Jump to content
Sign in to follow this  
sprite

INJECTOR INFUNDAT = mers impleticit Matiz

Recommended Posts

Verifica mai intai daca e blocat deschis cam asa:

,poate reusesti sa-l rezolvi singur.

Share this post


Link to post

Unde gasim spray-ul minune?

Share this post


Link to post

spray pentru curatat carburatoare,sau WD 40.Exista sanse sa nu reusesti sa-l desfunzi.Sau poti inncerca la un service care are masinarie de curatat.Pretul ar fi undeva la 30-40lei pe bucata.

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

Vreau sa le verific cu sprayul . Cum se cupleaza la baterie injectorul ?

Share this post


Link to post

nu ai mai zis cum se cupleza la baterie inj

Share this post


Link to post

Ideal ar fi cu o mufa de injector sau cu 2 papuci mama de boxe ca sunt mai suptiri.Nu are importanta polaritatea,adica unde pui + sau -.

Share this post


Link to post

Care este injectorul nr. 1? Cel la care vine mufa cu fir portocaliu/negru? Este spre baterie sau spre vas expansiune lichid racire?

Share this post


Link to post

Salut băieți.De curând am avut niște probleme cu masina imi mergea in 2 pistoane(intrerupt, nu avea putere consum mare)si primul pistol(cel din stânga decum ridic capota)nu avea nici o reacție cand scoteam fisa(tind sa mentionez ca primea scant..)dar cand am scos bujia nu era umeda de benzina. Cineva mi-a spus ca e injectorul si așa a fost, injectorul era.ACUM PROBLEMA ESTE ca in sarcina masina merge bine dar la relanti dupa ce se incalzeste nu e rotund are o ușoară trepidatie cum era in 2 pist dar ceva mai bine si pe lângă asta imi consuma si mai mult. Deci in sarcina merge perfect la relanti o e rotund si imi consuma aveți vreo idee.

Share this post


Link to post

Senzor(i) de temperatura?

Share this post


Link to post

Nu prea imi vine a crede.

Masina nu merge turata la relanti iar nivelul apei urca normal

Share this post


Link to post

Poate gresesc, dar sunt doi senzori de temperatura. Unul pentru ceasul din bord (cu terminal simplu) si inca unul cu mufa pentru ECM. Ventilatorul porneste cand e cald motorul?

Share this post


Link to post

Ventilatorul care da caldura in masina functioneaza

Share this post


Link to post

Asa deci. Recomand un service, deoarece aparent ce scriu aici nu se transmite corect. Sincer nu-mi pasa de ventilatorul din habitaclu (care da caldura in masina) ci de cel care porneste la ~ 90 de grade C pe viteza mica si ~100 grade C pe viteza mare si se afla in spatele radiatorului din compartimentul motor. Ea fiind comandata de ECM in functie de semnalul dat de senzorul de temperatura. Acest senzor cred ca nu e acelasi cu cel care da semnal la ceasul din bord.

Oricum nu are rost. Un service e mai indicat.

Share this post


Link to post

Am fost cu ea la mecanic ventilatorul porneste si s.ar putea sa fie injectorul schimbat e posibil sa bage mai multă benzina

Share this post


Link to post

Asa deci. Recomand un service, deoarece aparent ce scriu aici nu se transmite corect. Sincer nu-mi pasa de ventilatorul din habitaclu (care da caldura in masina) ci de cel care porneste la ~ 90 de grade C pe viteza mica si ~100 grade C pe viteza mare si se afla in spatele radiatorului din compartimentul motor. Ea fiind comandata de ECM in functie de semnalul dat de senzorul de temperatura. Acest senzor cred ca nu e acelasi cu cel care da semnal la ceasul din bord.

Oricum nu are rost. Un service e mai indicat.

ceasul din bord pt temperatura la matiz euro 2 ( in cazul meu ) corespunde cu temperatura de la termocupla.

Share this post


Link to post

Am rezolvat era injectorul,baga prea multă benzina din cauza asta la relanti se înecat iar in sarcina mergea.multumes frumos pentru răspunsuri.

Share this post


Link to post

In legatura cu injectorul, nu ai verificat bujia la cilindrul cu pricina? Mai mult ca sigur era "afumata". Eu de exemplu, daca motorul "face figuri" prima data verific bujiile, care iti indica destul de bine unde este problema. Exemple de cum sa "citesti" o bujie gasesti pe net destule. Oricum, mersi pentru postarea rezolvarii. Cam ciudat ca injectorul nou sa-ti faca probleme asa repede, dar asta e. Drumuri bune!

Share this post


Link to post

Salutare. Am o intrebare si anume merge injector de e2 pe e3?multumesc

Share this post


Link to post

Parca nu, ca daca miamintesc bine ala de euro 3/4 are 4 gaurici prin care tzisha benzina :D

Share this post


Link to post

Nu merge, sunt dierite cele de E2 fata de cele de E3/4.

Share this post


Link to post

Salutare! Am o curiozitate daca injectoarele sau unul din ele este infundat sau defect,masina consuma mai mult? in rest masina se comporta normal(dar uneori are mai multa vlaga si alte ori tre sa apas pedala mai cu tupeu) motorul este segmentat de vreo 450 de km :D .bujii noi,filtre noi,fise noi, si totusi nu inteleg de ce uneori masina e mai puturoasa si cateodata tie mai mare dragu sa mergi atingi acceleratia si imediat ajunge la viteza ceruta! Stie careva o posibila cauza injectoarele sa fie pacostea?( mai bagam benzina din ukraina mai demult cred ca deasta sa dus si pompa de benzina , pana sa segmentez motorul) ...

Share this post


Link to post

Salutare! Am si eu o problema asemanatoare. Matiz Euro 2, pistonul 3 nu functioneaza, nicio eroare in bord. Am schimbat bujiile, scanteie da la bujia 3. Am verificat si injectoarele, le-am curatat, aceeasi problema. In ultima faza, am inlocuit injectoarele 2 si 3 intre ele, ma gandeam ca totusi ar fi injectorul infundat. Dupa inlocuire, problema este tot la pistonul 3, nu functioneaza. Deci injectorul este ok... Care ar putea fi problema? Multumesc!

Share this post


Link to post

Taxa pe bacsis? Verifica compresia, distributia.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...