Jump to content
Sign in to follow this  
Doru

Sistemul De Alimentare Cu Carburant La Matiz

Recommended Posts

Vezi AICI discutia despre ce tipurile de benzina.

Share this post


Link to post
Salut, baieti!

Am fost la mecanicul meu cu care am vorbit ieri. Din fericire, nu e nici o problema: era o amarata de siguranta care nici macar nu era arsa ci doar nu facea un contact. Nu dadea curent la bobina, zicea mecanicul. Acum s-a rezolvat si merge brici. O problema este ca la relanti se aprinde "check engine" iar cand o turez se stinge. Ce ar putea fi? Vreun senzor murdar sau vreun contact imperfect pe undeva?

 

salut!aceeasi problema o am si eu , dupa ce am citit postul tau cind ziceai ca sigurantele nu fac contact le-am luat la rand , le-am verificat si apoi a pornit, am mers doua zile , apoi iar nu a mai pornit :o . Caind i-am dat o cheie s-a auzit pompa a dat sa porneasca si s-a oprit.Am mai incercat s-o pornesc si degeaba, nici pompa nu se mai aude...sigurantele le-am verficat si tot nu porneste...un sfat imi dati va rog!!!

Share this post


Link to post

Pompa de benzina se poate infunda?Ca la mine in loc sa bazaie rotund , in seara asta a bazait balbait asa si la un mom dat a dat sa se opreasca...am accelerat-o sa nui moara motorul.Pe drum la un mom dat cand am accelerat mai tare adica pedala la blana , nu se tura absolut deloc.Cum pot verifica daca e pompa sau nu?

Share this post


Link to post

Ce benzina ai bagat si de unde? Petrom cumva? Te intreb ca asta am patit si eu, numai ca la mine s-a oprit si nu a mai pornit. Am ajuns tractat pana acasa, dupa ce am dat la demaror pana a murit bateria (oricum trebuia schimbata). Am incercat sa o pornesc impinsa, fara rezultat insa.

Eu aud cum amorseaza pompa de benzina, in schimb cand dau la demaror, curentul evident de la alta masina, canci, dau pana ma plictisesc de n ori ca nu vrea sa porneasca. Eu suspectez la mine benzina proasta (filtru de benzina infundat) , bujii duse sau altceva care imi #$%^ aprinderea.

Edited by Tyby_G

Share this post


Link to post

De la petrom am bagat benzina...Astazi in schimb am mers "pe rosu" sa spun asa ceva chilometri...Totusi cum verificam pompa asta???

Share this post


Link to post

Superb, si eu tot de la Petrom, tot dupa ce am mers pe rosu pentru ca am venit de la Focsani, si imediat dupa ce am alimentat a murit si masina, la 200m de benzinarie! Daca e de la benzina (verific eu dimineata) propun sa mergem maine sa facem un foc de tabara vis-a-vis de TV-Galati ! :D

 

L.E. Pompa nu stiu daca se poate verifica intr-un fel eu o sa schimb maine filtrul de benzen apoi bateria si daca porneste atunci e de la mizeria din benzina.

Edited by Tyby_G

Share this post


Link to post

A mai patit cineva problema expusa de catre mine si tyby g mai sus?

Share this post


Link to post

Din pacate vremea si amplasarea masinii in noroi nu-mi permite accesul sub ea, pentru a schimba filtrul de benzina, oricum o sa merg astazi sa cumpar o baterie noua si sper ca pana diseara sa o rezolv.

In legatura cu benzina, din ce am inteles, si laurentziu83 a avut ceva probleme cu benzina de la Petromul de pe Saturn, spunea ca masina se comporta ciudat.

Edited by Tyby_G

Share this post


Link to post

La releul comanda alimentare combustibil v-ati gandit? Daca exista la varianta de masina pe care o detineti...

Share this post


Link to post

La mine problema se pare ca nu are legatura cu benzina, am schimbat azi bateria si filtrul de benzen si ciuciu again, nu vrea sa porneasca. Pare a fi altceva care imi #$%^ aprinderea, asa ca de ce mi-a fost ftrica n-am scapat, trebuie sa ajung in service. Anyway, just in case, nu mai bag benzina de la Petromul de pe Saturn, cred ca trec din nou la Mol.

Share this post


Link to post

Suspectez carbunele demaror (element carbune demaror).

Edited by adostar

Share this post


Link to post

La mine a fost pompa de benzina...300 de RON cu tot cu manopera.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu sper sa fie de la bobina/capac delcou sau fise bujii, nu de alta da n-am bani sa schimb si altceva, si culmea trebuie si tractata masina pana la service. :(

 

Apropo, la ce service ai fost, Ena sau Iricad?

Edited by Tyby_G
  • Like 1

Share this post


Link to post

La Focsani, am schimbat-o ca aici m-a lasat.

Share this post


Link to post

Am rezolvat-o si eu astazi, a fost de la APA din capacul de delcou (care oricum era dus si s-a schimbat impreuna cu rotorul), cumulata cu bujii extra-afumate (s-au schimbat si astea cu NGK-uri noi). Acum la prima pornire care o mai fac la rece o sa purced a da si un reset urmat de un ilde learn ca am relanti-ul cam imprastiat. :D

Share this post


Link to post

Eu dupa ce am schimbat pompa imi indica acul aiurea.Mai exact cu pompa veche,dupa ce faceam plinul mergeam la drum intins fvreo 180 km fara ca acul sa se miste vre-un pic.Acum astazi dimineata am vazut ca intr-o suta de km acul a ajuns la jumatate ultimei liniute din dreapta(de la plin)Am alimentat si...stupoare au intrat 5,4 litri...Acum la intoarcere in 260 de km am consumat jumatate de rezervor .E ok?

Share this post


Link to post

Pai acum e ok.Inainte nu arata bine acul.

Share this post


Link to post

Segmentez motorul de la Matiz si m-am lovit de o problema in legatura cu injectoarele. Mecanicul zice ca un injector (culmea nou) nu ar fi functionat cum trebuie si mi-ar fi bagat benzina ca nebunu' in cap piston. Acu problema este ca tre' sa schimb toate 3 injectoarele din cauza ca, spune mecanicu', daca nu dau presiune egala nu imi va porni si ma rog alte probleme. Este indicat sa le cumpar pe toate 3 noi?

Share this post


Link to post

Salutare,

Am un matiz din 2004, injectie, cca. 60.000 km sh, luat in martie 2008, mers fara probleme pana acum 2 luni...de atunci nu prea mai vrea sa porneasca...i-am schimbat bateria...am reusit cu greu sa o pornesc. Peste o sapt (nu prea se merge cu el) iar nu a mai vrut. Un vecin (mecanic) mi-a verificat daca am scanteie si pana la urma a scos un furtunel dp nush unde si mi-a zis doar sa pun contact fara demaror...ok am facut si a luat-o. Trebuie sa-i schimb si filtrul de benzina (nu stiu cat de greu poate fi), dar acuma nu mai porneste deloc...am incercat sa amorsez de mai multe ori pompa (cum mi-a zis vecinu') si dupa aia sa dau la demaror dar nu mai vrea deloc. Treaba e ca atata vreme cat am mers cu el des nu mi-a facut probleme, chiar daca trebuia sa amorsez de 2 ori ca sa o pornesc...foarte rar. dupa 2 sapt de stat nu mai vrea si gata. Eu personal suspectez pompa desi bazaie frumos tot timpul...Mentionez schibat bujii etc...

Vreo opinie?!

PS: de vecin dau f greu :(

Share this post


Link to post

Referitor la filtrul de benzina se schimba usor daca ai o rampa sau elevator, daca nu e nasol ca se afla langa roata dreapta spate, la cealalta problema vezi daca functioneaza pompa de benzina, scanteie am inteles ca da.

Share this post


Link to post
Referitor la filtrul de benzina se schimba usor daca ai o rampa sau elevator, daca nu e nasol ca se afla langa roata dreapta spate, la cealalta problema vezi daca functioneaza pompa de benzina, scanteie am inteles ca da.

 

Am garaj...trebuie doar sa o bag la manual in garaj si sa ma bag sub ea...Pompa functioneaza, dar nu stiu daca in parametrii...daca o pornesc fuge ca nebuna nu am probleme, dar dupa cateva zile nu mai "benzineste" daca poti pls da-mi detalii pe PM sa nu incarcarcam forumul...eram curios doar cum se schimba filtrul...am garaj incalzit...ma bag eu sub ea cumva...scule am ...numai ca nu ma pricep la reparat carute... am vazut pe filtrul nou ca se prinde intr-un surub...si peresupun ca furtunele se prind in coliere sau in ce? daca era numai de la filtrul de benzina, banuiesc ca nu-mi tragea bine etc...dar cum am mai zis in timp se dezamorseaza "ceva" si foarte greu isi revine..acuma deloc :)

ms anticipat!

Share this post


Link to post

Ca locatie ti-am spus unde se afla si e la vedere, ca prindere are un colier care are un surub dupa ce l-ai desfacut poti sa scoti filtrul binenteles dupa ce scoti si cele doua furtune si un cablu care este conectat la filtru printr-un papuc.

Share this post


Link to post

salut!

 

matiz E AC 2008

 

daca ma poate ajuta cineva va rog!

de ceva vreme nu-mi mai merge, nu se mai aprinde in bord martorul luminos pt rezervor gol.

am ramas in drum fara benzina din cauza asta , eu stiind ca acel bec se aprinde cand rezerva de combustibil scade la aprox 5 litri (asa scrie in carte) nu am alimentat stiind ca acesta ma anunta.

intrebarea mea este ce defect are:

sa fie pompa de benzina, sau vreo siguranta arsa , vorbesc de siguranta pt ca pana sa apara acest defect cand puneam contactul se aprindeau toti martori iar acum acesta nu se mai aprinde.

 

care sa fie problema?

Share this post


Link to post

Crezi ca daca postezi de 4x aceeasi problema se rezolva mai repede ? Lasa ghicitorile si mergi la service, ai masina in garantie, dupa cum declari.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

 

"sa fie pompa de benzina, sau vreo siguranta arsa , vorbesc de siguranta pt ca pana sa apara acest defect cand puneam contactul se aprindeau toti martori iar acum acesta nu se mai aprinde".

 

Cand pui contactul (inainte de pornire), cu siguranta, martorul nivel minim combustibil nu se aprinde ci doar atunci cand se atinge nivelul de rezerva al benzinei. Cum a scris si Tolin, mergi in service ca-i masina in garantie. Posibil sa fie beculetul ars din tabloul de bord sau mai sigur sonda din rezervor. Si pe viitor, nu mai merge cu rezervorul uscat ca te va paste foarte curand o pompa de benzina noua, pe care, s-ar putea sa nu ti-o inlocuiasca pe garantie! ;)

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...