Jump to content
Sign in to follow this  
Wolfman

Masini Cu Care Ne-am Intrecut

Recommended Posts

da la carte scrie asa dar au acelasi motor la spark chiar spuna ca as avea cu 2 cai mai mult si 35 kg mai putin. unde am citit eu asa scria cel putin si m-am interesat :lavolan:

Share this post


Link to post

Mai conteaza si transmisia, dimensiunea rotii, etc.

Go and get it :D

Share this post


Link to post

ma gadila piciorul dar la craiova asta seara ploua si parca ar ingheta. oricum spark si matiz au aceeasi cutie , motor, difera suspensia spate si alte lucruri mai marunte. eu ma gandeam ca exagereaza la matiz de vreme ce o masina ca fordul 1,6 tdi ia suta in 12 sec si nu minte am incercat eu . :lavolan:

Share this post


Link to post
Deci tu faci numa pe 40 de metri? :D

 

Lipseste un 0 ? ... Si da fac intreceri numai pe <= 400 m . Deja de la 140 in sus nu mai e intrecere...

 

docclaudiu cred ca face Matizul...daca vrei intr'o seara ne intalnim si vin cu un Matiz :)

Edited by Mircea
As aprecia daca invitatiile la liniute nu le-ati mai face pe forum.

Share this post


Link to post

da care este explicatia doar sunt cam aceleasi masini a mea chiar mai puternica putin dupa carte cel putin. :scarpin:

Share this post


Link to post

Caii din cifre ... nu sunt intotdeauna si caii la roata. Iar intre 2 masini cu motor identic pot exista totusi diferente care sa influenteze mult performantele: ECM, admisia de aer, catalizatorul, etc.

Share this post


Link to post

Curba de putere, dimensiunea rotii..

Share this post


Link to post

Prieten cu mine - achizitionat una bucata Passat 2.0TDI brend niu :mrgreen:

In fine...l-am scos in afara, nu mai stiu exact, parca la un SIAB la Bucuresti, sau ceva, chestia e ca eram pe autostrada. Rula cred cam cu 130 in treapta a 6-a...cand...flashuri peste flashuri din spate. Se trage omul pe banda de biciclisti cand...STUPOARE...Opel Vectra de prin 94-95, stiti modelul, zbura pe langa noi.

Se supara omul meu, retrogradeaza intr-a 5-a si-i da cocs...NIMIC! Se ducea Vectra aia de nebuna! Il apuca nebuniile si o da pe a4-a pana in limitare, apoi a 5-a, a 6-a...nu a reusit sa-l ajunga nici cu 200km/h. L-am ajuns cand oprise la pishu...

L-au apucat damblalele si a inceput sa injure ca la dracu'a dat 26.000e pe o masina sa ca il faca zdrente una de 2000e...apoi ne-am gandit noi ca nu toate Vectrele au motor de 1.6 :rolleyes:

Edited by andrei_ics_ics_el

Share this post


Link to post

V-aţi gândit bine!

 

Motorul de 2.0 TDI o fi el bunicel dar şi passat-ul ăla e ditamai hurdughia (adică mare şi greu şi fără valenţe sportive la motorul ăsta).

 

Când aveam Cielo încercam şi eu să văd ce poate dar săracul nu prea putea... de regulă nu reuşeam să mă ţin după unul din faţă care demara cum trebuie la semafor (maşini gen Golf, Focus, Skoda). Acum e invers, adică se întâmplă foarte des ca cel din spate să mă preseze deşi eu conduc ca de obicei - adică destul de lent. Mai ales noaptea simt farurile de logan şi alte dihănii de maşini lipte de fundul Hondei... uneori le satisfac curiozitatea şi îi las mult în urmă dar de cele mai multe ori trec pe banda 1 şi se oftică că ”nu mă întrec cu ei” :mrgreen:

Edited by alexmohora

Share this post


Link to post
Prieten cu mine - achizitionat una bucata Passat 2.0TDI brend niu :mrgreen:

In fine...l-am scos in afara, nu mai stiu exact, parca la un SIAB la Bucuresti, sau ceva, chestia e ca eram pe autostrada. Rula cred cam cu 130 in treapta a 6-a...cand...flashuri peste flashuri din spate. Se trage omul pe banda de biciclisti cand...STUPOARE...Opel Vectra de prin 94-95, stiti modelul, zbura pe langa noi.

Se supara omul meu, retrogradeaza intr-a 5-a si-i da cocs...NIMIC! Se ducea Vectra aia de nebuna! Il apuca nebuniile si o da pe a4-a pana in limitare, apoi a 5-a, a 6-a...nu a reusit sa-l ajunga nici cu 200km/h. L-am ajuns cand oprise la pishu...

L-au apucat damblalele si a inceput sa injure ca la dracu'a dat 26.000e pe o masina sa ca il faca zdrente una de 2000e...apoi ne-am gandit noi ca nu toate Vectrele au motor de 1.6 :rolleyes:

 

Vectrele de pe vremea aia aveau si un 2.0 de 150CP, cel putin :) Si cum zicea si Alexmohora, motorul de 140CP pentru 1.6-1.7t de masina e cam mic. I-am facut fata cu HDI-ul de 110 si cu multe kilograme in minus :D

 

De curand am dezamagit un posesor de Rexton. Eram in traficul de la Carrefour, in tr. 2, pe la 30kmph si dupa ce am scapat de imbulzeala nenea cu Rexton a vrut sa se lanseze pe langa mine. Nu prea a avut spor, caci GPL-ist fiind am calcat si eu pedala si pe la 80 deja nu mai tine pasu iar la 140 cand m-am mai uitat iar in oglinda ramasese in spate rau. A ajuns si el la viteza aia dar deja cand eu ma opream sa fac dreapta spre casa. Utile rau SUV-urile astea! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Aaaaa, utile sau urate- rextoanele astea?!

Share this post


Link to post

Rau era in ghilimele, nu le-am pus in speranta ca se subintelege :)

Share this post


Link to post

Mie mi se par masini urate, cam cum era multipla. Dar e o ipinie [persnala, unora le place SY.

Otopic: mi-a propus un posesor de mercedes o liniuta (mercedes model vechi, 120 de cai, motor mare). Cand a auzit ca al meu are 94- a zis ca al lui e subnutrit. I-am explicat care e treaba si i-am spus ca o liniuta nu-si are sensul, ca oricum iau bataie (bine, depinde cum "ii da"). Iar pe o sosea curata (in aparenta) cu gume de iarna amandoi- nu ne-a ars de liniute.

Share this post


Link to post

ce golf domne , tico... azi ma duceam la munca , la 1 mai in spatele meu un golf , fac dreapta stanga sa evit semaforu , el dupa mine , la semafor la arc se pune langa mine mai erau vre-o 4 in masina , in dreapta si o fata , se uita la mine cu impresii , bombanesc ceva ei prin geam , nu i-am intzeles , plin de figuri , ei au golf io tico , nu shtiu daca era 4 sau 5. se face verde , pleaca oamenii , plec si io , facem stanga dupa arc si se duc , drum drept liber nu am avut ce sa le fac , ajungem la semafor la presei , ma pun in dreapta lor putin mai in fata . se face verde , masina din fatza mea pleaca mai greu , masina din fata lor si mai greu , gasesc loc liber intre masina din fata mea si a lor si dus am fost , au incercat sa se tina dupa mine da nu toti sunt soferi , nu stia domne cu aglomeratia asta , abea cand am ajuns in fata la antena 1 erau si ei in spatele meu , ma cam impingeau , dau semnal avarii si fac stanga sa intru la antena sa ma duc la munca .. :) ) imi pare rau ca nu am apucat sa le vad fata :tongue:

Share this post


Link to post

Nu as zice ca m-am intrecut aseara, dar m-am jucat cu un A3 2.0 tdi de pe iuliu maniu pana la sincai. pe reprize de a 2-a si a 3-a stateam f bine dar la plecarea de pe loc ma indoia luand 2-3 masini in fata recuperand doar pe reprizele de 40-120 unde aveo sta binisor. Una peste alta nu l-am facut dar nici nu m-a pierdut si totusi a fost un traseu destul de lungut si, desi am consumat benzen ca la balamuc, de multicel nu m-am "jucat" atat de frumos, pt ca omul prinsese "ideea" si nu isi menaja masinuta :P

Share this post


Link to post

Intre noi fie vorba, nici nu cred ca s-a intrebuintat foarte tare :)

Share this post


Link to post

Te pomenesti ca e o super-racheta a3-ul. Daca luam in calcul si greutatea, nu e cu mult superior unui aveo. Doar ca e... audi.

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur ca poate in linie dreapta ar fi putut el mult mai mult :P la plecarea de loc ma rupea, 3 masini lejer pana sa dau a 2-a :D , dar in conditiile alea de drum nu cred ca putea mult mai multe in fata mea, fiind ceva trafic iar asfaltul; destul de alunecos incat sa intri cu morcovi in curbe mai grele... Nu imi fac iluzii ca puteam sa il fac, dar a fost FUN !

Share this post


Link to post

:) )

Presupun ca vorbim de un Aveo in 16v :) Sincer, cred ca mai mult cel cu A3 s-a jucat cu tine decat tu cu el :D

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Iar ma bag ... ieri am facut, la intrarea in Buzau .. un MASERATI :o

 

Glumesc, normal. Omu' cred ca nu era familiarizat cu masina (numere rosii, nou noutza) si mergea cu maxim 90. Asa ca s-a tras pe prima banda cand m-am apropiat de el si am trecut pe langa ... eu mergeam cu 110 :D Din pacate nu era nimeni in spate sa-mi faca o poza ... si sa ma mandresc cu ea ... si sa o pun la topicul cu "Saloane auto" :) )

 

Ca l-am depasit ... asta e ... nu vroiam sa-mi pierd "sprintu'" ... da' masina era ... dementiala.

Share this post


Link to post
Te pomenesti ca e o super-racheta a3-ul. Daca luam in calcul si greutatea, nu e cu mult superior unui aveo. Doar ca e... audi.

 

9 sec si ceva suta.

Share this post


Link to post

Nici nu am zis ca in linie dreapta nu ar fi fost asa, dar date fiind conditiile de drum si faptul ca mare parte am fost in fata cu el la dosul meu ma face sa cred ca nu stau lucrurile chiar asa. Daca ai A3 nu esti neaparat sofer si prin trafic relativ aglomerat 40 cp se pot compensa usor prin cunoasterea masinii si ceva experienta de ticozaurist :mrgreen: Ideea e ca nu conteaza ce masina face ce, ci mai degraba faptul ca uneori prin oras se mai intalnesc si "cunoscatori" pt care nu e atat de important cine "castiga" ci gonitza in sine, motiv pt care desi uneori profitand de unele brese as fi putut sa iau avans mai mare sau sa incerc sa il blochez in vreun fel sa ma depaseasca sau sa il "bag" in alte masini, dar nu asta e esenta ci "play"-ul in sine... :lavolan:

Share this post


Link to post

Tot nu inteleg cum iti lua 3 masini pe plecare ...

Share this post


Link to post

Cuplu man, cuplu.

Share this post


Link to post

Acum ca avem diesel s-a inventat si notiunea de cuplu? :)

@Razv: A3 are si o tinuta de drum (mult) mai buna decat un Aveo, de aici si faptul ca masina pune pe asflat mult mai bine caii decat un Aveo, deci nu va mai mirati atat, ca Aveo nu e vreo racheta, oricine ar fi la volan ;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...