Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Astazi dadui o tura cu masina lu tata(cielo gle hatchback 95') si observai o gramada de chestii in neregula.In primul rand directia greoaie,apoi franele,care snt jalnice cu toate ca acum 1 luna i'am schimbat eu placutele si sabotii,AC'u nu mai functioneaza,iar dupa un drum de 15 km,odata ajuns acasa era sa imi ia foc masina cin cauza rotii stanga fata care mergea un pic infranata,dar f, putin,eu chiar nu sesizai in mers k merge infranata...Ridicai masina pe cric,desfacui roata+etrier,scosai placutele,curatii pistonasul,totul in regula.Le montai inapoi si aceeasi problema.odata ce cald frana odata placutele raman blocate pe disc,nu mai revin.Ceva rezolvari la multitudinea de probleme? :D

Share this post


Link to post

Glisierele ramin blocate. Trebuesc curatate si unse dar mai bine le schimbi cu altele noi, la ambii etrieri + lichid de frina schimbat. S-a discutat foarte mult pe aceasta tema, rezolvari la multitudinea de probleme, le gasesti folosind functia C_U_A_E. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Modelul asta de cielo nu are glisieri!Pt celalalte probleme vreo rezolvare?

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseste AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

 @Victor, imi cer scuze,abia acum am vazut si eu care snt glisierii...Aveau garniturile duse,le-am inlocuit si acum franeaza excelent.Sambata o sa repet operatiunea si la roata din dreapta!

Share this post


Link to post

nu stiu daca e off topic

la cat timp se schimba lichidele de prin borcane: antigel, frana, servodirectie?

Edited by prozatos

Share this post


Link to post

Vezi ca scrie in manualul de utilizare. Ai la urma tabel. Gasesti .pdf pe forum daca nu ai.

Parca antigelul la 2 ani sau 40k, lichid de frina la 1an sau 20k, servo se verifica ca si uleiul din cutie.

 

Toba intermediara 90RON, furtune benzina 150RON.

Al naibii face mai mult zgomot asta noua decit vechitura inainte de a o agata intr-o gramada de gheata...

  • Like 1

Share this post


Link to post

@prozatos - vezi daca ai curent pe acea mufa cu pozitiile aprinse sau contactul pus - am o banuiala ca este iluminarea indicatiilor schimbatorului - pentru variantele cu cutie automata (chiar daca tu nu ai - instalatia e aceeasi)

 

revin...am masurat acolo cu aparatul de masura si este curent doar cand aprinzi pozitie...deci e de la consola centrala de la cutia automata...doar ca imi arata 9 volti...poate o fi fost aparatul rau

 

reparatii : volan de vectra +2 claxoane de la dezmembrari...40 dupa ce imi ceruse 80 de lei de lei manopera 0

Share this post


Link to post

buna ziua,

stiu ca nu prea are legatura asa mare cu subiectul de discutie... dar am si eu o problema.

anume... nu mi se aprinde becul de la benzina... ce poate fi neregula?

multumesc. :)

Share this post


Link to post

Salutare! :) >-

Urmaresc situl asta de anu` trecut si m-am gandit sa "contribui" si eu cu ceva p-aici. Asa ca am sa va spun ce am facut, ce am patit si ce am patzit cu "Regina Soselelor", cum ii spune tata.

 

26.11.2009 - 178992 KM => am cumparat masina cu 7500 lei din Bucuresti.

27.11.2009 - 179155 KM => Montat GPL cu 1000 lei ( "INST GPL: MARINI 88 AUTOMATIC ; REZ.:AEROSTAR/55L/NR.:009146/06/08" - asa mi-au scris aia de la RAR ). Omologarea RAR : 72 lei.

=> schimbat furtunul care duce de la capacul de la culbutori la aer : 7 lei.

04.12.2009 - 179702 KM => Schimbat Antigel ( 15 lei / 1.5 litri. Am cumparat 3 litri, dar am pus 2 deci daca vrea cineva antigel sa completeze, no problem ).

=> Apa distilata ( 1 leu / 1 litru. Mentionez ca mi-a completat mecanicul pentru ca mai avea el ).

=> Schimbat garnitura conica de la saxofon ( 7 lei ).

=> Verificat ulei cutia de viteze ( OK ).

=> Verificat placutze + discuri de frana ( OK, dar mi-a recomandat sa schimb DISCURI+PLACUTZE+ETRIERI de Opel Astra, asa ca astept ajutoare si sfaturi de la voi ).

=> Platit mecanic ( 25 lei. A cerut 20 lei ).

07.12.2009 - 179782 KM => Toba finala ( 73 lei )

=> Un colier care se pune p`acolo sa prinda toba ( 5 lei ) Mi-a recomandat de NOVA ca e mai rezistent. !!! TOBA aia veche mai tinea (rasufla ea 1pic dar nu urla ) dar a 2`a zis trebuia sa ajung la RAR si am zis sa n-am probleme la omologare la GAZE !!!

=> Platit mecanic ( 20 lei. A cerut 15 lei )

10.12.2009 - 179913 KM => Schimbat curea de distributie ( 37 lei ContiTech ). Asta zice ca tine 60000km si aia originala zicea ca tot atat tine asa ca am ales solutia de criza.

=> Platit mecanic: A cerut 50 lei dar i-am dat 60 lei pentru ca a schimbat distributia in strada ( Pitesti, Trivale, Complex 2 ), seara la ora 9 venit si la 11 jumate a terminat.

18.12.2009 - 180245 KM => Revizia de 1000 km la GPL ( GRATUITA )

06.12.2009 -181218 KM => Am postat asta, si mentionez ca sunt foarte multumit de ea ca masina, mai putin de GPL pentru ca Bucuresti Pitesti si invers imi "toaca" 9l/100km. Viteza de deplasare 80km/H...95 maxim, ca sa depasesc tirurile si asta FOARTE RAR.

 

MS! si sper sa mai auzim!!! Poate chiar sa ne vedem. As vrea sa vad si eu cum e la o "reuniune"

 

 

completare!

 

23.03.2010 - 184942 KM => schimbat capac delcou si rotor ( 71lei + manopera 20 lei

Share this post


Link to post

Iti consuma cam mult tinand cont k mergi pana in 100 km/h, eu cand merg pana in 100 imi consuma maxim 7l/100lkm(pe GPL)...

Edited by Triaz24

Share this post


Link to post

da...am facut ieri de 2 ori autostrada si am constatat ca la viteza pana la 90 km/h am consum de 9 ( primul drum ) si al 2`lea viteze 100-120km/h tot 9.

Seara am saltat capota sa vad cum se prezinta apa in vas, si mi`a sarit in nas in miros "profund" de gaz.

O sa ma duc zilele astea la aia care mi`au montat instalatia ( pentru ca mai e in garantie )

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

buna ziua,

stiu ca nu prea are legatura asa mare cu subiectul de discutie... dar am si eu o problema.

anume... nu mi se aprinde becul de la benzina... ce poate fi neregula?

multumesc. :)

cel mai probabil..bec ars.

dar! sigur n`ai becul de la baterie aprins ?

Share this post


Link to post

sal fratilor datimi un sfat in caz ca v-ati confruntat cu astfel de probleme . am un cielo an 97 motorul merge in 3 pistoane pe gpl pe benzina la fel nu functioneaza pistonul de linga distributie poti sal... bujia e buna scintee are ! ce ar putea avea daca aveti vreo idee mai buna lamuritima si pe mine ms

Share this post


Link to post

Ia fii atent poate esti pe aproape de mine in problema. La mine nu pornea la 1 cheie. Apoi cand pornea se mai gasea sa faca fitze, adica sa mearga in 3.

Rezolvare:

Schimbat capacul de la delcou si rotorul.

Apoi problema s`a mai ameliorat...insa dupa 10 minute de relanti s`a oprit singura

Rezolvare: Schimbat fise bujii

Share this post


Link to post

Salutare!Am un prieten cu un Nexia din '95 si are urmatoarea problema:cateodata i se aprind farurile pe faza lunga fara sa faca nimic,si nu se sting decat daca ia borna.Cateodata se sting singure.Ce poate fi??

Share this post


Link to post

Fara sa faca nimic, banuiesc ca te referi ca nu actioneaza comutatorul. Ca altfel in mers poate fi un contact imperfect care se face datorita vibratiilor masinii. Totusi e ciudat ca ca dupa ce scoti borna nu se mai aprind becurile. Poate fi de la un releu care se blocheaza si prin deenergizare isi revine. Ciudat!

Share this post


Link to post

am si eu o mica problema,

cand virez sau la unele hopuri scartie ceva la partea dreapta...ce poate fi? telescop? pivot?

Share this post


Link to post

da...am facut ieri de 2 ori autostrada si am constatat ca la viteza pana la 90 km/h am consum de 9 ( primul drum ) si al 2`lea viteze 100-120km/h tot 9.

Seara am saltat capota sa vad cum se prezinta apa in vas, si mi`a sarit in nas in miros "profund" de gaz.

O sa ma duc zilele astea la aia care mi`au montat instalatia ( pentru ca mai e in garantie )

 

 

Mie mi-au zis cei de la service de unde am instalat gazul ca pana la prima revizie adica cea de 1000km o sa consume mai mult,acum..vezi si tu ce se intampla dupa revizie daca ia sau nu mai putin.

Oricum in comparatie cu Executivu` care ia 10,poate 11 stai bine cu 9.Zic eu.

Salut

Share this post


Link to post

Salutare.

Stie cineva care este lungimea totala a burdufului de planetare din spre roata pentru Nexia/Cielo? Din cautarile mele rezulta ca ar fi 78mm dar pentru planetarele mele e prea scurt. Burduful actual are in jur de 100mm.

Share this post


Link to post

Intrebare de 11 puncte. :dizzy:

Poate arunca cineva cu un raspuns la urmatooarea intrebare?

 

Care sint dimensiunile O-ring-ului la sorbul pompei de ulei Nexia/Cielo? Acelasi tip de O-ring se gaseste la Espero, Nubira, Lanos si Aveo.

Share this post


Link to post

Cielo 2006, 65000 km.

 

Distributia la 60k - 200 lei cu tot cu manopera ( 70 cureaua, 45 rola intinzatoare si o bucsa parca 12 lei ).

Bujii + fise - 60 lei 4 fise, 80 lei 4 bujii bosch , manopera din partea casei :) , am cumparat de la ei piesele.

Ulei+ antigel+ lichid servodirectie - 200 lei

Rulmenti fata + flanse - 75 bucata rulment+ 70 bucata flansa - |Germania. Manopera 110 lei.

In urma unei tentative de "viol" am ramas cu usa stanga fata defecta- se deschide doar din interior. Remediez la salariul urmator si spun cat costa :P

Per total aproximativ 1200 in 2 ani de cand detin masina. Functioneaza excelent, exceptand problema cu pierderea de putere la turatii mari.

Share this post


Link to post

Trebuia sa schimbi si pompa de apa daca tot ai facut distributia.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Cielo 79.200km azi am schimbat mecanismul de la stergatoare, nu a fost montajul cat a fost reglajul. Mi-a luat 20 de min sa schimb mecanismul si 1,5 ore sa-l reglez :wallbanger: nu m-am lasat pana nu a iesit perfect. Toata operatiunea s-a petrecut in fata blocului.

Share this post


Link to post

Dupa vreo 2 ani de schimbat bolturile usilor intr-o veselie, acum 2 saptamani am scapat de bocaniturile si scartaiturile usilor. Solutia a fost mult mai simpla si a necesitat putin WD40 pentru ungerea zavorului usilor. Acum e mult mai liniste in masina... :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...