TRAKE Posted March 20, 2011 Ce parere aveti de BARUM de vara 155/65 - R13 ? Se merita ? Are cineva ? Daca nu, va rog sa-mi recomandati si mie ce sa iau. Multumesc anticipat pentru recomandari. Share this post Link to post
calinjack Posted March 20, 2011 Se merita ,ce?fiecare guma are meritul si pretul ei.personal am ContiEcocontact care nu-s tocmai rele,ba din contra.se stie din realitate ca Continental e lider in privinta performantelor si pionier al tehnologiei pe baza de siliciu . Share this post Link to post
Tav Posted March 20, 2011 ...personal am ContiEcocontact care nu-s tocmai rele,ba din contra.se stie din realitate ca Continental e lider in privinta performantelor si pionier al tehnologiei pe baza de siliciu ... nu-s tocmai rele, sunt foarte rele, scartaie in curbe si in franare ceva de speriat ! de-abia am asteptat sa le schimb... mi-am pus uniroyals, si alta poveste, frana, directie, etc... Share this post Link to post
andrew Posted March 20, 2011 @TRAKE: la ce pret ai gasit Barum-urile? Cam ce buget ai? Ca acum degeaba intrebi de Barum daca sunt bune si iti recomandam noi avioane daca plafonul bugetului tau e altul. Eu unul pana acum cel mai multumit am fost de Kumho Solus. In afara de Kumho am mai avut pe matiz Conti EcoContact, Debica si inca ceva mizerii pe Matizul de la firma, nu le-am retinut nici numele. Share this post Link to post
calinjack Posted March 20, 2011 scartaie in curbe si in franare ceva de speriat ! Parerea ta!vezi la presiune mai des! si alta poveste, frana, directie, etc... Adica povesti nemuritoare! Share this post Link to post
raven84 Posted March 20, 2011 Eu am acum Debica Vivo pe fata si Conti Eco Contact pe spate. Ambele se comporta decent si sunt multumit de ele. Ce-i drept, Debica sunt deficitare la franare pe suprafete umede insa nu cu foarte mult. Share this post Link to post
calinjack Posted March 20, 2011 (edited) Asta pt ca conti are suprafata profilata pt apa mai bine Barum si uniroyals nu sunt decat niste subbranduri ale Continental.pe scurt, cam cum e dacia pt renault Edited March 20, 2011 by calinjack Share this post Link to post
Tav Posted March 20, 2011 (edited) ...parerea ta!vezi la presiune mai des! si alta poveste, frana, directie, etc...Adica povesti nemuritoare! lol si pt. iarna folosesc dunlop winter response, se comporta e x c e l e n t ! Edited March 20, 2011 by Tav Share this post Link to post
calinjack Posted March 20, 2011 Cu astea-s de acord pt. iarna folosesc dunlop winter response Share this post Link to post
TRAKE Posted March 20, 2011 135 RON bucata @TRAKE: la ce pret ai gasit Barum-urile? Cam ce buget ai? Ca acum degeaba intrebi de Barum daca sunt bune si iti recomandam noi avioane daca plafonul bugetului tau e altul. Eu unul pana acum cel mai multumit am fost de Kumho Solus. In afara de Kumho am mai avut pe matiz Conti EcoContact, Debica si inca ceva mizerii pe Matizul de la firma, nu le-am retinut nici numele. 135 RON bucata Share this post Link to post
mitosu Posted March 23, 2011 pentru sezonul cald am retrecut la matadoarele stella .deja nu prea mai tinea bine la frana cele de iarna. Share this post Link to post
argon Posted March 23, 2011 Ce presiuni aveti? Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, se vede la consum, iar pe cauciucurile ce el am zice ca tin la 3, deci sunt in limite. Share this post Link to post
raven84 Posted March 23, 2011 Eu le-am tinut la 3 multa vreme si merg cam 2000 de km pe luna, foarte mult in extraurban...in general nu au existat scaderi de consum. Share this post Link to post
argon Posted March 23, 2011 Poate nu ai remarcat, eu o sa incerc totusi, daca nu exista, sau sunt prea mici diferentele sa suplineascaconfortul redus la drum rau, le pun iar la 2.2 Share this post Link to post
korydon Posted March 23, 2011 Apropo de presiune, chestie testata de mine la cauciucurile de bicicleta. La cursiera daca nu bag presiune tzapana pe cauciucuri, frecarea cauciucului cu asfaltul ma obliga sa fac efort mai mare pentru a ma deplasa cu aceeasi viteza. Share this post Link to post
Tommy Posted March 23, 2011 Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, se vede la consum, iar pe cauciucurile ce el am zice ca tin la 3, deci sunt in limite. Dar te-ai gandit ca presiunea poate sa creasca chiar si cu peste jumatate de atmosfera vara? La 2.8 capacitatea de franare scade dramatic, fa testul sa vezi. Nu mai vorbesc confort si de faptul ca socurile vor fi preluate direct de articulatii si vezi apoi ce economii de benzina ai facut. Share this post Link to post
argon Posted March 23, 2011 (edited) Nu m-am gandit, dar o sa ma gandesc cand da caldura, in ideea de a nu depasi 2.8 la cald, banuiesc ca asta ar fi un 2.5 dimineata pe racoare. Apropo de presiune, chestie testata de mine la cauciucurile de bicicleta. La cursiera daca nu bag presiune tzapana pe cauciucuri, frecarea cauciucului cu asfaltul ma obliga sa fac efort mai mare pentru a ma deplasa cu aceeasi viteza. asta e ideea Edited March 23, 2011 by argon Share this post Link to post
korydon Posted March 23, 2011 (edited) asta e ideea Daca compari avantajele cu dezavantajele presiunii mari in pneuri la masina nu cred ca se merita. La bicicleta e cu totul altfel - o roata descentrata se poate centra imediat prin stangerea si/sau slabirea unor spite, plus ca la masina inca nu am vazut jante duble. Edited March 23, 2011 by korydon Share this post Link to post
argon Posted March 23, 2011 Cauciucul la masina nu e cat degetul, de fapt e invers de cum spui, la presiunea de 2-2.2 se indoaie jantele intr-o veselie in gropi, le aveam patrate pe cele de tabla, cu cauciucuri mai tari, absoarbe socul mai bine, fara a deforma jantele. Share this post Link to post
calinjack Posted March 23, 2011 Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, vezi ca se mai incalzesc si creste presiunea Share this post Link to post
Viktor Posted March 23, 2011 (edited) Iata ce-am gasit legat de presiunea rotilor. S"> Edited March 23, 2011 by Viktor Share this post Link to post
mitosu Posted March 23, 2011 de cand ma ocup eu de masina asta numai 2,1 am facut presiune in roti,anu trecu in vara am avut la un moment dat 2,6 si franarea era jalnica . Share this post Link to post
Tav Posted March 23, 2011 Eu m-am gandit sa fac o proba cu 2.8, vezi ca se mai incalzesc si creste presiunea umfla-le cu azot si presiunea nu va mai creste odata cu temperatura, insa la gropi si la franare va fi nasol... Share this post Link to post
tolin Posted March 23, 2011 Elementele constante ale aerului: oxigen (20,95%), bioxid de carbon (0,03%) si azot (78,09%). Explica-ti cum bagi 100% azot intr-un pneu si apoi nu mai faci recomandari din acestea. 1 Share this post Link to post
Tav Posted March 23, 2011 anumite "vulcanizari" civilizate au statii de azot... Share this post Link to post