Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Asta e precatalizator.

 

post-4967-0-79747000-1341262237_thumb.jpg

 

 

Si asta e racord flexibil.

 

post-4967-0-66686600-1341262280_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salutari tuturor! Sunt nou...deci va rog sa-mi iertati eventualele greseli!.. Dimineata amplecat cumasina..un cielo 96... mers bine.. dupa amiaza cind sa iau masina din parcare surpriza...nu mai porneste!!!! :-/ Practic a stat degeaba!!! Cum se explica??? 2 bujii dau scinteie pe alaturi si sunt ude chiar dupa 3 curatari consecutive!!!! Please help me!!!!

Share this post


Link to post

Cielo exe 170.000 km,schimbat garnitura de chiulasa:

-80 ron garnitura V.Reinz

-45 ron garnitura capac culbutori GM

-4x2ron capace bloc motor

-3x15 ron antigel G12

-3x2 ron apa distilata

-220 ron manopera reprezentanta daewoo.

Si pentru ca a venit frigul evident probleme cu incalzirea:furtunul de dupa termostat se incalzeste treptat ,odata cu cresterea temperaturii motorului.Presupunand ca termostatul e in mintile lui,apa ar putea sa-l "ocoleasca" cumva?In afara de garnitura care vine pe termostat mai e vreuna in acea carcasa?

Share this post


Link to post

Am rezolvat cumva si cu incalzirea:schimbat termostat cu unul Calorstat by vernet(26 ron) care incepe sa deschida la 92,cu deschidere completa la 105.Momentan,la 0 C am la aeratoarele centrale pe treapta 2 a ventilatiei intre 52 si 58 C si consumul a scazut de la 11.6 la 9.8 urban.

Share this post


Link to post

salut.am un gle din 2008 si vreau sa-mi iau de la dezmembrari o alta clapeta de acceleratie pt ca a mea are joc destul de mare din ax si merge acceleratia in trepte.si e foarte incomod de condus asa,si am auzit ca e destul de naspa de recalibrat clapeta ca sa ma bag sa o desfac,as vrea sa va intreb ar fi problema sa nu-mi recunoasca calculatorul masinii noua clapeta?multumesc



din 98 pardon

Share this post


Link to post

Nu se intampla nimic,ECU masini nu e unul foarte modern incat sa ai asemenea probleme,oricum dupa inlocuire sa dai un reset de ECM si un idle learn. Vezi ca exista un thread deschis despre reset de ECM & idle learn.

 

 

Share this post


Link to post

ii bun atunci.ms mult

Share this post


Link to post

Va rog sa postati numai lucruri din experienta proprie .

Cum a aparut defectiunea si cum a fost rezolvata , Km , costuri daca se poate in Euro sau Dolari.

 

Revizie Cielo 95 la 50 000 KM

Schimbat

1. Amortizoare fata + flanse elastice = 70 EURO

2. Arc spate = 27 EURO

3. Lichid frana = 5 EURO

4. Burduf planetara = 12 EURO

5. Echilibrat roti + unghiuri = 15 EURO

6. Ulei motor Castrol sintetic = 40 EURO

6. Manopera 55 EURO

Total 224 EURO

 

Share this post


Link to post

salutare,posesorilor de auto daewoo,am un cielo din 1996 an fabricatie model gle ,akizitionat in 2014,multumit de masina,are si gaz pe ia porneste foarte bine si pe gaz.

am schimbat distributia si pompa apa,nu in service autorizat am avut probleme dupa ca nu functiona bine dar am stat pe capu mecanicilor pina a facut sa mearga bine masina.

acum porneste dar nu mai sta la relanti,am observat ca are ceva mizerie la clapet,in rest sunt multumit de masina, toata lumea se vaita de consum ,nu consuma asa mult cum spun altii,totusi e ,motor 1.5 8v.

Inca ceva la piese este mai usor de intretinut ca auto renault ,am avut si erau scumpe piesele .

are mici probleme cu rugina la aripile pe spate ,am schimbat jantele cu unele de golf pe 13.

masina avea jante pe 14.

daca mai schimb ceva sau apar probleme ,revin pe forum.

Share this post


Link to post

Nu am gasit postat in alta parte despre contactele care semnaleaza ca ai usa deschisa (sau nu am cautat eu bine), asa ca postez aici.

Toata lumea se plange de calitatea lor, eu insumi avand de vreo cativa ani 2 contacte care nu functionau deloc si celelalte doua mergeau cand si cand. Ma gandeam sa le schimb, dar apoi am gasit solutia. Se demonteaza, se scoate invelisul de cauciuc si se pulverizeaza inauntru spray special pentru curatarea contactelor (nu WD-40 sau altceva). Contactele au inceput sa functioneze imediat. Nu stiu cat vor tine, dar avand in vedere ca e vorba de o operatiune care dureaza maxim 5 minute pentru fiecare, o pot repeta oricand, iar un spray cred ca m-ar tine multi ani...

Stiu pe cineva care si-a montat contacte de Astra G, doar ca a trebuit sa largeasca gaura respectiva din prag.

Share this post


Link to post

Super, multumim de informatie, si eu chiar azi ma gandeam sa le schimb, pentru ca ale mele fac contact dupa vreo 10 secunde de la deschiderea usii. Nu mai zic iarna, ca unele nu mai merg deloc.

Share this post


Link to post

Da, si le recomand! :mrgreen: . Multam, Andrei. Sa stii ca distractia cu spray de conacte nu va tine mult pt ca contactul electric intre cele doua lamele se face in mediu deschis si, in plus, jocul mecanic este mare. Chiar le-am bagat in putin acid azotic - ataca cuprul pt dezoxidare, dar nu tin mult. Vedeti ca cele de Astra G sunt de vreo 3 tipuri. Luati de la usile spate, cu un fir, care sunt mai subtiri, un burghiu de 13 mm, grund si vopsea la culoarea masinii ca altfel rugineste metalul unde se largeste gaura si o pila rotunda. Atentie la fire: le taiati aproape de papuc si le scoateti cu o penseta din prag. Contactele de Astra luati-le cu tot cu mufe si fire de minim 5 cm (de la dezmembrari, ca cele noi sunt scumpe). Bafta!

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Inseamna ca sunt mult mai bune cele de Dacia 1300 (cele de la Dacia mea sunt din 1978 si functioneaza ireprosabil insa burdufurile din cauciuc s-au dus de mult). Deci mitul cu piesele proaste de Dacia nu se verifica in acest caz.

Share this post


Link to post

Fiind total nemultumit de cum se misca geamurile electrice la masina din dotare si gandindu-ma ca toate motorasele au obosit am decis totusi sa fac un "artificiu":cu geamurile lasate complet am dat cu vaselina alba la spray pe culisele geamurilor dupa care m-am jucat putin sus-jos.Rezultatul este incredibil :banana:

Share this post


Link to post

am dat cu vaselina alba la spray

 

Dezvolta te rog (eventual o poza)

Share this post


Link to post

Cred ca acest spray se gaseste in orice magazin gen Practiker,Dedeman,Bricostore;imposibil sa-l ratezi la raionul cu pricina.Am coborat geamurile si pe acele ''santuri" verticale pe unde calca geamul am dat cu aceasta vaselina(spray-ul are si un pai, ca la wd 40).Nu va faceti probleme daca mai dati si pe langa,se sterge foarte usor.Dupa aceasta ridicati si coborati geamul de 5-6 ori,o sa mearga din ce in ce mai usor.

Share this post


Link to post

Probabil, pe moment, geamul va merge mai usor. Sunt curios cum vor sta lucrurile peste 6 luni.

Share this post


Link to post

Cred ca se va incarca cu tarana si se va intepeni definitiv. :(

Share this post


Link to post

O sa va anunt!Pe de alta parte e doar o solutie de moment,de fapt am vrut sa vad daca motorasele sunt obosite.Daca iau culise noi cred ca o sa se miste rezonabil,dar oare se schimba greu,trebuie sa scot geamurile de tot?

Share this post


Link to post

jurnal de intretinere

aproape 4 ani de la achizitie(7 iunie2010)

schimbat la itp in 2012 bucsi brate cele catre spate , bielete antiruliu placute+saboti farurile si proiectoare

am facut itp saptamana trecuta si pentru asta am schimbat urmatoarele:

arcuri spate

amortizoare spate

bucsi punte spate

furtune frana spate+fata

rulmenti spate

amortizoare fata

palieri

bielete antiruliu

brat dreapta complet

total piese 800lei

toate piesele schimbate la service la un pret rezonabil

azi am schimbat si contactul electric 45lei de la GM ca celalalt sa topit

232500km la bord gpl functioneaza perfect , pe benzina nu mai vrea deloc doar la pornire (cred ca trebuie inlocuite sau eventual curatate injectoarele)

mai am de rezolvat inchiderea centralizata din telecomanda si geamurile electrice, AC mai are de asteptat

 

per total sunt foarte multumit de masina

bafta tuturor

 

Share this post


Link to post

am probleme cu faza lunga ,nu se aprinde nici martorul in bord,sigurantele sunt bune ,nu am idee ce ar fi.astept sugestii...

Share this post


Link to post

Maneta pt. lumini. Mai exact, sectiunea comutare faze.

Share this post


Link to post

Sper ca am postat unde trebuie ... Am gasit geamul spate stanga spart (s-a cosit iarba in cartier) . Am cumparat un geam SH de la dezmebrari, dar nu am mai reusit sa il montez. Masina este un cielo din '95 . A trebuit sa scot geamul mic, triunghiular sa il pot baga pe cel mare, iar acum nu mai pot baga geamul mic . Ma poate ajuta cineva cu pasii care trebuie urmati pentru inlocuirea geamului? Poate trebuie facut ceva diferit. Multumesc

Share this post


Link to post

Da. Geamul mic il lasi pe pozitie, dar nu montezi sina aia metalica, o pui dupa ce ai pus geamul. Sau prinzi sina metalica, dar scoti chederul de pe ea si chederul de pe usa, ca sa aiba mai mult loc geamul mare. Cand pui chederul la loc, dai putin wd40 pe ambele parti, ca sa alunece mai usor pe pozitie. Sper ca am fost suficient de clar :)

Share this post


Link to post

O sa incerc maine cand ajung la tara. Am pus ambele geamuri ,dar nu am mai reusit sa bag inapoi sina metalica. O sa incerc de data aceasta sa bag geamul mare cu chederele scoase. Multumesc pentru informatii.

Edited by Danutz1987

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...