Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Am schimbat contactul electric la Cielo: 25 ron :)

Share this post


Link to post

Cielo DOHC 142k km cumparat la 92k km:

-pompa de benzina ANAM Koreea 148 ron,am montat-o eu.Pompa veche era originala GM

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am avut probleme la pornirea de dimineatza la cielo 96

am fost in service si mi-a pus-o la tester ...nimic totul e ok...,a verificat presiunea la pompa...era slabutza sub 2, a verificat bujiile erau ok(mecanicul mi-a zis o chestie interesanta, daca bujiile au culoarea bruna uniforma inseamna ca injectoarele sunt ok),mi-a verificat apoi jiglorul de relanti si era murdar ca draku, l-a curatat si am platit pentru toate astea 180.000.

dimineatza iarasi nu pornea...decat foarte greu.

am lasat masina in service si am venit dimineatza sa o pornim impreuna la rece si aceeiasi treaba...la tester era ok , am verificat presiunea la pompa si era sub 1,deci foarte slaba.

urmatorul pas a foste verificarea fisei principale, a capacului de delcou si a bobinei din interior.

in final am schimbat :

fisa principala -150.000

capacul de delcou -150.000

pompa de benzina( am adus-o de acasa ,am cumparat-o dintr-un magazin unde era mai ieftina desi era originala koreea)-3.400.000

manopera -280.000

total general -4.160.000...dar inca nu stiu daca dimineatza porneste usor...SPERRRRRR. :) :) :)

 

si pana la urma a pornit?...ma intereseaza si pe mine ca si eu se pare am cam aceleeasi probleme...nu vrea sa pornesca dimineata..totul e ok,insa nici un mecanic nu stie ce are,am dus-o la 4 pana acum.... :) ....da-mi un raspuns te rog!!

Share this post


Link to post

kit distributie cielo dohc 16v ,curea ,2 role ,pompa de apa ,curea ac..curea alternator 400 ron,sa vedem manopera dupa ce gasesc un mecanic :scarpin:

Share this post


Link to post

Cielo dohc 147000 km:

-broasca st fata GM 52 ron (manopera eu)

-distributie:-pompa apa Hepu 137 ron

-role Ruville una 152,una 58 ron

-curea distributie Gates 40 ron

-curea alternator Gates 36 ron

-curea ac Gates 21 ron

-termostat Wahler 30 ron(cu aceasta ocazie am scapat si de fluctuatia acului indicator de la apa.Termostatele GM cred ca sunt obosite din nastere)

Manopera 100 ron.

Share this post


Link to post

manopera 150 ron la service

kit distributie cielo dohc 16v ,curea ,2 role ,pompa de apa ,curea ac..curea alternator 400 ron,sa vedem manopera dupa ce gasesc un mecanic :scarpin:

Share this post


Link to post

Azi am facut si noi 90.000km, masina inca functioneaza in parametrii optimi fara surprize neplacute :) Pot spune ca motorul si transmisia functioneaza ca in prima zi. Singurul lucru care am inceput sa-l regret e ca nu l-am luat cu AC pe el.

Share this post


Link to post

Cielo exe 147600 km: tija timonerie+2 bolturi(unul are niste aripioare)+simering=26 ron.Manopera 30 ron.Rezultatul:intra mai precis in viteza("agata" in a 2-a) si maneta schimbator are joc atunci cand este in viteza considerabil mai mic.

Share this post


Link to post

am o problema cielo model clasic 1999 porneste nu sta la relanti dar cand este pe liber si masina in miscare nu se opreste sta la relanti cum pui frana si nu se mai invarte roata motorul moare ce este de facut multumesc

Share this post


Link to post

In concediul asta m-a fript de 2 ori Cielo.Dupa plecarea de acasa la 80 Km am oprit sa mananace copilul ceva si nu a mai vrut sa porneasca.Verificat si depistat contactul electric defect.L-am proptit cu o hrtie mers asa pana la Moneasa, dar am cumparat altul nou din Oradea sa-l schimb daca moare de tot.L-am schimbat dupa ce am ajuns la destinatie.

La intoarcere mai aveam vreo 100 km pna acasa s-a rupt toba intermediara.Sa vezi zgomo in masina.Ieri am rezolvat-o si pe aia.

Share this post


Link to post

Defectiuni in 2 ani si 19 000 km.

Clemele ce tin parasolarele s-au rupt.

Le-am lipit cu Bizon, au tinut o vreme apoi le-am schimbat cu unele de Opel Astra la 100 000 lei bucata.

 

Probleme nerezolvate:

Casetofonul Tank imi "lalaie" cate o caseta mai ales la frig..

Antena nu se ridica la prima incercare daca masina sta in soare puternic.

Bordul scrtie la frig..

Usile ingheata iarna...

Sa schimb usile? :lol: ca masina nu o schimb ca-mi place ! :D

legat de antena...tocmai am achizitionat un cielo...dar nu gasesc unde butonul pt antena electrica...va rog...putin ajutor

Share this post


Link to post

nu exista

Share this post


Link to post

... functioneaza automat cind pui radioul ON.

Share this post


Link to post

Azi am inceput operatiunea rugina la cielo.Am cumparat praguri noi si azi incep sa le schimb.Am achizitionat un compresor si un pistol de sablat in speranta ca voi reusi sa indepartez cat mai bine rugina.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Azi am inceput operatiunea rugina la cielo.Am cumparat praguri noi si azi incep sa le schimb.Am achizitionat un compresor si un pistol de sablat in speranta ca voi reusi sa indepartez cat mai bine rugina.

 

referitor la praguri te rog un pret si de unde au fost cumparate . Sunt interesat .

Si daca se poate o poza?

Share this post


Link to post

95 de lei/buc de la un magazin de piese daewoo.De fapt dupa ce le-am luat am vazut ca sunt de Opel Kadet, dar potrivesc la fix.Vezi Aici

Share this post


Link to post

Buna ziua!

Sper ca am nimerit unde trebuie... mie mi se par cam anormale urmatoarele aspecte la un cielo Executive 2004 SOHC:

- am 68000 km si imi picura putin ulei sub masina.. m-am uitat pe acolo si pare a fi scurs din baia de ulei pe la buson..

Am fost la mecanicul la care merg de obicei si a zis ca va trebui sa schimb busonul de ulei la urmatorul schimb si pana atunci sa mai adaug putin cate putin... In 2000 km deja am adaugat aproape 1 l de ulei... asa ca azi am fost si in alta parte si astia mi-au zis domle de obicei la astea ca a ta baia e de aluminiu, busonul e de metal si sigur ti s-a dus filetul, deci trebuie sa schimbi baia :wallbanger: ... Sincer nu mi se pare normal ca la 68000 km sa schimb baia de ulei... hmmm cam incepe sa ma dezamageasca cielo. Precizez ca nu sunt omul care sa o forjez pe drumuri de tara... gropi... etc si am destul de multa grija de ea. Pana acum am mai schimbat un capat de bara, 2 rulmenti spate si unul fata, macara geam electric dreapta spate, nu stiu cate seturi de actuatuare la inchiderea centralizata... nu gasesc explicatie de ce se strica toate... deja incepe sa ma enerveze...

Vi se pare normala treaba cu baia de ulei sau vor astia de la service sa-si vanda piesele? Ati mai auzit de asa ceva la kilometrii astia? Ceva solutii? Eventual un pret la o baie de ulei si... daca o schimb dupa aia iar peste 6 schimburi de ulei o schimb ca se freaca filetul? Hmmm ciudat...

Va multumesc anticipat...

 

A... si ca sa fiu si la subiect:

Am achizitionat-o la 41 000 km (reali verificabil) si acum are 68 000 km si s-a schimbat:

- macara geam electric spate dreapta SH - 80 lei;

- actuatoare - 8 lei bucata

- consumabile (ulei si filtru ulei la 50 k , respectiv 60 k)

- filtru benzina la 50 k si bujii (20 lei parca filtrul si 11 lei bujiile, nu mai stiu exact... s-a postat la sectiunea preturi CNEL)

- rulment fata - 80 lei

- rulment spate - 40 lei parca ( 2 bucati)

- capat bara stanga 60 si ceva de lei plus manopera = 100 lei plus echilibrat roti inca vreo 75 lei

- furtun care duce de la buson alimentare pana in rezervor... dar pana la urma l-am invaluit pe ala vechi in banda adeziva (era crapat - iarna s-a adunat gheata acolo la roata si a frecat pe furtun fisurandu-l) - am unul SH da era complicat de instalat.. trebuia dat rezervorul jos mi se pare...

Urmeaza distributia...

Share this post


Link to post

Problema cu baia s-ar putea sa nu fie neaparat din cauza calitatii componentei, cat din cauza persoanelor care au umblat acolo cand ti-au schimbat uleiul. Pe scurt, mania majoritatii mecanicilor e sa stranga suruburi sau orice altceva pana la limita sau uneori si peste, rezultand in avarierea compenentelor. Baia ta fiind din aluminiu este foarte predispusa la astfel de avarii. Astfel, problema nu tine de kilometri, ci de intretinerea realizata defectuos la service. In cazul de fata este deci foarte posibil sa trebuiasca intr-adevar schimbata baia.

 

Cat despre capetele de bara pot spune doar ca cele originale sunt foarte proaste. Am masina de noua si tin minte ca cel de pe stanga s-a dus la 5.000 km (schimbat pe garantie), pe stanga la 14.000 km si din nou pe stanga la 30.000 km. Le-am inlocuit cu capete de bara TRW si dupa aproape 20.000 km inca nu am probleme. Sfatul meu e sa incerci sa achizitionezi pe cat posibil piese aftermarket ale producatorilor renumiti in domeniu in detrimentul celor originale, care sufera de o calitate si fiabilitate din ce in ce mai scazute.

Share this post


Link to post

Salutare. Problema aparuta acum 2 zile la un Cielo Standard cu GPL, fabricat in septembrie 2006, cu 49.000 km reali:

Becul de la "check engine" a ramas aprins.

Mentionez ca am sesizat problema la coborarea de la Obarsia Lotrului. Cu o zi inainte fusesem pe "Transalpina" si cu 4 persoane la bord, masina a fost cam solicitata...

Nu am observat nici o modificare de performante la Cieloul meu, insa becul ala a ramas aprins. Am scos filtrul de aer si l-am scuturat ( nu era imbacsit), l-am montat la loc. Nu a disparut semnalul de avarie.

Habar nu am ce are.

(o fi vreo mufa iesita pe acolo, de la trepidatii/gropi... naiba s-o ia, ca nu imi dau seama!)

Cred ca maine ii scot bornele de la baterie, resetez parametrii aia si sper sa dispara...

Edited by Cristian W

Share this post


Link to post

Motivul pentru care sta aprins il afli doar la un service dupa ce o pui pe un tester sa vezi ce cod de eroare ai.

Share this post


Link to post

Mda... maine merg la un service. Azi i-am scos bornele de la baterie si am resetat-o, - asa cum ziceam. Am plecat cu ea pe benzina si am facut vreo 17 km fara nici o problema... dar cand sa ajung acasa, cam cu vreo 2 km mai inainte, iar s-a aprins dracovenia. Si asa a si ramas. In rest ce sa zic? Merge bine, nu si-a modificat performantele in nici un fel Sper sa-mi dea un raspuns la service, maine.

Share this post


Link to post

Am revenit azi pentru a va spune ce s-a mai intamplat: Am fost la service si am schimbat uleiul si filtrele, - inclusiv cel de aer, apoi am schimbat bujiile. Trebuiau oricum schimbate astea. Mi-au pus iar testerul si rezulta acelasi defect la senzorul de aer de la filtrul de aer, - adica ceva de genul fie o problema la temperatura prea mare a acestui aer care intra in motor, fie senzorul insusi defect. Au scos IGR-ul si au spus ca e imbacsit si nu lucreaza bine... l-au curatat, etc. Au resetat iarasi datele din computerul de bord si mi-au spus ca "Dom'le n-avem ce face. Le luam prin tatonare. Daca se aprinde iarasi inseamna ca trebuie schimbat senzorul ala de la filtrul de aer."

Am plecat cu masina si in ziua aia am facut vreo 35 km fara probleme. A doua zi iarasi vreo 10 km. Azi dimineata s-a aprins iarasi martorul "check engine" si nu s-a mai stins. Defectiunea a reaparut dupa vreo 50 km de la restarea datelor. Masina merge bine...

... nu stiu ce sa mai zic...

Edited by Cristian W

Share this post


Link to post

pentru cei din braila , la ce service pot merge sa imi pun masina pe un tester sa imi verifice tot ,sa vad unde ar fi probleme si cam cat ar costa un astfel de test

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...