Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme La Cutia De Viteze Si Ambreiaj Matiz

Recommended Posts

Am rezolvat :uff:

 

Am fost la service`ul Sebastian care e in capatu` strazii mele...mi`au facut o constatare (care au uitat sa imi ceara banii pe ea) si mi`au reparat`o pe 320 RON (si curatzarea aerotermei inclusa in pretz)

Problema era in cablurile de la schimbator

Erau inelele rupte..Pot spune ca am scapat ieftin, dar am tras`o pe sperietura :P

Edited by Mircea
NU mai folosi limbaj IRC!!

Share this post


Link to post

Bravo. Stai linistit cu constatarea, ca si-au scos ei banii. Un cablu de timonerie bate pe la 100RON.

Share this post


Link to post

Ieri dupa ce am pus benzina, ma urc in masina sa plec, pornesc motorul si cand sa plec un scartait metalic cum s-ar freca ceva, metal pe metal. O secunda a durat zgomotul dupa care nu a mai facut. Sa fie oare ambreiajul? :)

Share this post


Link to post

baietzi...am si eu o problema...

 

ambreiajul meu a inceput sa tina foarte foarte jos...dupa o portiune de 5% din toata cursa pedalei. am observat ca se scoate si destul de greu din tr I iar cand bag in R caraie mereu k si cum ambreiajul nu ar fi complet calcat.

 

ce naiba o avea...cablu...sau rulmentu de presiune?!

mentionez ca masinutza are aproape 90 000 km :rolleyes:

Share this post


Link to post

Regleaza-i cablul de actionare.

Share this post


Link to post

Salut. Am o mica problema cu buburuza mea cam de la primii 5 000km (acum are cam 65 000km ), a inceput pedala de ambreazj sa vibreze pot spune chiar ca pur si simplu sare in functie de turatiile motorului. Am fost la 3 service-uri nimeni nu stie ce are, am vorbit cu cei de la craiova au trimis 2 specialisti nu au stiut ce sa ai faca au schimbat disc de mbreaj, rulment de presiune, volanta , nimic vibratiile in pedala tot acolo sunt . Dupa vreo doua luni de service-uri m-am lasat pagubas. Toti sunt prosti si spagari. Daca cineva are vreo idee sau s-a mai intilnit cu defectul acesta va rog contactati-ma. Merci.

Share this post


Link to post
Salut. Am o mica problema cu buburuza mea cam de la primii 5 000km (acum are cam 65 000km ), a inceput pedala de ambreazj sa vibreze pot spune chiar ca pur si simplu sare in functie de turatiile motorului. Am fost la 3 service-uri nimeni nu stie ce are, am vorbit cu cei de la craiova au trimis 2 specialisti nu au stiut ce sa ai faca au schimbat disc de mbreaj, rulment de presiune, volanta , nimic vibratiile in pedala tot acolo sunt . Dupa vreo doua luni de service-uri m-am lasat pagubas. Toti sunt prosti si spagari. Daca cineva are vreo idee sau s-a mai intilnit cu defectul acesta va rog contactati-ma. Merci.

 

am avut si eu problema cu pedala care zumzaie si apoi topaie

Si facea un zgomot ingrozitor. A fost din cauza ca rulmentul de presiune atingea in soare.Era si placa putin ovalizata.Sa rezolvat prin inlocuirea placii si rulmentului.

Share this post


Link to post

Zgomotul provenea de la cablul de ambreiaj ...unde vine prins de pedala,si eu am aceeiasi problema si nu cred ca este de la disc,placa sau rulment. Eu am lasat pedala mai jos si nu mai facea nimic,insa nu mai lua viteza maxim speed era 100km/h.Am mai ridicat un pic pedala si mai tremura foarte putin. A incercat cineva sa mai stranga pedalierul ?

Share this post


Link to post

Baieti am si eu nevoie de un pic de ajutor. Aseara am pornit masina sa plec acasa...motorul a pornit dar masina era turata desi eram pe liber, a revenit la normal dupa vreo 10 sec, si am plecat... dupa vreo 200 de metri in care imi intra foarte greu in viteze, la o intersectie s-a oprit. cind am pornit-o nu mai intra deloc in viteza iar nenorocita de pedala de ambreiaj era la fund si nu revine...este cumva cablul de ambreiaj care s-a dus?

Share this post


Link to post

Verifica daca mai ai cablul de ambreiaj intreg sau daca e rupt. E posibil sa fie si placa de presiune...

Share this post


Link to post
Verifica daca mai ai cablul de ambreiaj intreg sau daca e rupt. E posibil sa fie si placa de presiune...

hmmm doar ce am vorbit cu mecanicul trimis la fata locului si mi-a zis ca e placa...care cumpara un matiz ca nu mai pot. toate pica la el... :wallbanger:

Share this post


Link to post

Chestiile astea nu pica de unele singure. Masina nu are nici o vina..

Share this post


Link to post

Acum cateva zile am mers cu matizu' unui prieten din bloc si am observat un lucru destul de ciudat: la apasarea ambreiajului, cand pedala trecea de jumatatea cursei se ducea in gol pana la podea. La ridicare imi arunca piciorul si daca nu incordam serios piciorul se oprea motorul , prima data era sa imi "zboare" genunchiul in volan :D . I-am spus si lui ca e cam ciudat si mi-a raspuns "orice ambreiaj tre' sa aibe juma' de cursa moarta". I-am mai zis ca la mine nu e asa si nici n-am mai intalnit la alte masini pe care le-am condus. Mi-a mai spus ca o data i s-a rupt cablul de ambreiaj si ca i l-a pus un "meserias" pe rampa.

Intrebarea mea e : e normal sa fie asa ? sau "meseriasul" decat i-a pus cablul fara ii mai regleze cursa la pedala...

Share this post


Link to post

La fel face si al meu: la jumatatea cursei(aproximativ) are un hop. Inainte si dupa acest hop forta de apasare necesara este infima. Intr-adevar, la ridicarea piciorului, la acel "hop" simti ca a cuplat insa nu exista cursa libera. Nici la cel in care te-ai urcat tu nu exista cursa libera. Si da, mi se pare normal ca ambreiajul sa se apese foarte usor si sa simti unde cupleaza. M-am urcat in mai multe matizuri dar la 90% din ele iti trebuie o forta mai mare sa poti sa-l apesi.

Share this post


Link to post

Salutare,dupa un drum de aproximativ 600 km la intoarcerea spre casa cand am intrat in bucuresti am observat ca in tr 1 intra mai greu ca de obicei.Sa fie din cauza uleiului din cutie ? ( sa se fi subtiat ) am lasat masina parcata circa 1 ora,am plecat cu ea si intra foarte frumos in tr 1 nu mai era nici un fel de anomalie.

Share this post


Link to post

Si asta, si dilatarea pieselor.

Share this post


Link to post
Acum cateva zile am mers cu matizu' unui prieten din bloc si am observat un lucru destul de ciudat: la apasarea ambreiajului, cand pedala trecea de jumatatea cursei se ducea in gol pana la podea. La ridicare imi arunca piciorul si daca nu incordam serios piciorul se oprea motorul , prima data era sa imi "zboare" genunchiul in volan :D . I-am spus si lui ca e cam ciudat si mi-a raspuns "orice ambreiaj tre' sa aibe juma' de cursa moarta". I-am mai zis ca la mine nu e asa si nici n-am mai intalnit la alte masini pe care le-am condus. Mi-a mai spus ca o data i s-a rupt cablul de ambreiaj si ca i l-a pus un "meserias" pe rampa.

Intrebarea mea e : e normal sa fie asa ? sau "meseriasul" decat i-a pus cablul fara ii mai regleze cursa la pedala...

 

Cablul de ambreiaj este prea strans.Am patit si eu dupa ce am schimbat placa de presiune.Meseriasii din servis au strans cablul mai mult.Dupa ce l-am reglat corect pe o rampa merge usor ca la o masina normala.

Share this post


Link to post

Ce intelegi prin cablu de ambreiaj prea strans?

Din cate am vazut eu, cu cat strangi mai mult cablul cu atat se ridica mai mult pedala. Daca il strangi prea tare se ridica de nici nu mai ajungi la ea. Invers, daca slabesti cablul, pedala coboara la podea. Pedala in sine nu se regleaza. Cablul il reglezi in asa fel incat pedala de ambreiaj sa fie la acelasi nivel cu cea de frana, atata tot.

Ce anume ai reglat mai mult de atat?

Edited by Belbody

Share this post


Link to post

De ceva vreme cand sunt cu a 2-a la 50 si bag a treia cam agata :| oare ce e ca ma duc maine la service si le dau cu masina in cap ca la cate probleme mi-a facut o vand si-mi iau dacie :|

Share this post


Link to post

Daca masina ta este noua ,vezi sa nu ai si tu ce am avut eu(la cutie).

Share this post


Link to post

Pai e noua... unic proprietar... an 2007... da-mi si mie un hint in caz ca nu gasesc :D

Share this post


Link to post
Cablul il reglezi in asa fel incat pedala de ambreiaj sa fie la acelasi nivel cu cea de frana, atata tot.

Sa fie cu un cm mai sus decat pedala de frana :)

 

De ceva vreme cand sunt cu a 2-a la 50 si bag a treia cam agata :| oare ce e ca ma duc maine la service si le dau cu masina in cap ca la cate probleme mi-a facut o vand si-mi iau dacie :|

Regleaza cablul de ambreiaj cum am zis mai sus si inlocuieste uleiul din cutie cu ulei corespunzator (daca nu ai deja, pentru ca cei din service pun numai tampenii). Daca tot mai face, la garantie pentru inlocuit sincronul 2-3.

Share this post


Link to post

Astazi am fost pe transfagarasan.. la dus toate bune si frumoase ,insa la intoarcere abia o bagam in viteze...daca nu o urcam in ture mult nu intra de nici o culoare. Am mers asa cativa km apoi am tras pe dreapta si am mai strans cablul de ambreiaj si apoi si-a revenit. Care sa f fost cauza ? se slabea singur asa ( cursa pedalei nu era modificata ) sau este semn ca cedeaza componente din ansamblul ambreiaj ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...