Rimax Posted April 13, 2019 On 4/12/2019 at 9:00 AM, adrian_r5 said: Ia legatura cu Tudor 😉 Am facut screenshot la fluturas, mersi mult! Share this post Link to post
Rimax Posted April 16, 2019 On 4/12/2019 at 9:00 AM, adrian_r5 said: Ia legatura cu Tudor 😉 Chiar ma bucur ca mi-ai spus asta, ca sa scriu aici ce mi-a spus domnul "mecanic" sa nu cumva sa se mai bucure si altii (in atasament). Deci omul e departe de a fi mecanic auto, este un dorel care mestereste si el in curte cate ceva. Apreciez macar ca mi-a spus direct, altul imi lua banii si ma trezeam ca fug rotile spre primul tir de pe contrasens pe sosea. Deci ca sa stie oamenii, acest Tudor NU E MECANIC AUTO si nu recomand nimanui sa apeleze la el. Share this post Link to post
adrian_r5 Posted April 17, 2019 (edited) 14 hours ago, Rimax said: sa scriu aici ce mi-a spus domnul "mecanic" sa nu cumva sa se mai bucure si altii Ce nu e ok in cele spuse de Tudor ? Despre cititi codurile de eroare pe matiz ce ti-a spus ? Edited April 17, 2019 by adrian_r5 Share this post Link to post
trebor271074 Posted October 7, 2020 (edited) Azi dupa un drum de 1100kmm-am gandit sa ii verific nivelul uleiului in motor. Cu ocazia asta am descoperit o pata de ulei la imbinarea dintre chiulasa si bloc motor despre care nu stiu sigur sa fi existat inainte. Poate erau si nu am observat. Nu am observat sa fie pete de ulei in rest iar pata e izolata de jur imprejur, nu e "cursa in josul motorului". E prezentata in poze. De asemeni e doar in partea din fata a motorului, si dupa staționare indelungata nu am descoperit scurgeri sub motor. Antigelul pare curat iar nivelul uleiului e acelasi de asta primavara Aveti idee ce ar putea fi? E o defectiune si daca da cat de grava? Pot sa folosesc masina in continuare, tinand cont ca-s plecat? L.E. am luat o cheie inbus si am strans surubul din mijloc jumatate de tura. Celelalte 2 sunt stranse la maxim. Cel din mijloc mi-e frica sa incerc mai mukt dar s-a miscat spre strangere la aplicarea unei forte medii. Edited October 7, 2020 by trebor271074 Share this post Link to post
Corneda Posted October 8, 2020 (edited) Aceea e garnitura de la capacul culbutorilor (tachetilor / supapelor/ carterului, o gasesti sub multe denumiri). O schimbi doar daca te deranjeaza in mod deosebit, masina nu are nimic, e ceva specific acestui motor, eventual intervii doar daca vezi scurgeri serioase, dar dupa cum arata in poza, nu e cazul. Eu merg cu ea la Spark asa de vreo 8 ani. Edited October 8, 2020 by Corneda 1 Share this post Link to post
trebor271074 Posted October 8, 2020 Multumesc. Imi faceam griji ca raman cu ea in drum pe cine stie ce coclauri! Share this post Link to post
VaLa Posted August 23, 2022 Merg de ceva ani cu matizul si nu am aflat nici pana in ziua de azi ce fel de motor are: CU SAU FARA INTERFERENTA ? PENTRU CA MI S-A RUPT CUREAUA DE DISTRIBUTIE... Ma poate lamurii cineva? Share this post Link to post