Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

On 4/12/2019 at 9:00 AM, adrian_r5 said:

Ia legatura cu Tudor  😉

Am facut screenshot la fluturas, mersi mult!

Share this post


Link to post
On 4/12/2019 at 9:00 AM, adrian_r5 said:

Ia legatura cu Tudor  😉

Chiar ma bucur ca mi-ai spus asta, ca sa scriu aici ce mi-a spus domnul "mecanic" sa nu cumva sa se mai bucure si altii (in atasament).

Deci omul e departe de a fi mecanic auto, este un dorel care mestereste si el in curte cate ceva. Apreciez macar ca mi-a spus direct, altul imi lua banii si ma trezeam ca fug rotile spre primul tir de pe contrasens pe sosea.

Deci ca sa stie oamenii, acest Tudor NU E MECANIC AUTO si nu recomand nimanui sa apeleze la el.
 

2019-04-16 20_27_32-WhatsApp.jpg

Share this post


Link to post
14 hours ago, Rimax said:

sa scriu aici ce mi-a spus domnul "mecanic" sa nu cumva sa se mai bucure si altii

Ce nu e ok in cele spuse de Tudor ?

Despre  cititi codurile de eroare pe matiz ce ti-a spus ?

 

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post

Azi dupa un drum de 1100kmm-am gandit sa ii verific nivelul uleiului in motor. Cu ocazia asta am descoperit o pata de ulei la imbinarea dintre chiulasa si bloc motor despre care nu stiu sigur sa fi existat inainte. Poate erau si nu am observat. Nu am observat sa fie pete de ulei in rest iar pata e izolata de jur imprejur, nu e "cursa in josul motorului". E prezentata in poze. De asemeni e doar in partea din fata a motorului, si dupa staționare indelungata nu am descoperit scurgeri sub motor. Antigelul pare curat iar nivelul uleiului e acelasi de asta primavara  Aveti idee ce ar putea fi? E o defectiune si daca da cat de grava? Pot sa folosesc masina in continuare, tinand cont ca-s plecat?

 

L.E. am luat o cheie inbus si am strans surubul din mijloc jumatate de tura. Celelalte 2 sunt stranse la maxim. Cel din mijloc mi-e frica sa incerc mai mukt dar s-a miscat spre strangere la aplicarea unei forte medii.

IMG_20201007_164232186~2.jpg

Edited by trebor271074

Share this post


Link to post

Aceea e garnitura de la capacul culbutorilor (tachetilor / supapelor/ carterului, o gasesti sub multe denumiri). O schimbi doar daca te deranjeaza in mod deosebit, masina nu are nimic, e ceva specific acestui motor, eventual intervii doar daca vezi scurgeri serioase, dar dupa cum arata in poza, nu e cazul. Eu merg cu ea la Spark asa de vreo 8 ani.

Edited by Corneda
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Merg de ceva ani cu matizul si nu am aflat nici pana in ziua de azi ce fel de motor are: CU SAU FARA INTERFERENTA ? 

PENTRU CA MI S-A RUPT CUREAUA DE DISTRIBUTIE...

Ma poate lamurii cineva?

 

Share this post


Link to post

Cu interferenta.

Share this post


Link to post

E clar , cred ca e adio motor...

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...