Jump to content
Sign in to follow this  
Doru

Sistemul De Alimentare Cu Carburant La Matiz

Recommended Posts

- n-am idee,in aer trebuie sa aiba o rezistenta suficient de mare cat sa nu permita un curent care sa aprinda filamentul becul;

- se inlocuieste cu unul similar.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am scos mufa de la pompa si s-a stins martorul,deci clar e de la senzor.

Nu se gaseste oare in comert acea piesa?

Daca are cineva o pompa defecta as dori sa cumpar eu acel senzor.

Share this post


Link to post

Un a masurat nimeni senzorul de nivel minim?

Aveam nevoie de valoarea lui pentru a o folosi la o simulare de avertizare sonora "nivel minim" :thumbl:

Share this post


Link to post

Nu-i suficient sa iei ca semnal declansator caderea de tensiune de pe bec ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

O intrebare pentru cei care au demontat rezervorul de benzina, sau au schimbat furtunul de alimentare:

Intre furtunul de alimentare si gura (teava mica) de umplere a rezervorului, mai este vreo garnitura sau manson de etansare?

Alimentand la benzinarie, am observat ca aproape toata benzina curge pe jos.

M-am bagat sub masina si am constatat ca furtunul de alimentare nu mai este etans pe teava rezervorului, colierul de otel nu mai strange astfel incat sa etanseze, rezultant un joc considerabil intre furtun si stut (aproximez la 2-3 milimetri).

 

Ar trebui sa schimb furtunul de alimentare, sau mai este vreo garnitura pe acolo care dintr-un motiv sau altul a disparut?

 

Am verificat cu atentie si nu am descoperit nici o spartura in furtun sau rezervor.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

O intrebare pentru cei care au demontat rezervorul de benzina, sau au schimbat furtunul de alimentare...

 

Sper sa te ajute...

rezervor.pdf

Share this post


Link to post

Multumesc @srulz.

Am studiat imaginea asta, nu pare a avea un manson sau altceva de etansat pe gura de alimentare a rezervorului.

Incredibil cum s-a putut largi furtunul de alimentare si colierul.

Sau s-a stramtat gura rezervorului :mrgreen:

Share this post


Link to post

Valiman, am patit si eu mai demult chestia asta. M-am dus la Peco si toata benzina mi-a curs jos. La cel mai apropiat service la care am fost mi-au spus ca mi-a furat bezina si n-a mai bagat furtunul la loc. S-a confirmat, la cateva zile a sunat politia la usa, ghinionistul de hot furase benzina si de la Matizul sotiei sefului politiei locale. Acesta a dat dispozitie la subalterni sa-l prinda, acestia l-au prins in scurt timp si acum faceau reconstituire pe la toate Matizurile de la care furase.

Dupa acest eveniment eu am montat un colier suplimentar, langa cel original care se desface usor cu patentul prin strangere. Am folosit unul care se stange cu surubelnita sau cheia fixa. De atunci n-am mai avut probleme.

Share this post


Link to post

Multumesc @vidax, asta cred ca este solutia pe care trebuie s-o aplic.

Share this post


Link to post

Salut!

Va rog sa-mi spuneti unde este pozitionat CONTACTORUL NIVELULUI DE COMBUSTIBIL la Tico ( nu imi indica nivelul de benzina) firul respectiv atarna liber si nu stiu unde trebuie pus. Multumesc!

 

Am si eu cam aceeasi problema la Ticostan: nu mi se mai ridica acul la indicatorul de benzina. Stie careva cum vine firul de la rezervor, eventual cam ce culoare e, si unde se duce? (mai precis care e traseul de la rezervor la indicator, ca sa stim si noi cum remediem problema).

 

Multumesc mult!

Share this post


Link to post

Ok revin cu problema mea la Matizul meu euro2.

 

Problema cu martorul de nivel minim(nu acul)

 

Pana acum ramasese aprins martorul indiferent de cata benzina aveam. Am schimbat pompa de benzina cu tot cu senzor. Am luat-o de pe un matiz functional dar nu stiu daca ii functiona martorul.

 

Acu vad ca nu da nici un semn sa functioneze.

 

@Tolin zi-mi te rog cum sa verific senzorul.

 

Sa il tai de pe pompa si apoi sa il masor cu aparatul in apa si apoi in aer?functioneaza in apa?

 

Daca ar fi funtionat ar fi trebuit sa se aprinda de cand pun contactul?

 

Are ceva ca becul original din bord de 3w a fost inlocuit cu unul de 5w de pozitie?( a functionat asa cu vechea pompa o perioada buna de timp)

 

Ma ia disperarea cu martorul asta si sunt cam mort fara el.

 

LE: am uitat sa precizez ca imediat cum am schimbat pompa s-a si stins martorul din bord.

Share this post


Link to post

Azi am desfacut pompa din nou si am facut masuratori.

 

Am masurat cu Ohmetr-ul setat pe 20 k

 

Cu senzorul scufundat in apa dadea valoarea 4.17

Cu senzorul in aer dadea aceiasi valoare 4.06.

 

Trag concluzia ca nici zenzorul asta nu e bun.Am avut ghinion.

 

Am zis sa verific si sistemul inclusiv becul,facand contact pe mufa care vine pe pompa intre pinii care duc la senzor.

Becul se aprindea cand scurtcircuitam pinii.

post-22275-042436800 1296576622_thumb.jpg

post-22275-019045600 1296576640_thumb.jpg

Share this post


Link to post

salutare,am o mare problema . am desfacut delcoul si l-am curatat si capacul deasemeni dar cand l-am montat inapoi am uitat sa tin seama cum le-am demontat si am schimbat pozitiile lor. cand am vrut sa mai pornesc gargarita nu a mai pornit si imi uda bujiile. spuneti-mi va rog ce e de facut?

Share this post


Link to post

ai aci o schema

salutare,am o mare problema . am desfacut delcoul si l-am curatat si capacul deasemeni dar cand l-am montat inapoi am uitat sa tin seama cum le-am demontat si am schimbat pozitiile lor. cand am vrut sa mai pornesc gargarita nu a mai pornit si imi uda bujiile. spuneti-mi va rog ce e de facut?

post-27626-0-23763400-1301918941_thumb.png

Share this post


Link to post

cine ma poate ajuta in rezolvarea urmatoarei probleme: un prieten a bagat in rezervorul Matizului, la aprinderea becului indicator benzina, din greseala, 10 litri de motorina (in loc de benzina); evident motorul nu mai porneste. Cum se poate scoate toata motorina din rezervor, fara a-l demonta???

Multumesc anticipat.

Edited by costinel

Share this post


Link to post

Se desface colierul racordului de la buson la rezervor, cel de la intrarea in rezervor (se poate vedea prin fata rotii dreapta spate) se indeparteaza racordul, se introduce un furtun in rezervor si se scoate pe cat posilbil toata motorina, apoi se monteaza la loc racordul si se face plinul de benzina pt. a dilua oricat de mult posibil restul de motorina ramasa in rezervor.

Share this post


Link to post

Nu exista vreun filtru, vreo sita la intrarea in rezervor, acolo? Ar intra furtunul?

Share this post


Link to post

Cred ca e o clapeta, am incercat si eu o data sa introduc un furtun de 8 sau 10 si nu a mers, poate si pt. ca racordul are un traseu cu mai multe curbe.

Share this post


Link to post

Multumesc mult pentru sugestie. Am efectuat azi operatiunea impreuna cu prietenul, am scos evident si bujiile si le-am curatat - la pornire, cateva minute, a scos fum negru-albastrui ca la balamuc. Am reusit sascoatem cam tot lichidul din rezervor.

Inca odata - mii de multumiri!

Edited by costinel

Share this post


Link to post

Cu placere ! Ma bucur ca ati rezolvat-o ! :thumbl:

Edited by Tav

Share this post


Link to post

salutare poate cineva sami spuna si mie cum se schimba filtrul de benzina la matiz am ancercat sa al schimb dar nu am putut sa scot cele doua mufe.

Share this post


Link to post

buna ma poate lamuri si pe mn cineva ,pana acum masina mergea ok ,dupa ce am bagat benzina de la celly am mers cativa km buni cu ea .inka mai am jumatate de rezervor dar de vreo doua zile merg ce merg iar cand se incalzeste motorul nu se mai acelereaza si se opreste daca incerc sa o pornesc nu mai vrea, daka stau sa se racesca porneste la prima cheie.de la ce poate fi ? :( :(

Share this post


Link to post

Ajutor !

 

Stie cineva unde as putea gasi, de cumparat, senzorul temperatura - presiune gpl ?

Imi comuta pe benzina si cei de la Radacini Plevnei mi-au spus ca senzorul asta este defect, dar ca nu-l au si ca nici la Craiova in depozit nu exista.

Eu am Matiz, dar mi-au mai spus ca este acelasi senzor ca la Nubira, pentru instalatie de gaz BRC.

 

Toate bune !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...