Jump to content
Sign in to follow this  
Razor

Matiz

Recommended Posts

Pai ideea de recilcurare are impact pe noxe mai scazute.

 

De ce?

Tocmai "recirculare" este cuvantul cheie : mai putin oxigen pe admisie => mai putina benzina in camera de ardere => less power.

 

That's all folks!

Share this post


Link to post

Cum spunea sicineva mai sus, cred ca ar da mai bine cu plasda neagra.

Share this post


Link to post
Peste, poti dezvolta? avantaje/dezavantaje, ce se intimpla cu gaura din galeria de admisie?

Si mai ales pentru ce sa se aplice o solutie intilnita des la masini nationale pe carburatie cu motoare obosite?

 

...in loc de pcv pui un cranckcase breather iar furtunul care "intra" il lasi liber sub masina; adica gazele de carter nu mai intra inapoi in motor la prajit (recirculat), ci sunt "eliberate" sub masina...

Cum faci, in schimb, cu debitul de aerosoli ozonati care intra si cum il reglezi? Adica ce facea pcv-u'? Peste stie... si poate ne zice si noua.

Basca, se aplica la motoare care halesc ulei serios si... care nu cred ca au relantiul controlat electronic.

Tolin, gresesc?

Share this post


Link to post

Daca elimini supapa PCV, atunci pierzi avantajul dat de ea la decelerare si frana de motor. Pentru optimizare ai doua "alternative" (ca sa fie si pe intelesul oamenilor de fotbal):

- ventilarea carterului se face in exterior, prin intermediul acelui "rasuflator", iar intrarea in supapa PCV o alimentezi cu aer curat din priza dinaintea clapetei printr-un furtun de by-pass (legatura existenta, dar folosita in sens opus din punctul de vedere al curgerii gazului);

- ventilarea carterului se face tot asa, doar ca la iesirea din capac se intercaleaza un filtru decantor cu o capacitate suficient de mare, vaporii de ulei eliminati condensand pe peretii reci ai paharului de sticla colector (filtrul decantor de benzina pentru Dacie sau altele este putin cam mic, neasigurand cantitatea de aer tampon necesara la un moment dat, varianta verificata de Mandea).

 

Varianta rapida a "furtunului tras pe sub masina" nu este caracteristica acestui forum.

Share this post


Link to post

As fi fost curios ce modificare ai facut la spoilerul din spate. Pentru ca nu cred ca l-ai lasat cum era...

Share this post


Link to post

Cu cea mai mare sinceritate iti spun ca este cel mai frumos matiz pe care l-am vazut. Felicitari :)

 

Sunt foarte curios daca vopseaua este cea originala sau nu.

Share this post


Link to post

4DXR: nu am modificat spoilerul spate din motive de incompatibilitate cu stilul masinii a modelelor oferite pentru modificare.

 

4CieloFan: multumesc pentru aprecieri. Vopseaua este cea originala. De ce crezi ca am schimbat-o?

Share this post


Link to post

Cu placere.

Ca raspuns la intrebarea ta. Vopseaua straluceste foarte foarte tare.

Majoritatea matijilor rosii pe care i-am vazut aveau vopseaua "mata" sau cel putin asa mi s-a parut mie. Al tau matiz are o culoare foarte frumoasa. Poate e din cauza aparatului foto, nu stiu, dar arata inca odata iti zic, arata superb :) masinuta.

 

O sa ma uit de curiozitate pe la codurile de culoare de la Matiz ...

Edited by CieloFan

Share this post


Link to post

Calitatea vopselei pe Matiz lasa intr-adevar de dorit si mai ales daca masina e tinuta afara e si mai trist. Eu am garaj si am grija ca aproape saptamanal sa o spal. Mi-am cumparat un aparat de spalat sub presiune si produse de intretinere. De aici si aspectul lacului si a vopselei.

Conteaza foarte mult sa fie spalata masina si data cu ceara.

 

P.S. aparatul foto nu e prea stralucit, e de la telefon (P900).

Edited by Razor

Share this post


Link to post

Update la poze...post-1210-1156790847_thumb.jpgpost-1210-1156790865_thumb.jpgsuzuki-accueil_thumb.jpg

post-1210-1156790878_thumb.jpg

Share this post


Link to post

de-ar arata asa toate matizurile =D>

Share this post


Link to post

Ori e facuta poza dintr-un unghi mai nepotrivit, ori trebuie sa centrezi putin mai bine cd-player-ul in sanie.

In rest e ok. :X Vreau matiiiizzzzzzzzz!!!!!

Share this post


Link to post

4Laurentiu83: MP3-ul este centrat foarte bine, pe masurate :D . Senzatia pe care o da din unghiul cu pricina este intr-adevar ciudata dar MP3-ul are o margine care este un pic spre interior, dupa marginea aceea si marginea fetei am facut centrarea.

Share this post


Link to post
post-14-1157529272_thumb.jpg...ce dimensiuni au cauciucurile de pe spate? Ating cam rău, deşi nu par foarte late... nu cumva ai joc la rulmenţi? E la fel si în dreapta?

Share this post


Link to post

Cauciucurile am vrut sa le schimb cu unele mai late, dar n-am avut cum fiind prea late.

De cand am schimbat suspensia (arcuri -30mm + amortizoare) la denivelari foarte mari in drum atinge doar cauciucul din partea stanga spate.

Iar cum drumurile patriei sunt numai denivelari, la 100 - 110 => fenomenul mai sus mentionat.

Nu are joc rulmentul spate, e pur si simplu mai iesita puntea pe partea stanga, foarte putin. N-as vrea sa pornesc un sir de polemici de genu : masina a fost lovita, etc. Masina are 25560 km si am avut super grija de ea, si am :)

Edited by Razor

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...