Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Este normal, rezistenta dezaburirii si alimentarea memoriei RC sunt pe aceeasi siguranta (F18 = 30A). Probabil vreun scurt la masa a firului care duce la luneta. 1) Ai incercat sa deconectezi papucul de la luneta ? 2) Fara sa actionezi butonul dezaburirii (eventual, scoate sig. F18), cu papucul deconectat de la luneta, vezi daca exista continuitate a firului spre masa (nu ar trebui !). Se poate verifica continuitatea cu un bec si o baterie (nu neaparat cu ohmmetrul, daca nu ai). Daca exista continuitate, cauta pe fir sa vezi unde da la masa. Poti ingusta aria de investigatie prin deconectarea conectorilor X8 (in portbagaj, stanga) si X5 (baza stalpului fata stanga, sub capacul din plastic = piciorul stang al soferului). Firul cu pricina ar trebui sa aiba culoarea violet.

  • Like 1

Share this post


Link to post

salutare tuturor! am si eu o problema electrica cu un cielo executive 2004 . de cand s-a racit vremea cred ca am un scurtcircuit pe instalatie pt ca in momentul cand pornesc masina imi sta aprins martorul de faza lunga si semnalizare dreapta desi nu sant aprinse efectiv, in momentul in care dau semnalizare dreapta acul de la temperatura motor oscileaza sus-jos pe toata perioada cat este pusa semnalizarea, indicatorul de benzina arata full desi nu este! mai nou iau borna minus de la baterie noaptea pt ca intr-o dimineata am ramas fara pornire desi bateria am verificat-o si este ok! precizez ca nu s-a intervenit asupra instalatiei electrice! v-ati mai intalnit cu o astfel de situatie? care credeti ca este problema? ma puteti ajuta cu un electrician bun in craiova? multumesc!

Share this post


Link to post

La tabloul de sigurante te-ai uitat daca ai vreo siguranta topita?

Share this post


Link to post

O mini revizie de 87k km . Cielo an 2005 59kw

 

Bujii NGK BPR6ES

Ulei Mobil 5W40 + Filtru

Un rulment stanga fata Febi

Curea alternator care avea 12 ani deja si a inceput sa scartaie la frig . Am pus contitech .

Urmeaza un rulment dreapta spate si la 90.000 schimb filtrul de aer , cel de benzina .

Share this post


Link to post

Iti recomand sa pui rulmenti SKF. Sunt mai scumpi dar nu mai ai treaba! Am avut si eu FAG pe fata si au tinut max. 65000 km. Febi, sper sa fie la calitatea celor SKF.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Conducta de frana ruginita-> sparta.

Schimbat toate (4) cu conducte de CU .

 

Schimbat si cele 3 conducte de benzina preventiv.

 

Masina merge foarte fain :)

Share this post


Link to post

Imediat fac 95.000 de km si programez pentru revizie urmatoarele (unele piese le-am cumparate)

Un rulment FAG dreapta spate

Filtru aer

Filtru de benzina

Ulei mobil 5w40 sau LM 5W40 (inca nu m-am decis)

Directia (trage umpic dreapta si la mecanica nu are probleme)
Antigel
Si o sa fie verificat ambreiajul , are tendinta uneori daca stau cu piciorul deasupra pedalei , pedala sa coboare singura pana incepe sa faca cursa

Momentan cam atata

Share this post


Link to post

Salutare! Am un cielo 8v si am o problema ... nu mai sta la relantiu... azi dim la rece a pornit a sarit in 2000 deture si dupa s-a oprit... am pornit-o iar ... la fel... ce poate sa aiba ?

Share this post


Link to post

Buna.

A venit vremea sa schimb distributia masinii, un cielo 2007 cu 180.000. Ceea ce nu reusesc sa identific sigur este daca termostatul deschide la 87 sau la 92 ?

Codul motorului este A15SMS dar am gasit ambele modele disponibile pentru acest motor. Ce cod are cel pus in fabrica sau macar care este temperatura corecta de deschidere ?

Multumesc.

Share this post


Link to post

Din ce stiu, si euro 3-ul tot 87 de grade vrea. Nu-i tragedie nici cu 92 oricum, iti pleaca mai des ventilatorul vara si ai mai multa caldura iarna. Daca vrei s-o tii cum a iesit pe poarta, pune-i termostat de 87

Share this post


Link to post

Din fabrica vine cu cel de 87,eu am mers vreo 3-4 ani cu cel de 92 fara probleme!

Share this post


Link to post

Buna ziua, am si eu o problema cu pornirea unui Daewoo Cielo din 2007. Cand dau de cheia de contact nu mai porneste, nu se mai aprinde nici bordul, nimic. Cheia se invarte in butuc, isi face cele 3 secvente. Am schimbat contactorul de aprindere cu unul cumparat de la Radacini, acum porneste motorul de la cheie, dar dupa cateva secunde se opreste, nu merge nici casetofonul, deci tot ceva nu este in regula. Specific, ca daca incerc sa pornesc motorul, facand contact din fire, merge perfect. Aveti vreo idee ce ar putea sa mai aiba, unde sa ma mai uit?

 

Share this post


Link to post

Posibil contactul de radacini sa fie unul cu probleme , mai probeaza unul daca ai cum 🙂

Share this post


Link to post

A venit momentul inlocuirii distributiei . Am gasit la un pret destul de avantajos de 202 lei kit complet de distributie de la INA (curea , rola , pompa apa si termostat) . Operatie destul de usoara fara complicatii .

Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat atent la kit-ul ales si am observat un lucru ce ma pus pe ganduri . Termostatul deschide la 92 de grade iar cel fabrica cred ca era la 87... La iarna stiu ca o sa am avantaj ca o sa am caldura mai buna , dar la vara nu risc sa ard garnitura de chiuloasa ?

Share this post


Link to post

Nu esti/ ai fost multumit de termostatul original? Daca electroventilatorul functioneaza normal, nu-i problema!

Share this post


Link to post

L-am schimbat preventiv , cel original arata super ok .. dar l-am pastrat . Sper sa nu imi fii facut de lucru singur . Electroventilatorul functioneaza in parametrii

Share this post


Link to post

Mi-s de perere a se mentine temperatura joasa . Cu cit ii termostatul mai mare cu atit mai mult ii permiti a da in clocot pe canicula in special.  

Share this post


Link to post
La 18.05.2019 la 16:47, kikosro a spus:

A venit momentul inlocuirii distributiei . Am gasit la un pret destul de avantajos de 202 lei kit complet de distributie de la INA (curea , rola , pompa apa si termostat) . Operatie destul de usoara fara complicatii .

Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat atent la kit-ul ales si am observat un lucru ce ma pus pe ganduri . Termostatul deschide la 92 de grade iar cel fabrica cred ca era la 87... La iarna stiu ca o sa am avantaj ca o sa am caldura mai buna , dar la vara nu risc sa ard garnitura de chiuloasa ?

Asta cu 92 vs 85 este pierdere de timp

Masurati temperatura pe chiulasa(extremitati) cu un termometru laser si veti intelege.

Share this post


Link to post

Dupa 20 de ani trecuti au aparut intreruperi la motor imediat ce se incazeste ...

Am schimbat fisele ... si nimic .

Am schimbat bujii si nimic...

Am schimbat bobina de inductie si motorul merge perfect acum !

Din pacate rugina ma va face sa duc masina la rabla in toamna cand expira ITP-ul ... cu piese noi 😉

Asta e.

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...