Jump to content
Sign in to follow this  
CrisR

Masina Noua La 9.000-10.000 Euro Pret Cip

Recommended Posts

Sa iasa pe autostrada (daca e la GTT) sau macar pe o sosea buna si sa-i dea bice, poate-i piere cheful de tractor :D (desi nu ar fi deloc o alegere rea pe ansamblu ;) )

Share this post


Link to post

Motorul 1.7dti de la Opel este foarte bun adica te tine fix cit este in garantie dupa care incep problemele :debitmetru ,turbina +alte acareturi .Chiar daca sunt fan diesel (se stie) trebuie sa recunosc ca Lacetti este o masina superba .Astra G dupa cum s-a mai spus este la sfarsit de drum si tare mi-e frica ca peste 4 ani cind se termina leasingul un Lacetti de 1.6 o sa se vinda mai bine decit Astra 1.7 dti .Deja piata SH este full de Astra G iar pretul este in cadere libera astfel o Astra 1.7 dti de 6 ani o cumperi cu 6500E in Romania.

Si inca ceva dieselul este economic daca mergi mult, adica peste 15.oookm /an .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Pe mine m-a impresionat rafinamentul design-ului de la modelul Lacetti sedan. In rest, pentru mine toate masinile sunt la fel, de bune sau de proaste, doar ca unele sunt mai frumoase si altele sunt urate foc. Iar la masini nu merge regula de la femei, masinile frumoase sunt si bune-rau.

Share this post


Link to post

@tolin_afc :) >- Mercic de argument!! cu asta s-ar putea sa se indrepte sotul prietenei catre Lacetti.

ย 

@BogdanG : ei inclina spre diesel doar pt ca sunt incantati de consumul dat de dealer : 6% urban si 4% extraurban. In mediu, intr-un an se fac cam 15.000 km urban si 10.000 extraurban. Deci..s-ar putea sa rentez la consum. Dar peste 4 ani, cand va iesi masina din leasing, dupa cum spuneti voi, va fi un model deja invechit!

Share this post


Link to post

Si eu am fost mai acum 3 luni cam in aceasi postura, a alege intre Lacetti 1.6 si Astra Clasic 1.7 motorina, (de 90 cai parca) ... dupa test drive, nu a mai incaput discutie, am mers pe chevy, chiar daca este consumul cum este, ai multe chestii in plus la chevy pe care astra CLASIC nu le are nici in varianta full ... studiaza bine ofertele ... bafta la alegerea masinutei ;)

Edited by Alinutz

Share this post


Link to post

CrisR deja este un model invechit :) )

Peste 4 ani va fii un model foarte invechit si cu probleme la motor daca ajunge la 100.oookm ,cam pe acolo incep problemele la 1.7 dti :(

Share this post


Link to post

Imi aduc aminte cand incercam sa'l confing pe varmiu' ca Chevy'urile nu sunt neaparat proaste si ca eu o sa'mi iau Lacetti...el nici nu vroia sa auda, si-mi explica ce mana de lucru potenta au nemtii... macar cei care mai lucreaza.

ย 

Acum eu mi'am luat Kalos, el are un Lacetti Sedan Elite 1.6 ;)

ย 

In cazul de fata pare a fi un vs. "diesel vs. benzina", pentru ca altfel Astra'ul imi pare taaaare depasita.

Oricum, my vote goes for the Chevy :)

Share this post


Link to post

Peste 4 ani, de fapt peste 2, orice masina de azi va fi... depasita. Asta nu inseamna neaparat ca nu se mai vinde, ca nu se mai cumpara, ca nu mai merge, etc.

Pai, cand va apare Logan CC...

Share this post


Link to post

Putin :o fftopic:

ย 

Motorul 1.7dti de la Opel este foarte bun adica te tine fix cit este in garantie dupa care incep problemele :debitmetru ,turbina +alte acareturi .

Chiar ma gandeam de ce la ultimele modele pe care intentioneaza sa le scoata Opel au renuntat la 1.7 si au ramas cu dieselurile de la Fiat (care as putea spune ca... merita). Oricum, daca tine bine pana la 100k e suficient pt. o masina personala.

Share this post


Link to post

@bogdanG : "CrisR deja este un model invechit ". :) ) ...te iert ca ai uitat sa pui virgula dupa crisr...si ca se intelege altceva :P

ย 

Astazi am aflat ca cineva se chinuie de 1 luna sa vanda un kalos cu 45.000 km la bord din sept 2004 si nu prea resuseste, si nici nu tine foarte mult la pret (e preluare de leasing). Asta i-a pus pe ganduri, balanta se inclina mai mult spre Astra diesel.

Share this post


Link to post

E grele cu preluarea de leasing, lumea nu se baga la asa ceva.

Parerea mea este sa gaseasca un cusur si Astrei (de exemplu, faptul ca in cateva luni se termina productia) si sa se orienteze catre ceea ce ii duce inima si acum: Logan. dCi.

Share this post


Link to post

E mai nasoala alegerea acum ,dar ma gindesc ca 4 ani nu e mult de tinut o masina .

Oricum Astra Clasic nu merita deloc ,mai ales diesel .

Share this post


Link to post

io... stiti cum sunt... cu spatiul... d-aia astra G iese din discutie. piticania aia de masina poloneza nu merita atatia bani...

lacetti e mai altfel, si daca numai astea sunt optiunile, lacetti all the way.

Share this post


Link to post

Bravo, alx. De asta uitasem :) , dar deh, nu sunt multi obsedati de spatiu si nici nu stim dimensiunile pretendentilor :)

Share this post


Link to post

daca iti permite bugetul, iati un lacetti. e peste opel astra...cred ca la toate capitolele.

Share this post


Link to post

Daca fac in medie 25.ooo km pe an va dati seama diferenta de consum intre lacetti si astra 1,7 dti ???

Mai sunt si taxele vamale.

Alegerea mea daca as face 25 mii pe an ar fi categoric un diesel!!

Share this post


Link to post

Dimensiunile pretendentilor sunt normale..insa familia e mare : 2copii + (de multe ori) bunicii!

Astra are portbagajul de 500l, iar Lacetti de 400 (sper sa nu gresesc).

Ofertele de leasing sunt facute pe acelasi avans, cu rate aproape egale, insa la Astra este valoare reziduala mai mare cu vreo 1.400 de euro. Rationamentul lor: rate egale, cu astra iesim mai ieftin la motorina / luna..si vom vedea ce o mai fi peste 4 ani.

Share this post


Link to post

Nu este clar titlul topicului? Se discuta numai despre : Lacetti, Astra Classic II si Fiat Albea

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Daca se fac mai mult de 20 000 km/an sau se rulea-za cu preponderenta in oras eu as alege Opelul Astra diesel.Nu cred ca poti sa-i montezi GPL la Lacetti decit dupa ce iese din garantie adica minim 3 ani .

Daca numarul de km pe an este mai mic sau se apropie de 10000 km/an si se fac mai mult drumuri lungi in afara orasului atunci merita Lacetti.

Din punct de vedere a pieselor de schimb iarasi cred ca este mai rentabila Astra.Exista multi producatorii OEM si exista multe piese la dezmembrari.La motorul 1.7CDTI (origine Isuzu ) filtrul de motorina este ~60 RON cea ce este acceptabil.Mai este si garantia de 12 ani la caroserie care este galvanizata la Astra.Partea proasta la Astra este garantia de numai 2 ani.

La Lacetti nu stiu cum este cu piesele de schimb poate ma vor completa posesorii de Chevrolet.

Share this post


Link to post

Dupa test drive se vor schimba lucrurile.

ย 

Interiorul la Lacetti e mult mai primitor. Dar dupa parerea mea cu masina plina e mai confortabil sa ai motorul de 1.8. Vorba unor forumisti: unde motor nu e nika nu e.

ย 

Astra clasic este o masina decenta si atat; te obisnuiesti repede cu ea! Diesel-ul ala n-o sa treaca de 170 niciodata, nici la vale. Eu l-am condus in Italia pret de vreo 2000 km. Chiar frustrant pe autostrazile lor. Am crezut initial ca e limitat electronic (nu se misca nici un KM peste 170) dupa care am inteles ca e pur si simplu limitat. Dar cum era masina predominanta la BUDGET aveau ei calculele lor de rentabilitate indelung studiate. E drept ca asta era prin 2002 cand cel mai probabil era made in germany.

ย 

Atentie: asiaticele in uniunea europeana au 10% taxe vamale la valoarea totala, nu ca la noi 30% la reziduala. Deci daca se schimba legea vei da in plus 10% din valoarea masinii, nu 6% ca in prezent.

Share this post


Link to post

Dar daca va fi 10% din valoarea reziduala? Imposibil ?

Share this post


Link to post

Eu asa zic, mai ales ca au nevoie acuta guvernatii de banii nostri - si cum masinile se vand ca painea calda... ;)

Share this post


Link to post

Hai sa nu ne mai agitam. Maine e testul si vom vedea.

Alinierea la m.UE e evidenta si nu mai incape discutie.

Share this post


Link to post
Atentie: asiaticele in uniunea europeana au 10% taxe vamale la valoarea totala, nu ca la noi 30% la reziduala. Deci daca se schimba legea vei da in plus 10% din valoarea masinii, nu 6% ca in prezent.

:o fftopic: Esti sigur? Cred ca dezinformezi. Legea leasingului e aproape la fel si in UE, taxa se aplica si la ei tot la reziduala (un leasing nu este considerat o achizitie), adica ei pentru leasing acum platesc 2% si asa va fi probabil si la noi. E posibil insa sa existe o perioada de trazitie cu taxa la o valoare ceva mai mare de 10% (probabil pana la "integrarea monetara" in circuitul euro).

Share this post


Link to post

10% la valoarea totala in majoritatea statelor. Unele au chiar mai mult (UK si Ireland de exemplu).

Lumea uita de fapt ca dupa 10% (sau 30% la reziduala = 6%) mai pui si TVA.

In afara de asta CASCO il platesti la pretul DDP. (unde poate sa mai intre si o acciza in functie de cilindree)

ย 

De fapt ce ma ingrijoreaza la Lacetti este consumul. Din cate am citit pe aici nu scoate 9.1 in Bucuresti cum il lauda pe cel de 1.6. Si desi Bucurestiul este foarte aglomerat mai ales cand pleci si te intorci de la munca, Cielo-ul meu scoate mai mereu un pic sub cei 12.4 normati. [fara AC bineinteles]

Edited by panzer

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

ย 

×
×
  • Create New...