Jump to content
Sign in to follow this  
sp67

Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)

Recommended Posts

salut!

unde ai facut operatiunea?

thx!

Edited by Salex
citare inutila

Share this post


Link to post

Am un Cielo din 1995. Problema este ca fulia compresorului de aer conditionat nu este pe aceeasi directie cu fulia motorului. Deci nu se poate pune cureaua. Intrebarea este daca se poate regla suportul compresorului pentru a putea pune cureaua.? Asa am cumparat masina. Va roggggg.

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o intrebare, daca mi-am schimbat radiatorul si nu sunt pe deplin convins de functionarea in parametri a AC-ului la ce sa fiu reticent? Ma gandesc in necunoasterea mea ca ori radiatorul nu-si face treaba ca cel dinainte ori am avut pierderi de freon eventual la montaj...nici nu pot sa descriu exact ce nu-mi convine am senzatia ca sunt momente cand nu-mi baga aer rece, compresorul merge, simt cum pierd putere la motor, baga aer rece insa parca sunt momente cand nu lucreaza (nu baga aer rece) inainte nu foloseam AC-ul sub 22-24 grade sa nu inghet si acum il forjez in zone Lo-20 grade. Cel mai veridic mi se pare ca am pierdut freon si asta ar putea fi cauza, "baga aer rece-nu baga".

Share this post


Link to post

Facut proba intr-o zi calduroasa prin oras, poate o fi de vina neadaptarea inca a organismului de la rece la cald...mi-a bagat tot timpul aer rece, pare sa mearga normal. In ziua in care am avut cele mai mari dubii am pornit AC-ul inainte de a aerisi putin habitaclul...sa vad in continuare ce fel se comporta, din pacate nu am in plan niciun drum mai lung.

Share this post


Link to post

Iata problema mea:Am pus anu trecut freon,mers impecabil racirea peste vara.Iarna am mai pornit o dar nu am fost atent cum baga aer rece,mie mi se parea rece dar ,ma rog...Acum la venirea verii parea sa nu mai aiba deloc freon asa ca am pus anul asta din nou.Pestre doua zile nici un gram.M am intors la service(un service destul de apreciat pe net in domeniu)mecanicul si a pus ochelarii si a verificat cu pistolul ala al lui 10 minute peste tot,chiar si in habitaclu si nu a gasit nici o gaurica.Deci a umplut din nou instalatia a mers perfect o zi,peste 24 de ore din nou mergea destul de bine ,peste inca 24 de ore iar nu mai are nici un gram de freon exact ca dupa prima umplere.Inteleg ca are un por dar daca e destul de maricel sa piarda freonul tot in 48 de ore de ce nu se vede la diagnostic?S a mai confruntat cineva cu o asemenea chestie?Multumesc pentru raspunsuri.

 

 

Share this post


Link to post

salutare!

am rascolit pe aici si nu am gasit raspuns la problema mea:

incarcat instalatia cu freon , totul funciona ca la carte , compresorul lucreaza etc

brusc ieri am dat drumul la AC , porneste compresorul ( deci are freon) dar prin fantele de aer intra aer cald prin dreapta si doar ff putin rece pe cele din stanga.

am comutat si pe recirculare , am stat cu el cam 20 de min deschis , l-am stins iar aprins si nimic

exista posibilitatea sa se fi desprins ceva furtune.. etc?

eventual ma puteti indurma catre un service sa verific aceasta problema?

chiar am nevoie de putin ajutor din partea voastra.

multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

macar imi puteti spune care banuiti ca ar fi problema..

nu as vrea sa ma duc la un service si sa ma traga in piept cu cine stie ce defecte..

multumesc!

Edited by Salex

Share this post


Link to post

cablul de la voletul de distributie aer (botonu' cald-rece) - da o - s-a mai discutat.

Share this post


Link to post

cablul de la voletul de distributie aer (botonu' cald-rece) - da o - s-a mai discutat.

 

 

salut!

m-am gandit la acel buton dar se pare ca functioneza ok

si anume:

atunci cand il intorc spre cald chiar si f putin se simte instant cum aerul se incalzeste mai mult.

deci banuiesc totusi ca problema ar fi din alta parte..

Share this post


Link to post

Probleme aer conditionat Nubira II.

 

 

Salut! Am probleme la AC in sensul ca nu face rece in masina. Instalatia e incarcata, compresorul functioneaza, deci mai ramane sa fie infundata, lucru pe care mi l-a spus si o cunostiinta care mi-a incarcat instalatia. Sunt doua variante: supapa de expansiune sau filtrul dehidrator. Stiu ca Cielo il avea pe sub aripa, dar la Nubira nu stiu.

 

Va rog, daca stiti unde este localizat filtrul dehidrator la Nubira sa imi spuneti si mie pentru a putea verifica.

 

Multumesc mult!

Share this post


Link to post

Filtrul, la Nubira, este langa radiatoare, (e un cilindru in care intra/ies conducte..) in partea stanga cum te uiti spre motor.

Share this post


Link to post

Multumesc mult pentru raspuns! Am gasit si eu, pana la urma, in catalogul de piese pentru Nubira. Era trecut la categoria "Condenser", pe cand eu ma uitasem la toata instalatia.

 

Ar mai fi ceva: Evaporatorul unde se afla? Stiu ca e in interior, dar nu stiu exact locatia. Ce trebuie sa demontez ca sa ajung la el?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Evaporatorul e in "cutia" de climatizare din interior din cate stiu... Se poate incerca demontarea pe sub torpedo, dar din cate stiu trebuie dat tot bordul jos...

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns! Mi-ai fost de ajutor. O zi buna!

Share this post


Link to post

Salutare tuturor, poate cineva sa ma indrume la un atelier unde sa pot face o diagnosticare in firea ei la o instalatie AC de la o Nubira 1?

Share this post


Link to post

Buna ziua

 

Am reusit sa curat ventilatorul sa nu imi mai iasa fum din bord,iar cand am dat drumul la ac surpriza merge,dar doar pentru o portiune de timp ,dupa care tot intrerupe(cupleaza, sta cateva secunde si decupleaza,dupa circa 2 minute cupleaza sta 1 secunda si decupleazasi tot asa),ce anume pot face inainte de a o duce in service.

 

Ventilatoarele de la radiatoare merg, siguranta nu se incalzeste nici macar un grad.

 

Posibil a fi releul???(fiind vechi si mai trebuie curatat contactele >?) :-? #-o

Share this post


Link to post

Buna ziua!

 

Am citit mare parte din posturile din acest topic dar tot nu sunt lamurit pana la capat... deoarece sunt novice intr-ale mecanicii si nici nu ma confrunt cu ea prea des deoarece masina nu-mi face probleme ( cand aveam Dacia Supernova eram mai in tema deoarece tot timpul mai pica cate ceva :wallbanger: )si plus de asta nu am inteles exact notiunea de compresor, condensator, evaporizator sau cum s-o fi chemand, etc asa ca va rog ajutorul in urmatoarea problema:

 

- Daewoo Cielo din 2004 SOHC, 67 k kilometri reali, distributia neschimbata pana acum, nu sunt probleme la motor deocamdata:

- pornesc motorul, nu plec de pe loc, dau drumul la AC, dupa cateva secunde se si cupleaza (simt o trepidatie - cred ca se cupleaza condensatorul, compresorul, nu stiu cum s-o fi chemand...in fine aia unde e cuplata cureaua de la AC :scarpin: )

- baga aer rece, nu e problema de asta, dar are un zgomot usor asa incet ca o caruta care scartie, dar nimic deranjant si dupa 2 - 3 minute dispare oarecum ( tot nu plec de pe loc)

- acum vine partea nasoala : plec de pe loc, merg cu treapta 1 pana la 2000 ture si schimb , nu e problema, bag treapta a 2- a si de obicei la treapta a 2 -a si ulterioarele chimb la 3000 - 3200 ture... ei...cand ajung la 2500 - 3000 ture deja scoate un zgomot infernal... nu stiu daca ati auzit vreodata cum schelalaie un caine calcat de o masina... ceva de genul e zgomotul... sa fereasca D-zeu.

- dupa vreo 2 kilometri zgomotul dispare si mai apare pe la vreo 4000 ture doar...

 

Banuiala mea e ca e ceva in neregula cu cureaua de la AC (bazata pe ceea ce am citit mai sus) ... :scarpin:

Oare asa o fi>?

Si daca e asa , ce trebuie sa fa, sa o schimb, sa merg sa mi-o intinda?

 

Va multumesc anticipat :osanale:

Share this post


Link to post

Cureaua este detensionata (se simte la mana daca e)? Are urma de uzura pe interior? Numai cu AC-ul pornit scartaie? Daca ai drum prin Stefan cel Mare (Bc) da-mi un tel. sa arunc un ochi. Dupa 7 ani de la fabricatie i-ajunge cat a mers, ar trebui sa schimbi macar cureaua de distributie si de accesorii, daca se rupe cea de distributie te imobilizeaza si tre' s-ajungi la service tractat.

Share this post


Link to post

Cureaua de accesorii e terminata. Cum zicea si Wolfman, maergi si scimba curelele macar, sunt trecute bine de perioada recomandata de schimbare (3 ani).

Share this post


Link to post

sal. am si eu o mica problema cu ac. am masina de 1an si jumatate o nubira2 , acum o saptamana m'am hotarat sa fac ac'ul am constat ca am radiatorul fisurat am cumparat unul nou, am incarcat instalatia cu freon , compresorul cupleaza ventilatoarele pornesc dar in interior aerul rece e foarte slab. poate fi din cauza filtrului uscator???compresor??nici conductele nu sunt reci mentionez ca masina a stat inainte sa o cumpar eu cam 2 ani fara sa fie pornita macar o data plus un an jumate la mine in total 3ani jumate fara ac ce stiu eu

Edited by br03tix

Share this post


Link to post

E posibil sa fie din cauza lui,cel putin asta mi-au zis si mie, cei care mi-au incarcat de curand instalatia,la un aparat profesional.

 

Spuneau ceva de genu:aveti debit la aeratoare,ventilatoarele isi fac treaba,filtrul de clima e curat, dar nu erau multumiti de cum raceste mai ales la relanti.

Mi-au recomandat sa schimb filtrul uscator,se pare ca e bine sa-l inlocuiesti la doi ani.

Habar n-aveam de prezenta lui,sincer pana acum eram convins ca la masina sunt doar 3 filtre de schimbat. :) )

Share this post


Link to post

asa stiam si eu ca la 2ani se schimba dar problema e ca deja am bagat vreo 6 milioane in aer si efectiv degeaba nu prea as mai vrea sa dau 3 milioane si pe filtru ala si sa constat ca defapt e de la altceva. merci frumos

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior, foloseste ADD REPLY!

Share this post


Link to post

Va multumesc frumos de sfaturi... da cu criza asta de-abia am bani de asigurare si ROvigneta :redface:

 

O sa trec azi pe la Wolfman sa traga un ochi, macar sa-mi spuna daca e din curea sau altceva ...

Share this post


Link to post

Salutare, am si eu probleme cu aerul conditional la cielo. Am fost la service si pierde freonul pe la conductele care intra in compresor. Stau in Constanta, am fost pe la toate magazinele stiute de mine si nu pot sa le gasesc, ma poate ajuta cineva sa le gasesc, chiar daca le cumpar si online, multumesc!

Share this post


Link to post

Recent am inlocuit freonul din instalatia de AC si am observat ca nu am ventilator pentru radiatorul de AC. Masina a fost lovita si se pare ca acel sofer nu l-a inlocuit. N-am indicator de temperatura al acelui radiator... E ok sa merg asa fara sa se supraincalzeazca si sa se topeasca sau sparga ceva? Asta tinand cont ca nu fortez instalatia: functioneaza pe viteaza 2 la plecare si drumuri scurte, iar la drum lung pe 1, temperatura fiind cam la 2 treimi din maxim rece pe comutatorul de rece-cald. Daca nu, are cineva idee cat costa un ventilator pentru radiatorul de AC cu tot cu ce trebuie prins?

Edited by OmCret

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...