Jump to content
Sign in to follow this  
Dana AB

Cauciucuri Matiz

Recommended Posts

Ce parere aveti de BARUM de vara 155/65 - R13 ? Se merita ? Are cineva ? Daca nu, va rog sa-mi recomandati si mie ce sa iau. Multumesc anticipat pentru recomandari.

Share this post


Link to post

Se merita ,ce?fiecare guma are meritul si pretul ei.personal am ContiEcocontact care nu-s tocmai rele,ba din contra.se stie din realitate ca Continental e lider in privinta performantelor si pionier al tehnologiei pe baza de siliciu .

Share this post


Link to post

...personal am ContiEcocontact care nu-s tocmai rele,ba din contra.se stie din realitate ca Continental e lider in privinta performantelor si pionier al tehnologiei pe baza de siliciu ...

 

nu-s tocmai rele, sunt foarte rele, scartaie in curbe si in franare ceva de speriat ! de-abia am asteptat sa le schimb... mi-am pus uniroyals, si alta poveste, frana, directie, etc...

Share this post


Link to post

@TRAKE: la ce pret ai gasit Barum-urile? Cam ce buget ai?

Ca acum degeaba intrebi de Barum daca sunt bune si iti recomandam noi avioane daca plafonul bugetului tau e altul.

 

Eu unul pana acum cel mai multumit am fost de Kumho Solus. In afara de Kumho am mai avut pe matiz Conti EcoContact, Debica si inca ceva mizerii pe Matizul de la firma, nu le-am retinut nici numele.

Share this post


Link to post

scartaie in curbe si in franare ceva de speriat !

 

Parerea ta!vezi la presiune mai des!

 

si alta poveste, frana, directie, etc...

 

 

Adica povesti nemuritoare! @-)

Share this post


Link to post

Eu am acum Debica Vivo pe fata si Conti Eco Contact pe spate. Ambele se comporta decent si sunt multumit de ele. Ce-i drept, Debica sunt deficitare la franare pe suprafete umede insa nu cu foarte mult. :D

Share this post


Link to post

Asta pt ca conti are suprafata profilata pt apa mai bine

 

Barum si uniroyals nu sunt decat niste subbranduri ale Continental.pe scurt, cam cum e dacia pt renault

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

...parerea ta!vezi la presiune mai des! si alta poveste, frana, directie, etc...Adica povesti nemuritoare! @-)

 

 

lol

si pt. iarna folosesc dunlop winter response, se comporta e x c e l e n t !

Edited by Tav

Share this post


Link to post

Cu astea-s de acord

 

pt. iarna folosesc dunlop winter response

Share this post


Link to post

135 RON bucata

 

@TRAKE: la ce pret ai gasit Barum-urile? Cam ce buget ai?

Ca acum degeaba intrebi de Barum daca sunt bune si iti recomandam noi avioane daca plafonul bugetului tau e altul.

 

Eu unul pana acum cel mai multumit am fost de Kumho Solus. In afara de Kumho am mai avut pe matiz Conti EcoContact, Debica si inca ceva mizerii pe Matizul de la firma, nu le-am retinut nici numele.

 

135 RON bucata

Share this post


Link to post

pentru sezonul cald am retrecut la matadoarele stella .deja nu prea mai tinea bine la frana cele de iarna.

Share this post


Link to post

Ce presiuni aveti? Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, se vede la consum, iar pe cauciucurile ce el am zice ca tin la 3, deci sunt in limite.

Share this post


Link to post

Eu le-am tinut la 3 multa vreme si merg cam 2000 de km pe luna, foarte mult in extraurban...in general nu au existat scaderi de consum.

Share this post


Link to post

Poate nu ai remarcat, eu o sa incerc totusi, daca nu exista, sau sunt prea mici diferentele sa suplineascaconfortul redus la drum rau, le pun iar la 2.2

Share this post


Link to post

Apropo de presiune, chestie testata de mine la cauciucurile de bicicleta. La cursiera daca nu bag presiune tzapana pe cauciucuri, frecarea cauciucului cu asfaltul ma obliga sa fac efort mai mare pentru a ma deplasa cu aceeasi viteza.

Share this post


Link to post

Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, se vede la consum, iar pe cauciucurile ce el am zice ca tin la 3, deci sunt in limite.

 

Dar te-ai gandit ca presiunea poate sa creasca chiar si cu peste jumatate de atmosfera vara?

La 2.8 capacitatea de franare scade dramatic, fa testul sa vezi.

Nu mai vorbesc confort si de faptul ca socurile vor fi preluate direct de articulatii si vezi apoi ce economii de benzina ai facut.

Share this post


Link to post

Nu m-am gandit, dar o sa ma gandesc cand da caldura, in ideea de a nu depasi 2.8 la cald, banuiesc ca asta ar fi un 2.5 dimineata pe racoare.

 

Apropo de presiune, chestie testata de mine la cauciucurile de bicicleta. La cursiera daca nu bag presiune tzapana pe cauciucuri, frecarea cauciucului cu asfaltul ma obliga sa fac efort mai mare pentru a ma deplasa cu aceeasi viteza.

 

asta e ideea :thumbl:

Edited by argon

Share this post


Link to post

asta e ideea :thumbl:

Daca compari avantajele cu dezavantajele presiunii mari in pneuri la masina nu cred ca se merita. La bicicleta e cu totul altfel - o roata descentrata se poate centra imediat prin stangerea si/sau slabirea unor spite, plus ca la masina inca nu am vazut jante duble.

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Cauciucul la masina nu e cat degetul, de fapt e invers de cum spui, la presiunea de 2-2.2 se indoaie jantele intr-o veselie in gropi, le aveam patrate pe cele de tabla, cu cauciucuri mai tari, absoarbe socul mai bine, fara a deforma jantele.

Share this post


Link to post

Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8,

 

vezi ca se mai incalzesc si creste presiunea

Share this post


Link to post

de cand ma ocup eu de masina asta numai 2,1 am facut presiune in roti,anu trecu in vara am avut la un moment dat 2,6 si franarea era jalnica .

Share this post


Link to post

Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8,

 

vezi ca se mai incalzesc si creste presiunea

 

 

umfla-le cu azot si presiunea nu va mai creste odata cu temperatura, insa la gropi si la franare va fi nasol...

Share this post


Link to post

Elementele constante ale aerului: oxigen (20,95%), bioxid de carbon (0,03%) si azot (78,09%).

 

Explica-ti cum bagi 100% azot intr-un pneu si apoi nu mai faci recomandari din acestea.

  • Like 1

Share this post


Link to post

anumite "vulcanizari" civilizate au statii de azot...

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...