta sa ramana pe interiorului gatul vasului de expansiune si, in consecinta, il stergeam intai de 2 ori pe zi, dupa aia o data, si din ce in ce mai rar. Dupa o luna de zile nu mai am absolut deloc ulei in instalatie. In orice caz, sa nu bagi detergenti pentru ca ataca aluminiul (chiulasa+radiatoarele).

Share this post


Link to post

=)) Bre nea SMS o fi draq negru..dar nici chiar asa...om revolva-o noi si pa`sta...noi avea tu bulan de bloc nou.. :) ...

Share this post


Link to post

Nu e chiar negru... e gri (metalizat) > :)

 

Te sun maine dimineata sa stabilim o zi...

 

(si de verificat de ce nu se aprinde indicatorul de la centura - cand nu e pusa, de la ce pacane pedala de ambreiaj... si de ce cand accelerez... se simte ca niste suturi in care ia viteza)

Share this post


Link to post

Voi ati auzit de serviciul de Mesaje Private ?

Share this post


Link to post

Dimineata pe racoare cind pornesc motorul lui Maty care are 3 luni se tureaza ca si cind trag socul dupa care scade inturatie si se opreste.In cursul zilei nu mai face chiar dupa o pauza de 9 ore

Share this post


Link to post

E perfect normal, inseamna ca socul automat, lucreaza bine :) Acum diminetile sunt mai racoroase, si de aceea porneste mai turata. Sa vezi la iarna... :D

 

Later edit: Mai putin partea cu opritul, care nu e normala, acum am citit mai cu atentie.

Edited by guru

Share this post


Link to post
Dimineata pe racoare cind pornesc motorul lui Maty care are 3 luni se tureaza ca si cind trag socul dupa care scade inturatie si se opreste.In cursul zilei nu mai face chiar dupa o pauza de 9 ore

 

Solutia este simpla. Mergi la service si reclama acest lucru. Ti se vor inlocui bujiile cu unele potrivite pentru matiz (ea din fabrica are niste junghiuri de bosch, total nepotrivite). Apoi faci un reset si idle learn si totul va fi super. Spor la treaba.

PS Alora la garantie le ceri tare sa nu-ti puna tot bujii bosch (vezi primul post al acestui topic, ai acolo linkuri in care apare tipul de bujii recomandate pentru matiz)

Share this post


Link to post

Daca Matizul e din 2006, cum scrie in profil, nu cred ca are Bosch. Din 2005, adica de la Euro3 (cel putin cele luate dupa revizia de vara de la Craiova) sunt echipate cu NGK BPR5EY-11. Eu zic intai sa incerce un reset+IDLE LEARN, poate nu e nevoie sa ajunga cu ea in service.

Share this post


Link to post
Dimineata pe racoare cind pornesc motorul lui Maty care are 3 luni se tureaza ca si cind trag socul dupa care scade inturatie si se opreste.In cursul zilei nu mai face chiar dupa o pauza de 9 ore

Asa face si al meu. Am incercat cu reset + idle learn, am fost si in service, unde baietii mi-au facut "niste reglaje" :) ) si nici un rezultat. Voi mai insista la revizia de 10k. Incearca sa ciupesti putin pedala de acceleratie in momentul in care scade turatia si se rezolva.

Share this post


Link to post

Si al meu face la fel, chiar si moare motorul cateodata. Insa, ca si Alexino, ii dau putin din acceleratie si se rezolva.

 

Deocamdata nu vreau sa raportez problema la service, pentru ca in rest merge superb, si in decursul anilor am invatat ca daca ceva merge bine e mai indicat sa nu scurm rahatul...pur si simplu prefer sa ii mai dau pedala aia in plus la pornire si gata!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...