Jump to content
Sign in to follow this  
sp67

Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)

Recommended Posts

Revin cu informatii.

Se pare ca masina merge perfect.

A fost vina angajatului.

Am folosit A/Cul permanent de atunci, nu a mai scazut presiunea in compresor.

Nu inteleg ce a gresit angajatul?

Patronul a spus ca 70% e vina angajatului, 30% este un por mic in radiator.

Share this post


Link to post

Conteaza presupunerile noastre ? Daca nu, care este rolul neincrederii in afirmatia patronului ? A gresit omul, firma si-a asumat eroarea, a fost remediata fara costuri suplimentare ... Mie mi se pare important faptul ca, dupa reclamatie, problema a fost rezolvata. Cu exceptia cazului in care vrei sa iti faci o afacere in domeniul A/C auto (si aduni informatii), chiar nu mai conteaza cauza ... Fii multumit ca s-a rezolvat, sunt multi cei care nu au avut parte de o asemenea atitudine. Ca utilizator, nu cred ca vei fi pus vreodata in situatia de a-ti repara singur sistemul de climatizare, prin urmare bucura-te de functionarea sa :) .

Share this post


Link to post

Eram curios unde a putu gresi de a scazut presiunea in compresor, pentru ca freon prea mult n-a bagat patronul l-a a doua verificare.

Share this post


Link to post

Ar mai fi o varianta: a umblat la ventil (la incarcare) si a uitat sa il stranga corespunzator.

Share this post


Link to post

... sau acesta nu a fost protejat si murdaria necuratata (cu aer comprimat) a patruns la incarcare si a afectat etanseitatea ventilului.

Share this post


Link to post

In urma cu 3 ani cand am facut incarcarea" totala"ca urmare a inlocuirii radiatorului ,aparatul respectiv avea un "meniu" ca sa zic asa unde a setat Leganza iar acesta a facut totul automat.

Vidare si incarcare repet, automat

Chiar ma mir ca inca este ok dupa 3 ani deoarece eu personal am inlocuit radiatorul de AC

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Cu vidarea te cred, cu incarcarea nu. Trebuie introdusa, din meniu, cantitatea de agent refrigerant si alte alea ...

Share this post


Link to post

Salutare! evident am si eu o problema cu AC`ul vara anului trecut am bagat si eu ca tot omul 750 ml freon cam atat a zis ca a bagat, problema e ca in cca 2 saptamani nu am mai avut deloc! uite asa am mers eu cu geamurile deschise a venit vara si nu mai vreau muschi, nici sauna ( nu am geamuri electrice ) sigur pierde freon pe undeva, ma gandesc ca poate cunoasteti un service unde sa pot verifica instalatia cu solutie de contrast asa am inteles ca se numeste si cu presiune, caut un service cu un raport calitate/pret ok sunt din bucuresti sector 1 daca cunoasteti va rog dati`mi un nr de contact ceva, daca aveti sfaturi cum pot controla eu sunt binevenite multumesc.

Share this post


Link to post

Se verifica in service asta. Se umple instalatia la loc, se baga substanta de contrast si se cauta cu lampa uv pe unde pierde. Vei face 2 incarcari in total, plus schimbatului piesei vinovate. Din ce am inteles sudura nu e o solutie pentru condensor, la conducte cred ca mai merge. Daca e o conducta de vina scapi mai ieftin

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Salutare! Si la muti ani! Un an nou, un nou inceput cat mai bun pentru fiecare! :beerchug:

Acum sa revin la ale mele. Revin la vechea postare de pe 08 iulie 2014!!! Nu am reusit sa am a/c la masina. Dupa toata povestea cu schimbarea compresorului, recuperarea a o parte din bani am mai cumparat un compresor sh. Incarcat instalatie mers 5 zile. Am ramas iar fara aer. Mergem din nou la verificare. Pierdere de freon pe la compresor.Chiar pe la jumatatea lui,acolo unde are imbinarea intre corp si carcasa. (Nu stiu cum sa adaug o fotografie aici). Bun! Spun - asta este am luat o teapa. Caut alt compresor. Asta mai scump. 300 ron. Incarc iarasiintalatia. Mers cam tot asa 5 - 7 zile. Verificat si aceiasi problema :wallbanger: Ori sunt eu atractia tepelor ori este o coicidenta nefasta. Mai discut mai citesc care sa fie problema de crapa compresoarele.Cineva imi sugereaza ca ar putea sa fie infundat acumulatorul sau uscatorul ca l-am gasit sub amandoua denumirile. Initial mi s-a parut logic,da tot u intelegeam de ce crapa compresorul si nu altceva, o conduca, radiatorul sau ma rog o piesa mai slaba din circuit si nu ditamai compresorul. Bun! Schimbat si asta si luat alt compresor. De pe la Constanta. Montat, incarcat, mers 3 zile apoi crapat. Aceiasi poveste!!! Nu! Zic ca nu mai poate fi coincidenta. Sa iau 3 compresoare in 2 luni si toate cu aceiasi buba. Acum am gasit unul nou la magazin la 400 roni. Trebuie sa-l montez in service autorizat ca sa beneficiez de garantie. De reparat pe celalate nu am gasit pe nimeni care sa vrea sa faca asta, cu toate ca n costa mai mult de 25 de ron garnitura si oringul.Eu nu am gasit presa respectiva pentru a extrage ambreajul. Intrebarea mea este sa mai fac si aceasta investitie sau crapa si asta de nou?!! Unde sa fie buba?? Sa iau o instalatie completa ...face mai mult ca masina! Astept pareri, recomandari...etc.

O zi frumoasa!

Share this post


Link to post

Dar baietii cand incarca nu se uita la presiuni? Ar trebui sa se vada acolo o problema de genul asta. Mergi pe nou cu montaj in service, macar de data asta va fi pe riscul lor

Share this post


Link to post

Multumesc tunning4life, incarcarea se face cu aparat automat, riscul nu stiu daca si-l asuma in totalitate. ar putea spune ca este vina mea ca am o alta componenta defecta. dar care ar fi?!! Si ce componenta sa fie atat de ,,tare" incat sa crape compresorul. Si daca crapa de suparapresiune de ce nu intra in joc supapele de inalta sau joasa presiune?!!

O zi buna, mai astept pareri!

Share this post


Link to post

O parere va rog, poate aveti vreo idee buna. Cielo pierde freon la doua saptamani. Verificat cu substanta de contrast, pe nicaieri nu se vede vreo scurgere (doar urme mici insignifiante conform mecanicilor). Am verificat si evaporatorul din bord dar nu se vedea nimic acolo (cu ocazia asta daca tot am desfacut am schimbat si caloriferul de caldura, avea mici scurgeri pe el).

Au mai suspectat mecanicii si un ventil de incarcare de pe conducta, pe care l-au sigilat cu un oring in capac, macar sa tina asa. dar se pare ca tot il perde pe undeva.

Dupa reincarcare se face clima polara in masina. Si apropo faza ciudata, cupleaza compresorul, chiar daca raman cu 50 g de freon in instalatie dupa pierdere, dar racire nema.

Voi merge la un alt service, deja am incarcat de doua ori in 5 saptamani, dar ma gandeam ca poate aveti un sfat.

 

Multumesc :)

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o am si eu. Am bagat la substanta de contrast in ea cat pentru 10 masini si nu am gasit buba. In 2 maxim 3 saptamani se duce.

De verificat mi-a mai ramas condensatorul ( sau radiator), compresorul si cica ar mai fi o teava care trece pe sub filtrul de aer dar nu am avut timp sa scot filtru si sa vad ce e acolo.Daca ii dai de cap te rog posteaza. Multumesc

Share this post


Link to post

Si mie mi-a decedat AC'ul anul asta. Am incercat sa il incarc cu substanta de contrast dar surpriza dupa incarcare amandoua ventilele de pe conducta de incarcare din stanga si de la butelie din dreapta au inceput sa fasaie si sa imi dea afara tot freonul.. Am ramas acum la stadiul de schimbare a buteliei si a ventilului de incarcare apoi sa vad pe unde mai pierde cu lampa ultravioleta :(

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

La mine azi am facut o noua constatare. Radiatorul din fata are scurgere in coltul dreapta jos, cum te uiti spre motor. Cu ochiul liber se vede o pata uleioasa ceva mai mare decat o moneda de 50 de bani, ce luceste putin la lampa cu ultraviolete. Am dat comanda de piesa noua, 280 de lei. Maine schimbare. Sper sa fie doar atat.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Radiatorul a fost schimbat, a costat de fapt 320 de lei. La aceasta s-a adăugat și conducta de sub el, cea care tine ventilul de încărcare din stanga, de lângă filtrul de aer. Aceasta a fost luată cu 200 de lei de la dezmembrări deoarece nu au găsit o cei de la service ca reper nou pe nicăieri, nici măcar la Rădăcini. Sper sa tina minunea de data asta.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Ai dat mult pe conducta 200 de lei. Eu am dat 50 de lei pe ea de la dezmembrari cu tot cu ventilul ala de reincarcare de langa filtrul de aer (la mine era dus ventilul si doar ventilul mi-a trebuit de pe ea) si 50 de lei pe butelie tot de la dezmembrari (era dus ventilul la butelie). Si eu am bagat azi 200 grame de proba cu substanta ultravioleta dar in 2 ore s-a evaporat tot freonul din instalatie. Mai ramane acum sa ma duc saptamana viitoare sa vad pe unde l-am pierdut.

Eu banuiesc ca este si radiatorul din bord la mine . Radiatorul de AC din bord l-ai verificat sa nu aiba scurgeri?

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Stiu ca am dat cam mult pe teava aceea, dar macar sper sa fie ok . Da, bordul l-am desfacut si acolo era ok. Doar caloriferul de caldura cu scurgeri (schimbat si acela, alta distractie)

Share this post


Link to post

Salut

De ceva vreme am si eu o maaaare problema.

Cand pornesc aerul conditionat motorul pierde aproape toata puterea instantaneu,iar daca il opresc zici ca-i dau cu NOS.

Are cineva idee de ce se intampla asta?

Multumesc anticipat!

 

Share this post


Link to post

Cureaua de accesorii scartaie/ patineaza la cuplarea compresorului?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca n-am folosit a/c in vreo 2 ani de zile sau 50 000 de km iar asta incepand cu o schimbare de set motor, am vreo sansa ca a/c sa mai fie functional ? Sau risc sa-l incarc si sa-mi "zboare" toate tevile... ?

Share this post


Link to post

Incearca, n-ai nimic de pierdut. Poate doar freon, în caz ca e ceva infundat pe undeva si pocneste vreo teava, dar cred ca l-ai pierdut deja pe-ala de la nefolosire

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Am cautat un raspuns pe forum dar nu prea am gasit la ''beleaua" mea: functioneaza ventilatorul ala din bord dar cand apas butonul de AC nu se intampla nimic, nu porneste compresorul, nu se aude niciun zgomot , nu slabeste puterea motorului, nimic. Sa fie lipsa freon sau vreo alta problema mai grava? Siguranta fuzibila e-n regula. Poate lipsa freonului sa anuleze functionarea instalatiei de AC? Am pus o intrebare inainte de a merge la service. Multumesc anticipat!

Edited by laurentiu_73

Share this post


Link to post

Da, în lipsa freonului nu mai este pornit compresorul. Primul pas este sa încarci sistemul cu freon și substanță de contrast și sa observi cât de repede pierde și pe unde.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...