Jump to content
Sign in to follow this  
razvani

Contact defect

Recommended Posts

Contactul electric, parerea mea. Ala din "fundul" contactului mecanic si se inlocueste doar.

Share this post


Link to post

Salutare! Azi am patit ce am tot citit pe forumul acesta: m-a lasat contactul! Pur si simplu mi s-a sectionat limba metalica ce intra in contactul electric. Dupa ce m-am umplut de nervi, am reusit dupa vreo ora sa scot contactul mecanic, sa vad mai bine ce-i acolo (noroc cu voi, ca n-as fi reusit in veci: VA MULTUMESC). Am dat comanda in Bucuresti de unul nou, dar dupa ce am citit aici am devenit brusc reticent privind calitatea lui. Am luat contactul asta :http://www.pieseauto.ro/contact-auto/daewoo/cielo/contact-pornire-daewoo-cielo-1255970938.html . Puteti sa-mi spuneti daca e ceva de capul lui, sau o sa vad singur in timp?

Maine o sa-l montez. Ceva sfaturi de tinut cont la montaj?

Va multumesc!!!!

Share this post


Link to post

Pentru cine se mai intreaba INCA ce fel de contacte sa mai cumpere datorita faptului ca se strica des, cautati de Opel Astra. Am avut si eu problema asta dar dupa ce am pus unul de Opel acum vreo 4 ani, nu mai sunt probleme.

 

Share this post


Link to post

stiu de contactul ala de la "radacini", dar am sunat acolo si a zis ca sapt viitoare pot sa-l aduca. nu mai era in stoc. asa ca....fortat de imprejurari, am dat comanda de asta la 100 lei si-l astept azi. masina a trebuit s-o las acolo unde mi-a murit contactul si este intr-o zona cam rau famata din ploiesti...n-am avut de ales.

oricum, o sa-mi iau preventiv si unul de opel astra ( de rezerva, daca tot sunt asa de proaste astea de cielo).

de la ce model de opel este compatibil cu cielo, sa stiu sa caut? un link, poate?

va multumesc!!!

Share this post


Link to post

http://www.pieseauto.ro/alte-piese-interior/daewoo/cielo/set-incuirtori-cielo-set-yale-cielo-set-contact-1132784766.html

 

 

Asa trebuia sa iei cu tot cu yale la usi ,portbagaj si torpedo,ce faci o sa umbli cu cate 2 chei dupa tine? daca vrei sa pornesti masina din locul ala rau famat,scoate contactul electric afara si baga o surubelnita in fanta care intra pana contactului mecanic si o poti pornii printr-o rotire la fel ca la contactu din cheie.Si eu am patit la fel si am mers cu masina 2 zile in felulu asta.

Edited by hohaele

Share this post


Link to post

mai bine nu-mi mai aratai link-ul ala!!!

ce teapa mi-am luat....

asta e! faptul e consumat. oricum, vreau sa caut unul de astra, in speranta ca poate e mai bun. pana atunci...omul mai si pierde.

macar sa pot rezolva problema asta si sa-mi iau masina de-acolo.

Share this post


Link to post

Daca ai demontat contactul mecanic, baga inapoi mufa in partea electrica, invarte cu o surubelnita dreapta pana la actionarea demarorului apoi elibereaza. Muta masina unde doresti. Atentie, contactul mecanic sa fie scos, daca este pe pozitie (montat) invarte si cheia pe pozitia motor pentru a nu bloca volanul.

 

Share this post


Link to post

Am revenit cu urmarea: dupa ce coletul a ajuns in ploiesti la 07.00 a ajuns la mine abia la ora 15.00. Am stat ca pe ghimpi (multumesc Cargus- super rapid).

In fine, ma apuc voiniceste de treaba si....nici dupa 3 ore n-am reusit sa-l montez. Am incercat in toate modurile posibile. Cu cheia in poz.2, cu ceva ascutit bagat prin acel orificiu, sa apese limba de blocare, am pilit usor cu smirghel chestia aia care blocheaza volanul (din cauza ei nu intra pana la capat). M-a umplut de nervi. Maine ma duc la service. O sa ma coste contactul asta cat nu face. Ce teapa naibii mi-am luat!!!!!

Am reusit pana la urma sa o aduc acasa. Cu contactul vechi pus la loc( ca sa nu se blocheze volanul in mers) si cu cel nou am pornit masina din bulb (n-am vrut sa folosesc o surubelnita de frica sa nu fac ceva aiurea- oricum e dintr-un plastic ordinar contactul electric).

Apropo, cand am vazut ce contact mecanic am primit, mi-a venit sa urlu....o chestie de proasta calitate, se pare din dur-aluminiu, cam firav, offfffffff!!!!!!!!

O ZI DE cuvânt_urât!!!!

Share this post


Link to post

mai bine nu-mi mai aratai link-ul ala!!!

ce teapa mi-am luat...

asta e! faptul e consumat. oricum, vreau sa caut unul de astra, in speranta ca poate e mai bun. pana atunci...omul mai si pierde.

macar sa pot rezolva problema asta si sa-mi iau masina de-acolo.

 

Eu zic ca e mai bine ca nu schimbi toate yalele. Sa fii ferm convins ca problema cu contactul o sa o mai ai si in viitor asa ca degeaba schimbai toate yalele acum.

In plus, yalele originale ale masinii cred ca oricum sunt mai bune decat cele chinezesti pe care le poti gasi de cumparat. Asa ca stai linistit cu 2 chei.

Buna ideea cu cel de Opel Astra, n-am incercat.

 

Share this post


Link to post

Poate face cineva un tutorial cu schimbarea contactului mecanic. Am patit-o si eu la acceasi faza.

Share this post


Link to post

 

Eu zic ca e mai bine ca nu schimbi toate yalele. Sa fii ferm convins ca problema cu contactul o sa o mai ai si in viitor asa ca degeaba schimbai toate yalele acum.

In plus, yalele originale ale masinii cred ca oricum sunt mai bune decat cele chinezesti pe care le poti gasi de cumparat. Asa ca stai linistit cu 2 chei.

Buna ideea cu cel de Opel Astra, n-am incercat.

 

Se schimba foarte usor "cateii" de la contactul defect la cel nou, astfel ramai cu vechea cheie ce se potriveste la toate incuietorile autoturismului (inclusiv torpedo- cine are cu incuietoare)

Edited by papie

Share this post


Link to post

Am revenit cu finalul povestii:

dupa ce m-am chinuit atat si chiar am facut prostia sa pilesc limba metalica care ajuta la sustinerea butucului inauntru ( cea mica de deasupra, nu cea care intra in contactul electric), am ajuns la service. Acolo, cand au vazut baietii ce-am facut, doar ca nu mi-au zis "prost" (nu m-as fi suparat) si m-au trimis sa cumpar altul. Am gasit destul de repede (la un magazin de piese de DACIE la pretul de 75 lei-vizibil mai bun calitativ) si m-am intors la service, unde au reusit montarea lui in 5 min. Deci, toata afacerea m-a dus 260 lei (cat o distributie). Acum o sa schimb limba rupta (din butucul defect) cu cea din butucul pilit, si in felul asta mai am unul de rezerva.

CONCLUZIA: PROSTIA SI NESTIINTA SE PLATESC SCUMP!!!!

Share this post


Link to post

Se schimba foarte usor "cateii" de la contactul defect la cel nou, astfel ramai cu vechea cheie ce se potriveste la toate incuietorile autoturismului (inclusiv torpedo- cine are cu incuietoare)

Cum anume scoti axul butucului? Tnx!

Share this post


Link to post

Nu il am in fata (si nici poze detailate nu am gasit) iar operatiunea am facut-o o singura data acum vre-o 2 ani, nu a durat mai mult de 10 minute. Trebuie sa ai grija la ordinea "cateilor" (care sunt niste tablite) si sa nu pierzi arculetul aferent fiecaruia.

Share this post


Link to post

Mi s-a defectat si mie ceva pe acolo, nu mai "sare" la scoaterea cheii si ramane pornit casetofonul din cauza asta, o sa il desfac in week-end sa vad exact care e problema.

Intrebare. "saritul" (adica arcul care impinge e in cel mecanic sau in ala electric?

Ca daca e in ala electric in schimb by default fara sa ma mai chinui.

Share this post


Link to post

Este in cel mecanic.

Share this post


Link to post

Legat de defectarea frecventa a contactului electric, vreau sa imi achizitionez unul original de Opel. Problema apare la compatibilitatea dintre ele, intrucat sunt niste mici diferente, cum voi arata in imaginile urmatoare.

 

Contact Cielo:

post-4414-0-35452100-1375525472_thumb.jpg

Contact Opel cod 90052497 (valabil pentru toate modelele de Corsa A, Ascona, Omega, Kadett D & E si anumite modele de Astra F, Calibra, Corsa B, Tigra):

post-4414-0-32880200-1375525482_thumb.pngpost-4414-0-10467800-1375525492_thumb.jpg

 

Pentru a evalua compatibilitatea as vrea sa stiu ce rol au lamelele P (evidentiata cu verde) si "K A" (evidentiata cu rosu). In timp ce "P" poate lipsi pentru ca nu apare conectata la niciun fir, vad ca nicio varianta de contact Opel nu are lamela "K A", care este conectata la un fir la Cielo. La ce foloseste aceasta lamela "K A" si este indispensabila functionarii?

 

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Cu toare ca am desfacut contactul imi dau seama ca nu am fost atent la aceste amanunte, insa nu cred ca "P" are papuc in conectorul receptor, deci poate lipsi. Contactul pentru consumatori auxiliari ("K.. " - pt. aparatul media) se poate renunta la el prin legarea aparatului (care poseda propriul intrerupator) la +30.

Edited by smv

Share this post


Link to post

Nu trebuie sa renunti la el, poti sa-l legi la lamela 15 (ar trebui sa fie firul de IGN (ignition), care are tensiune atunci cand pui contactul sau cand merge motorul)

Share this post


Link to post

salut

conform celor descrise de ceilalti forumisti

, am incercat sa schimb contactul mecanic la cielo.

am apasat clema care il tine blocat dar s-a blocat la jumatate , nici nu iese dar nici nu intra .

 

am vazut pe una din poze caar ma avea un orificiu pentru sistemul de blocare al volanului, dar la al meu nu se vede , trebuie cumva indepartat capacul metalic??????

astept pareri

 

Share this post


Link to post

Nu, nu trebuie indepartat capacul metalic

 

Oricum, decat sa te chinui o zi intreaga mai bine te duci la cineva care a mai desfacut asa ceva. E pur si simplu vorba de experienta la desfacut contacte de cielo.

Share this post


Link to post

Este normal sa fie fierbinte contactul electric in timpul functionarii? Mentionez ca am pus mana pe el dupa ce l-am schimbat pe cel vechi (m-a lasat balta!) si frigea(e drept,afara erau peste 35 de grade iar masina era fara AC pornit!). Sa fie un contact imperfect sau asa e normal?Multumesc!

 

salut si eu am aceasi problema:frige mufa care intra in contact si topeste contactul dupa vreo 50 km de mers.care sa fie problema ?helppp...

Share this post


Link to post

Salutare.Se dau urmatoarele simptome : bag cheia in contact, se aprind martorii in bord,dau sa pornesc si nimic. Am schimbat contactul electric, a mers vreo 3 zile apoi iar acelasi lucru.Porneste(Cielo) cu surubelnita bagata in contactul electric dar nu mai merge cd playerul (are legatura contactul mecanic cu CDul ?). Niste sfaturi.....? Va multumesc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...