Jump to content
Sign in to follow this  
Dana AB

Cauciucuri Matiz

Recommended Posts

Daca nu iei curbele ca la formula I, merge orice tip de cauciuc. Ma grabeam in munti, nu cunosteam drumul, curbe stranse, si nu am avut probleme cu continentalurile.

Share this post


Link to post
Mai citeste din acest topic si ai sa vezi. Sau, cum spunea cineva tot aici, pune pe cineva sa conduca, si sa ia ceva viraje mai stranse. Uita-te la roti si ai sa vezi. ce am pus eu? Toyo 350 dimensiuni standard... nu e mare diferenta de pret. Si merita... Am schimbat continentalurile cu care a venit masina din fabrica, cand inca mai puteam sa merg cu ele vreo 20 k km. Din cauza performantelor... In anumite situatii, si nu unele extraordinare, efectiv rupeau aderenta sau afectau stabilitatea. Tu iti pui pe masina ce vrei. Colegul s-a referit la cauciucuri mai late 165/65R13. Nu sunt in talon, dar cred ca ar reusi sa le omologheze ca dimensiuni la RAR. Greu... dar se poate. Trebuie unse ceva angrenaje pe acolo.

 

Si pe mine ma bate gandul la niste Toyo 350 la primavara. Cum se prezinta aceste cauciucuri? Ce imi place la Continentaluri este ca sunt foarte moi, la franari bruste pe uscat nu pierd foarte repede aderenta. In comparatie, cele Toyo cum sunt?

Share this post


Link to post

Cata30 citeste manualul de utilizare al masinutei si ai sa vezi ce dimensiuni de cauciucuri poti pune .

Share this post


Link to post

Exfoliat in doua locuri , pneu stanga fatza...se poate folosi in continuare, se poate repara(resapa)?

post-13903-1214928489_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Rabdare ca sunt noi. Iti spun cand vin din concediu!

Ai venit din concediu? :D

Share this post


Link to post

Da! Sunt super multumit de ele. Am mers cam 2500 km numai pe drumuri grele si drumuri de munte. M-am uitat la ele sunt aproape ca si noi. Pe spate insa Continentalurile par sa dea semne din ce in ce mai mari de oboseala. Parca s-au uzat deodata... nu mi se pare, pentru ca la plecare am facut inspectie la roti, presiune si echilibrare. urmeaza Toyo 350 si pe spate...

Share this post


Link to post

La franari cum sunt? Pe uscat se lipesc tot asa bine ca cele Continental?

Pe ud cum se simt(franare, accelerare mai brusca)?

Pe viraje par mai stabile ca cele stock?

Share this post


Link to post

La franari nu prea stiu ce sa zic din cauza ca am schimbat placutele de frana si am impresia ca am luat teapa cu ele. Dar in mod sigur am simtit o imbunatatire considerabila a stabilitatii in curbe. Si inca ceva... se simte la plecarea de pe loc sau la accelerare "ca trage".... adica nu mai stau cu frica ca rupe aderenta... Nu am experienta foarte mare la volan, dar am simtit un salt calitativ fata de alea vechi. Poate fi si efectul "placebo".... Eu unul sunt multumit de ele.

Share this post


Link to post

Bai, acuma fara gluma, dar ce "raceri" sunteti voi cu Matizurile astea... incat asa tare sa conteze cauciucurile. X( TE doare capul...

O sa va arat o poza cu ale mele, jumatate Hankook de cand s-a inventat masina si jumatate Barum Briliantis puse crucis, zici ca au facut razboiul. N-am pomenit rupere de aderenta sau alte probleme cu ele..

Si m-au dus pe unde putin gandesc ca pot ajunge, and beyond... :)

@trebor271074, stai linistit cu franele, E NORMAL in prima faza sa nu-ti tina franele asa ca inainte imediat dupa ce ai schmibat placutele... nu e greu sa-ti dai seama de ce.

Share this post


Link to post

Daca ai locui in Tulcea cu plecari in rampa accentuata si cu piatra cubica ai sa vezi ca se rupe aderenta. Iar placutele nu sunt noi. au cam 3000 km. Fata de alea vechi astea mai si scartie cand franez asa mai usor.

Share this post


Link to post

Atunci, scuze, e altceva... Credeam ca abia le-ai schimbat.

Share this post


Link to post

Rezerva originala Continental de 4 ani versus Matador Stella nou.

 

Am luat Matizul (an fabricatie 2004, echipat din fabrica cu Continental EP, 51.000 km in prezent) la 25.000 km asa ca nu am apucat sa fac rotirea rotilor recomandata in carte.

In concluzie, am ramas cu rezerva ca si noua, trecand peste imbatranirea cauciucului care nu este vizibila.

Un cauciuc era cam dus (am mers cu el lasat fara sa-mi dau seama) asa ca a trebuit sa iau macar pe fata noi.

Efectiv la plezneala am luat Matador Stella, fiind la acelasi pret cu Debica sau Sava pe care le-am pus pe fata, iar pe spate am ales 2 Continentaluri mai rasarite, desi nu era diferenta mare de uzura.

As vrea sa le schimb si pe ele in perspectiva, desi nu am avut probleme, dar sunt cam crapate.

Acum nu stiu ce sa aleg:

1. Sa cumpar o rezerva Continental putin rulata, (similar cu ce am si eu ca rezerva) sau sa cumpar 2 anvelope Matador (Debica sau Sava) noi?

As lua si Continental nou, dar am inteles ca nu se mai fabrica modelul de acum 4 ani.

 

2. Tinad cont de imbatranirea cauciucului, cam cat sa ofer pentru unul (sau cu cat sa il vand pe al meu, in ideea ca trec pe Matador)?

 

Multumesc

post-3915-1215348441_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salut.

as avea si eu o intrebare : am un matiz , e din 2003 octombrie , l-am cumparat de curand,

am cauciucuri 155/65 debica toate 4 , ce le de pe fata sunt uzate 70% , spatele e cam 50%, mai demult aku vreo cateva luni am luat 4 bc 155/70 pentru o dacie pe care am vandut-o si mi-au ramas 2 bc 155/70, pot sa le pun pe matiz pe fata sau pe spate in combinatie cu 155/65 ?

Share this post


Link to post

In cartea tehnica zice ca nu, desi nu e exclus sa mearga.

Dar ma gandesc ca nu de nebuni au dat cele 2 dimensiuni recomandate, fara schimbarea casetei de directie.

Mai asteapta si alte pareri.

Personal respect ce zic oamenii in carte si tocmai am trecut ITP cu brio.

Share this post


Link to post

Cumpara niste cauciucuri de calitate, si respecta dimensiunile mentionate de producator.

Share this post


Link to post

Am comandat azi 2 anvelope VREDESTEIN T-Trac 2Si 155/65R13 - 165 lei tva inclus. Sper sa fie mai bune decat Continentalurile.

Share this post


Link to post
Am comandat azi 2 anvelope VREDESTEIN T-Trac 2Si 155/65R13 - 165 lei tva inclus. Sper sa fie mai bune decat Continentalurile.

 

Unde ai gasit la pretu asta,e foare bun la pret si merita

Share this post


Link to post
Am comandat azi 2 anvelope VREDESTEIN T-Trac 2Si 155/65R13... Sper sa fie mai bune decat Continentalurile.

Sunt incomparabil mai bune :) , daca tot te-ai apucat, mai comanda inca 2.

Share this post


Link to post

Doar 2 mai erau pe stoc la Apco bucuresti, importatorul.

Share this post


Link to post

Eu pana sa vand Matizul am schimbat 2 continentaluri cu [RECLAMA]. Si calitatea s-a simtit.

Edited by Mircea
Si calitatea poarta intotdeauna numele anvelopelor pe care le comercializezi tu! Inceteaza sa mai faci reclama peste tot. Toate posturile tale din ultimele luni sunt in topicurile despre anvelope, laudand bineinteles "calitatea"

Share this post


Link to post

Zilele astea va trebui sa schimb si eu 2 cauciucuri matiz, respectiv sa le inlocuiesc pe cele vechi de pe spate continental care si-au cam facut viata cu toate ca nu sunt roase cine stie ce par obosite rau.

Pe fata am sava nu m-au costat cine stie ce. acum vreau sa le pun pe alea de pe fata sava pe spate si in fata sa pun alta marca sau tot sava.

Acum va intreb daca vreti sa-mi spuneti ce sa faca sa pun tot sava la fel sau sa iau altceva, si cam ce dar sa nu fie totusi piperat pretul.

Share this post


Link to post

Ti se par scumpe?

Am comandat azi 2 anvelope VREDESTEIN T-Trac 2Si 155/65R13 - 165 lei tva inclus.

Share this post


Link to post

Edit: Pentru comentarii la adresa actiunilor de moderare, foloseste PM. Nu esti multumit de cum iti raspund eu sau de ce posturi iti cenzurez, fa bine si adreseaza-te unui admin. Pana atunci, pe unde te vad ca scrii [RECLAMA], iti garantez ca voi sterge!

Mircea

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...