Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

 

sau daca scoate doar fum albastru ///fiind segmentat cum 3 saptamani ...de la ce poate fi ? poate sa raman vrei supapa deschisa ? nu prea ma pricep la asa ceva .

 

 

ai verificat simeringurile de supape inainte sa pui chiulasa? Ai sanse mari sa fie de acolo.

 

Cand ai segmentat motorul ai verificat ovalitatea si conicitatea la cilindri sa vezi daca nu cumva sunt uzati?

Cu cuzinetii de palier si de biela cum stai, ca uzura

Share this post


Link to post

daca aveti pe cineva care sa mi schimbe si mie simeringurile de supape fara sa mai dea jos chiulasa de pe masina , in buc si imprejurimi raman dator. dar;;;de aceasta data o sa fiu de fata. as aprecia un mecanic care a lucrat in gama daewoo si chiar stie ce face . fac o mare cinste.

 

multumesc mult.

 

daca nu gasim o sa ma bag eu , si google langa mine sa vedem ce o sa iasa :)

 

 

Share this post


Link to post

Buna seara.am si eu un matiz din 2001 model european(adus din afara)euro 3 si am o problema mai grava,zic eu.sa oprit in mers,nu sa mai auzit pompa cand pui contactul si nici scanteie nu da,am controlat releul pompei de benzina,e ok,toate sigurantele sunt bune!un mecanic mia zis sa schimb senzorul ala dintre motor si cutie(nu stiu cum se cheama)cica ala comanda calculatorul si l am schimbat si degeaba.stie cineva ce e?

Share this post


Link to post

Dar baterie mai ai? Alt mecanic mai ai? Tacanitul ala dintre volan si scaun l-ai verificat?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Buna seara.am si eu un matiz din 2001 model european(adus din afara)euro 3 si am o problema mai grava,zic eu.sa oprit in mers,nu sa mai auzit pompa cand pui contactul si nici scanteie nu da,am controlat releul pompei de benzina,e ok,toate sigurantele sunt bune!un mecanic mia zis sa schimb senzorul ala dintre motor si cutie(nu stiu cum se cheama)cica ala comanda calculatorul si l am schimbat si degeaba.stie cineva ce e?

 

Salut ,

 

Pai ai trei probleme:

 

1. nu mai ai alimentare in rampa injectoarelor datorita pompei de benzina defecte.

2. nu mai ai scanteie.

3. se opreste in mers.

 

Pentru pct. 2. Nu ai scanteie pe niciun piston? Aici se pare ca te-a lasat bobina de inductie(vad ca ai euro3)

- Scoate fiecare fisa cu motorul pornit si vezi ce se intampla... Daca bobina este ok ar trebui sa ai scanteie macar pe un piston respectiv bujie.

- Faptul ca se opreste in mers(motor cald) este datorita unui senzor TPS (senzor clapeta acceleratie), cu motorul rece ar fi fost de la IAC.

 

Senzor dintre motor si cutie???

 

Pai ori cutie ori motor...intre nu exista. Mai mult ca sigur te-a pus sa schimbi senzorul de crankshaft(senzor citire arbore cotit-vibrochen)

 

Nu avea nici o legatura cu problemele tale.

Share this post


Link to post

Azi am fost la un servis care repara numai daewoo si pana la urma ma trimis la electrician cica nu alimenteaza calculatorul(ca ia pus testerul),electicianul a demontat ceva sub alternator si pana la urma a pornit la sfert,am mai pornit de cateva ori si mergea bine!am ajuns acasa si dupa 2 ore cand am vrut sa plec nu a mai pornit,acum pompa de benzina merge cand pui contactul dar nu ii da scanteie,am schimbat si bobina si tot nimic,am verificat din nou toate sigurantele si sunt bune,nu stiu ce sa zic,am masina de5 ani si pana acum nu am avut niciodata probleme!

Share this post


Link to post

Buna seara !

Sunt nou pe acest forum si asta deoarece mi-am cumparat acum un matiz din 2008 tip varianta MF484 / F8CV

Sper sa nu deranjez cu problema mea pe care o am la motor.

Treba se desfasoara cam asa: pornesc motorul la prima cheie merg cu masina cat meg si deodat din 3 buji mai raman cu doua una se intrerupe merge ce merge intrerupt si apoi isi revine intrun traseu de 5 km pot avea doua astfel de eveminente sau doat 1 sau alte dati nici unua .

In bord nu se aprinde nici un martor.

Precizez ca bujiile sunt noi, uei corespunzator , benzina 99

Cer scuze daca am gresit yubrica de postare

Share this post


Link to post

Fisele cum sunt?


Benzina poti pune linistit normala, nu de 99.

Share this post


Link to post

Salut ,

 

In primul rand, cand pornesti masina ai becul check aprins? Exista posibilitatea sa nu-l ai (a fost scos, posibil intentionat) si atunci sa nu-ti dai seama ca motorul are o problema...

 

Posibil sa ai o problema cu unul dintre injectoare sau debitul insuficient al pompei de benzina (trebuie verificat) cum de altfel trebuiesc verificate firele de masa atat motor cat si caroserie.

 

Nu ar fi exclusa nici posibilitatea sa ai unul dintre modulele bobinei de inductie "busit" (trebuie verificat)

 

Spor.

Share this post


Link to post

Si cum pot verifica daca una dintre bobinele de inductie sunt busite?

cum mam uitat eu bobina de inductie este capsata total

 

Share this post


Link to post

Scoti cate o fisa.Daca pisca, e bune bobinele :D

Pai daca nu ar funcționa ,asi merge in doua bujii tot timpul dar la mine când merge bine când face figuri . Becul check funcționează ,adică se stinge după ce am dat cheie .Voi mai face si alte verificări mentionate de voi.

Fisele cum sunt?

 

Benzina poti pune linistit normala, nu de 99.

Fisele sunt noi bujii noi champion

Share this post


Link to post

Am sa postez un printsceen cu speranta ca cineva (cu mai multa "scoala" decat mine) imi poate spune ce nu este in ordine in poza. Mentionez ca nu apare nici o eroare care sa genereze aprinderea becului "Check engine" si totusi, numai la pornirea la rece (prima de dimineata), motorul porneste frumos, apoi functioneaza neregulat ciclic, pana se incalzeste cat de cat.post-43434-0-33122300-1441900359_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Da de unde ai tu soft? Si interfata?sunt originale.daca ai asa ceva tre sa sti sa le interpretezi .altfel degeaba.

Share this post


Link to post

E o interfata pe elm327 si soft de pe net cel mai probabil. E clona, nu e tester original. Cred ca e sub 100 de lei investitia in asa ceva, conditia e sa fie e3 masina

Share this post


Link to post

Salutare, vin si eu cu o problema.

E normal ca masina sa mearga numai cu avansul la maxim?

daca mut pozitia mai pe mijloc da sa moara.Masina este euro 2.

Multumesc

Share this post


Link to post

Sa nu fie sarita de la punct, zic si eu. Sau sa ai compresia foarte proasta. In rest la delcouri nu ma pricep...

 

Edit moderator: Ti-o cauti !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Faptul ca ai delcoul pozitionat la maxim nu.i bine. Sigur ai un consum exagerat de mare.

 

Problemele vin de la :

 

Pozitia clapeiei de acceleratie( prea mult aer) Ai umblat cumva pe la surubul de reglaj al clapetei? (poate nu tu...)

Un IAC murdar, un PCV infundat, furtune de vaccum crapate(vezi pierderile de vaccum), culbutori nereglati.

Posibil si cum au spus colegii ... adica sa ai distributia sarita sau ne pusa la punct.

Dupa ce rezolvi cu verificatul si remediatul celor de mai sus poti face si cele doua reset-uri ECM & IAC.

 

Miros de benzina ne arsa cumva?

 

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturi.

Acum sa mentionez ce s-a facut la masina si cum s-a ajuns la asta.

La un moment dat nu mai tragea cum trebuie si nu mai accelera mai mult de 110km/h.

Si am fost la service(radacini) si au zis sa schimb senzorii de pe clapeta (acceleratie si aer).i-am schimbat, tot la fel, in plus nu mai statea nici la ralanti cum trebuie,oscila.

Am fost inapoi si au verificat distributia in fel si chip si aparatul ala cu lumina care imi scapa acum cum se numeste, era la punct.

Au pus testerul totul era in parametri.Au zis sa schimb axa cu came, am schimbat-o.

S-a vazut o imbunatatire in sensul ca accelera mai repede in primele 3 trepte la a 4-a deja nu mai era ok si cand ii dadeam 5 ziceai ca apas pe frana.

A mai trecut ceva timp si s-a stricat senzorul de acceleratie de imi murea cand vroiam sa plec de pe loc si nu se accelera deloc apasam pe acceleratie degeaba.

Am fost iar la radacini si am schimbat ala a mers ok(nu mai murea cand plecam de pe loc, dar la fel nu mai mult de 110) vreo 2 saptamani dupa care iar a inceput sa nu se mai accelereze ,am fost iar la ei si au inlocuit de proba tot ce se putea toti senzorii,sonda lambda, calculatorul,galerie, MAP, verificat presiunea la pompa de benzina si tot la fel au zis iar ca e axa cu came(intre timp iar nu mai statea la ralanti)

Au schimbat-o, si tot la fel dadea in nas cand acceleram dar statea la ralanti.

Au zis ca nu stiu si nu au ce sa-i faca.

Am chemat acasa niste mecanici si au zis ca trebuie segmentat motorul am facut si asta, se observa imbunatatire dar tot intarzie sa accelereze, si acum merge pana la 120.

Share this post


Link to post

Scoate fum ceva? Poate ai o(niște) supape care nu inchid bine si scapi compresie. S-a verificat compresia inainte de segmentare?

Share this post


Link to post

Compresia era ok,nu mai stiu exact cat si am uitat sa mentionez ca au fost si simeringurile de la supape au fost schimbate, nu scoate fum.

Share this post


Link to post

Buna seara! Am si eu o intrebare.. Sau poate mai multe.. Am un matiz din 2007, euro 3. Am instalatie gpl din fabrica, BRC. Problema este ca se trece mult mai greu pe gaz ca inainte cand motorul e rece. Cand se incalzeste, se trece normal. De la ce sa fie?

Alta problema mai are la pornire.. Nu mai porneste din prima.. Uneori o ia, dar de multe ori, nu.. Mai des o ia camd e motoru rece. Am pus-o la tester si ingineru de acolo mi-a zis ca e vorba de un senzor de sub clapeta de acceleratie si pe axa cu came, ceva de genu. Sa fie de la asta? Ma gandesc sa mai intreb inainte sa cumpar ceva. Cam cat e unu? Multumesc!

Edited by Micris

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...