Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

sper sa nu o lungeasca cine stie cat... oricum, deja mi s-a acrit de ei...

Share this post


Link to post

Buna ziua ! Nu stiu daca e bine ca postez aici dar sunt foarte disperat . As dori daca se poate sami trimiteti si mie MANUAL DE UTILIZARE PENTRU CIELO GPL ! pe email : d1sco_wade@yahoo.com Multumesc Anticipat !

Share this post


Link to post

Poate stie cineva cam cat costa o verificare punte spate, punte fata, un test de amortizoare si o verificare de directie la service ENA in Galati.

Share this post


Link to post

Acum 2 ani in Braila,pe stand computerizat foarte serios m-a costat 50 lei. In afara de amortizoare (nu aveau stand pt asa ceva atunci),am refacut geometria si s-au verificat toate unghiurile pe spate(unde nu se poate regla nimic la Cielo).Pana in prezent nu am probleme,uzura la pneuri este normala,egala la toate,directia este reglata ok.

Share this post


Link to post

Pentru Cielo GLE:

fise Packard (de la magazinul Daewoo peste drum de Apaca)> 53.5 lei

bujii NGK (Augsburg): 53 lei

schimbat bujii si fise: 20 lei

curata IAC: 20 lei

schimbat senzor turatie (sper ca nu gresesc, o mica piesa electrica aflata sub IAC): 88 lei

 

si dupa cum se preconizeaza, cred ca va fi necesar sa schim pompa de benzina. Am 2 variante,

cumprata de la magazinul peste drum de Apaca la 250 lei si instalata in service, dar fara garantie,

sau luata de la service (au magazinul lor) si costa 350 lei, si are garantie.

Cred ca, la urma urmei, dau un ban mai mult dar am garantie, sa le dau cu ea in cap in caz de sucombare.

Share this post


Link to post

Am fost de am facut o verificare la masina, cielo gle e3 din 2005. Si am reusit sa adun cam asa:

 

1.toate amortizoarele (au joc si sunt curse)

2.ambii palieri amortizor

3.de reglat rulmentii spate

4.sincronul de la a 3-a (nu prea mai intra in viteza a 3-a de la 60 km/h in sus)

5.un semering de la caseta de directie (curge ulei pe la axul pedalier)

6.1 pivot stanga.

7.fir sonda lambda desprins.

 

Si acum elementele posibile, voi vedea dupa ce schimb sincronul:

1.levier debreiere

2.rulmet de presiune sau kitul de ambreiaj complet (as prefera sa schimb tot kitul).

 

Saptamana viitoare, luni sau marti, cand au toate piesele ma duc sa le schimb si va tin la curent cu costurile.

Share this post


Link to post

"Am un furtun in plus"

 

Am un Cielo din 95, cutie automatica (il posed de putina vreme) si aici, in acest forum, am gasit multe sfaturi bune. De cateva zile merge prost si pe benzina si pe gaz si uitandu-ma la motor am constatat ca am un "furtun in plus". Pleaca de langa acceleratie si nu duce nicaieri. E lung de 44 cm si nu cred ca este original. Am sa pun si o poza cu locul de plecare (al furtunului). Poate stie cineva, ceva despre persoana lui...ca eu nu gasesc unde ar trebui sa-l introduc.

post-10567-1217260682_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@bogudoby2: cielo GLE E3 din 2005? :scarpin: Ce hibrid de Daewoo mai e si asta? Poate Executive (in profil e din 2004). Oricum, cam multe probleme cu ea la vechimea asta! Cati km parcursi are? E forjata, mai ales la partea de schimbare a vitezelor?

Share this post


Link to post

Masina avind cutie viteze automata , cred ca e vorba de un furtun de aerisire al cutiei de viteze care are celalalt capat neconectat .

Stai linistit , nu e in plus , asa a fost prevazut de proiectant .

Share this post


Link to post

Multumesc, scorpion!

M-am mai linistit.

Share this post


Link to post

Mai de unde fac rost de o carte tehnica cu reglaje pentru un cielo din 95 gle ??? miam schimbat pompa de benzina si o luato rasna consumu...si nu are pierderi...motoru e G15MF

Share this post


Link to post

Da' care-i faza cu schimbatul pompei si reglajele? Ori ti-ai bagat nasul pe la potentiometrul de oxigen? Daca da,n-o rezolvi numai cu cartea de service!

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Spuneam intr-un post anterior ca masina nu mai merge bine. Acum nu mai merge deloc. Dupa ce a facut "poc" la incercarea de a o scoate din curte, am gasit pe jos fulia aceea care vine in prelungirea arborelui cotit. Dupa ce am spalat bine pinionul am constatat ca se rupsese vibrochenul. M-am tot intrebat cum e posibil sa se intample asa ceva cand nu era o sarcina exagerata si am privit cu mai multa atentie pinionul. Si m-am lamurit: ruptura se vedea ca a fost veche. Mecanicul la care am dus-o mi-a explicat ca axul respectiv a fost lipit si apoi presat cu un surub (acesta s-a rupt in interior). Am sa pun si doua poze sa vedeti.

Masina am luat-o acum aproape un an si am convingerea ca a fost carpacita special pentru vanzare.

Am muscat-o. Acuma umblu dupa piese si nu stiu daca merita sa iau piese noi. Cine stie ce o mai fi inauntru, in motor. Sunt curios sa vad cum arata dupa ce-l deschide mecanicul.

Am cam uitat e inseamna cheltuieli de intretinere pentru o masina. Batrana dacie din 1976 de 3 ani nu a mai fost folosita, iar pana atunci nu prea a papat bani multi. Motorul i l-am facut acum 23 de ani, iar la cutia de viteze n-am umblat niciodata... La Cielo m-am cam speriat cand am vazut preturile si cand ma gandesc la anul ei de fabricatie (1995) ma trec fiori.

post-10567-1219019682_thumb.jpg

post-10567-1219019698_thumb.jpg

Share this post


Link to post

In conditii de mers cu peste 100 km/h imi simt volanul foarte usor, lucru semnalat si de un alt membru al familiei. Poate fi vreo problema?

 

Cauciucurile sunt Dunlop sp01, au 6000 km, e drept, ar trebui reechilibrate pentru ca se simte o usoara bataie in volan la viteza sus mentionata.

 

Stiu ca la alte masini volanul se intareste in functie de viteza, ceea ce ma face sa ma gandesc ca ar fi .. normal, dar totusi.

Edited by andreis

Share this post


Link to post

Bătaia poate proveni şi de altundeva. În timpul mersului "trage" stanga/dreapta?

Cielo nu are servodirecţie "progresivă" (parcă aşa îi zice, celei care devine mai fermă pe măsură ce viteza creşte).

Share this post


Link to post

Asa ziceam si eu ca n-are. :)

 

Pai au fost momente in care, luand mainile de pe volan mi s-a parut ca merge putin spre dreapta, dar am zis ca e de la drum si n-am mai incercat. Volanul era 'usor' la 100 km/h si pe montane, si am zis ca o fi de acolo. Totusi, daca ar trage dreapta ce ar putea fi?

Edited by andreis

Share this post


Link to post

Păi posibil de la presiunea scăzută a pneurilor pe partea dreaptă, posibil roţi dezechilibrate, geometrie proastă...

Share this post


Link to post
Am fost de am facut o verificare la masina, cielo gle e3 din 2005. Si am reusit sa adun cam asa:

 

1.toate amortizoarele (au joc si sunt curse)

2.ambii palieri amortizor

3.de reglat rulmentii spate

4.sincronul de la a 3-a (nu prea mai intra in viteza a 3-a de la 60 km/h in sus)

5.un semering de la caseta de directie (curge ulei pe la axul pedalier)

6.1 pivot stanga.

7.fir sonda lambda desprins.

 

Si acum elementele posibile, voi vedea dupa ce schimb sincronul:

1.levier debreiere

2.rulmet de presiune sau kitul de ambreiaj complet (as prefera sa schimb tot kitul).

 

Saptamana viitoare, luni sau marti, cand au toate piesele ma duc sa le schimb si va tin la curent cu costurile.

 

Pentru Cris06, masina mea e fabricata in 2004 si vanduta in 2005, si e modelul Daewoo Cielo standard de 80 cp, si are cutie de executive. Sincronul de standard nu se potrivea. Si a fost forjata destul, ca a fost taxi, si din cate stiu acu are 220.000 km si merge perfect si nici nu scoate fum, asta cred ca din cauza ca 90% din ce e sub capota era nou nout acu 1 an cand am cumparat-o. Daca la kilometrii astia ti se par multe probleme?...mie nu :)

Am rezolvat aproape toate problemele, dat fiind ca pivotul stanga inca merge, mai astept putin pana il schimb si pe ala.Semeringul de la directie nu l-au schimbat ca nu aveau. Firul de la sonda lambda l-am lipit singur.

Si acu sa incep:

Amortizoare Daewoo, palieri, ulei CV, bloc de lumini(schimbat de mine), sincron de a 3-a si strans rulmentii spate = 10 milioane. (Noroc ca m-au mai ajutat ei, ca daca nu saream pe la vreo 15 milioane).

 

In curand: schimbat pivot stanga, filtru benzina si filtru gaz, bracaj roti si semering directie, daca gasesc.

Share this post


Link to post

In 2004 nu s-au fabricat GLE-uri ci Standard si Executive. Nu am stiut ca a facut taxi. La numarul de km specificati si mers (cred) peste 90% urban, atunci e ok pt. defectele ei. Sa te duca multi km de acum inainte!

Share this post


Link to post

sal care puteti sa ma ajutati??? am un cielo din 2007, an fabricatie 97. de la o vreme a inceput un "troncanit" usor in spate. la inceput am crezut k sunt plasticurile din spate de pe langa geam, am tinut cu mana de ele dar nu sunt ele de vina. am skimbat amortizoarele akum 2 zile. tot bate. mai cred k pot fi bucsi. am fost la un mecanic plictisit de viata :( si mi-a zis k bucsele la cielo nu se skimba PE SPATE. e adevarat?? nu stiu ce poate sa mai troncane. la inceput era doar pe stanga trocanitu, akum se aude si pe dreapta. dati-mi si mie idei k nu stiu ce sa mai fac. care vreti sa ma ajutati puteti intra pe id "yonutz_90_yntz" sau pe mail "yonutz_90_yntz@yahoo.com". cat mai repede va rog frumos. ast .

Edited by tolin
Casca ochii si vezi cum se scrie pe aici !

Share this post


Link to post

Salut tuturor.sant nou pe forum intru pt prima oara.am din 2007 un cielo gle fabricatie 95,l-m cumparat la 84000 km si acum am 95000km,si am schimbat urmatoarele:

 

-conducte benzina.mare ghinion pt ca sistemul de conducte vechi nu se mai fabrica si a trebuit sa schimb toata instalatia incepand cu rampa de injectoare si furtune si conducte.

 

-radiator aer conditionat.bagat freon si a mers vreo 2 luni si gata.a murit,trebuie sa merg sa vad ce problema e.cred ca freon dar cam devreme.2 luni? :(

 

-radiator interior[calorifer]

 

-pistonase frana spate./parbriz.

 

-carbuni electromotor.

 

-filtru aer,benzina,bujii,fise,schimbat ulei,etc.

 

am bagat ceva bani in el dar asta e masina e cheltuiala mai ales daca este sh.

 

Astazi am facut revizia ITP si mi-au gasit pivot dreapta,bucsa superioara stanga,bec stop frana,stopuri ceata.problema cu becul am rezolvat-o era becul ars.Am cumparat pivotul si bucsa.Intrebarea mea este daca le pot schimba singur ca am aflat ca mi-ar lua 150ron la service.la dacie am schimbat o gramada dar la cielo nu si nu as vrea sa fac vreo prostie.Ma poate ajuta cineva cuun sfat daca pot realiza singur operatia?

 

multumesc,astept pareri. :uff:

 

@yonutz_90_yntz > Incerca rulmentii.e posibil sa fie din cauza lor.

Edited by tolin
Citare inutila, chiar deranjanta, a postului anterior

Share this post


Link to post
.Am cumparat pivotul si bucsa.Intrebarea mea este daca le pot schimba singur ca am aflat ca mi-ar lua 150ron la service.la dacie am schimbat o gramada dar la cielo nu si nu as vrea sa fac vreo prostie.Ma poate ajuta cineva cuun sfat daca pot realiza singur operatia?

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...&hl=manuale

Share this post


Link to post

Salut tuturor.

 

 

 

Am o problema si as vrea sa stiu parerea voastra.Am pus la 3 plinuri 3 sticlute de dunk cleaner injector,cand am plecat din buc.Dupa vreo 2-3 sapt a inceput sa tremure la relantii si parneste mai greu.O ia la prima cheie dar tremura vreo 2-3 secunde.ma gandesc ca nu cumva acest gunk sa fii curatat rezervorul si sa nu fii impins mizeria in filtru si injectoare.E posibil asa ceva?

 

Multumesc in avans... [-O<

Share this post


Link to post

Dupa 2 ani, am redevenit posesor de Cielo si prin natura imprejurarilor Cielo pe care-l vandusem l-am rascumparat de la vechiul proprietar intr-o stare jalnica. In 3 saptamani am schimbat urmatoarele piese:

 

Proiectoare = 90 ron;

Garnitura chiulasa, capac, filtru aer, filtru ulei, filtru benzina, rola AC, aparatoare noroi dreapta = 203ron;

Semeringuri supape = 25ron;

Tampon motor ( cel din mijloc) = 45ron;

Esapament final = 90ron;

Garnitura diferential = 14ron;

Pompa apa = 75 ron;

Ulei Motul 10w40 = 140ron;

Ulei cutie Castrol 75w80 = 40ron;

Kit reparatie frana fata, contactori usa, cablu frana mana, saboti spate, suport tija capota, cheder portbagaj = 738ron;

 

Urmeaza sa-mi mai cumpar un motor sh de rezerva cu 1200ron si cu 1000 euro sa o vopsesc. Astea in primavara cand da caldura! :) )

 

Salut tuturor.

 

 

 

Am o problema si as vrea sa stiu parerea voastra.Am pus la 3 plinuri 3 sticlute de dunk cleaner injector,cand am plecat din buc.Dupa vreo 2-3 sapt a inceput sa tremure la relantii si parneste mai greu.O ia la prima cheie dar tremura vreo 2-3 secunde.ma gandesc ca nu cumva acest gunk sa fii curatat rezervorul si sa nu fii impins mizeria in filtru si injectoare.E posibil asa ceva?

 

Multumesc in avans... [-O<

 

Ai si GPL pe masina? Multi ar spune ca nu are relevanta, insa daca este instalatia clasica, nu cea secventiala, se impune a se circula pe benzina cu cleaner injector pana isi da drumul. Posibil la tine cifra octanica slaba, probleme de fise, bujii sau dereglare IAC.

 

Da un reset la ECM si vezi cum se comporta. Potentiometrul CO este OK?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...