Jump to content
Sign in to follow this  
sp67

Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)

Recommended Posts

Multumesc pentru cod ovi, dar din cate stiu in reteaua daewoo nu se vinde doar rulmentul separat. Vroiam sa stiu daca se poate inlocui doar acel rulment si cat costa.

Rulmentul se vinde separat (vine cu tot cu fulie), dar trebuie sa insistii (codul corect este 713403, fara Y). Costa aproximativ 220RON cu mici variatii de pret.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Intai trebuie verificata presiunea in sistem.Acum datorita frigului mai scade in presiune si daca ea este mica din start nu porneste compresorul.

 

Mie mi-a fost golita instalatia de freon si demontat compresorul pentru reparatii. Dupa ce mi l-a montat mecanicul inapoi pe masina, nu se mai aude nici un sunet in momentul in care vreau sa pornesc AC. Este posibil ca din cauza lipsei freonului sa nu porneasca? Probabil luni o sa ma duc sa incarc instalatia cu freon si vreau sa stiu daca le spun baietilor sa se ocupe si de probleme electrice..

Share this post


Link to post

La mine la masina cand am avut probleme si a trebuit demontata instalatia de aer conditionat, aceasta a fost golita iar la remontare s-a "omis" incarcarea corespunzatoare cu freon. Rezultatul a fost ca A/c-ul nu pornea. S-a remediat problema prin incarcarea instalatiei.

Share this post


Link to post

salut...as vrea si io o schema electrica pentru sistemul de aer conditionat...cand merge cand nu merge ,cred ca este din partea electrica...va rod frumos sa ma ajutati!!!

Share this post


Link to post

Daca apas butonul de AC se aude un clic,dar parca turatia nu se modifica semnificativ si masina trage la fel.Anul trecut am umplut instalatia cu freon, nu mai aveam nici pic.Cum sa imi dau seama daca este de la compresor sau sau din lipsa de freon?Multumesc.

Share this post


Link to post

Cred ca e normal sa auzi acel clic cand pornesti A/C-ul! Din cate stiu la toate se aude la fel!

Share this post


Link to post

Verifica daca mai ai cureaua de la compresor.

Share this post


Link to post

Este vizibila usor?Sau trebuie desfacut ceva?Daca este cea din partea inferioara a motorului,inca este acolo.

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare in legatura cu cielo-ul de la servici. Daca motorul sta la relanti baga aerul cu o idee mai rece decat aerul de afara, aproape insesizabila diferenta. Baga rece doar in mers cand motorul este turat. Este normal sa faca asa sau este o defectiune.

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

Cantitate mica de freon in instalatie sau compresor obosit.

Share this post


Link to post

Am fost azi la un sevice pentru reincarcare cu freon, nu mai avea deloc. Dupa verificare si incarcare (140 ron) am constatat ca doar pe treapta 2 de la ventilator merge si mai decupleaza cate o data(e destul de enervanta chestia). Tipul de acolo mi-a spus ca e controlerul de vina, deja e vechi (anul trecut nu era...). Va intreb daca nu stiti cat ar costa unul nou ca de reparat nu cred ca se mai poate...sau macar un cod pt el... :-B

Edited by pyty

Share this post


Link to post

La ce controler te referi?

Share this post


Link to post

Controlerul ala se repara, ca am citit tot pe aici "parca" se schimba niste diode prin el ca sa mearga pe orice treapta de turatie. Partea cu decuplatul e mai grea, fiinca la astea nu au filtru de aer eu am gasit vaporizatoru ala sau cum s-o mai numi, plin trei sferturi de frunze si tot felu de chestii. Din cauza ca trece mai greu aerul prin el si nu face schimbul de temperatura decat pe partea superioara, la partea de jos are un termistor de-l decupleaza sub 1 grad (cica sa nu inghete ala sau nu ma prind) si ala ajunge de-l decupleaza.

Eu am reusit sa-i dau jos clemele alea de plastic si sa trag putin de carcasa dinspre partea spre scaunde am mai scos din frunze si acu decupleaza mai rar. inca ma gandesc cum pot pune un filtru ceva la gura aia de trage aer, si cum sa fac sa-l curat bine de praf fara sa-i golesc freonul ca-i tare infundat. E namol cimentat acolo condensu ala + praf. daca as putea desface de tot capacul ala as fi super. Orice sugestie e binevenita!

 

uite si schema controlerului:post-4366-1179179455_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Multumesc foarte mult dan... o sa incerc sambata sa-l desfac. Va spun sincer ca nu credeam ca un tico poate sa faca asa frig in interior si asta ieri (14 mai 2007, afara in timisoara erau 33 de grade), sunt foarte multumit de presttia AC-ul, va recomand in caz in care nu sunteti multumiti de AC vostru sa faceti o tura pe la service... face toti banii...!

Share this post


Link to post

Am si eu o probelma:

Acolo in fatza (chiar in spatele radiatorului) sunt doua furtune pe la care mi s-a spus ca am pierderi de freon. Ca sa explic mai bine: un furtun vine din dreapta si face un cot de 90 de grade si-o ia in jos, alalalt vine din stanga si tot asa face un cot de 90 grd si o ia in jos si cele doua se intalnesc undeva in aceeasi mufa cu doua locashuri ca sa zic asa. Sunt chiar in fatza motorului. Poate sa imi spuna cineva cum se numesc furtunele astea doua (care din cate mi s-a spus se comercializeaza impreuna), si cam cat costa, pentru ca trebuie sa mi se schimb. Merci!

Share this post


Link to post

Cred ca au o serie pe ele,cel putin la mine asa au identificat piesa in magazie

 

Am din nou frig in masina! :) Am pierdut tot freonul din cauza unei fisuri in cauciucul conductei de aer.

Am schimbat conducta,pus freon si imi ingheata iar degetele pe volan.

Share this post


Link to post

Aloo! Domnilor numai incurcati sectiunea.Aici se discuta despre cielo-espero-nubira-leganza si nu tico.

Acestea nu au nici un modul pentru AC.Exista decit senzori de inalta sau joasa presiune care dau informatii la ECM iar daca ceva nu este in regula acesta nu comanda compresorul.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Despre furtunele astea doua vorbeam. Poate cineva sa imi spuna sub ce denumiri le gasesc in comert si cam cat costa?

 

6398hmb.jpg

Share this post


Link to post

E un singur furtun si se termina in compresor in partea de jos. Eu l-am tot schimbat anul trecut (pe garantie) ca se tot spargea. Daca mai tin bine minte era 200 Ron.

Share this post


Link to post

Mie mi'a zis ala de la firma care se ocupa cu instalatii de'astea ca are el furtun de´asta (are si el un Espero) si mi'l da cu un milion. Mi s'a parut foarte mult, dar daca zici ca unu nou e 200 ron, atunci maine ma duc sa mi'l puna pe ala si sa platesc si incarcarea cu freon, ca deja ma carbonizez de tot in masina.

Share this post


Link to post

Eu iti recomand sa il iei cu garantie. Am schimbat 5 (cinci) anul trecut pana am gasit unul bun (si asta nu e de Espero). Daca le schimbam din buzunar...

Edited by Zmeul cel rau

Share this post


Link to post

Revin cu problema mea de atatia ani...Nu se gaseste pe unde pierde freonul. Anul trecut, am umplut cu azot ca sa descopar pe unde pierde..concluzia, pe la compresor, oringurile de la carcasa. Cica doar 3 din 10 se repara cu un kit de reparatie. Am gasit pe cineva care zice ca imi da garantie 2 ani la aceata operatie. Cost kit reparatie compresor aprox.200 Ron, freon 150 Ron. ATENTIE ...cica mai trebuie schimbat si ORNISTUBUL...care se schimba la 1,5 ani.Pretul ei 100 Ron. am cautat si nimic...pana la urma am descoperit ce e ala...= tub sau valva de expansiune, pe care o atasez in poza precum si o poza cu pozitia ei. Dar nu o gasesc pe la noi. As dorii sa stiu daca preturile sunt rezonabile? Multumesc...si poate oi rezolva si eu sa am aer...post-2372-1179469280.jpgpost-2372-1179469294.jpg

Edited by florinppp

Share this post


Link to post

mie nu imi cupleaza compresorul ce motive ar fi? am gasit la supapa sau se o fi de langa filtrul de aer facuta o punte intre cele 2 contacte electrice ,de ce? (eu am scos-o)

@florinppp, pls, pune si legenda la poza 2 (in orice alta limba de circulatie, ca rusa...)

Edited by naylui

Share this post


Link to post

De obicei compresorul nu cupleaza cand presiunea e zero, deci cand nu ai freon. Asa e la mine acuma, dar vara trecuta am bagat freon si a cuplat, chiar mi-a mers vreo luna pana cand s-a pierdut pe la furtunul de care ziceam mai sus.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...