Jump to content
Sign in to follow this  
george39850

Nubira- Lacetti Probleme Tehnice

Recommended Posts

Salutare, am o Chevrolet Nubira din 2004, si saptamana trecuta a inceput sa se intample cu ea ceva straniu: volanul sa inclinat spre stanga cu 10-15 grade, adica sa nu intelegeti ca trage, merge f bine numai ca linia volanului in mersul drept este putin spre stanga (15 grade). Am facut de 3 ori unghiurile de fuga al masinii - fara probleme. Si sa mai intamplat ceva saptamana trecuta - masina are o miscare de barcuta pe valul marii cand trece peste denivelare cu caciucurile din dreapta, mai ales cand trece cu roata dreapta spate. masina are 26600 Km, si pana acum nu am avut nici un fel de probleme.

Ce parere aveti? pot fi amortizoarele sau basculele din spate/fata nu stiu ce sa cred...

Share this post


Link to post

Salut, cred ca iti trebuie o inspectie mai seroasa la service pe elevator, vezi sa nu se fi desprins ceva pe la suspensie ( bara stabilizatoare? ). Cei care au verificat unghiurile la roti s-au uitat si ei un pic pe sub masina?. De la bascule nu cred sa fie, ai avea si zgomot, dar cum spui ca nu sunt probleme...

Share this post


Link to post

In primul rand, completeaza locatia in profil.

In al doilea rand, cum s-a intamplat asta? Asa, peste noapte?

Share this post


Link to post
In primul rand, completeaza locatia in profil.

In al doilea rand, cum s-a intamplat asta? Asa, peste noapte?

Nu sa intamplat in nici un fel, miercuri era doar putin miscat volanu, vineri si mai spre stanga, sambata dimineata am mers la service, iau facut unghiurile si tot la fel volanul spre stanga, in seara asta o sa va fac si niste poze sa va arat.

Duminica am mers cu ea la drum lung si am observat si miscarea ondulatorie a caroseriei. la viteze mici (de oras) nu se simte aceasta miscare, dupa 60km se simte.

Am la activ 3 masini schimbate in decursul timpului si peste 200K Km. nu sunt un incepator, dar prima data am crezut ca "sa lasat masina" ceea ce nu este asa.

Am scris aceste mesaje in ideea ca poate a mai patit cineva asa ceva, oricum merg din nou la service saptamana asta.

Va rog sa va spuneti parereea, poate daca aveti intrebari mai pot sa va dau unele "indicii".

Share this post


Link to post

Masina are miscarea... 'ondulatoare' fara denivelari in carosabil?

Share this post


Link to post
Masina are miscarea... 'ondulatoare' fara denivelari in carosabil?

Nu, miscarea ondulatorie o are numai atunci cand trec peste o denivelare, parca treci peste un val de mare.

Si uite cum sta volanu!

... nu stiu cum sa pun o poza aici!

post-1417-1152541493_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Si volanul meu are o mica inclinatie (nu mai stiu daca stanga sau dreapta) dar putin mai putin decat se vede in poza ta. Nu m-a stresat amanuntul deoarece nu am observat sa fie vreo problema la directie sau in mers.

Share this post


Link to post
Nu, miscarea ondulatorie o are numai atunci cand trec peste o denivelare, parca treci peste un val de mare.

 

Si la franare nu se observa o tendinta de a se deplasa intr-o anumita parte? Chiar daca faci unghiurile nu vei descoperi mare lucru, daca nu se aduce caseta de directie pe punctul central, de referinta . Mai mult, cauta un atelier de verificat / reparat directia care face si paralelismul dintre cele 2 axe (adica nu pun ata peste rotile spate ci pun 2 lampi pe jantele anterioare). Nimic lichid pe telescoape sau imprejurimile acestuia? :scarpin:

 

Hawkeye verifica presiunea din pneuri. Nu recomand la o vulcanizare, incearca cu un manometru dedicat sau cu cel de la un compresor auto cu alimentare de la 12 V. Mi s-a intamplat sa am 2,8 barr de la o vulcanizare cu pretentii in vreme ce se chinuiau sa ajunga la numai 2,1 barr. :-

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Presiunea pare in regula, am verificat-o la 2 benzinarii, si oricum e egala intre roti, chiar daca nu e cat afiseaza pe manometru.

Share this post


Link to post

NU mai cita mesajul anterior integral. Foloseste butonul Raspunde din josul paginii ;)

 

La frinarea pe drun drept nu se observa nimic. Doar la trecerea peste denivelari are acea miscare.

Presiunea la roti am probato zilele atea de cel putin 3 ori eu si o data cand au fost facute unghiurile, si este buna adica 2,1 atm, cat scrie in carte.

 

Si volanul meu are o mica inclinatie (nu mai stiu daca stanga sau dreapta) dar putin mai putin decat se vede in poza ta. Nu m-a stresat amanuntul deoarece nu am observat sa fie vreo problema la directie sau in mers.

Nu am zis ca masina are tendinte de iesire de pe sosea, chiar ieri am incercat-o pe drum drept, pe buc-pit autostr. la 170 am luat mana de pe volan si este super. nici o miscare.

 

Dar acum cateva zile, am crezut ca mam imbatat si nu mai vad bine, volanul este inclinat.

Nu pot sa spun ca ma bucur ca nu sunt singurul, macar nu am eu vedenii! Este ceva defect!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Pe drum perfect plan, mai ai volanul inclinat? Bucsile de la bara stabilizatoare le-ai verificat? Un test de amortizoare ai facut? Strangerile pe la piulite pe sub masina au fost verificate?

Share this post


Link to post

Pe drum plan perfect masina merge f bine. A fost verificat de catre dibas (sambata) tot ansamblul fata. ... fara rezultat.

Cum se face acest test de amortizoare? Este un test vizual? are scurgeri nu mai este bun/ nu are scurgeri este bun? Trimitema undeva in Bucuresti ...

 

Da volanul este la fel de inclinat!

Si pe drum drept...

 

Apropo, masina are 26000 km. in 2 ani!

Share this post


Link to post

Fa-ti un test de amortizoare. Asta se face in orice service mai rasarit, ca sa nu mai zic de computest in Vitan. Dupa test o sa ai un grafic cu parametrii fiecarui amortizor. Daca masina nu trage stanga, nu trage dreapta, la un test de geometrie ti se poate pune volanul drept. Normal, dupa ce ai facut geometria volanul TREBUIE sa stea drept. De acolo se incepe.

Share this post


Link to post
A fost verificat de catre dibas (sambata) tot ansamblul fata. ... fara rezultat.

 

Pai si pe spate nu ai verificat? Daca masina are tangaj e ceva pe puntea spate... Incearca sa faci o fenta de evitare undeva la 30-40Km/h si vezi daca se stabilizeaza rapid traiectoria. daca nu, cauta la puntea spate, ori amortizoarele ori la bara stabilizatoare. Lacetti stiu ca are amortizoare cu gaz, cred ca nu se observa prea multe scurgeri cand e defect. Lasa-te cu toata greutatea ta pe colturile masinii si vezi daca revine suspensia la pozitia de repaus cu oscilatii. Poti sa faci singur testul. Daca face mai mult de o oscilatie îi bai.

Share this post


Link to post

daca spui ca cel mai bun este in vitan, acolo o sa mergsa fac testul amortizoarelor.

 

 

La bara stabilizatoare spate nu mam gandit. cand voi merge in vitan voi solicita si o verificare a puntei spate. Asta ca sa nu merg ca un necunoscator la dibas.masina este in garantie inca un an.

 

 

si acum am apasat pe aripile din spate si nu a facut decat o singura miscare. cred ca mai bine o sa las un specialist sa vada asta...

Share this post


Link to post
Pe drum perfect plan, mai ai volanul inclinat? Bucsile de la bara stabilizatoare le-ai verificat? Un test de amortizoare ai facut? Strangerile pe la piulite pe sub masina au fost verificate?

Chestia asta cu volanul inclinat spre stanga am observat-o si eu. E drept ca nu se observa decat foarte putin

(pana in 5 grade as zice eu) si doar daca drumul este inclinat spre dreapta. Daca drumul este perfect plan volanul sta drept.

Nu stiu daca este o problema; Oare e normal? Daca las volanul liber merge drept fara sa traga in dreapta sau stanga.

Masina are aprox 6000 km.

Share this post


Link to post

alins75, tu nu ai nici o problema.

george39850, cel mai probabil, ai probleme cu barile stabilizatoare.

Share this post


Link to post

Am vorbit sa fac testul la vitan maine, dupa care o sa va spun daca a gasit ceva la puntea spate si la volan!

Sper sa se gaseasca defectiunile!

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema azi!

totul pornea dela roata dr spate, era intradevar nealineata cu caroseria.

Norocul este ca la aceste autovehicole totul se regleaza, si au reglat roata, de fapt dupa de a slabit roata aceasta sa tras singura la loc!

In concluzie: cautati sa faceti aliniamentul rotilor undeva unde are aparat mai bun, adica mai nou.

Cu amortizoarele... totul era de la divergenta rotilor.

Volanul... la fel.

Totul este din acel aparat.

acum merge f bine, este noua. o sa-i fac o cosmetizare si voi veni joi la intalnire sa va arat schimbarile!

george

Edited by george39850

Share this post


Link to post

Excelent! Totusi, nu te-au lamurit care a fost cauza pentru care roata aia statea ca toti dracii ai mai cocosati? De reglaj am zis si eu ieri seara ca il cred posibil, prin distantiere eventual, iar geometria si volanul, ai vazut care era cauza. Ar merita sa mergi la idiotii de la geometrie si sa le dai cu roata-n cap, data viitoare sa se uite si ei bine la ce fac.

Share this post


Link to post

Mda, ciudat ce manifestari poate sa dea o punte spate independenta care nu e reglata. Banuiesc ca n-a fost stransa bine undeva si la o groapa s-a dereglat. George, bine ca ai scapat usor!

Share this post


Link to post

Eram eu mai lamurit decat ei de ce este asa, treaba era de la o bordura "taiata" cu roata dr spate...

Numai ca atunci nu stiam ca se regleaza!

 

Ne intalnim joi la 2000, ca am o colega cu un Aveo de 2 saptamani ... micutul... o sa o aduc la intalnire.

Share this post


Link to post

Am o mare problema cu chevy al meu .

Acum vreo 6 luni volanul a inceput sa stea inclinat spre stanga cam 10 grade (destul de mult )Acum vreo 3 saptamani am fost in Grecia cand m-am intors aveam o inclinare a volanului putin mai mare...M-am dus firesc in service sa cer un diagnostic ...M-au trimis la un partener la care sa fac geometria rotilor ...Surpriza ...dupa indreptarea rotilor (care nu erau iesite din spercificati cu mult ) acum aveam volanul indreptat spre dreapta cam cu 20 de grade ...Cel care mi-a facut geometria mi-a spus ca e din caseta de directie si tre schimbata...M-am intors la reprezentanta .i-am inmanat foaia cu diagnosticul si acum ramane sa schimb caseta pe garantie ...cred ca saptamana asta..

Intrebarea mea venita dupa ce am citit topicsul asta este ...Credeti ca cei care au facut geometria sa se fi inselat ...Mentionez ca directia in mers nu caraie sau alte zgomote nici in viraje ...Are un trepidat accentuat in volan in momentul in care sunt pe piatra cubica iar daca iau mana de pe volan trage mult dreapta iar volanul nu sta drept se misca in toate directile .la unison cu trepidatile...

Share this post


Link to post

Cauciucurile sunt bune?

Jantele nu sunt strambe?

Share this post


Link to post

Atentie, am mai spus-o si in alte ocazii. Lacetti are suspensie independenta si pe spate. Geometria rotilor (nu a directiei cum eronat zic unii) se efectueaza la toate cele 4 roti! De asemenea, orice operatie de geometrie incepe cu blocare volanului pe pozitia inainte, adica drept, deci daca dupa ce s-a incheiat operatia, volanul sta stramb, inseamna ca operatia nu a fost facuta cum trebuie.

 

La ce service ai fost pentru garantie si geometrie? Inainte de problema, ai lovit ceva cu vreuna din rotile din spate?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...